زیبایی

خانم های شاغل چگونه آرایش کنند؟

ترفندهای عالی برای آرایش خانمهای شاغل

سحرخیز بودن کار راحتی نیست؛ به خصوص اگر شب قبل از آن هم دیر به رختخواب رفته باشید. حالا تصور کنید که یک خانم شاغل هستید و دلتان می‌خواهد با کمی میکاپ روی صورت از خانه خارج شوید. اما وقت تنگ است و آرایش هم، وقت ‌گیر! چطور است یک سبک جدید را امتحان کنید؟ سبک آرایش خانم های شاغل! به نظرتان جالب می‌رسد؟ کمی حوصله به خرج دهید و ادامه این مطلب را بخوانید تا با سبک آرایش خانم های شاغل بیشتر آشنا شوید.

فهرست مطالب

روتین پوستی؛ قدم اول برای یک آرایش پرفکت

اینکه شاغل باشید یا خانه ‌دار، فرقی نمی‌کند. داشتن یک روتین پوستی، برای هر خانمی لازم است. با این کار، می‌توانید پوست خود را شاداب و سالم نگه دارید. اگر پوست شادابی داشته باشید، در آنصورت آرایش هم بهتر روی صورتتان می‌نشیند. بنابراین برای یک روتین پوستی مناسب نوع پوست خود، برنامه ‌ریزی کنید.

به ویژه اگر قبلاً با مشکلات پوستی مثل آکنه، خشکی یا انسداد منافذ درگیر بودید، باید روتین پوستی را در اولویت قرار دهید. پیشنهاد می‌کنیم همیشه تمرکزتان را روی مراقبت از پوست خود معطوف کنید تا حتی، بدون میکاپ هم فوق ‌العاده به نظر برسید.

نقش روتین پوستی در آرایش خانم های شاغل
نقش روتین پوستی در آرایش خانم های شاغل

پاکسازی و مرطوب کردن؛ زمینه ‌سازی برای آرایش خانم های شاغل

کم نیستند خانم‌هایی که وقتی از سر کار به خانه بر می‌گردند، آرایش خود را پاک نمی‌کنند. برخی از آنها حتی با آرایش روی صورت، شب را به صبح می‌رسانند. اما بهتر است بدانید که این کار، به شدت به پوست شما آسیب می‌رساند. تصور کنید که صبح روز بعد، با صورتی پر از ترک، چربی و کرم‌های ماسیده از خواب بلند خواهید شد. به‌ علاوه، مجبور هستید که وقت زیادی را برای فاندیشن آرایش خود صرف کنید.

اما اگر شب، صورتتان را به طور کامل و با شوینده مناسب، بشویید و کرم مرطوب ‌کننده هم بزنید؛ روز بعد عالی به نظر خواهید رسید. در این صورت، یک بی بی کرم (BB)، رژگونه و ریمل کفایت خواهد کرد.

پاکسازی صورت؛ ترفند آرایشی کاربردی ویژه خانم های شاغل
پاکسازی صورت؛ ترفند آرایشی کاربردی ویژه خانم های شاغل

ابروها، ویترین صورت شما هستند

شاید با خود فکر کنید چون لب‌های خوش ‌فرم و چشم‌های درشت دارید، ابروهای نازک و نامرتب شما به چشم نمی‌آیند. خوب؛ اشتباه فکر می‌کنید! ابرو، نقش مهمی را در میکاپ خانم های شاغل بازی می‌کند. در حقیقت، همه اعضای صورت به نوعی در ارتباط با ابرو قرار می‌گیرند. پس اگر تا به حال، به ابروها توجهی نداشته‌اید، یعنی اعضای صورت خود را به درستی با هم هماهنگ نکرده‌اید.
یکی از مهم‌ترین نکات آرایشی مناسب خانم های شاغل، داشتن ابروهای طبیعی و مرتب است. به عبارت دیگر، برخی خانم‌ها بدون میکاپ هم زیبا به نظر می‌رسند؛ چون بیشتر آنها، ابروهای طبیعی و زیبایی دارند که کمبودهای دیگر را جبران می‌کنند.

مرتب کردن ابروها؛ یکی از نکات آرایشی مناسب خانم های شاغل
مرتب کردن ابروها؛ یکی از نکات آرایشی مناسب خانم های شاغل

ریمل؛ بخش جدایی ‌ناپذیر از آرایش خانم های شاغل

در اهمیت و محبوبیت ریمل هیچ تردیدی وجود ندارد. وقتی هیچ ‌چیز، طبق خواسته ما پیش نمی‌رود و میکاپ ما خراب می‌شود، ریمل کارها را درست می‌کند. بدون اغراق می‌توان گفت، تنها یک لوازم آرایشی وجود دارد که خانم‌ها حتی در یک جزیره دور افتاده هم آن را با خود می‌برند: ریمل! پس ما به ریمل، لقب لوازم آرایش مخصوص زنان شاغل را می‌دهیم!

ریمل، صرف ‌نظر از بلند و حجیم کردن مژه‌ها، می‌تواند آنها را تغذیه و تقویت کند. البته این، به شرطی است که از برندهایی استفاده کنید که از ترکیبات سالم در محصولات خود، بهره می‌گیرند. اگر نمی‌خواهید خیلی روی چشم‌های خود مانور دهید، یک ریمل معمولی روزانه کفایت می‌کند. رنگ مشکی یا قهوه‌ای هم بهتر است. بقیه رنگ‌ها مثل بنفش یا آبی را به خارج از محل کار، موکول کنید.

ریمل زدن، یک ترفند آرایشی مخصوص خانم های شاغل
ریمل زدن، یک ترفند آرایشی مخصوص خانم های شاغل

کانتور کردن گونه؛ یکی از ترفندهای آرایش خانم های شاغل است

دوست دارید کاری کنید که در کمتر از 5 دقیقه، فوق ‌العاده به نظر برسید؟ همه آنچه باید انجام دهید، کانتور کردن گونه‌هایتان است. به این صورت که روی قسمت‌های بالاتر و نیز خط گونه، از رنگ قهوه‌ای تیره استفاده کنید. یک درجه روشن‌تر را هم برای بالای خط گونه، به کار ببرید. اگر به دنبال تأثیرگذاری بیشتر هستید، براق‌ کننده ملایم نیز به کارتان می‌آید. البته یک راه دیگر، استفاده از رژگونه‌ای است که هم مات بوده و هم به رنگ طبیعی صورت شما، نزدیک باشد.

رژ لب مات؛ یک گزینه راحت و شیک برای آرایش سریع

خیلی‌ها موقع رفتن به سر کار، وقتی برای یک آرایش ظریف و حرفه‌ای ندارند. اگر شما هم در این دسته قرار می‌گیرید، به ریمل و رژ لب مات بسنده کنید. بهترین رنگ هم، قرمز تیره و بورگوندی مات است که لب‌های پر و زیبایی به شما می‌دهد. در واقع، ایده اصلی این میکاپ ساده این است که، یک درخشش ملایم در چهره خود ایجاد کنید؛ بدون اینکه زیاده ‌روی کرده باشید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات آرایش و میکاپ بانوان هم ارائه میده؟

بنابراین یک نکته کاربردی در آرایش خانم های شاغل این است که چشم‌ها را در همان حالت طبیعی نگاه دارید. در مقابل، روی لب‌ها تمرکز کنید که وقت زیادی هم از شما نمی‌گیرند. علاوه بر این، بالم رنگی یا حتی معمولی هم، گزینه بی ‌دردسر و در عین حال شیکی است. بد نیست تا هر از گاهی، لب‌های خود را اسکراب کنید تا پر و خوش ‌فرم شوند.

از براش‌های آرایشی مناسب و متنوع کمک بگیرید

اگر می‌خواهید آرایش خود را سریع و به بهترین نحو انجام دهید؛ یک ست براش آرایشی برای خود داشته باشید. حداقل 5 برس، کافی است. اما مطمئن شوید که براش های آرایشی شما، باکیفیت باشند تا کار پخش کردن را خوب انجام دهند. این یکی از نکات مهم ترفندهای آرایشی مخصوص خانم های شاغل است. یادتان باشد که براش رژگونه را برای فاندیشن تمیز کنید و به تمیزی برس سایه ‌چشم هم اهمیت بدهید تا سلامتی و زیبایی چهره شما حفظ شود.

برجسته کردن نقاط قوت چهره؛ رمز موفقیت آرایش خانم های شاغل

نمی‌توان انکار کرد که بعضی خانمها، به میکاپ بیشتر علاقه دارند و در آن، حرفه‌ای هم هستند. اما برخی دیگر، چندان میانه‌ای با آرایش به معنای واقعی کلمه ندارند. شاید شما هم در این گروه باشید. پس بهترین کار این است که، نقاط قوت چهره‌تان را بشناسید و روی آنها، مانور دهید. مثلاً اگر به کانتورینگ علاقه‌ای ندارید، زیاد تلاش نکنید و دور آن را خط بکشید! به خصوص، اگر سرتان خیلی شلوغ است.

آرایش لایت؛ یک میکاپ سریع مخصوص خانم های شاغل

ست کردن رنگ‌ها و تناژهای مختلف، وقت و انرژی زیادی از شما می‌گیرد؟ میکاپ لایت را امتحان کنید. اتفاقاً این نوع آرایش، صورت شما را طبیعی و بدون هرگونه لک و چروک نشان می‌دهد. ضمن اینکه، وقت و تلاش زیادی را هم صرف آن نکرده‌اید. برای رسیدن به چنین ظاهری، نیاز به استفاده از بهترین محصولات آرایشی دارید تا بهترین نتیجه را هم بگیرید. در مجموع، آرایش سبک و لایت، به شما کمک می‌کند تا سادگی و شیکی خاصی داشته باشید.

محصولات زیبایی ارگانیک؛ دوست پوست

توجه به این نکته، هم در آرایش خانم های شاغل اهمیت دارد و هم دیگران. چه از رژ لب و فاندیشن صحبت کنیم و چه ریمل یا هر لوازم آرایشی دیگری، ارگانیک بودن بهتر است. چرا؟

این نوع لوازم آرایشی، بر خلاف برندهای معتبر از مواد شیمیایی یا پارابن استفاده نمی‌کنند. به علاوه، آنها آزمایشات خود را نیز روی حیوانات انجام نمی‌دهند و برای انواع پوست، عالی هستند. همچنین ویتامین‌های ضروری دارند که با ترکیبات مغذی خود، پوست را تغذیه می‌کنند. از این رو، به حفظ الاسیته پوست کمک کرده و صورت را همیشه جوان و زیبا نگاه می‌دارند.

در نتیجه به طور کلی می‌توان گفت هر چند که خانم‌های شاغل وقت کمتری برای آرایش دارند، ولی زیبا شدن آن هم با محصولات ارگانیک بیشتر از 5 دقیقه زمان نیاز ندارد. از این رو صبح و پیش از رفتن به سر کار، پوست خود را آماده کنید. همه چیز در یک فاندیشن با کیفیت، سبک اما کرمی (پودری نباشد)، ریمل و رژگونه خلاصه می‌شود. رژ لب هم اختیاری است. با این وجود، اگر می‌خواهید پوست شما شاداب به نظر برسد، مراقبت همیشگی از آن اهمیت زیادی دارد. مثلاً استفاده از یک مرطوب ‌کننده خوب و ماسک هفتگی برای صورت، سلول‌ها را احیا کرده و آلودگی‌ها را از بین می‌برد.

استفاده از لوازم آرایش ارگانیک برای آرایش خانم های شاغل
استفاده از لوازم آرایش ارگانیک برای آرایش خانم های شاغل

دستمال مرطوب؛ یک وسیله ضروری در کیف آرایش خانم های شاغل

همانطور که می‌دانید، دستمال مرطوب در یک چشم بر هم زدن، آرایش را پاک می‌کند. پس بد نیست تا همیشه، یک بسته از آن را در کیف خود داشته باشید. از آنجا که بسیاری از خانم‌ها، عادت دارند تا رژ لب خود را در طول روز تمدید کنند، خشکی لب‌ها، عادی است. بهتر است تا ابتدا، رژ لب قبلی را به طور کامل از روی لب‌هایتان پاک کرده و سپس رژ لب جدید را بزنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات آرایش و میکاپ بانوان هم ارائه میده؟

سوالات رایج درباره آرایش خانم های شاغل

چه نوع کرم ‌پودری برای خانم‌های شاغل مناسب است؟

برای صرفه‌ جویی در وقت، شما به لوازم آرایشی نیاز دارید که استفاده از آنها، وقت‌گیر نباشد. از این رو، کرم ‌پودر استیکی با توجه به نحوه استفاده و اینکه می‌تواند کار کانسیلر را هم برای شما انجام دهد، گزینه بهتری است.

بهترین آرایش ابرو برای خانم‌های شاغل چیست؟

ابروها نقش مهمی در زیبایی صورت دارند، اما در عین حال داشتن ابروهای طبیعی و مرتب برای محل کار بهتر است. برای این منظور، اصلاح صورت در خانه قدم اول است. سپس با یک سایه ابرو، قسمت‌های خالی آنها را پر کنید. از کشیدن کادر یا مدادهای غلیظ روی ابروها خودداری کنید.

لوازم آرایشی مورد نیاز برای خانم شاغل شامل چه می‌شوند؟

از آنجایی که آرایش سبک، گزینه معقول‌تری است؛ سعی کنید لوازم آرایش را به ریمل، رژ لب و فاندیشن محدود کنید. البته به جای فاندیشن می‌توانید از کرم ضد آفتاب رنگی هم استفاده کنید.

اگر با سبک آرایش سبک و میکاپ لایت آشنایی ندارید، می توانید از آرایشگران متخصص هوم سرویز کمک بگیرید تا به منزل شما بیایند و چهره شما را آرایش کنند تا ترفندهای آرایش سبک و زیبا را از آنها یاد بگیرید. برای ثبت درخواست میکاپ صورت، روی دکمه های زیر کلیک کنید و درخواست خود را ثبت بفرمایید:

میکاپ با تیم آرایشی هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

جمع ‌بندی

همانطور که دیدید، آرایش خانم های شاغل هم اصول خاص خود را دارد. بیشتر این اصول، بر یک میکاپ ساده، سریع و در عین حال شیک تأکید می‌کنند. ضمن اینکه با کمی تمرین، شما می‌توانید نقاط قوت چهره خود را شناخته و یک سبک میکاپ منحصر به خودتان را خلق کنید.

برای میکاپ لایت صورت و یا رنگ کردن فانتزی مو در منزل هم می توانید از تیم آرایشی هوم سرویز کمک بگیرید. جدول زیر، شامل هزینه خدمات میکاپ و آرایش تیم هوم سرویز است:

قیمت آرایشگر در منزل

ما در مطالب دیگر سایت و اپلیکیشن و اینستاگرام هوم سرویز، نکات زیادی را درباره تکنیک‌های آرایشی مطرح کرده‌ایم. با مراجعه به این مقالات و خواندن آنها، با دنیای آرایش بیشتر آشنا شوید و تجربه متفاوتی از زیبایی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا