بنایی و دکوراسیون

آشنایی کامل با انواع دیوارپوش مناسب شما(قبل از خرید مطالعه شود)

زیبایی و جذابیت خانه شما با نصب دیوارپوش

یکی از جدیدترین مصالح ساختمانی که به عنوان بخش مهمی ‌از طراحی دکوراسیون داخلی منزل محسوب می‌شود، انواع دیوارپوش است. دیوار نقش جداکننده فضاها را به عهده دارد که علاوه‌ بر آن می‌تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز در فضای داخلی منزل مورد توجه قرار بگیرد.

امروزه، دیوارپوش‌های متنوعی در نقش‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند که می‌توان از آن‌ها برای پوشاندن دیوارها و زیبایی هرچه بیشتر فضاهای داخلی در ساختمان‌های مختلف استفاده کرد. به دلیل زیبایی منحصر به‌فردی که در اغلب مدل‌های دیوارپوش‌ها وجود دارد، فضای داخلی منزل خاص‌تر و زیباتر خواهد شد.

امروزه، استفاده و نصب انواع دیوارپوش در محیط‌های داخلی انواع ساختمان‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همانطور که گفته شد، دیوارپوش‌ها از لحاظ ظاهر و جنس تنوع بالایی دارند که انتخاب انواع دیوارپوش غالبا براساس کارکرد و ویژگی‌هایشان صورت می‌گیرد.

به عنوان مثال، نوع کاربرد دیوارپوش، میزان رفت‌وآمد در محیط مورد استفاده، قابلیت ضدحریق، عایق صوتی و… از جمله مواردی هستند که در انتخاب دیوارپوش می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند. در این مقاله، انواع دیوارپوش مختلف همراه با ویژگی‌ها، مزایا و معایبشان به طور کامل معرفی شده‌اند. از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا با انواع دیوارپوش بیشتر آشنا شوید و بهترین گزینه را برای خانه خود خریداری کنید.

نصب دیوارپوش با تیم هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

فهرست مطالب

انواع دیوارپوش
انواع دیوارپوش

انواع دیوارپوش

همانطور که گفته شد، دیوارپوش‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به قابلیت‌ها و کاربردهای مختلف در ساختمان‌ها و منازل مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در کنار آن شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون داخلی منزل خود و همچنین متناسب با سلیقه‌تان یکی از بهترین و زیباترین انواع دیوارپوش‌ها را انتخاب کنید.

انواع مختلف و رایج دیوارپوش‌ها عبارتند از:

1- انواع دیوارپوش: دیوارپوش چوبی

دیوارپوش‌های چوبی غالبا همانند تخته‌های چوبی هستند که بسته به نوع چوب مورد استفاده در ساختشان، در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف وجود دارند. استفاده از چوب در فضای داخلی منزل، منجر به ایجاد یک فضای گرم و صمیمی می‌شود. در این‌ صورت، استفاده از دیوارپوش چوبی در فضای داخلی منزل می‌تواند گرمی ‌و آرامش خاصی را به محیط اضافه کند.

در آشپزخانه‌هایی که از انواع مختلف کابینت‌ چوبی مانند ام‌دی‌اف یا کابینت‌های کلاسیک استفاده شده است، می‌توان از دیوارپوش چوبی برای زیباسازی بهتر فضا استفاده کرد. همچنین شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون چوبی منزل خود در پذیرایی و سایر قسمت‌های منزل نیز از دیوارپوش چوبی استفاده کنید.

دیوارپوش‌های چوبی از مقاومت بالایی برخوردار هستند؛ اما معمولا توصیه می‌شود برای نگهداری و عمر طولانی‌تر این دیوارپوش‌ها، از روکش‌های مختلف برایشان استفاده کرد. همچنین معمولا استفاده از دیوارپوش‌های چوبی در محیط‌های مرطوب مانند آشپزخانه یا سرویس بهداشتی توصیه نمی‌شود؛ زیرا چوب در برابر رطوبت واکنش نشان می‌دهد و پس از مدتی دچار پوسیدگی و تخریب می‌شود.

از مزایای مهم دیوارپوش‌های چوبی می‌توان به این مورد اشاره کرد که اغلب این دیوارپوش‌ها عایق صدا و حرارت هستند و برای نصبشان نیازی به زیرسازی وجود ندارد. مزیت دیگر این دیوارپوش‌ها این است که در ساخت آن‌ها از تخته‌های پهن و باریک از جنس چوب در رنگ‌های مختلف استفاده می‌شود. همچنین این دیوارپوش‌ها را می‌توان هم به‌ صورت افقی و هم به‌ صورت عمودی نصب کرد. در نتیجه، تنوع طرح و رنگ بالایی دارند.

از معایب دیوارپوش‌های چوبی می‌توان به گران‌ بودن هزینه آن‌ها و همچنین مقاومت کم این دیوارپوش‌ها در برابر رطوبت اشاره کرد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب دیوارپوش هم ارائه میده؟

دیوارپوش چوبی
دیوارپوش چوبی

2- انواع دیوارپوش: دیوارپوش چرمی

یکی از جدیدترین انواع دیوارپوش‌ها، نوع چرمی ‌آن‌ها است. معمولا از دیوارپوش‌های چرمی‌ در فضاهای تجاری استفاده می‌شود؛ اما می‌توان از آن‌ها در سایر ساختمان‌ها و حتی در دکوراسیون داخلی منازل مسکونی نیز استفاده کرد. دیوارپوش‌های چرمی‌ نیز در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارند که برخی از انواع آن‌ها توپر و سه‌بعدی هستند.

از مزیت‌های مهم این نوع دیوارپوش‌ها می‌توان به عایق‌ بودن آن‌ها در برابر صدا و حرارت اشاره کرد. همچنین دیوارپوش‌های چرمی ‌ضدآتش هستند و در برابر آتش و حرارت مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

دیوارپوش‌های چرمی‌ غالبا در قطعات 30*60 و 40*40 در بازار موجود می‌باشند. استفاده از این دیوارپوش‌ها در دیوارهای پشت تلویزیون، سالن غذاخوری و در لابی ساختمان‌های بزرگ مانند هتل‌ها، مجتمع‌های تجاری و حتی مهدکودک‌ها بسیار رایج است. نصب این دیوارپوش‌ها بسیار ساده است.

شما می‌توانید از چسب‌های صنعتی برای چسباندن دیوارپوش‌های چرمی‌ استفاده کنید. همچنین در برخی از مدل‌های این دیوارپوش‌ها، تولیدکنندگان، چسب مخصوصی پشت آن‌ها تعبیه می‌کنند که برای نصب، تنها کافی است ورق محافظ آن‌ها را کنده و سپس دیوارپوش را به دیوار بچسبانید.

شما می‌توانید با استفاده از دیوارپوش‌های چرمی‌ طرح‌های سه‌بعدی خاصی را در محیط ایجاد کنید. دیوارپوش‌های چرمی ‌در صورت رسیدگی صحیح و به‌موقع مقاومت بالایی از خود نشان داده و طول عمر بالایی خواهند داشت. همچنین این دیوارپوش‌ها نیاز به درزگیری یا رنگ کاری نیز ندارند که این ویژگی نیز از دیگر مزایای دیوارپوش‌های چرمی‌ محسوب می‌شود.

از معایب این دیوارپوش‌ها نیز می‌توان به هزینه بالای آن‌ها اشاره کرد. همچنین دیوارپوش‌های چرمی ‌نسبت به سایر انواع دیوارپوش‌ها نیاز به مراقبت بیشتری داشته و در صورتی‌ که نورپردازی مناسبی در محیط وجود نداشته باشد، زیبایی و نمای مناسبی نخواهند داشت.

3- انواع دیوارپوش: دیوارپوش سنگی

شاید تاکنون انواع کابینت سنگی، کف‌پوش سنگی یا سایر عناصر دکوراتیو سنگی را مشاهده کرده باشید. جالب است بدانید که امروزه دیوارپوش‌های سنگی نیز بسیار ترند شده و می‌توانند در دکوراسیون ساختمان‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. دیوارپوش‌های سنگی از پرطرفدارترین انواع دیوارپوش‌ها محسوب می‌شوند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

غالبا از این نوع دیوارپوش‌ها برای قسمت پشتی شومینه، تلویزیون و در دیوارهای پاسیو یا قسمت کوچکی از نشیمن استفاده می‌شود. همچنین در برخی موارد نیز می‌توان از دیوارپوش‌های سنگی در فضای آشپزخانه، زیر وان و حتی دیوارهای حمام نیز استفاده کرد.

یکی از مزیت‌های برتر دیوارپوش‌های سنگی خاصیت ضدآب‌بودن آن‌ها است. در واقع این دیوارپوش‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر آب و دوام بالایی که دارند می‌توانند در فضاهای مرطوب نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

دیوارپوش‌های سنگی دو نوع طبیعی و مصنوعی دارند. هر دو نوع این دیوارپوش‌ها در برابر ضربه و هرگونه خراشیدگی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند و این مورد نیز از مزایای مهم دیوارپوش‌های سنگی محسوب می‌شود.

از معایب این دیوارپوش‌ها نیز می‌توان به مراحل نصب سخت‌تر آن‌ها اشاره کرد که نیاز به دقت بالایی دارد. همچنین دیوارپوش‌های سنگی نیاز به درزگیری خواهند داشت.

4- انواع دیوارپوش: دیوارپوش آلومینیومی

همانطور که از نام این دیوارپوش‌ها پیداست، دیوارپوش آلومینیومی از قطعات کوچک آلومینیوم و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. از مزیت‌های مهم دیوارپوش‌های آلومینیومی ‌می‌توان به نصب آسان آن‌ها اشاره کرد. در واقع این دیوارپوش‌ها چسبی هستند و به‌سادگی روی دیوار نصب می‌شوند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب دیوارپوش هم ارائه میده؟

غالبا قطر دیوارپوش‌های آلومینیومی ‌4 میلی‌متر است و معمولا برای استفاده در فضای آشپزخانه توصیه می‌شوند. اما استفاده از این دیوارپوش‌ها در فضای لابی و ورودی ساختمان‌ها نیز جلوه خاص و زیبایی را به فضا اضافه خواهد کرد.

از معایب این دیوارپوش‌ها نیز می‌توان به مقاومت پایین‌تر آنها اشاره کرد. در واقع این دیوارپوش‌ها ممکن است به‌سادگی با ایجاد ضربه دچار خراشیدگی شوند.

دیوارپوش
دیوارپوش

5- انواع دیوار پوش: دیوارپوش شیشه‌ای

دیوارپوش‌های شیشه‌ای یکی از جدیدترین دیوارپوش‌هایی هستند که امروزه غالبا به‌منظور پر کردن فضاهای داخلی در دکوراسیون‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین برای ایجاد هماهنگی دیوار با سقف‌های کاذب نیز در مدل‌های مختلف، استفاده از دیوارپوش‌های شیشه‌ای می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

این دیوارپوش‌ها، انواع مختلفی داشته و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ و دکوراسیون داخلی منزل خود از آن‌ها استفاده کنید. اغلب دیوارپوش‌های شیشه‌ای از نوع نشکن هستند و در برابر حرارت و گرما نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند.

از دیگر مزایای این دیوارپوش‌ها می‌توان به زیبایی آن‌ها اشاره کرد. دیوارپوش‌های شیشه‌ای در محل‌هایی که نصب می‌شوند روشنایی و براقیت خاصی ایجاد می‌کنند.

از معایب این دیوارپوش‌ها نیز می‌توان به مقاومت پایین‌تر آن‌ها و احتمال ایجاد خراش با ضربه یا امکان شکستگی در صورت برخورد جسم سرد به آن‌ها اشاره کرد. همچنین اغلب مدل‌های دیوارپوش‌های شیشه‌ای به دلیل داشتن سطح براق باید دائما تمیز شوند.

6- انواع دیوار پوش: دیوارپوش فایبرگلاس

فایبرگلاس همان الیاف شیشه است که نوعی متریال طبیعی محسوب شده و از موادی غیرسمی ‌نظیر سیلیس، کوارتز، دولومیت و کربنات تشکیل می‌شود. در واقع، دیوارپوش‌های فایبرگلاس از این نوع الیاف ساخته شده و به شکل پارچه‌ای پر از تار و پود هستند. مقاومت و استحکام این دیوارپوش‌ها بسیار بالا است.

همچنین این دیوارپوش‌ها در برابر مواد شیمیایی و حرارت نیز مقاومت بالایی از خود نشان داده و بسیار بادوام می‌باشند. یکی از مزایای مهم دیوارپوش‌های فایبرگلاس ویژگی غیر قابل اشتعال‌ بودن آن‌ها است. در واقع، دیوارپوش‌هایی که از الیاف نسوز ساخته می‌شوند، علاوه‌ بر اینکه زیبایی خاص خود را دارند، سطح را نیز در برابر عوامل مختلف مقاوم می‌کنند.

دیوارپوش‌های فایبرگلاس را می‌توان در انواع ساختمان‌های مختلف و فضاهای داخلی نصب کرد. نصب این دیوارپوش‌ها نیز بسیار ساده است و قابل اجرا روی انواع دیوارها می‌باشند.

همچنین پوشاندن برجستگی‌ها و تورفتگی‌های سطح دیوار با استفاده از دیوارپوش‌های فایبر گلاس به‌راحتی انجام می‌شود و در واقع، اجرای آن‌ها نیازی به زیرسازی ندارد. شاید جالب باشد بدانید که این دیوارپوش‌ها قابلیت رنگ‌آمیزی نیز دارند و شما خود می‌توانید با استفاده از رنگ‌های مختلف آن‌ها را رنگ‌آمیزی کنید.

به دلیل اینکه در تولید این دیوارپوش‌ها از مواد خطرناک و سمی‌ استفاده نمی‌شود، برای محیط‌زیست و حتی انسان‌ها نیز هیچ خطری به همراه نخواهند داشت. از دیگر مزایای مهم دیوارپوش‌های فایبرگلاس می‌توان به ضد آب‌ بودن آن‌ها اشاره کرد که به‌واسطه این ویژگی می‌توان از آن‌ها در فضاهای مرطوب نیز استفاده کرد.

همچنین امکان رشد قارچ، کپک یا حشرات نیز در آن‌ها وجود ندارد. به‌ دلیل وجود الیاف شیشه در این دیوارپوش‌ها می‌توان از آن‌ها به عنوان عایق آکوستیک نیز استفاده کرد. همچنین دیوارپوش‌های فایبرگلاس عایق صوت و حرارت نیز محسوب شده و از انتقال حرارت و سروصدا نیز جلوگیری می‌کنند. شاید جالب باشد بدانید نسبت به مزایای زیادی که استفاده از این دیوارپوش‌ها به همراه دارد، از هزینه کمتری برخوردار می‌باشند.

دیوارپوش پی وی سی
دیوارپوش پی وی سی

7-  انواع دیوار پوش: دیوارپوش پی‌وی‌سی (pvc)

دیوارپوش‌های پی‌وی‌سی که با عنوان دیوارپوش ضدآب نیز شناخته می‌شوند، از جدیدترین انواع دیوارپوش‌ها هستند که در اغلب خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. دیوارپوش‌های پی‌وی‌سی بسیار زیبا بوده و در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم هستند. همچنین این دیوارپوش‌ها برای حرارت و سروصدا نیز عایق مناسبی محسوب می‌شوند.

از دیوارپوش‌های پی‌وی‌سی غالبا در رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز خرید و حتی سرویس‌های بهداشتی بسیار استفاده می‌شود. در واقع به دلیل مقاومت و طول‌ عمر بالای این دیوارپوش‌ها و همچنین امکان نصب آن‌ها در محیط‌های ناهموار، می‌توان از آن‌ها در مکان‌های پررفت‌وآمد نیز استفاده کرد.

دیوارپوش‌های پی‌وی‌سی در رنگ‌ها، طرح‌ها و ابعاد مختلف در دسترس هستند. این دیوارپوش‌ها همچنین قابل شستشو بوده و برای تمامی‌ فضاها مناسب می‌باشند. دیوارپوش‌های پی‌وی‌سی در برابر خوردگی، فرسایش، فشار، ضربه و حتی آتش‌سوزی مقاومت و استحکام بالایی از خود نشان می‌دهند و به دلیل انعطاف‌پذیری بالایی که دارند می‌توانند در بسیاری از مکان‌ها به سادگی نصب شوند.

از معایب این دیوارپوش‌ها نیز می‌توان به ساختار پلاستیکی آن‌ها اشاره کرد. همانطور که می‌دانید پلاستیک در طبیعت باقی مانده و جذب نمی‌شود. به همین دلیل آسیب این دیوارپوش‌ها به محیط‌زیست، بزرگ‌ترین عیب آن‌ها محسوب می‌شود.

8- انواع دیوار پوش: دیوارپوش سه‌بعدی

یکی از جدیدترین انواع دیوارپوش‌ها، دیوارپوش‌های سه‌بعدی هستند که از جنس‌های مختلفی مانند ام‌دی‌اف، بتن، سلولز، فایبرگلاس و… تولید می‌شوند. از این مدل دیوارپوش‌ها، غالبا به‌منظور ایجاد یک تصویر خاص و زنده در دیوارهای مختلف ساختمان‌ها و منازل مسکونی استفاده می‌شود.

همچنین اغلب افرادی که به اجرای متدهای دکوراسیون مدرن علاقه دارند، به نصب این سبک دیوارپوش‌ها بسیار علاقه نشان می‌دهند.

دیوارپوش‌های سه‌بعدی می‌توانند جلوه خاص و بی‌نظیری در محیط منزل شما ایجاد کنند. اغلب این دیوارپوش‌ها عایق دما، صدا و رطوبت بوده و از خاصیت ضدحریق نیز برخوردار می‌باشند. همچنین دیوارپوش‌های سه بعدی غالبا در برابر نفوذ آب نیز مقاوم هستند.

معمولا استفاده از طرح‌های مختلف دیوارپوش‌های سه‌بعدی همراه با نورپردازی توصیه می‌شود؛ زیرا استفاده از نورپردازی در کنار این دیوارپوش‌ها می‌تواند نمای چشگیری در محیط ایجاد کند.

دیوارپوش‌های سه‌بعدی نیاز به درزگیری و رنگ‌کاری ندارند؛ اما غالبا نیاز به زیرسازی در نصب آن‌ها وجود خواهد داشت.

دیوارپوش سه بعدی
دیوارپوش سه بعدی

9- انواع دیوار پوش: دیوارپوش آکوستیک

دیوارپوش‌های آکوستیک غالبا با عنوان دیوارپوش‌های عایق صدا شناخته می‌شوند. به همین دلیل استفاده از آن‌ها در مکان‌هایی مانند کلاس‌های موسیقی، سالن جلسات، آمفی‌تئاتر و به طور کلی مکان‌هایی که نیاز به جذب صوت دارند، بسیار توصیه می‌شود.

دیوارپوش‌های آکوستیک از پارچه‌هایی از جنس پلی‌استر و اولفین ساخته می‌شوند. در واقع مزیت برتر این دیوارپوش‌ها این است که آکوستیک بوده و عایق صدا محسوب می‌شوند. همچنین اغلب آن‌ها طول عمر بالایی داشته و از استحکام مناسبی برخوردار هستند.

اما تنوع دیوارپوش‌های آکوستیک کم بوده و غالبا مورد سلیقه اکثر افراد قرار نمی‌گیرند. همچنین نصب و نگهداری از این دیوارپوش‌ها نیز کار آسانی نمی‌باشد که این مورد از مهم ترین معایب دیوارپوش‌های آکوستیک محسوب می‌شود.

10- انواع دیوار پوش: دیوارپوش بتنی

دیوارپوش‌های بتنی که با نام پانل‌های بتنی نیز شناخته می‌شوند از دیگر انواع دیوارپوش‌ها هستند که علاوه‌ بر فضای داخلی ساختمان می‌توانند در دیوارهای نماهای ساختمان نیز استفاده شوند. این دیوارپوش‌ها تنوع زیادی داشته و در دو مدل تخت و سه‌بعدی ساخته می‌شوند.

نصب آن‌ها نیز بسیار ساده است و غالبا همانند دیوارپوش‌های آلومینیومی‌ به کمک چسب روی دیوار نصب می‌شوند. دیوارپوش‌های بتنی از دیوارپوش‌های مدرن محسوب می‌شوند که می‌توان از آن‌ها در دکوراسیون‌های خاص و مدرن استفاده کرد. ضخامت این پانل‌ها غالبا حدود 4 میلی‌متر بوده و وزن تقریبی آن‌ها نیز 7 کیلوگرم بر مترمربع می‌باشد.

شاید جالب باشد بدانید که پانل‌های بتنی قابلیت رنگ‌پذیری داشته و جذابیت ظاهری بالایی دارند. همچنین ضد آب بوده و قابل شستشو می‌باشند.

انواع دیوارپوش کاغذی
انواع دیوارپوش کاغذی

11- انواع دیوار پوش: دیوارپوش کاغذی

دیوارپوش‌های کاغذی که غالبا با نام کاغذ دیواری شناخته می‌شوند از رایج‌ترین انواع دیوارپوش ها هستند که در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی موجود هستند. کاغذ دیواری‌ها انواع مختلفی اعم از کاغذدیواری ضد زلزله، کاغذ دیواری قابل‌ برداشت، کاغذ دیواری قابل شستشو، کاغذ دیواریی دارای LED، کاغذ دیواری سه‌بعدی، کاغذ دیواری ضدامواج الکترومغناطیسی و… دارد و در جنس‌های متفاوتی تولید می‌شوند.

همچنین در انواع چاپی این دیوارپوش‌ها، امکان چاپ هر طرحی مطابق با سلیقه و نظر افراد امکان‌پذیر است. در کنار آن، پس از نصب این دیوارپوش‌ها نیز، امکان هرگونه نقاشی روی آن‌ها وجود خواهد داشت.

یکی از رایج‌ترین انواع کاغذ دیواری‌ها که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، کاغذ دیواری‌های قابل برداشت هستند. این کاغذ دیواری‌ها به عنوان یک دیوارپوش موقت شناخته می‌شوند. در این‌ صورت در هنگام نصب آن‌ها از یک چسب ویژه‌ای استفاده می‌شود تا به دیوار بچسبند و در زمان جابجایی یا تعویض نیز به‌سادگی از دیوار کنده شوند. شما می توانید نصب کاغذ دیواری و دیوارپوش را به تیم هوم سرویز بسپارید.

همچنین با زدن دکمه های زیر می توانید درخواست نصب دیوارپوش کنید تا تیم هوم سرویز به منزل شما بیایند و دیوارپوش منزل شما را به بهترین شکل ممکن در منزلتان نصب کنند.

نصب دیوارپوش با تیم هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نصب کاغذ دیواری
نصب کاغذ دیواری

جمع‌بندی

در این مقاله، انواع دیوارپوش همراه با مزایا و معایبشان به طور کامل معرفی شدند. برای انتخاب یکی از انواع مدل‌های دیوارپوش باید به کاربرد آن توجه کنید. در صورتی‌ که می‌خواهید از دیوارپوش در فضای داخلی منزل خود استفاده کنید توصیه می‌شود به دکوراسیون فضا داخلی توجه کرده و متناسب با آن یکی از بهترین و زیباترین انواع دیوارپوش را انتخاب کنید.

همچنین همانطور که می‌دانید برای استفاده از انواع دیوارپوش در فضای آشپزخانه یا سرویس بهداشتی باید از نوع خاصی از آن‌ها استفاده شود که طول‌عمر بالایی داشته باشند و حتی در برابر رطوبت نیز بسیار مقاوم باشند.

در نتیجه، می‌توان گفت، انتخاب کاغذ دیواری کاملا به کاربرد و مکان مورد استفاده آن بستگی دارد که شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های هر یک از انواع دیوارپوش‌ها بهترین و کاربردی‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید. هر زمان کاغذ دیواری و دیوارپوش مناسب خانه خود را انتخاب کردید، می‌توانید نصب دیوارپوش و نصب پوستر دیواری خانه خود را به تیم حرفه‌ای و مطمئن هوم سرویز بسپارید تا این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا