لوله کشی و تاسیسات

توالت فرنگی چی بخرم؟ بهترین مدل توالت فرنگی کدام است؟

توالت فرنگی یکی از انواع مدل‌های توالت است که در سال‌های اخیر، بسیار موردتوجه قرار گرفته است. بسیاری از مردم ایران دوست دارند که در سرویس بهداشتی منزلشان توالت فرنگی نصب کنند؛ زیرا هم استفاده از آن راحت است و هم میزان فشار به کمر و پا را کمتر می‌کند.

این موضوع باعث شده که خیلی از افراد هنگام ساخت خانه یا بازسازی آن، برای نصب توالت فرنگی اقدام کنند یا تصمیم به تبدیل توالت معمولی به فرنگی بگیرند و از این نوع توالت در خانه خودشان استفاده کنند.

برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل توالت فرنگی، لازم است با نکات مهم برای خرید توالت فرنگی آشنا شوید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

به همین خاطر است که برای خیلی از افراد این سؤال پیش می‌آید که توالت فرنگی چی بخرم؟ اصلاً برای خرید توالت فرنگی باید به چه پارامترهایی دقت کنیم؟ کدام مدل‌های توالت فرنگی بهتر و مقاوم‌تر هستند؟

در این مقاله می‌خواهیم به این سؤال پاسخ بدهیم که توالت فرنگی چی بخرم و به شما توضیح دهیم که بهترین توالت فرنگی باید چه مشخصاتی داشته باشد تا بتوانید با خیال راحت آن را خریداری کرده و در منزل خود نصب کنید.

اگر به فکر خرید توالت فرنگی هستید و دوست دارید که توالت فرنگی باکیفیت و مناسبی را برای خانه خودتان خریداری کنید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

توالت فرنگی چی بخرم
نکات مهم برای خرید توالت فرنگی

توالت فرنگی چی بخرم؟ پارامترهای مهم در خرید توالت فرنگی چه هستند؟

در ادامه این مقاله می‌خواهیم در مورد پارامترهایی صحبت کنیم که رعایت آنها کمک می‌کند بتوانید توالت فرنگی خوب و باکیفیتی را خریداری کنید؛ بنابراین سعی کنید این پارامترها را به‌خاطر بسپارید و آنها را رعایت کنید تا بتوانید در هنگام خرید توالت فرنگی بهترین گزینه را انتخاب کنید.

1- شکل ظاهری کاسه:

به‌عنوان اولین پارامتر در جواب به سؤال توالت فرنگی چی بخرم، می‌خواهیم در مورد شکل ظاهری کاسه صحبت کنیم. کاسه توالت فرنگی به شکل‌های دایره‌ای، بیضی و مربعی وجود دارد و می‌توانید هرکدام از این اشکال را تهیه کنید.

اما موضوعی که وجود دارد این است که شما باید بر اساس فضای خودتان، بهینه‌ترین شکل ممکن را در نظر بگیرید و زیباترین و مناسب‌ترین کاسه را برای خودتان انتخاب کنید.

اگر فضای کافی برای قرار دادن توالت فرنگی ندارید، می‌توانید از کاسه دایره‌ای‌ شکل استفاده کنید که جای کمتری می‌گیرد و جمع و جور است. اگر هم فضای بیشتری دارید و به زیبایی ظاهری توالت فرنگی اهمیت زیادی می‌دهید، می‌توانید از شکل بیضی یا مربعی استفاده کنید که بزرگ‌تر هستند و زیبایی بیشتری دارند.

بنابراین، به شکل کاسه توالت توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را در این زمینه داشته باشید.

2- ارتفاع کاسه توالت:

در ادامه مقاله توالت فرنگی چی بخرم، نیاز است که به ارتفاع کاسه توالت نیز توجه کنید تا بتوانید ارتفاع مناسبی را برای آن در نظر بگیرید و متناسب با شرایط خود، گزینه مناسبی را خریداری کنید.

مثلاً اگر می‌خواهید برای استفاده کودکان کاسه توالت را خریداری کنید، بهتر است که کاسه‌هایی با سایز کوچک‌تر و ارتفاع کمتر را خریداری کنید تا کودکان شما بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند و مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

همچنین اگر می‌خواهید برای افراد بزرگسال و سالمندان از کاسه توالت استفاده کنید، باید متناسب با قد این افراد، توالت فرنگی مناسبی را خریداری کنید تا در هنگام استفاده از آن به مشکل نخورند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی هم ارائه میده؟

توالت فرنگی چی بخرم
انواع مدل توالت فرنگی

3- توالت فرنگی چندتکه؟

اگر در مورد توالت فرنگی تحقیقی انجام دهید، متوجه می‌شوید که توالت‌های فرنگی به‌صورت یک‌تکه یا دوتکه وجود دارند که می‌توانید آنها را تهیه کنید. معمولاً استفاده از توالت‌فرنگی‌های یک‌تکه که فلش تانک نیز به آنها چسبیده است بسیار راحت‌تر است و می‌توانید نظافت آنها را به‌راحتی انجام دهید.

اما اگر در حال ساخت‌وساز هستید و بابت لوله‌کشی داخل دیوار مشکلی ندارید، می‌توانید توالت‌فرنگی‌های دوتکه‌ای را انتخاب کنید که فلش تانک آنها توکار است و داخل دیوار نصب می‌شود. با انتخاب توالت فرنگی دوتکه، شما می‌توانید به‌راحتی توالت فرنگی را نصب‌ کرده و فضای کمتری را برای فلش تانک و… اشغال کنید.

این کار باعث می‌شود هم نظافت توالت فرنگی راحت‌تر انجام شود و هم اینکه نصب توالت فرنگی به فضای کمتری نیاز داشته باشد.

4- نشیمنگاه توالت فرنگی:

نشیمنگاه توالت فرنگی، چهارمین پارامتری است که در هنگام خرید توالت فرنگی باید به آن توجه داشته باشید. بهتر است در انتخاب طرح و مدل نشیمنگاه توالت فرنگی توجه کنید و بهترین گزینه را برای خودتان انتخاب کنید تا در هنگام استفاده از توالت فرنگی به مشکل برنخورید.

البته شما می‌توانید نشیمنگاه را به‌صورت جداگانه نیز خریداری کنید و بر اساس نوع طراحی توالت فرنگی، نشیمنگاه را روی آن نصب کنید؛ اما بهتر است که از همان ابتدا، توالتی با نشیمنگاه مناسب را انتخاب کنید.

نشیمنگاه توالت فرنگی
توجه به اجزای توالت فرنگی

5- سیستم تخلیه:

یکی از مهم‌ترین بخش‌های توالت فرنگی، سیستم تخلیه آن است. عملکرد سیستم تخلیه، تاثیر زیادی روی نظافت توالت می‌گذارد و به همین خاطر در هنگام خرید توالت فرنگی باید به سیستم تخلیه توالت فرنگی توجه ویژه‌ای داشته باشید.

دقت کنید که توالت فرنگی موردنظر شما چه سیستم تخلیه‌ای دارد و از چه امکاناتی برخوردار است. توالت‌فرنگی‌های قدیمی، سیستم تخلیه معمولی مانند سیفون و فلش تانک دارند. در حالی که در توالت‌فرنگی‌های جدید، از سیستم‌های تخلیه‌ای خاص مانند سیستم تخلیه گردابی استفاده می‌شود که عملکرد بسیار بهتری دارند و تأثیر زیادی روی نظافت توالت فرنگی می‌گذارند.

6- هزینه توالت فرنگی:

هزینه توالت فرنگی نیز یکی از پارامترهای مهمی است که باید آن را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. قطعاً هرچه امکانات توالت فرنگی موردنظرتان بیشتر باشد، به همان مقدار، هزینه خرید آن نیز بیشتر خواهد بود و نیاز به بودجه بیشتری خواهید داشت.

بنابراین، بهتر است بودجه خاصی را مشخص کنید و با توجه به بودجه خود، توالت فرنگی مناسب را خریداری کنید. توالت‌های جدید و پیشرفته، امکانات بیشتری دارند. همچنین دقت کنید که هرچه توالت فرنگی پیشرفته‌تر باشد، باید هزینه بیشتری به نصاب توالت فرنگی بپردازید تا نصب دستگاه به‌درستی برایتان انجام شود.

به همین دلیل، همواره به بودجه مالی خود توجه داشته باشید تا بتوانید هزینه‌های مربوط به خرید و نصب توالت فرنگی را مدیریت کنید.

جنس توالت فرنگی
جنس توالت فرنگی

7- جنس توالت فرنگی:

یکی از موضوعات مهمی که باید در نظر گرفته شود تا بتوانید بهترین گزینه را خریداری کنید، جنس توالت فرنگی است.

محبوب‌ترین جنس توالت فرنگی، سرامیک یا چینی است که هم زیبایی بیشتری دارد و هم مقاومتشان در برابر وزن افراد بسیار بالا است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی هم ارائه میده؟

در بازار می‌توانید توالت فرنگی با جنس‌های دیگری مانند توالت پلاستیکی و فایبرگلاس نیز پیدا کنید که از توالت‌های سرامیکی و چینی ارزان‌تر هستند؛ اما توالت‌های پلاستیکی و فایبرگلاس وزن کمتری را تحمل می‌کنند و مقاومت کمتری دارند. به همین خاطر باید این موارد را در نظر داشته باشید و اطلاعات کافی را از فروشنده محصول دریافت کنید.

8- ابعاد توالت فرنگی:

به‌عنوان آخرین گزینه در پاسخ به سؤال توالت فرنگی چی بخرم، باید بگوییم که در هنگام خرید توالت فرنگی، باید به ابعاد توالت فرنگی نیز توجه کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید.

برای انتخاب ابعاد توالت فرنگی، به متراژ فضای سرویس بهداشتی توجه کنید. همواره باید ابعاد توالت فرنگی شما با میزان فضای سرویس متناسب باشد تا تمام فضای سرویس بهداشتی با توالت فرنگی اشغال نشود.

اگر فضای کمی دارید، می‌توانید از توالت فرنگی وال هنگ استفاده کنید که روی دیوار نصب می‌شود و سایزی کوچک دارد. فلش تانک توالت فرنگی وال هنگ داخل دیوار قرار می‌گیرد و به این طریق جای بسیار کمی را در خانه شما اشغال می‌کند.

اگر سرویس بهداشتی شما فضای زیادی دارید، می‌توانید توالت‌فرنگی‌های با شکل متفاوت و ابعاد بزرگ‌تر را در منزل خود نصب کنید تا استفاده از آن برایتان راحت‌تر باشد.

توالت فرنگی چی بخرم
ابعاد توالت فرنگی

توالت فرنگی چی بخرم؟ بهترین مارک‌های توالت فرنگی ایرانی و خارجی

تا اینجا، با نکات مهم برای خرید توالت فرنگی آشنا شدید و متوجه شدید که برای خرید توالت فرنگی باید به چه مواردی توجه کنید. در ادامه با بهترین مارک‌های توالت فرنگی ایرانی و خارجی آشنا خواهید شد که محصولات بسیار باکیفیتی دارند.

مطرح‌ترین و بهترین توالت‌های فرنگی موجود در بازار، تولید شرکت‌های ترکیه‌ای و اروپایی هستند؛ اما شرکت‌های ایرانی بسیار خوبی نیز وجود دارند که توالت فرنگی باکیفیت و مناسبی را تولید می‌کنند.

از جمله بهترین برندهای تولیدکننده توالت فرنگی می‌توان از برندهای زیر نام برد:

1- توالت فرنگی مروارید:

شرکت مروارید، یک شرکت تولید محصولات چینی بهداشتی است که در شهر یزد فعالیت می‌کند . سابقه فعالیت شرکت مروارید به حدود 40 سال پیش برمی‌گردد. شرکت مروارید انواع توالت فرنگی را با استفاده از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌کند و در تلاش است که محصولی باکیفیت و مناسب را عرضه دهد.

بنابراین، شما می‌توانید با خیال راحت محصولات این شرکت ایرانی را تهیه کرده و از آنها استفاده کنید. قیمت توالت فرنگی‌های مروارید بسیار مناسب و منطقی است.

2- توالت فرنگی گلسار:

شرکت گلسار، یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی است که در زمینه تولید محصولات چینی بهداشتی فعالیت می‌کند و در استان فارس قرار دارد. شرکت گلسار نیز یکی از شرکت‌های معروف ایرانی در زمینه تولید انواع توالت فرنگی است.

محصولات این شرکت، کیفیت خوب و استانداردهای بسیار بالایی دارند و به همین دلیل، با محصولات خارجی برابری کرده و انتخاب مناسبی برای شما خواهند بود.

توالت فرنگی چی بخرم
بهترین برندهای ایرانی و خارجی توالت فرنگی

3- توالت فرنگی دوراویت:

دوراویت، یک شرکت آلمانی است که در زمینه تولید محصولات بهداشتی فعالیت می‌کند و در طول سال‌های فعالیت خود، توانسته به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در این زمینه معروف شود. توالت فرنگی‌های دوراویت از جنس سرامیک و چینی هستند و محبوبیت زیادی در میان افراد دارند..

توالت فرنگی‌های دوراویت، با کمک جدیدترین تکنولوژی‌های دنیا و طبق استانداردهای جهانی ساخته می‌شود؛ به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت از محصولات شرکت دوراویت استفاده کنید.

4- توالت فرنگی مون استون:

مون استون، برندی ایتالیایی است. برند مون استون در ایران محبوبیت زیادی دارد و از قدیمی‌ترین برندهای تولید محصولات چینی بهداشتی محسوب می‌شود. محصولات تولیدی شرکت مون استون بسیار معروف هستند و در بازار وسایل بهداشتی، جایگاه ویژه‌ای دارند.

به همین خاطر می‌توانید با خیال راحت برای خرید توالت فرنگی مون استون اقدام کنید و از کیفیت و استاندارد بالای آنها کاملاً مطمئن باشید.

بهترین برندهای تولیدکننده توالت فرنگی
بهترین توالت فرنگی

5- توالت فرنگی گبریت:

گبریت نیز یکی از شرکت‌های معروف و مطرح در زمینه تولید محصولات چینی بهداشتی است. شرکت گبریت، در طول سال‌های فعالیتش، موفق به کسب اعتماد و رضایت بسیاری از افراد شده است. گبریت، از جمله برترین شرکت‌های اروپایی در زمینه تولید محصولات بهداشتی به شمار می‌آید. شرکت گبریت، محصولاتی مانند توالت فرنگی و تجهیزات مربوط به توالت فرنگی را تولید می‌کند.

درصورتی‌که می‌خواهید توالت فرنگی مقاوم و باکیفیتی را برای منزل خود تهیه کنید، می‌توانید یکی از محصولات شرکت گبریت را انتخاب کنید و کیفیت و استاندارد بالا را همزمان تجربه کنید.

6- توالت فرنگی چینی کرد:

چینی کرد، یکی از شرکت‌های معروف ایرانی است که در زمینه تولید محصولات چینی بهداشتی فعالیت می‌کند. محصولات شرکت چینی کرد کیفیت و تنوع خوبی دارند و به همین دلیل است که میزان فروش محصولات این برند ایرانی بالا است.

اگر قصد تبدیل توالت معمولی به توالت فرنگی را دارید، می‌توانید یکی از محصولات شرکت چینی کرد را خریداری کرده و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

راهنمای خرید توالت فرنگی
نصب و تعمیر توالت فرنگی

جمع‌بندی مطالب

در این مقاله در مورد این صحبت کردیم که توالت فرنگی چی بخرم و نکات مهم برای انتخاب و خرید توالت فرنگی را به شما توضیح دادیم.

همچنین با هم برخی از برترین مارک‌های ایرانی و خارجی در زمینه تولید توالت فرنگی را بررسی کردیم که می‌توانید با اطمینان کامل از محصولات این شرکت‌ها استفاده کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که جواب سؤال توالت فرنگی چی بخرم را پیدا کنید و متناسب با نیاز خودتان، بهترین توالت فرنگی را خریداری کرده و نصب کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و دعوت می‌کنیم سایر مقالات مانند راهنمای خرید کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی را در وبلاگ هوم سرویز بخوانید و با روش پاک کردن کپک از روی دیوار حمام و دستشویی آشنا شوید.

برای دریافت خدمات مختلف هوم سرویز هم کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید تا بتوانید از خدمات متنوع هوم سرویز استفاده کنید.

هوم سرویز با ارائه خدماتی مختلف نظیر نصب روشویی، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است تا بتوانید کارهای خود را سریع‌تر و بهتر انجام دهید و زندگی آسوده‌تری را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا