رایانه و تکنولوژی

پیدا کردن رمز وای فای با گوشی اندرویدی

پیدا کردن سریع و راحت رمز wifi

گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلف نیاز داشته باشیم که رمز یک شبکه وای فای را پیدا کنیم تا بتوانیم از آن استفاده کنیم. ممکن است شما بخواهید به وای فای یک نفر دیگر متصل شوید یا بخواهید وای فایل را به کس دیگری بدهید اما رمز آن را ندارید. در این زمان ها نیاز است که بدانید چطور رمز وای فای را با گوشی اندروید خودتان پیدا کنید.

باید بگوییم که این کار بسیار ساده است و با روشی که در این مقاله به شما می گوییم، می توانید به راحتی و در عرض سه سوت رمز وای فای موردنظر خودتان را پیدا کنید. کافی است ویدیوی زیر را مشاهده کنید و طبق آن عمل کنید تا بتوانید این کار را به راحتی انجام دهید.

فهرست مطالب

مشاهده رمز وای فای ذخیره شده در گوشی بدون روت

برخی از روش ها برای مشاهده رمز وای فای نیاز به این دارند که گوشی شما روت شده باشد و از سطح امنیتی پایین تری برخوردار باشد. اما روشی که در ویدیو موجود در این مقاله گفته شده است، نیازی به روت کردن گوشی ندارد. به سادگی می توانید رمز وای فای موجود در گوشی خودتان را پیدا کنید و برای این کار نیاز به ابزار خاصی نخواهید داشت.

تنظیمات اینترنت در گوشی اندرویدی
تنظیمات اینترنت در گوشی اندرویدی

پیدا کردن رمز اینترنت وای فای با گوشی سامسونگ

گوشی های سامسونگ قابلیت های مختلفی دارند و یکی از قابلیت های خوب آنها این است که می توانید رمز وای فای را در گوشی خودتان مشاهده کنید. البته این قابلیت را اکثر گوشی های جدید دارند و انجام این کار اصلا سخت نیست. جالب است بدانید که ویدیو آموزشی موجود در این صفحه با استفاده از یک گوشی سامسونگ ضبط شده است.

پیدا کردن رمز اینترنت وای فای با گوشی شیائومی

گوشی شیائومی یکی از برندهای محبوب در دنیای موبایل هستند که قابلیت های بسیار فوق العاده ای دارند و بر پایه سیستم عامل اندروید فعالیت می کنند. شاید این سوال برایتان پیش بیاید که پیدا کردن رمز wifi در گوشی های شیائومی هم ممکن است؟ باید بگوییم که این کار کاملا ممکن است اما نکته مهم اینجاست که مسیر گفته شده در ویدئو آموزشی را طی کنید تا بتوانید رمز وای فای را پیدا کنید. مثلا ممکن است گزینه ها یا رابط کاربری در گوشی های مختلف با هم متفاوت باشد، اما مسیری که گفته شده است کمک می کند که کار موردنظر را انجام دهید.

برنامه پیدا کردن رمز WIFI با گوشی

شما با استفاده از گوشی های روت شده که امنیت پایین تری دارند می توانید رمز وای فای را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. اما اگر گوشی دیگری باشد که به وای فای موردنظر متصل است. می توانید با استفاده از ترفند گفته شده در این مقاله که ویدئو آموزشی آن نیز موجود است، به راحتی رمز وای فای را پیدا کنید و گوشی خودتان را به آن شبکه متصل کنید.

روش پیدا کردن پسورد وای فای
روش پیدا کردن پسورد وای فای

پیدا کردن رمز اینترنت وای فای دیگران با گوشی

استفاده از وای فای دیگران با استفاده از رمز انجام می شود و اگر بخواهید به یک شبکه وای فای متصل شوید، باید رمز آن شبکه را هم داشته باشید تا در گوشی یا کامپیوتر خودتان وارد کنید. گاهی اوقات ممکن است رمز موردنظر فراموش شده باشد یا فرد رمز را در اختیار شما قرار ندهد.

در این صورت اگر گوشی خودش به وای فای متصل است و می توانید به گوشی اش دسترسی داشته باشید، کافی است روش گفته شده در ویدیو زیر را دنبال کنید تا بتوانید رمز وای فای را پیدا کرده و به آن متصل شوید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟

ویدیو آموزش پیدا کردن پسورد وای فای با گوشی

در ادامه ویدیویی را برایتان قرار داده ایم که در آن به صورت کاملا عملی گفته ایم که چطور می توانید رمز اینترنت وایرلس یا وای فای را با گوشی خودتان پیدا کنید. این روش را می توانید برای تمامی گوشی های اندروید استفاده کنید. با استفاده از این روش پیدا کردن رمز وای فای بسیار آسان خواهد بود.

جمع بندی

در این مقاله در مورد پیدا کردن رمز wifi با گوشی اندرویدی صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید این کار را انجام دهید. همچنین برایتان یک ویدیو آموزشی کامل قرار دادیم که به صورت عملی یاد بگیرید چطور این کار را انجام دهید.

امیدواریم این مقاله کمک کرده باشد که بتوانید روش پیدا کردن پسورد اینترنت وای فای با کمک گوشی را یاد گرفته و این کار را در مواقع لزوم انجام دهید. اگر می خواهید با ترفندهای بیشتری برای کار با موبایل و کامپیوتر آشنا شوید، از شما دعوت می کنیم تا ویدئوی آموزش درست کردن عکس نوشته و ویدئوی آموزش دانلود از اینستاگرام و یا مراحل اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر را در هوم سرویز مشاهده کنید. برای مشاهده قیمت خدمات مختلف هوم سرویز نظیر تعمیر کامپیوتر، تعمیر موبایل، کابل کشی شبکه و خدمات متنوع هوم سرویز در بخش نظافت منزل و قالیشویی کافیست سری به اپلیکیشن و سایت هوم سرویز بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا