زیبایی

مدل های آرایش موی جذاب و شیک مخصوص شب یلدا

زیبایی و جذابیت بیشتر در بلندترین شب سال!

اگر زمانی جذاب‌ترین بخش شب یلدا، چیدن سفره یلدا و خوردن انار، هندوانه و آجیل بود؛ اکنون تم یلدا هم به آن اضافه شده است! حالا بعضی‌ها، برای میکاپ و مدل مو شب یلدا برنامه‌ می‌ریزند. به ویژه، عروس خانم‌های جوان که به رسم سنت، در این شب خاص، هدیه دریافت می‌کنند. اما به نظر نمی‌رسد سبک‌های فانتزی و رنگارنگ یا نقاشی چند هندوانه روی لب، در این مهمانی خاص کافی باشد. از این رو باید به دنبال ایده‌های دیگر بود که در عین سادگی، چشمگیر و جذاب نیز باشند. اگر هنوز در انتخاب مدل موی یلدایی و آرایش موهایتان در شب یلدا مردد هستید؟ این مقاله را بخوانید تا با تم یلدایی آرایش مو بیشتر آشنا شوید. اگر فرصت کافی برای اینکه خودتون دست به کار شوید را ندارید، استفاده از خدمات شنیون مو در منزل هوم سرویز هم می توانید برای این شب خاص استفاده کنید.

میکاپ شب یلدا با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

فهرست مطالب

آرایش و شینیون برای شب یلدا
آرایش مو و مدل شینیون برای شب یلدا

اگر می‌خواهید در شب یلدا بدرخشید، مدل موی شینیون بافت را امتحان کنید

این مدل شینیون از آنچه فکر می‌کنید، ساده‌تر است. همه آنچه نیاز دارید؛ موهای صاف و بدون گره، کش مو و شانه است. البته برای زیباتر کردن موها می‌توانید از یک اکسسوری با تم یلدا مانند انار نیز کمک بگیرید. خوشبختانه این مدل مو شب یلدا، هم برای موهای صاف و هم موهای موج‌دار مناسب است. با این حال، شینیون بافت به صورت‌های بیضی و کشیده، بیشتر می‌آید. به ‌علاوه، ست کردن این مدل با یک پیراهن سبز یا قرمز که قد آن تا روی زانو است؛ چشم‌ها را به سوی شما خیره خواهد کرد.

مدل شینیون بافت برای آرایش مو شب یلدا
مدل شینیون بافت برای آرایش مو شب یلدا

شینیون الگانت، با شکوه‌ترین مدل مو شب یلدا

اگر تصور می‌کنید با داشتن موهای ضخیم و بلند، شینیون کردن برایتان دشوار است، مدل الگانت خلاف این را ثابت می‌کند. کافی است دست به کار شوید تا ببینید که این مدل، چه زیبایی منحصر به فردی را به موهای شما می‌دهد. حتماً از اکسسوری‌های مو با تم یلدا هم استفاده کنید تا زیبایی آن، دو چندان شود. جالب است بدانید که شینیون الگانت، روی موهای صاف و بلند عالی به نظر می‌رسد. ضمن اینکه شما هر فرم صورتی که داشته باشید، یک پیراهن بلند و آرایش ملایم، پازل زیبایی شما را کامل می‌کنند.

شینیون الگانت مخصوص شب یلدا برای موهای بلند
شینیون الگانت مخصوص شب یلدا برای موهای بلند

برای آرایش یلدایی موهای متوسط، مدل شینیون پایین سر بهترین گزینه است

موهایتان خیلی بلند نیستند و دنبال یک مدل ساده برای آرایش مو شب یلدا هستید؟ پس مدل شینیون پایین سر یا همان پشت گردن، به کار شما می‌آید. برای درست کردن این مدل؛ داشتن موهای صاف و سشوار کشیده، شانه‌ای با دندانه‌های پهن و یک روسری الزامی است.
علاوه بر این، مدل شینیون پایین سر، روی موهای لخت و با اندازه متوسط بهتر جواب می‌دهد. همچنین صورت‌های گرد و قلبی، می‌توانند اطمینان داشته باشند که این مدل کاملاً به آنها می‌آید. یک دست لباس رسمی یا پیراهن بلند نیز بپوشید تا استایل یلدایی شیکی را خلق کنید.

شینیون پایین سر برای آرایش موهای متوسط در شب یلدا
شینیون پایین سر برای آرایش موهای متوسط در شب یلدا

جدیدترین و محبوب‌ترین مدل آرایش مو شب یلدا: شینیون دوناتی

احتمالاً این مدل را با نام‌های متفاوتی شنیده باشید؛ شینیون ملوانی، شینیون نظامی یا حتی شینیون جورابی! به هر روی، شینیون دوناتی یکی از جدیدترین و البته پر طرفدارترین مدل های مو در شب یلدا است. سادگی و در عین حال، شیک بودن موجب شده تا عروس خانم‌های جوان برای مهمانی شب یلدا از آن استقبال کنند. علاوه بر این، شینیون دوناتی روی هر نوع مو با هر اندازه‌ای، زیبا به نظر می‌رسد. البته صورت‌های کشیده و بیضی، می‌توانند با آسودگی‌ خاطر بیشتری سراغ آن بروند.

شینیون دوناتی؛ یک آرایش مو شیک برای شب یلدا
شینیون دوناتی؛ یک آرایش مو شیک برای شب یلدا

مدل موی یلدایی اسپرت می‌خواهید؟ شینیون نیمه‌ پیچ به کارتان می‌آید

از آن دسته خانم‌های جوانی هستید که امتحان کردن استایل‌ها و مدل های جدید مو برایتان جذاب است؟ پس شینیون نیمه ‌پیچ، یک گزینه عالی برای مدل مو شب یلدا شما است. به‌ علاوه، چه موهای صاف داشته باشید و چه موج‌دار، کاندیدای مناسبی برای این مدل به شمار می‌روید. البته می‌توانید کمی خلاقیت به خرج داده و تم یلدایی را هم به موهایتان راه دهید. مثلاً یک کش مو با طرح یلدا چطور است؟ شینیون نیمه ‌پیچ با تیپ کژوال مانند تاپ و جین و روی صورت‌های کشیده، فوق ‌العاده خواهد شد.

شینیون نیمه‌ پیچ برای آرایش مو شب یلدا به سبک اسپرت
شینیون نیمه‌ پیچ برای آرایش مو شب یلدا به سبک اسپرت

مدل مو شب یلدا را با یک شینیون ساده، جذاب کنید

خیلی از استایل‌های آرایش مو ساده، در عین سادگی شیک هستند و توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند. مدل شینیون ساده هم یکی از آنها است. البته، مزیت‌های این مدل شینیون، تنها در اینها خلاصه نمی‌شود. اگر سرتان شلوغ است و درگیر کارهای آماده کردن سفره یلدا و این قبیل چیزها هستید، به یک استایل بی ‌دردسر و آسان هم نیاز دارید. بنابراین، شینیون ساده با یک میکاپ لایت، از آنچه تصور می‌کنید، شیک‌تر خواهد شد. به ویژه، اگر فرم صورتتان مربعی یا گرد باشد و یک بلوز و دامن سبز یا قرمز هم به تن کنید. با این مدل مو یلدایی در عین سادگی، شیک و جذاب خواهید بود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات آرایش عروس هم ارائه میده؟
مدل شینیون ساده برای عروس خانم‌ها در شب یلدا
مدل شینیون ساده برای عروس خانم‌ها در شب یلدا

یک مدل رسمی مو برای شب یلدا، شینیون رسمی می‌طلبد

کت و دامن یا کت و شلوار، لباس مورد علاقه خیلی از خانم‌های جوان است. در صورتی که پیشتر لباس شب یلدای خود را انتخاب کرده‌اید، چه مدل مویی بهتر از شینیون رسمی؟ این مدل شینیون، علاوه بر اینکه هم به موهای صاف و هم مجعد می‌آید، شیک هم هست. البته اگر صورت لاغر و کشیده دارید، با مدل مو یلدایی شینیون رسمی وقار خاصی پیدا خواهید کرد.

شینیون ویژه شب یلدا مدل رسمی
شینیون ویژه شب یلدا مدل رسمی

آرایش شب یلدا؛ جذاب‌ترین قسمت در طولانی‌ترین شب سال

حالا که خیالتان از بابت مدل مو شب یلدا راحت شده، نوبت به میکاپ چهره است. بدون شک، بهترین سبک آرایش برای این شب، یک میکاپ ساده، لایت و اروپایی است. حتی اینکه یک تازه عروس هستید یا چند ماه بیشتر به جشن عروسی‌تان نمانده هم، دلیلی بر زیاده‌‌روی در آرایش نمی‌شود. میکاپ ملایم، علاوه بر اینکه شب یلدا را برای شما سخت و غیر قابل تحمل نمی‌کند، شیک و به ‌روز است. البته تناسب و همخوانی مدل مو شب یلدای شما و میکاپ چهره شما فوق العاده پر اهمیت است. پس موارد زیر را برای آرایش ویژه شب یلدا رعایت کنید:

آرایش طبیعی و سبک برای شب یلدا
آرایش طبیعی و سبک برای شب یلدا

دور خط‌ چشم پهن را خط بکشید

بهتر است بدانید که خط ‌چشم کشیده، پهن و غلیظ؛ هیچ نسبتی با آرایش ملایم ندارد. ساده‌ترین کار، استفاده از خط‌ چشم مدادی است. البته اگر در کشیدن خط‌ چشم سوزنی هم مهارت دارید، می‌توانید یک خط باریک و کوتاه را بالا یا پایین چشم بکشید. در صورتی که می‌خواهید به چشم‌ها، تم یلدایی بدهید و سراغ خط‌ چشم سبز یا اناری بروید؛ البته فراموش نکنید که کشیدن یک لایه از آنها برای آرایش شب یلدا کفایت می‌کند. حواستان به همخوانی مدل میکاپ صورتتان با مدل مو یلدایی که انتخاب کردید باشد.

خط چشم ساده و آسان برای آرایش ویژه شب یلدا
خط چشم ساده و آسان برای آرایش ویژه شب یلدا

با سایه، به چشم‌های خود درخشش بدهید

همانطور که می‌دانید سایه، جلوه خاصی به چشم‌ها می‌دهد و می‌تواند آرایش شب یلدا شما را دگرگون کند. نخست اینکه، انتخاب رنگ آن به رنگ پوست و لباس، درشت یا ریز بودن چشم‌ها و مدل مو شب یلدا بستگی دارد. حتی اگر، تصمیم به استفاده از رنگ سبز گرفته‌اید، ببینید که کدام طیف آن بیشتر به شما می‌آید. استفاده از براش مخصوص و پرهیز از سایه‌های اکلیلی و براق را هم فراموش نکنید.

مژه‌های شما هم به آراستگی نیاز دارند

ریمل، پای ثابت تمام سبک‌های آرایشی اعم از سبک و سنگین است. توصیه می‌کنیم حتماً از این وسیله آرایشی استفاده کنید. اما بهتر است به یک لایه و رنگ مشکی بسنده کنید تا با آرایش کلی چهره‌تان و مدل مو یلدایی که انتخاب کردید، منطبق باشد.

زیاده ‌روی در فاندیشن، آرایش شب یلدا شما را خراب می‌کند

حالا، نوبت صورت است. بدون شک هیچ کس دوست ندارد در طولانی‌ترین شب سال، با یک چهره کیکی حاضر شود. بعضی‌ها به غلط تصور می‌کنند که استفاده بیشتر از فاندیشن و کرم‌های سنگین، عیوب صورت را می‌پوشاند. اما برعکس، این نوع میکاپ خطوط ریز را برجسته‌تر می‌کند.

پس یک فاندیشن سبک، فاقد چربی و نزدیک به رنگ طبیعی پوست، برای آرایش شب یلدا مناسب است. بهتر است کار پوشانندگی را به کانسیلر واگذار کنید. البته آن را فقط روی نقاط دارای مشکل یا جوش‌ها بزنید. دقت کنید که به هیچ وجه در استفاده از آن، زیاده ‌روی نکنید.

رژگونه یا کانتورینگ؟ انتخاب یا خودتان است

میانه شما با کانتورینگ چطور است؟ این مرحله از آرایش کاملاً اختیاری است. یعنی اگر به اصول آن آشنایی ندارید، بهتر است به رژگونه رضایت دهید. یک رژگونه ملایم و مات که به رنگ پوستتان نزدیک است، به چهره شما روح می‌دهد.

لب‌ها را در شب یلدا فراموش نکنید

رژ لب سنگین و براق با رنگ‌های جیغ آن هم با یک خط ‌لب پهن، حداقل به درد شب یلدا نمی‌خورد. چطور است از بالم رنگی یا رژ لب مایع سبک استفاده کنید؟ بهتر است رنگ آن هم چندان از رنگ لبتان دور نباشد.

ابروی ساده و طبیعی، شیک‌تر است

شک نداشته باشید که ابروها برای آرایش شب یلدا با کمی شانه کردن و کشیدن مداد یا سایه، آراسته می‌شوند. بنابراین اگر ابروهای نازک و پراکنده‌ای دارید، سعی نکنید که با طراحی کادر؛ آنها را غیر مصنوعی جلوه دهید. ضمن اینکه ابروی طبیعی با شینیون ساده به عنوان مدل مو شب یلدا شما، راحت‌تر ست می‌شود.

آرایش شب یلدا لایت و ملایم
آرایش مو شب یلدا لایت و ملایم

میکاپ شب یلدا با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

میدونستی که هوم سرویز، خدمات آرایش عروس هم ارائه میده؟

سوالات رایج درباره آرایش مو شب یلدا

بهترین مدل آرایش مو برای مهمانی شب یلدا چیست؟

انتخاب سبک آرایش مو به سلیقه شما، مدل لباس و فرم صورتتان بستگی دارد. اما برای موهای بلند، شینیون گزینه خوبی است. چرا که موها بالا یا پشت سر بسته می‌شوند و مزاحم شما نخواهند شد.

آیا رنگ موی مخصوص مدل مو شب یلدا هم وجود دارد؟

برای اینکه از تم‌های یلدایی روی موها استفاده کنید، رنگ موی فانتزی بهترین انتخاب هستند. با این حال، این مدل رنگ مو با میکاپ ساده و ملایم همخوانی ندارد. یک راه این است که تنها چند تار انتهایی موها را به رنگ سبز یا قرمز درآورید.

جمع ‌بندی

این مقاله را به یک موضوع جالب اختصاص دادیم: چند مدل جذاب برای مدل مو شب یلدا و شینیون موها. همچنین در این مطلب نکاتی را هم درباره نحوه آرایش عروس خانم‌های جوان، مطرح کردیم. شما می‌توانید با الهام از این روش‌ها، ایده‌های خلاقانه منحصر به خود را اجرایی کنید. اگر دوست دارید با اصول خودآرایی بیشتر آشنا شوید، کافی است به دیگر مقالات ما در سایت و اپلیکیشن هوم سرویز سر بزنید. با استفاده از اطلاعات این مطالب، شما این امکان را پیدا می‌کنید که همه کارهای آرایش چهره و شینیون موها را خودتان در خانه انجام دهید. البته اگر از فرصت و زمان کافی برای اینکه خودتان دست به کار شوید را ندارید می توانید از خدمات آرایشگری در منزل هوم سرویز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا