زیبایی

مدل های ناخن شب یلدا مخصوص خانم های شیک و جذاب | طراحی ناخن با تم شب یلدا

زیباترین ایده ها برای طراحی ناخنها در شب یلدا

سفره خوش آب و رنگ شب یلدا، بدون شک یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این شب طولانی است. سبزی و سرخی هنداونه و انار در کنار میوه‌های دیگر زمستانی، آنقدر وسوسه‌ کننده هستند که حالا طراحی ناخن شب یلدا هم باب شده است. البته ایده‌های بیشماری وجود دارند که می‌توان آنها را در آخرین شب پاییز، روی ناخن‌ها اجرا کرد. از طرح انار روی ناخن گرفته تا استقبال از زمستان با طرح‌های برفی. اگر شما هم دوست دارید امسال، یکی از جالب‌ترین مدل‌های طراحی ناخن شب یلدا را تجربه کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

لاک ناخنها در خانه با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

فهرست مطالب

برای طراحی ناخن شب یلدا از هندوانه الهام بگیرید

این مدل مانیکور ناخن برای آنهایی مناسب است که دوست دارند کمی خلاقیت را روی ناخن‌های خود در شب یلدا به نمایش بگذارند. اگر در کشیدن قاچ‌های کوچک هندوانه، مهارت ندارید؛ بهترین کار استفاده از لنز ناخن است. ناخن‌ها را با لاک‌های سفید و گلبهی، رنگ کنید و سپس لنز را روی آن بگذارید. در پایان هم، براق ‌کننده یا پوشش بالایی را فراموش نکنید.

طراحی ناخن مدل هندوانه ویژه شب یلدا
طراحی ناخن مدل هندوانه ویژه شب یلدا

اگر می‌خواهید در شب یلدا بدرخشید، طراحی ناخن با نگین را انتخاب کنید

در صورتی که اهل استفاده از نگین و پولک در دیزاین ناخن شب یلدا هستید، مدل زیر گزینه مناسبی برایتان است. برای اینکه مانیکور هندوانه نگین‌دار، خوب از آب درآید؛ حوصله و ظرافت لازم است. شما علاوه بر چند نگین؛ به لنز یا استیکر طرح قاچ هندوانه، لاک سبز روشن و تیره و نیز صورتی دارید.

مانیکور ناخن هندوانه با استفاده از نگین برای شب یلدا
مانیکور ناخن هندوانه با استفاده از نگین برای شب یلدا

ناخن‌های کوتاه دارید؟ این طراحی ناخن شب یلدا مناسب شما است

برخی تصور می‌کنند که دیزاین و لاک ناخن، فقط مخصوص ناخن‌های بلند و کشیده است. اما شما می‌توانید با کمک لاک قرمز، سبز و گذاشتن چند نقطه سیاه؛ یک طرح هندوانه شیک را برای شب یلدا روی ناخن‌هایتان پیاده کنید. فقط کافی است ناخن‌ها را یکدست و مرتب کوتاه کنید تا نتیجه کار، عالی از آب درآید.

ایده‌های جالب برای طراحی ناخن شب یلدا
ایده‌های جالب برای طراحی ناخن شب یلدا

نظرتان درباره طراحی ناخن شب یلدا دخترانه و فانتزی چیست؟

هنداونه، اگرچه یک شکل دارد؛ اما می‌توان آن را به شیوه‌های متنوع و جالبی روی ناخن‌ها طراحی کرد. مثلاً یک مدل ساده این است که مانند تصویر زیر، یکی از ناخن‌ها را به رنگ صورتی، لاک بزنید. برای ناخن‌های دیگر هم، باید از ترکیب دو رنگ سبز و کمی هنر نقاشی بهره بگیرید. بنابراین، رگه‌های پوست هنداونه را با استفاده از قلم‌ مو روی ناخن‌ها طراحی کنید. در آخر نیز، دانه‌های سیاه هندوانه را به کمک قلم داتینگ (نقطه‌گذار) یا حتی خلال دندان بکشید.

طراحی ناخن شب یلدا دخترانه
طراحی ناخن شب یلدا دخترانه

یک مانیکور ساده و آسان را هم می توانید برای شب یلدا انتخاب کنید

گاهی ایده‌های آسان و بی ‌دردسر، نتایج جالبی به بار می‌آورند. حتی با حداقل امکانات هم، می‌توان یک طرح ناخن را برای شب یلدا تدارک دید. مثلاً تمام ناخن‌ها را با لاک صورتی، رنگ‌ آمیزی کنید و قسمت بالایی آنها را، به رنگ سبز آبی درآورید. ادامه کار، تنها چند نقطه سیاه و سفید یا کشیدن هر طرحی است که خودتان دوست دارید.

البته شما می توانید مانیکور و پدیکور ناخنها را به تیم آرایشگران حرفه ای و متخصص هوم سرویز بسپارید تا با هزینه مناسب و به صورت حرفه ای این کار را برای شما انجام دهند و طراحی ناخنها برای شب یلدا را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهند.

مانیکور آسان و دخترانه برای شب یلدا
مانیکور آسان و دخترانه برای شب یلدا

خودتان را برای طراحی ناخن شب یلدا ساده آماده کنید

برای رسیدن به این طرح ساده شما باید سه مرحله را طی کنید. نخست، ناخن‌ها را به رنگ قرمز درآورید. حالا پوشش پایه یا بیس کوت را روی آنها بزنید و نوک ناخن‌ها را، با سبز تیره رنگ ‌آمیزی‌ کنید. در پایان هم به کمک همان رنگ، لکه‌های سبز رنگ هندوانه را روی ناخن نقاشی کنید. این، یک طرح کاملاً ساده است که می‌تواند شب یلدای شما را جذاب‌تر کند.

طراحی ناخن شب یلدا ساده، آسان و کاربردی
طراحی ناخن شب یلدا ساده، آسان و کاربردی

برای آنها که به طرح‌های مینیمال ناخن شب یلدا علاقه دارند

همانطور که گفتیم، طرح هندوانه را به شکل‌های گوناگون می توان روی ناخن‌ها ترسیم کرد. رنگ و نحوه طراحی به سلیقه خود شما بستگی دارد. برای مثال، ایده زیر هم یکی دیگر از مدل‌های ساده ‌ای است که می‌توانید در خانه، امتحان کنید. اگر در جستجوی یک مدل دخترانه هستید، این طرح کاملاً مناسب شما است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات مانیکور و پدیکور بانوان هم ارائه میده؟
طراحی ناخن مخصوص شب یلدا با طرح هندوانه
طراحی ناخن مخصوص شب یلدا با طرح هندوانه

حال و هوای کریسمس را به شب یلدا پیوند بزنید

از آنجایی که شب یلدا فاصله چندانی با کریسمس ندارد، خیلی‌ها طرح ناخن کریسمس را با تم قرمز و سبز انتخاب می‌کنند. این مدل، همانطور که می‌بینید؛ چندان سخت نیست. شما می‌توانید آن را به راحتی انجام دهید یا از این طرح الهام بگیرید. مثلاً درخت کریسمس و هندوانه را با هم تلفیق کرده یا از تصویر انار استفاده کنید.

مانیکور ناخن طرح کریسمس برای شب یلدا
مانیکور ناخن طرح کریسمس برای شب یلدا

از دیگر میوه‌ها برای طراحی ناخن‌های شب یلدا خود کمک بگیرید

پرتقال، انار و هندوانه تنها میوه‌هایی نیستند که در سفره شب یلدا به چشم می‌خورند. کیوی هم با رنگ چشمگیر خود، برای طراحی ناخن شب یلدا، جذاب خواهد شد. به ‌علاوه، این مدل ساده است و تنها به سه رنگ نیاز دارد. کافی است تمام ناخن‌ها را با لاک سفید، رنگ ‌آمیزی کنید. پس از زدن پوشش پایه، تا نیمه ناخن را به رنگ سبز درآورید. می‌توانید دانه‌های کیوی را هم با یک رنگ سبز دیگر یا حتی مشکی، به سادگی طراحی کنید.

مدل مانیکور ناخن با طرح کیوی
مدل مانیکور ناخن با طرح کیوی

آخرین شب پاییز را با یک طرح ناخن پرتقالی به پایان ببرید

نارنجی رنگی است که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. اضافه کردن چند طرح پرتقال به آن هم، بسیار شیک و متفاوت خواهد شد. به ویژه، اگر در جمعی باشید که طبق روال هر سال، ناخن‌های خود را به رنگ سبز و قرمز در می‌آورند. خوشبختانه برای کشیدن این طرح، شما به امکانات خاصی نیاز ندارید و انجام آن در خانه هم ساده است.

طراحی ناخن یلدایی با طرح پرتقال
طراحی ناخن یلدایی با طرح پرتقال

با این مدل طراحی ناخن، به استقبال زمستان بروید

یلدا، آخرین شب پاییز است و پس از آن، قدم در زمستان می‌گذارید. شاید بد نباشد شما هم با یک مانیکور زمستانی، به این فصل خوشامد بگویید. برای این طرح، به دو رنگ ساده و خنک نیاز دارید: لاک آبی اکلیلی و لاک سفید. ابتدا ناخن‌های خود را با رنگ آبی، لاک بزنید. در مرحله بعد، نقطه‌های سفید را که نماد دانه‌های برف هستند؛ با نقطه‌گذار یا هر وسیله‌ای که راحت هستید، روی زمینه آبی ناخن طراحی کنید.

طراحی ناخنها برای فصل زمستان
طراحی ناخنها برای فصل زمستان

قرمز گوجه‌ای؛ یک رنگ خاص برای طراحی ناخن شب یلدا

ترکیب رنگ‌های قرمز گوجه‌ای و سفید با طرح توت‌ فرنگی در شب یلدا غوغا خواهد کرد. اگرچه، بین این میوه تابستانی و شب سرد یلدا ارتباطی وجود ندارد؛ اما رنگ قرمز برای شیک شدن، کافی است. با کمی تزئین و اضافه کردن نگین روی ناخن هم می‌توانید، آن را مجلل‌تر کنید.

مدل خاص و شیک طراحی ناخن برای شب یلدا
مدل خاص و شیک طراحی ناخن برای شب یلدا

رنگ خوش انار روی ناخن‌ها، طعم شیرین انار زیر زبان

کم نیستند کسانی که برای طراحی ناخن شب یلدا، انار را انتخاب می‌کنند. رنگ این میوه به اندازه کافی، زیبا است و روی ناخن‌ها هم، دیدنی‌تر خواهد شد. اگر عاشق مدل ناخن‌های مینیمال هستید، تصویر زیر به کارتان می‌آید. در غیر این صورت، یک انار کوچک روی ناخن، طراحی ناخن شب یلدا شما را شکل خواهد داد.

مانیکور طرح انار ویژه شب یلدا
مانیکور طرح انار ویژه شب یلدا

دنبال یک طراحی ناخن شیک ویژه شب یلدا هستید؟

شما هم از آن دسته آدم‌هایی هستید که منحصر به فرد بودن را دوست دارید؟ خوب؛ در این صورت، قرار نیست لزوماً شب یلدا را با طرح ناخن هندوانه یا انار سپری کنید. رنگ سبز و چند طرح شیک که از طبیعت الهام گرفته‌اند، جلوه فوق ‌العاده‌ای به ناخن‌های شما خواهند داد. البته برای کشیدن طرح‌ها، شما به لنز یا استیکرهای مخصوص نیاز دارید.

یک نمونه طراحی ناخن شیک ویژه شب یلدا
یک نمونه طراحی ناخن شیک ویژه شب یلدا

فرنچ مانیکور در طولانی‌ترین شب سال به کمک شما می‌آید

مانیکور فرانسوی همیشه محبوب بوده است. طرفداران این استایل، احتمالاً در شب یلدا هم سراغ این طرح ساده و شیک می‌روند. این مدل دیزاین ناخن، ساده و در عین حال، شیک است. تمام آنچه نیاز دارید، این است که برای نوک ناخن‌ها از دو لاک قرمز و سبز استفاده کنید. اگر می خواهید طرحی زیبا را روی ناخنهای خود ایجاد کنید، از تیم آرایشگران هوم سرویز برای مانیکور ناخنها و زیباتر شدن آنها کمک بگیرید.

مانیکور فرانسوی مخصوص شب یلدا
مانیکور فرانسوی مخصوص شب یلدا

سوالات رایج درباره طراحی ناخن شب یلدا

آیا طراحی ناخن برای شب یلدا را می‌توان در خانه انجام داد؟

بله. در صورتی که به ابزارهای لازم مانند بیس کوت، تاپ کوت، براق‌ کننده، لنز ناخن و غیره دسترسی دارید. البته باید بدانید که این کار علاوه بر ابزار، به دقت و ظرافت خاصی بستگی دارد. پس بهتر است تمرین را فراموش نکنید.

وسایل مورد نیاز برای طراحی ناخن شب یلدا شامل چه می‌شوند؟

برای انجام یک کار حرفه‌ای؛ وسایلی مانند پرایمر، بیس کوت، لاک رنگ، تاپ کوت، سوهان، ناخن‌گیر، قلم‌ مو، لاک پاک‌کن و پوشر ضروری هستند. به عبارت دیگر، شما باید به یک ست مانیکور جهت طراحی ناخن دسترسی داشته باشید.

نتیجه ‌گیری

در این مقاله، چند ایده جالب را با شما در میان گذاشتیم که می‌توانند برای طراحی ناخن شب یلدا، به کارتان بیایند. برخی از آنها ساده هستند و بعضی دیگر، نیاز به مهارت دارند. بنابراین اگر تجربه خاصی در این زمینه ندارید، بهتر است به یک سالن زیبایی مراجعه کنید.

ما در مقالات دیگر سایت و اپلیکیشن هوم سرویز، مطالب متنوعی را از دنیای زیبایی در اختیار شما قرار داده‌ایم. در این مقالات، شما پاسخ پرسش‌های زیادی را دریافت خواهید کرد؛ سوالاتی که در خصوص روش‌های مراقبت از پوست و مو و پاکسازی پوست در منزل یا حتی تکنیک‌های آرایشی به ذهن شما خطور می‌کنند. پس با خواندن این مطالب، با آگاهی کامل از سلامتی و زیبایی خود محافظت کنید.

شما می توانید لاک ناخنها و مانیکور کردن آنها را به تیم آرایشگران هوم سرویز بسپارید تا به صورت حرفه ای این کار را برای شما انجام دهند و ناخنهای شما را برای شب یلدا زیباتر کنند. برای درخواست خدمات طراحی و لاک ناخن، روی دکمه های زیر کلیک کنید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات مانیکور و پدیکور بانوان هم ارائه میده؟

لاک ناخنها در خانه با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا