رایانه و تکنولوژی

آشنایی با گوگل میت Google Meet ✔️ آموزش ویدئویی

با همه گیر شدن کرونا و زیاد شدن جلسات آنلاین، استفاده از ابزارهای برگزاری تماس آنلاین و کنفرانس های تصویری بسیار زیاد شد و ابزارهایی که در این زمینه کاربردی و مناسب بودند، طرفداران زیادی پیدا کردند. یکی از ابزارهای پرطرفدار برای برگزاری جلسات آنلاین گروهی، Google Meet است که توسط شرکت گوگل طراحی و توسعه داده شده است. با استفاده از گوگل میت شما می توانید به راحتی جلسات آنلاین برگزار کنید و جالب است بدانید که این ابزار کاملا رایگان است و با استفاده از آن میتوان جلساتی با صد نفر شرکت کننده را برگزار کرد.

با استفاده از Google Meet شما می توانید جلسات کاری خودتان را برگزار کنید یا اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی کنید تا بتوانید از این ابزار بهترین استفاده ممکن را داشته باشید.

فهرست مطالب

آموزش گوگل میت برای دانش آموزان

دانش آموزان در دوران کرونا نیاز دارند که بتوانند آموزش ها را به صورت مجازی دریافت کنند. ابزارهای مختلفی برای این کار وجود دارند که یکی از بهترین این ابزارها گوگل میت است. گوگل میت با بستر قدرتمندی که دارد می تواند بدون ایجاد مشکل و قطعی در برنامه های آموزشی، به راحتی پذیرای دانش آموزان و کلاس های درسی آنها باشد و این موضوع باعث شده که این پلتفرم به یکی از بهترین ابزارها برای این کار تبدیل شود.

سایت Google Meet
سایت Google Meet

سایت و اپلیکیشن گوگل میت Google Meet

برای استفاده از این ابزار در لپ تاپ، می توانید به سایت Google Meet مراجعه کنید و از نسخه وب آن استفاده کنید. در نتیجه شما می توانید با استفاده از این سایت و بدون داشتن اپلیکیشن Google Meet ، اقدام به برگزار جلسات آنلاین کنید.

در ادامه برایتان سایت Google Meet را قرار می دهیم تا بتوانید از این سایت استفاده کنید.

ورود به نسخه وب گوگل میت

نحوه ورود به گوگل میت

برای ورود به گوگل میت، می توانید از دو روش استفاده کنید. روش اول این است که از نسخه وب Google Meet استفاده کنید. اگر گوشی در دسترس شما نیست و می خواهید با استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر خودتان اقدام به برگزاری یک جلسه آنلاین کنید، می توانید با استفاده از نسخه وب این ابزار، جلسه را برگزار کنید.

اگر هم می خواهید با استفاده از گوشی خودتان وارد یک جلسه شوید یا جلسه ای را با گوگل میت برگزار کنید، بهترین راه استفاده از اپلیکیشن Google Meet است. با استفاده از اپلیکیشن شما می توانید همان امکانات نسخه وب را داشته باشید اما استفاده از آن در گوشی موبایل که صفحه کوچکی دارد بسیار راحت تر خواهد بود.

در ادامه برایتان لینک دانلود اپلیکیشن اندروید و ios گوگل میت را قرار می دهیم و همچنین نسخه وب این اپلیکیشن را می توانید از طریق دکمه بالا باز کنید و وارد این وبسایت شوید.

 

آموزش نصب گوگل میت برای ویندوز

گوگل میت یک ابزار بسیار کاربردی است و طبیعی است که بخواهید این ابزار فوق العاده را روی کامپیوتر خودتان نیز داشته باشید. اما باید بدانید که این ابزار نسخه ویندوز ندارد و نمی توانید آن را روی کامپیوتر خودتان نصب کنید. تنها را استفاده از این ابزار در کامپیوتر این است که آن را در مرورگر خودتان باز کنید و از نسخه وب اپ یا نسخه وب آن استفاده کنید.

با این کار شما می توانید تمامی امکانات موردنیاز برای برگزاری یک جلسه آنلاین را داشته باشید و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

آموزش کار با Google Meet به صورت ویدئویی
آموزش کار با Google Meet به صورت ویدئویی

آموزش Google Meet به صورت ویدیویی

Google Meet ابزار پیچیده ای نیست و نیاز به آموزش خاصی ندارد، اما در ادامه برای شما ویدیویی قرار داده ایم که کمک می کند با بخش های مختلف این سیستم آشنا شوید و بتوانید به بهترین شکل در برگزاری جلسات آنلاین با آن عمل کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

ویدیو آموزشی با استفاده از موبایل ساخته شده است اما شما می توانید گزینه های موجود را در نسخه وب این سیستم نیز مشاهده کنید و هیچ تفاوتی در این مورد وجود ندارد.

جمع بندی

در این مقاله در مورد Google Meet صحبت کردیم و گفتیم که این ابزار کاربردی و فوق العاده به درد چه کارهایی می خورد و چطور می توانید از آن استفاده کنید. همچنین برایتان آموزش گوگل میت را به صورت ویدیویی قرار دادیم تا بتوانید با بخش های مختلف این سرویس آشنا شوید و راحت تر به استفاده از آن بپردازید.

برای آشنایی بیشتر با ترفندهای مربوط به رایانه و تکنولوژی پیشنهاد می کنیم یه سری به آپارات هوم سرویز بزنید، ویدئوهای آموزش روش پیدا کردن رمز وای فای با گوشی و ویدئوی آموزش روش اتصال اینترنت گوشی به کامپیوتر را نیز مشاهده کنید.

هوم سرویز یک پلتفرم خدماتی است با بیش از 400 نوع خدمات مختلف از خدمات کامپیوتری و تعمیر موبایل گرفته تا خدمات آرایشگری و تعمیرات خودرو، چنانچه تمایل به استفاده از این خدمات داشتید می توانید روی خدمات هوم سرویز حساب کنید. همیار شماییم تا پایان سرویس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا