تعمیر و سرویس خودرو

هنگام نصب باتری در محل به چه نکاتی دقت کنیم؟

تعویض باتری در محل را به هوم سرویز بسپارید

تعویض باتری در محل یکی از خدماتی است که می توانید زمان هایی که باتری ماشین شما دچار مشکل است و نمی توانید تا تعمیرگاه بروید، از این خدمات استفاده کنید. تعویض باتری اصول و نکات مهمی دارد که باید به آنها دقت کنید تا بتوانید یک خدمات خوب و با کیفیت را دریافت کنید و مشکلی در این زمینه برایتان ایجاد نشود و در آینده از خدماتی که دریافت کرده اید پشیمان نشوید.

در این مقاله می خواهیم در مورد نکاتی صحبت کنیم که هنگام تعویض باتری در محل باید آنها را رعایت کنید و با رعایت این نکات، می توانید از مشکلاتی که بعدها ممکن است برایتان ایجاد شود، پیشگیری کنید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خدمات تعویض باتری در محل به دست بیاورید تا در آینده بتوانید از آن استفاده کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

تعویض باتری
تعویض باتری

تعویض باتری خودرو در محل، به درد چه کسانی می خورد؟

همانطور که می دانید باتری خودرو یکی از مهمترین منابع انرژی آن است و اگر باتری به درستی کار نکند یا خراب باشد، شما نمی توانید از امکاناتی مانند استارت زدن، دستگاه پخش خودرو، چراغ ها و… استفاده کنید و در کارکرد خودروی شما اختلال ایجاد می شود.

گاهی اوقات ممکن است در جاده ماشین شما خاموش شود و متوجه شوید که باتری آن مشکل دارد و دیگر نتوانید ماشین را روشن کنید. گاهی اوقات هم ممکن است در خانه خودتان باشید و هنگام روشن کردن خودرو متوجه شوید که باتری آن کار نمی کنید و نمی توانید خودروی خودتان را به تعمیرگاه ببرید.

در این زمان است که خدمات تعویض باتری خودرو در محل به کمک شما می آید و میتوانید با سفارش این خدمات، افرادی را در درب منزل یا محلی که در آنجا قرار دارید دریافت کنید تا به شما کمک کنند و در سریعترین زمان ممکن، مشکل باتری خودروی شما را حل کنند.

نکات مهم در تعویض باتری در محل چیست؟

برای اینکه بتوانید تجربه یک خدمات خوب را داشته باشید، خیلی مهم است که نکات مهم در رابطه با خدمات موردنظر خودتان را بدانید و بتوانید با بررسی و رعایت آنها، بهترین خدمات ممکن را دریافت کنید.

در ادامه می خواهیم نکات مهم در تعویض باتری در محل را به شما بگوییم تا کمک کنند که بتوانید بهتر این کار را انجام دهید.

1- باتری مناسب با ظرفیت خودرو باشد:

اگر خودتان قرار است که باتری را تهیه کنید، حتما به این موضوع دقت کنید که باتری دقیقا ظرفیت مناسب با خودروی شما را داشته باشد تا دچار مشکل نشوید. چون در صورتی که باتری را خریداری کنید که ظرفیت کافی برای خودروی شما ندارد، قطعا در آینده هنگام استفاده از خودرو ممکن است دچار مشکلاتی مانند قطع شدن ناگهانی ضبط ماشین و یا چراغ ها شوید و این موضوع نشان دهنده این است که باتری ظرفیت کافی برای پاسخگویی به تمام نیازهای خودروی شما را ندارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعویض باتری خودرو هم ارائه میده؟

اگر هم در حال حاضر با چنین مشکلی مواجه هستید، توصیه می کنیم که حتما باتری خودروی خودتان را تعویض کنید تا مشکلات جدی برای برق خودرو و سیم کشی آن ایجاد نشود.

در صورتی که از خدمات تعویض باتری خودرو در محل استفاده می کنید، می توانید مدل خودروی خودتان را به تعمیرکاران بگویید تا خودشان باتری مناسب با ظرفیت خودروی شما را تهیه کنند و دغدغه ای در این زمینه نداشته باشید.

تعویض باتری خودرو
تعویض باتری خودرو

2- باتری سیلد تهیه کنید:

باتری های قدیمی به صورت اسیدی بوده اند و هر چند وقت یکبار نیاز بود که آنها را با اسید موردنیازشان شارژ کنید تا مجددا قابل استفاده باشند. یک باور اشتباه که در بین صاحبان خودروها وجود دارد، این است که باتری های اسیدی عمر بیشتری دارند و بهتر است آنها را خریداری کنیم.

اما باید بدانید که باتری های اسیدی دردسرهای خاص خودشان را دارند و بهتر است برای خرید باتری، از باتری های سیلد یا بدون نیاز به نگهداری استفاده کنید. چون این باتری ها نیازی به شارژ از طریق اسید و یا تنظیم مجدد ندارند و طول عمرشان نسبت به باتری های اسیدی بیشتر است و می توانند برق بیشتری هم برای خودروی شما تولید کنند.

همچنین این باتری ها گاز اسید کمتری تولید می کنند که برای محیط زیست هم ضرری به همراه نخواهد داشت.

اگر قرار است خودتان باتری خودرو را تهیه کنید، حتما این نکات را رعایت کنید تا بتوانید یک باتری مناسب و کارآمد برای خودتان بخرید، اگر هم قرار است باتری توسط تیم تعویض باتری در محل برایتان خریداری شود، از آنها درخواست کنید که این موارد را رعایت کنند تا یک باتری مناسب برایتان خریداری کنند.

3- گارانتی و خدمات پس از فروش را در نظر داشته باشید:

اینکه باتری خریداری شده شما گارانتی مناسب و خدمات پس از فروش داشته باشد، خیلی اهمیت دارد و به همین خاطر باید باتری را خریداری کنید که توسط شرکت های معتبر و مناسب تولید شده باشد و گارانتی با مدت بالا و خدمات پس از فروش خوبی هم ارائه دهد.

چون در غیر اینصورت اگر مشکلی برای باتری خودرو شما ایجاد شود، نمی توانید پیگیری انجام دهید و مجبور خواهید بود خودتان با هزینه شخصی باتری را تعمیر کنید و یا یک باتری جدید برای خودروی خودتان تهیه کنید.

معمولا باتری های دارای گارانتی هزینه کمی بیشتری دارند اما این موضوع ارزش پرداخت هزینه را دارد و باعث می شود که خیالتان از بابت خریدی که انجام داده اید کاملا راحت باشد.

همچنین در هنگام خرید باتری گارانتی دار، به تاریخ اتمام گارانتی باتری دقت کنید، چون گاهی اوقات ممکن است که باتری مدت زیادی را در مغازه مانده باشد و گارانتی آن تمام شده باشد و یا چند ماه از آن کم شده باشد. اگر این مشکل وجود داشت، سعی کنید باتری را خریداری نکنید و باتری را بخرید که حداقل 12 ماه گارانتی برای 1 سال آینده داشته باشد.

همچنین برخی از باتری ها هستند که گارانتی آنها از زمان خرید شروع می شود و در این صورت می توانید از فروشنده بخواهید تاریخ خرید را روی کارت گارانتی ثبت کند و مهر بزند تا در صورت وجود مشکل، بتوانید از آن استفاده کنید.

اگر هم باتری شما توسط افرادی که قرار است خدمات تعویض باتری در محل انجام دهند تهیه می شود، حتما از آنها بخواهید که یک باتری با گارانتی معتبر را خریداری کنند تا بعدها مشکلی برایتان ایجاد نشود و بتوانید سالها از باتری خودروی خودتان استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعویض باتری خودرو هم ارائه میده؟

4- فاکتور با مهر فروشگاه دریافت کنید:

پیرو موضوع قبلی که در مورد گارانتی گفتیم، خیلی مهم است که فاکتور معتبر با مهر فروشگاه و تاریخ خرید دریافت کنید که کاملا مشخص باشد شما باتری را از کجا تهیه کرده اید و در چه تاریخی این کار را انجام داده اید. این موضوع باعث می شود که در صورتی که گارانتی مشکل باتری را قبول نکرد و یا هر مشکل دیگری برایتان ایجاد شد، بتوانید با ارائه فاکتور معتبر فروشگاه، مشکل را برطرف کنید و گارانتی موردنیازتان را دریافت کنید. اگر باتری شما توسط تیم تعویض باتری در محل تهیه می شود، از آنها بخواهید که یک فاکتور رسمی با مهر فروشگاه و تاریخ برای شما تهیه کنند تا بتوانید از آن برای آینده استفاده کنید.

باتری خودرو
نصب باتری ماشین

5- از فروشگاه های نماینده خرید کنید:

برخی از فروشگاه های باتری خودرو هستند که خودشان نماینده برندی هستند که باتری آن را می فروشند، اگر از این مغازه ها خرید خودتان را انجام دهید، در آینده هم به راحتی می توانید در صورت وجود مشکل، آن را با مغازه موردنظر مطرح کنید و در صورت نیاز باتری را تعویض کنید.

این موضوع کمک می کند که شما با همان شخص طرف حساب باشید و نیازی نباشد که باتری را به جای دیگری ببرید و دردسرهای دیگری برایتان ایجاد شود. همچنین خرید از این فروشگاه ها باعث می شود که بتوانید روی تاریخ گارانتی هم مذاکره کنید که خودش یک امتیاز مثبت محسوب خواهد شد. از افرادی که برایتان باتری را خریداری می کنند هم بخواهید که این کار را انجام دهند و از فروشگاهی خرید کنند که چنین امکانی را به شما ارائه بدهد.

6- از شرکت هایی باتری را خریداری کنید که امتحان خود را پس داده اند:

خیلی مهم است که در هنگام خرید باتری، دقت کنید که باتری توسط شرکتی ساخته شده باشد که امتحان خود را پس داده است و کاملا معتبر و مورد اعتماد است. مثلا گاهی اوقات ممکن است گول قیمت ارزان یک باتری را بخورید و آن را بخرید و بعد متوجه شوید که شرکت سازنده باتری خدمات مناسبی ارائه نمی دهد و در هنگام خرابی باتری دچار مشکل شوید، اما اگر شرکت سازنده باتری خودرو مناسب و معتبر باشد و در بازار اعتبار خوبی داشته باشد، قطعا می تواند خدمات مناسبی را به شما ارائه دهد و کمک کند که به بهترین شکل ممکن از باتری خریداری شده استفاده کنید.

با هوم سرویز برای تامین قطعات خودرو اقدام کنید.

چکیده مطلب

در این مقاله در مورد تعویض باتری در محل صحبت کردیم و گفتیم که برای این کار و خرید باتری خودرو، نیاز است که چه نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهید و یک باتری مناسب خریداری کنید.

امیدواریم نکات گفته شده در این مقاله را به خاطر بسپارید و در هنگام تعویض باتری در محل و خرید باتری خودرو، حتما آنها را رعایت کنید تا بتوانید تجربه یک خدمات خوب را داشته باشید و باتری را خریداری کنید که سالها بدون مشکل برایتان کار کند.

تعویض باتری
تعویض باتری ماشین شما با هوم سرویز

تعویض باتری در محل با هوم سرویز

شما می توانید تعویض باتری خودرو را به تیم هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع و با هزینه مناسب این کار را برای شما انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا