نظافت و پذیرایی

مبلمان خانه خود را با جوش شیرین تمیز کنید

پودر جوش شیرین در خانه کاربردهای مختلفی دارد این پودر معجزه گر، پای ثابت نظافت و تمیزکاری هفتگی است. از کاشی حمام تا کابینت آشپزخانه را می توانید با جوش شیرین تمیز کنید. حتی لکه های روی مبل های اتاق نشیمن هم با کمک پودر جادویی جوش شیرین کاملا محو می شود. تمیز کردن مبل با جوش شیرین ارزش امتحان کردن را دارد. این پودر سفید همه لکه های بد رنگ و بد بو را از بین می رود و رومبلی را ضد عفونی می کند. آیا می دانستید علت بسیاری از آلرژی های تنفسی، آلودگی های مبل های اتاق نشیمن است؟  کاناپه های اتاق نشیمن به طور مداوم و روزانه استفاده می شوند. این مبل های راحت و زیبا در معرض آلودگی و کثیفی هستند. آخرین باری که مبل ها را برای شستشو به شرکت خدماتی سپردید، کی بود؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

چگونه مبل ها را تمیز کنیم؟

این روزها کار نظافت مبلمان خیلی ساده شده. بدون اینکه نیازی به خارج کردن مبلمان از خانه باشد عملیات شستشو و تمیزکاری در محل انجام می شود.شرکت های خدماتی- نظافتی سرویس های ویژه ای را برای نظافت مبلمان خانگی و اداری ارائه می دهند. روش کار این شرکت ها به این صورت است که با دستگاه مبل شور، آلودگی های مبل ها تمیز می شود. روش های سنتی آب و شوینده موجب از بین رفتن اسفنج و ایراد در رویه مبلمان می شود اما به روش خشکشویی، هیچ آسیبی به مبلمان وارد نمی شود. قیمت خشک شویی مبل در برابر هزینه های نظافتی بسیار ناچیز است.

البته یک راه ساده تر هم برای جلوگیری از کثیف شدن مبل ها هست که بیشتر برای مبل های اتاق پذیرایی مناسب است. با دوخت کاور مبل دیگر هیچ گرد و خاکی روی مبل ها را کثیف نمی کند. قیمت دوخت پیراهن مبل مقرون به صرفه است و شما را از دردسر شستن مبلمان خلاص می کند.

اگر مبل ها را بیش از یک سال نشسته اید روی دکمه ثبت درخواست در بالای صفحه کلیک کنید. خیلی ساده سفارش تان ثبت می شود و می توانید از خدمات حرفه ای شستشوی مبلمان در منزل استفاده کنید. در صورتی که برای خانه تکانی از این سرویس استفاده کرده باشید دیگر نیازی به شستن مبل ها نیست. با استفاده از جوش شیرین، لکه های رو مبلی را تمیز کنید.

شستشوی مبل در محل و خدمات خشکشویی مبل

نحوه تمیز کردن مبل ها

روش های تمیز کردن مبل با جوش شیرین

جوش شیرین یک تمیز کننده و ضد عفونی کننده همه کاره است. دلیل همه کار بودن جوش شیرین خاصیت قلیایی بودن آن است. پودر جوش شیرین ( بی کربنات سدیم) غیر سمی است و رطوبت را به خود جذب می کند. به علت داران بودن ترکیبات موثر، جوش شیرین می تواند PH مواد ایجاد کننده بو را کاهش می دهد.

برای استفاده از جوش شیرین ابتدا باید گرد و خاک مبل ها را بگیرید. همانطور که لوازم منزل را هفتگی گردگیری می کنید حتما لازم است تا مبلمان را نیز در لیست نظافت ماهانه داشته باشید. با جاروبرقی و سری مخصوص روی مبل ها را کامل جارو بکشید. جارو برقی را در کناره ها و پایین قسمت پشتی کاناپه قرار دهید تا مو، پرز و همه گرد و خاک های گوشه ها را نیز تمیز کند. بعد از این مرحله می توانید به سراغ نظافت و لکه بری مبل ها بروید.

جادوی لوله بازکنی با جوش شیرین

تمیز کردن مبل پارچه ای با جوش شیرین

تمیز کردن مبلمان پارچه ای با جوش شیرین

محصولات تمیز کردن خشن به پارچه رویه مبل ها آسیب می زند. برای از بین بردن لکه ها و بوی بد پارچه رو مبلی از جوش شیرین استفاده کنید. ابتدا بالشتک ها و قسمت های جدا شونده مبل ها را بردارید. سپس یک لایه مناسب از جوش شیرین را روی کل سطح مبل ها پوشش دهید. همه قسمت های بالایی و کفه و … را به پودر جوش شیرین آغشته کنید.

بعد با یک برس مویی نرم جوش شیرین ها را روی مبلمان پخش کنید و کمی مالش بدهید تا به داخل بافت پارچه برود. یادتان باشد برس، سیمی نباشد خطر پاره شدن پارچه وجود دارد. یکی دو ساعت صبر کنید تا جوش شیرین بوی بد پارچه را جذب کند. بعد از این مدت می توانید با استفاده از مکش قوی جارو برقی همه جوش شیرین ها را بردارید. خواهید دید که مبلمان چقدر تمیز و براق شده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

این روش بدون استفاده از آب انجام می شود و پودر جوش شیرین کاملا خشک در محل آلودگی استفاده می شود. برای تمیز کردن تشک خوشخواب و از بین بردن بوی بد رختخواب هم می توانید از همین روش جوش شیرین استفاده کنید.جوش شیرین یک گندزدای قوی است که هیچ آسیبی به پارچه وارد نمی کند. با خیال راحت روی مبلمان پارچه ای پودر جوش شیرین خشک را بپاشید.

راهنمای کامل رنگ کاری مبل در منزل

شستن مبل ها با جوش شیرین

تمیز کردن مبل مخمل با جوش شیرین و آبلیمو

برای اینکه پرزهای ظریف مخمل آسیب نبیند موقع تمیز کاری، برس یا دستمال را روی سطح مبلمان نکشید. برای نظافت از یک پارچه نرم استفاده کنید و به آرامی و با صبر شروع به نظافت کنید. نصف استکان آبلیمو+ نصف استکان آب بهترین محلول برای شستشوی مبلمان مخمل است. کمی از مواد را روی یک پارچه نرم ریخته و با آن قسمت های کثیف را به آرامی پاک کنید. بعد از برطرف شدن لکه با یک دستمال خشک و تمیز محل را کامل خشک کنید. سپس با یک برس نرم روی مخمل را شانه کنید تا پرزها به حالت اولیه بر گردد. در جهت خواب مخمل، شانه بزنید.

ترکیب این مواد هیچ آسیبی به مخمل رویه مبلمان وارد نمی کند. اما باز هم توصیه می شود که به برچسب راهنمای نظافت مبل دقت کنید. در قسمت پشت یا زیره مبلمان معمولا یک اتیکت راهنما چسبانده شده. این برچسب حاوی اطلاعاتی در مورد مواد شوینده و دمای آب و طریقه شستشو است. شرکت های تولید کننده مبلمان بر اساس نوع پارچه ای که برای رویه استفاده شده، راهنما را تنظیم می کنند. برای مثال برخی از رویه ها در برابر اب و رطوبت کمی حساس تر هستند. در برخی موارد هم که تنها به خشکشویی مبل توصیه شده و نمی توانید خودتان مبل ها را تمیز کنید.

تعمیر مبل و تعویض رویه مبل در منزل!

نظافت مبلمان چرمی

تمیز کردن مبل چرمی با جوش شیرین

چرم در برابر رطوبت بسیار حساس است. آب و رطوبت موجب کپک زدن رویه چرمی مبل ها می شود. در استفاده از شوینده های شیممیایی هم دقت کنید مبلمان زیبای چرمی خانه نسبت به مواد شیمیایی نیز آسیب پذیر است. برای تمیز کردن لکه ها و آلودگی های روی کاناپه های چرمی از پاک کننده ملایم استفاده کنید. برای ساخت پاک کننده خانگی به این مواد نیاز دارید:

  • 1/4 فنجان جوش شیرین
  • 2 فنجان آب گرم
  • مایع ظرفشویی چند قطره
  • قوطی اسپری
  • پارچه میکروفیبر

مواد را در قوطی اسپری ریخته و تکان دهید تا به خوبی همه مواد با هم ترکیب شود. از این محلول روی لکه های مبل چرمی بپاشید و با دستمال به آرامی روی لکه ها بکشید. مراقبت باشید رویه مبلمان را بیش از حد خیس و مرطوب نکنید. روطبت در حدی باشد که با دستمال بتوانید لکه ها را پاک کنید. در مورد لکه های تازه، هیچ مشکلی وجود ندارد اما لکه های سر سخت قدیمی با این روش تمیز نمی شوند.

برای از بین بردن لکه های سخت از روی چرم، مقدار کمی الکل مالشی را به یک پنبه آغشته کرده و لکه را پاک کنید. سپس با دستمال مرطوب مباقیمانده الکل را نیز  تمیز کنید. همیشه قبل از اینکه ماده ای را روی مبلمان استفاده کنید آن را تست بزنید. در بخش کوچک و دور از دید( مثلا پشت مبل) کمی از ماده شوینده را امتحان کنید در صورتی که رویه مبل آسیب ندید می توانید آن را برای بقیه قسمت ها نیز به کار ببرید.

۸ اشتباه رایج در تمیز کردن مبل چرمی

تمیز کردن مبل با جوش شیرین

قیمت خشکشویی مبل هوم سرویز

قیمت خشکشویی مبل

خدمات خشک شویی مبلمان در تهران

برای از بین بردن آلودگی های سطحی می توانید از روش ذکر شده در این مطلب استفاده کنید. اما اگر مبل ها خیلی کثیف و چرک شده و پر از لکه های چرب و روغنی است نیاز به کک دارید. همیاران هوم سرویز همیشه آماده خدمات رسانی به خانواده ها هستند. با ما تماس بگیرید تا بلافاصله تکنیسین همیار با یک دستگاه خشکشویی درب منزل حاضر شود. اندازه این دستگاه زیاد بزرگ نیست ولی برای تمیز کردن همه مبل ها به اندازه کافی قدرت دارد. آب و مواد شوینده در محفظه مخصوص دستگاه وارد می شود و توسط نازل روی مبلمان پاشیده می شود. سپس برس های مخصوص شروع به تمیز کردن رویه مبل ها می کنند و در نهایت همه آب و کثیفی ها از روی مبلمان به داخل دستگاه مکش می شود.

خدمات خشکشویی هوم سرویز بدون کثیف کاری و ریخت و پاش انجتم می شود. کل کار کمتر از 2 ساعت طول می کشد. در نهایت مبل ها تمیز و شسته شده و البته تقریبا خشک، تحویل داده می شود به همین راحتی! همین حالا سرویس نظافت مبلمان را رزرو کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

برای ثبت سفارش رایگان سرویس خشک شویی مبل از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا