زیبایی

جدیدترین و خوش رنگ ترین مدل های طراحی ناخن پاییز

پاییز با رنگ‌های قشنگ خود، خیلی‌ها را وسوسه می‌کند که، سراغ مدل‎های جذاب و مهیج طراحی ناخن بروند. اصلاً طرح ناخن پاییزی، مدت زیادی است که باب شده و هر سال هم، به روز می‌شود. به همین دلیل، با نزدیک شدن به این فصل، بسیاری دنبال مدل‌ها و طرح‌های جدید و متفاوت می‌گردند. بدون شک، تعداد مانیکورهای پاییزی زیبا، کم نیست. از این رو، ما در این مطلب، چند ایده منحصر به فرد را به شما معرفی می‌کنیم.

فهرست مطالب

اگر عاشق پالت رنگ‌ها هستید، این چهل ‌تکه رنگارنگ را انتخاب کنید

چیزی از لحاف‌های چهل ‌تکه قدیمی یادتان هست؟ طرح‌های پر طرفداری که حتی هنوز هم، خیلی‌ها را جذب خود می‌کنند. این طرح ناخن پاییزی هم، چیزی شبیه همان لحاف‌های چهل ‌تکه است! اینکه کدام رنگ را انتخاب کنید، قانون خاصی ندارد. می‌توانید حداقل سراغ 6 رنگی بروید که برای شما، نماد پاییز هستند. شاید بد نباشد کمی خلاقیت را هم چاشنی کارتان کنید و ترتیب رنگ‌ها را، در هر انگشت، تغییر دهید. دقت کنید که برای ظرافت بیشتر از براش‌های فوق ‌العاده نرم، کمک بگیرید.

طرح چهل ‌تکه؛ یک طرح ناخن پاییزی شیک و مهیج
طرح چهل ‌تکه؛ یک طرح ناخن پاییزی شیک و مهیج

این طرح ناخن پاییزی، بهترین گزینه برای ست کردن با یک ژاکت سورمه‌ای است

می‌توانید انکار کنید که این مدل ناخن پاییزی، به طرز ساده‌ای شیک است؟ پس اگر خلال دندان در خانه دارید، دست به کار شوید. خوشبختانه، تنها براشی هم که لازم دارید؛ همان براش داخل لاک ناخن است. چون برای کشیدن این طرح‌های شبیه کابل‌کشی، فقط همان خلال دندان کوچک، کفایت می‌کند. اول یک رنگ پایه مشکی را، روی ناخن‌های خود پیاده کنید. در مرحله بعد هم، چند خط را مانند آنچه در تصویر می‌بینید، روی انگشت‌ها طراحی کنید و تمام!

طراحی ناخن متفاوت و زیبا برای پاییز
طراحی ناخن متفاوت و زیبا برای پاییز

با یک طرح ناخن دخترانه برای پاییز چطور هستید؟

واقعاً ناخن‌ها برای اینکه جذاب به نظر برسند، نیازی به بلند بودن ندارند. می‌توانید درست مثل عکس زیر، فقط اندکی نوک ناخن‌ها را تیز کنید تا نه کوتاه باشند و نه بلند. بعد از این رنگ سبز شیک چمنی کمک بگیرید. در پایان هم، خط‌های راه ‌راه سیاه و سفید را در جهات مختلف به آن اضافه کنید. این خط‌ها باعث می‌شوند تا طرح شما، نه خیلی ساده و نه آنقدر تم ‌محور باشد. یک مدل دخترانه جذاب!

طرح ناخن پاییزی دخترانه
طرح ناخن پاییزی دخترانه

خود را برای یک طرح ناخن پاییزی ساده و شیک آماده کنید

جالب است بدانید که شرابی، همیشه یک رنگ پر طرفدار برای طراحی ناخن در فصل پاییز، بوده است. اگر دوست دارید، کمی برق و درخشش را هم چاشنی این رنگ کنید. خیلی ساده است. کافی است چند نقطه را، با استفاده از نقطه‌گذار یا حتی خلال دندان، دور ناخن‌ها ایجاد کنید. برای این نقطه‌ها نیز، می‌توانید از صورتی کمرنگ یا صدفی براق استفاده کنید.

طرح ناخن پاییزی و شیک برای سال 2021
طرح ناخن پاییزی و شیک برای سال 2021

پاییز را با طراحی ناخن ساده، سَر کنید

فصل برگ ‌ریزان که شروع می‌شود، سر و کله لاک ناخن مشکی هم، دوباره پیدا می‌شود. اما راه‌های زیادی وجود دارد برای اینکه، از یک رنگ ساده مشکی، کمی فراتر رفت. مثلاً یک راه این است که یک سری خطوط پهن و چند مثلث را، با ترکیبات هندسی مختلف، روی ناخن‌ها طراحی کنید. بنابراین فضاهای خالی و البته براقی به جای می‌مانند و این کنتراست، زیبایی خاصی به ناخن‌های شما می‌بخشد.

طرح ناخن ساده و جدید پاییز 2021
طرح ناخن ساده و جدید پاییز 2021

تصویر پرنده‌های مهاجر؛ یک طرح پاییزی هنرمندانه برای مانیکور

با شروع فصل پاییز و پیش از آنکه هوا خیلی سرد شود، پرنده‌ها مهاجرت خود را به سمت جنوب آغاز می‌کنند. این غازهای زیبا و دوست ‌داشتنی، می‌توانند روی ناخن‌های شما، آرام بگیرند. البته طراحی این غازهای خرامان روی ناخن، به کمی هنر و مهارت هم نیاز دارد. ضمن اینکه باید از رنگ‌های مختلف برای قسمت‌های مختلف بدن غاز، استفاده کنید. اگر بتوانید از لنز ناخن با این طرح، کمک بگیرید؛ کارتان راحت‌تر می‌شود.

طراحی ناخن هنرمندانه و خلاق برای پاییز
طراحی ناخن هنرمندانه و خلاق برای پاییز

دنبال طرح پاییزی مینیمال برای ناخن های خود می‌گردید؟

ممکن است عاشق خط‌های موج‌دار و منحنی‌ها باشید، اما دلتان نخواهد این خط ‌ها، شبیه مار از آب درآیند. پس بد نیست، طرح زیر را امتحان کنید. نخست، با صورتی فوق ‌العاده ملایم و کمرنگ، ناخن‌ها را رنگ‌آمیزی کنید. سپس روی هر ناخن، خطوط منحنی را با کمک رنگ زیتونی، طراحی کنید تا ظاهر پاییزی‌تری به خود بگیرد. نکته جالب در مورد این طرح، این است که هم بولد است و هم براق. البته شروع خوبی هم برای یک تازه‌ کار، به شمار می‌رود.

طرح ناخن پاییزی مینیمال 2021
طرح ناخن پاییزی مینیمال 2021

از این طرح ناخن جدید و همیشه ترند، غافل نشوید

لاک‌های طرح لاک‌پشت، مدتی است که روی کار آمده و محبوب شده‌اند. به نظر نمی‌آید به این زودی‌ها نیز، قصد رفتن داشته باشند. بنابراین، شما هم می‌توانید پاییز امسال را با این شکل ناخن پاییزی جدید، متفاوت‌تر کنید. برای این کار، به رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای و کمی حوصله نیاز دارید! نگران نباشید؛ با کمی تمرین همه ‌چیز درست می‌شود. در ضمن، هر چه طرح‌ها نا مرتب‌تر باشند، نتیجه نهایی بهتر خواهد بود!

طرح ناخن جدید و ترند پاییز 2021
طرح ناخن جدید و ترند پاییز 2021

علاقه خاصی به گل‌ها دارید؟ این طرح ناخن برای شما است

همانطور که ریختن برگ‌ها از درختان در پاییز، صحنه‌های زیبایی را خلق می‌کند؛ طراحی چند گل خشک روی ناخن‌های شما هم، دیدنی خواهد بود. برای پیاده کردن این طرح، اول باید از رنگ خاکستری استفاده کنید تا سایه ایجاد شود. سپس به سراغ یک رنگ صورتی خیلی ملایم بروید. نیازی نیست تا خودتان، گل ها را طراحی کنید.

کافی است، لنزهای ناخن با طرح گل را در الکل خیس کنید و سپس، به همراه فویل‌های طلایی و نقره‌ای، روی ناخن‌ها بگذارید. ممکن است از لاک‌های سنتی و یا ژلیش ناخن در منزل، برای این طراحی ناخن پاییزی استفاده ‌کنید. در هر دو حالت، فراموش نکنید که این عناصر سه‌ بعدی را با یک تاپ کوت مناسب محکم کنید.

طرح ناخن 2021 مدل گل خشک و سه ‌بعدی
طرح ناخن 2021 مدل گل خشک و سه ‌بعدی

ژلیش ناخن پاییزی؛ یک طراحی متفاوت و آسان

وقتی ژل‌های ناخن زیبا و جالب با قابلیت چسباندن، درست اندازه ناخن‌های شما در بازار موجود هستند، چرا به خود زحمت دهید؟ آنقدر آزاد هستید که هر طرحی را انتخاب کنید. مثلاً یک طرح شبیه کروکودیل با بیضی‌های سبز تیره که بک‌گراند آنها، سبز روشن و طلایی است؛ مانند تصویر زیر. یا حتی، هر مدل و طرحی که بیشتر، پاییز را برایتان تداعی می‌کند. ژلیش ناخن در منزل ممکن است برای برخی طرح ها کمی برایتان سخت باشد. پیشنهاد می کنیم برای این کار را به سایت آرایشگری هوم سرویز یه سری بزنید.

ژلیش ناخن پاییزی آسان و متنوع
ژلیش ناخن پاییزی آسان و متنوع

با منحصر به فردترین طرح برای ناخن های پاییزی آشنا شوید

بعید است کسی این مدل طراحی ناخن را ببیند و عاشق آن نشود. برای خلق این پیچ و تاب‌های ماورایی، باید از سه رنگ متفاوت بهره بگیرید: زیتونی کمرنگ، آبی ملوانی و کهربایی. بعد از پایان کار، نگاهی به ناخن‌هایتان بیندازید. شبیه سنگ‌های جادویی مرمر یا رنگ‌هایی که در یک چاله آب با هم ترکیب شده‌اند، به نظر نمی‌رسد؟

طرح ناخن پاییزی منحصر به فرد و زیبا
طرح ناخن پاییزی منحصر به فرد و زیبا

ترکیب فصل‌ها در یک طراحی ناخن فانتزی پاییزی

قرار نیست همه طرح‌های ناخن پاییزی، تم این فصل را داشته باشند. طرحی که تصویر آن را می‌بینید، از خط‌های راه ‌راهی تشکیل شده است که رنگ هر کدام، نماد یک فصل است. رنگ‌های بهاری و تابستانی مثل مرجانی، زرد آفتابی، صورتی هلویی و سبز نئونی؛ در کنار هم قرار گرفته‌اند. این طرح برای نمایش گذر فصل‌ها، فوق‌ العاده است.

طرح ناخن فانتزی پاییز 2021
طرح ناخن فانتزی پاییز 2021

مدل طرح ناخن پاییزی که شما را به یاد صخره‌های دریایی می‌اندازد

طرح سنگی شکل این نمونه، به لطف تن جواهری لاک ناخنی که در آن به کار رفته، برای پاییز مناسب است. ابزارهای مورد نیاز برای طراحی این مدل، چه هستند؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات لاک ناخن بانوان در خانه هم ارائه میده؟
  • لاک ناخن آبی نفتی؛
  • یک لاک به رنگ سفیدِ برفی و یک براش خیلی ظریف و نازک برای کشیدن طرح‌های زاویه‌دار در اندازه‌های متفاوت؛
  • لاک ناخن آبی کبریتی روشن برای طراحی حباب‌هایی که به شکل سنگریزه هستند.
مدل طراحی ناخن پاییزی با سنگریزه‌های کوچک
مدل طراحی ناخن پاییزی با سنگریزه‌های کوچک

رنگ خزه‌ای؛ محبوب‌ترین طراحی ناخن پاییزی

وقتی یک طراحی ناخن مورد استقبال قرار می‌گیرد، در سال‌های بعد هم همچنان طرفداران خود را دارد. رنگ خزه‌ای، رنگ محبوب پاییز است و تعجبی ندارد که هر سال، تکرار می‌شود. به‌ علاوه، این مدل دردسر زیادی هم ندارد. چرا که خود لاک از نوع اکلیلی است و تنها کاری که شما باید بکنید، زدن آن روی ناخن‌هایتان است!

مدل طرح ناخن پاییزی 2020
مدل طرح ناخن پاییزی 2020

خنکای پاییز و طرح‌ ناخن با تناژ گرم

بعضی‌ها، عاشق رنگ‌های گرم هستند. برخی هم با رسیدن فصل سرما، به این رنگ علاقه‌مند می‌شوند. اگر طرح زیر توجه شما را به خود جلب کرده، از لاک خردلی برای ناخن‌ها استفاده کنید. سپس به کمک رنگ‌های نارنجی، زرد و بورگوندی؛ خطوط راه‌ راه را طراحی کنید. جالب است بدانید که با این طرح ناخن پاییزه، شما فلاش‌ بکی هم به دهه 70 میلادی زده‌اید!

طرح ناخن پاییزی با تناژ گرم
طرح ناخن پاییزی با تناژ گرم

بازگشت به خاطرات گذشته با این طرح ناخن پاییزی

تافی‌های مغزدار کاکائویی، با پوست‌های رنگارنگ را به خاطر دارید؟ این شکلات‌های خوشمزه و نوستالژیک، هنوز هم وجود دارند. اما خیلی از ما طعم آنها را برای اولین بار، در کودکی‌مان چشیدیم. حالا با این مدل ناخن، شاید یاد آن روزهای شیرین بیفتید. فقط کافی است چند تا از ناخن‌ها را، با لاک مشکی رنگ‌آمیزی کنید. در حالی که روی بقیه آنها، طرح‌های چهارخانه به رنگ‌های زرد، مشکی و قرمز را پیاده کنید.

یک طرح ناخن پاییزی خاطره ‌انگیز و مهیج
یک طرح ناخن پاییزی خاطره ‌انگیز و مهیج

می‌خواهید متفاوت باشید؟ این طرح مخصوص شما است

همیشه قرار نیست در طراحی ناخن، از یک الگوی خاص پیروی کنید. شما آزاد هستید تا ایده‌های خود را، برای ناخن‌هایتان به اجرا درآورید. مثلاً در نمونه زیر، از طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون، استفاده شده است. مشکی، خردلی، سبز شویدی، سبز زیتونی و غیره با هم ترکیب شده و یک طرح ناخن پاییزی متفاوت را، شکل داده‌اند.

یک نمونه طرح ناخن پاییزی رنگارنگ و متنوع
یک نمونه طراحی ناخن پاییزی رنگارنگ و متنوع

برای علاقه‌مندان به سبک‌های مینیمال، این مانیکور ایده‌آل است

در صورتی که هم به رنگ‌های خاکی و هم مینیمالیسم تمایل دارید، این طرح به درد شما می‌خورد. جالب است بدانید که طرح زیر، کاملاً از طبیعت الهام گرفته است. در واقع، هیچ چیز بیشتر از یک پالت رنگ خنثی و گرم، نماد پاییز نیست. به ویژه، اگر با نقش زیباترین درختان هم، ترکیب شده باشد. برای این منظور، شما باید دو تا از انگشت‌های خود را، به رنگ سفید درآورید و طرح برگ‌ها را، روی آنها بکشید. سپس برای بقیه ناخن‌ها، از رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری، استفاده کنید.

طرح ناخن پاییزی مینیمال و الهام‌ گرفته از طبیعت
طرح ناخن پاییزی مینیمال و الهام‌ گرفته از طبیعت

ایده‌های خود را برای یک طرح ناخن پاییزی، اجرایی کنید

به نظر می‌رسد که پاییز، بهترین فرصت برای شکوفا کردن خلاقیت شما باشد. پس این بار هم، کمی از الگوهای مرسوم فاصله بگیرید. همانطور که می‌دانید، بورگوندی و سبز زمردی، رنگ‌های پاییزی هستند. اما احتمالاً این رنگ‌ها، کمی خسته‌ کننده شده‌اند. بنابراین، پا را فراتر بگذارید و با کمی طرح گل و زرق و برق برای لاک ناخن در منزل دست به کار شوید، هر ناخن را به شکل متفاوتی درآورید. شک نکنید که نتیجه کار، جالب خواهد شد.

یک طرح خلاقانه مانیکور پاییزی جدید
یک طرح خلاقانه مانیکور پاییزی جدید

سوالات رایج درباره طرح ناخن پاییزی

چه رنگ‌هایی برای لاک پاییزه مناسب هستند؟

برخی رنگ‌ها در فصل پاییز، با استقبال بیشتری مواجه می‌شوند. از جمله آنها می‌توان به قرمز تیره، قرمز، سبز، نارنجی، قهوه‌ای، مشکی و خاکستری اشاره کرد.

برای طرح‌های ناخن پاییزی، ناخن‌ها باید بلند باشند؟

لزوماً اینطور نیست. اگر چه این موضوع، به طرح مورد علاقه شما هم بستگی دارد. برای مثال، در مورد طرح‌های شلوغ که به فضای بیشتری احتیاج دارند، ناخن بلند گزینه بهتری است.

آیا طراحی مانیکور پاییزی را در خانه هم می‌توان انجام داد؟

پاسخ این سوال به حوصله، مهارت و دقت شما بستگی دارد. مثلاً شاید لازم باشد برای اینکه طرح‌های کمی پیچیده، پرفکت از آب درآیند؛ به یک سالن زیبایی مراجعه کنید. اما اگر تجربه این کار را داشته‌اید، انجام آن در خانه کار سختی نیست. 

سخن آخر

در این مقاله، چند مورد از جدیدترین و متفاوت‌ترین انواع طراحی ناخن پاییزی را به شما نشان دادیم. همانطور که دیدید، در بسیاری از این مدل‌ها، از رنگ‌های پاییزی و طبیعت الهام گرفته شده است. علاوه بر این، برخی هم حاصل ایده‌های خالقان خود هستند. پس شما هم می‌توانید با کمی خلاقیت، یک مانیکور پاییزی منحصر به خود را طراحی کنید.

ما در مقالات دیگر سایت و اپلیکیشن هوم سرویز، مطالب بیشماری را از دنیای زیبایی در اختیار شما قرار داده‌ایم. اگر قصد کوتاه کردن مو در منزل را دارید یا دنبال ماسک‌های مو خانگی برای مراقبت از پوست و موی خود هستید؛ کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز رجوع کنید. بدون شک، این مطالب، راهنمای خوبی برای حفظ زیبایی شما خواهند بود. پیشنهاد می کنیم برای تماشای ویدیوهای آموزشی هوم سرویز به آپارات هوم سرویز مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا