بنایی و دکوراسیون

بهترین یراق آلات کابینت و کمد | معرفی بهترین برندها

زمانی که می‌خواهیم اقدام به طراحی و ساخت کابینت برای آشپزخانه کنیم، باید یراق آلات کابینت مانند دستگیره، جک و لولای مناسب و زیبا را برای کابینت خود انتخاب کنیم. انتخاب و خرید یراق آلات برای طراحی و بازسازی کابینت و کمد اهمیت زیادی دارد و به افزایش زیبایی ظاهری کابینت و کمد دیواری کمک می‌کند.

کیفیت یراق‌آلات استفاده شده در ساخت کمد و کابینت، روی عملکرد و طول عمر این وسایل نیز تاثیر می‌گذارد. هر چه قدر کیفیت یراق آلات بیشتر باشد، عمر مفید کابینت و کمد نیز بیشتر خواهد شد و بهتر می‌توانیم از این وسایل استفاده کنیم.

یکی از سوالات مهم برای انتخاب و خرید یراق آلات کمد و کابینت، این است که بهترین یراق آلات کابینت چیست؟ یراق آلات شامل چه چیزهایی می‌شود؟ و چطور می‌توان بهترین یراق آلات کمد و کابینت را برای منزل خود انتخاب کنیم؟

در این مقاله، درباره روش انتخاب بهترین یراق آلات کابینت با شما صحبت می‌کنیم و به شما توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین یراق آلات را برای منزل خود انتخاب کنید. همچنین بهترین برندهای تولید کننده یراق آلات کمد و کابینت را به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر به فکر ساخت کمد یا کابینت هستید و دوست دارید که بهترین یراق آلات را برای کمد دیواری یا کابینت منزلتان انتخاب کنید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله، ما را همراهی کنید.

بهترین یراق آلات کابینت
منظور از یراق آلات کابینت و کمد چیست؟

یراق آلات کابینت چیست؟

شاید این سؤال برایتان پیش بیاید که یراق آلات کابینت شامل چه چیزهایی می‌شود؟ باید بگوییم که قطعات مهم و کاربردی مانند لولاها، جک، دستگیره و قفل، جزو یراق آلات کمد و کابینت محسوب می‌شوند. انتخاب درست یراق آلات برای کمد و کابینت باعث می‌شود که وسایل زیباتر و کاربردی تری در منزلتان داشته باشید. همچنین با انتخاب یراق آلات مناسب، کیفیت ساخت کمد یا کابینت و اکسسوری ها بالاتر می‌رود و می‌توان بدون نیاز به تعمیر کمد و کابینت، سال‌ها از این وسایل استفاده کرد.

احتمالاً کنجکاو شده‌اید که خرید یراق آلات دقیقاً بر عهده کیست؟ باید بگوییم که این موضوع معمولاً به‌صورت توافقی انجام می‌شود و در قراردادی که بین کارفرما و مجری بسته می‌شود، به این موضوع اشاره خواهد شد.

اگر خودتان می‌خواهید برای خرید یراق آلات اقدام کنید، می‌توانید این موضوع را با سازنده کمد دیواری و کابینت در میان بگذارید تا در نهایت بتوانید خودتان یراق آلات را خریداری کرده و تحویل دهید؛ اما اگر می‌خواهید این کار توسط خود سازنده انجام شود، باید با او هماهنگ کنید تا این موضوع را در قرارداد قید کند و کیفیت یراق آلات را متناسب با بودجه شما انتخاب کند.

نکات مهم برای انتخاب یراق آلات کمد و کابینت
نکات مهم برای انتخاب یراق آلات کمد و کابینت

برای خرید بهترین یراق آلات کابینت باید به چه چیزهایی توجه کنیم؟

در هنگام خرید یراق آلات کابینت، بهتر است به نکات خاصی توجه کنید تا بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین یراق آلات را انتخاب کنید. در ادامه، برای خرید بهترین یراق آلات کمد و کابینت به نکات زیر توجه کنید:

1- زیبایی:

یکی از مهم‌ترین موارد برای انتخاب یراق آلات کابینت، زیبایی ظاهری این وسایل است. در هنگام انتخاب یراق آلات برای کمد و کابینت، به زیبایی این وسایل توجه داشته باشید؛ زیرا یراق آلات کابینت و کمد روی زیبایی کمد دیواری و کابینت آشپزخانه تاثیر مستقیمی می‌گذارد و به همین دلیل باید به سراغ زیباترین گزینه‌ها رفت.

2- کیفیت رنگ:

برخی از یراق آلات مانند دستگیره درب کابینت، کاملاً در معرض دید افراد هستند و به همین خاطر مهم است که کیفیت رنگ مناسبی داشته باشند. برخی از یراق آلات، کیفیت رنگ مناسبی ندارند و این موضوع باعث می‌شود که پس از مدتی، به‌راحتی رنگ آنها از بین برود و ظاهر زیبای خود را از دست بدهند؛ بنابراین به این موضوع نیز توجه کنید تا انتخاب خوب و مناسبی داشته باشید.

توجه به کیفیت یراق آلات کمد و کابینت
توجه به کیفیت یراق آلات کمد و کابینت

3- کیفیت آلیاژ:

هیچ کس دوست ندارد که از یراق آلات بی‌کیفیت و ضعیف برای ساخت کابینت آشپزخانه یا کمد دیواری استفاده کند؛ زیرا ممکن است به‌راحتی بشکند و تغییر شکل دهد؛ بنابراین توصیه ما این است که به کیفیت آلیاژ یراق آلات توجه کنید تا بتوانید یراق آلات باکیفیت و محکم را انتخاب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

4- کیفیت ساخت:

یراق‌آلاتی مانند جک و لولا، وسایلی هستند که در هنگام استفاده از کابینت‌ و کمد، کار ما را شدیداً راحت می‌کنند. حالا اگر کیفیت ساخت این وسایل خوب نباشد، قطعاً دچار مشکل خواهیم شد. مثلاً اگر جک کابینت بی‌کیفیت و ضعیف باشد، پس از مدتی خراب می‌شود و قدرت این را ندارد که درب کابینت را باز نگه دارد. در چنین حالتی به خدمات تعمیر درب کابینت نیاز پیدا می‌کنیم تا جک کابینت تعویض شود و یا اینکه مجبور هستید برای تعمیر درب ریلی کمد اقدام کنید.

همچنین اگر از قفل‌های بی‌کیفیت برای کمد دیواری استفاده کنیم، پس از مدتی قفل‌ها گیر می‌کنند و درب کمد باز نمی‌شود و مجبور خواهیم شد که قفل کمد را بشکنیم یا از تعمیرکار قفل برای تعویض قفل کمد کمک بگیریم.

بنابراین، به کیفیت ساخت نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بتوانید انتخاب مناسبی را در این زمینه انجام دهید.

اهمیت خرید یراق آلات کمد و کابینت از برندهای معتبر
اهمیت خرید یراق آلات کمد و کابینت از برندهای معتبر

5- برند معتبر:

یکی از مهمترین نکات برای طراحی و ساخت کابینت و کمد این است که از یراق آلات تولید شده توسط برندهای معتبر استفاده کنید. برندهای معروف و معتبر، محصولاتشان را با بهترین متریال‌ها تولید می‌کنند و کیفیت ساخت بالایی دارند. برندهای شناخته‌شده، هرگز اعتبار خودشان را در بازار خراب نمی‌کنند؛ به همین خاطر توصیه ما این است که به سراغ برندهای معروف بازار بروید تا بتوانید جنسی باکیفیت را خریداری کنید.

6- بودجه خودتان:

آخرین نکته در خرید بهترین یراق آلات کابینت این است که بودجه خودتان را در نظر داشته باشید. یراق آلات موجود در بازار به این صورت هستند که از قیمت‌های بسیار پایین تا قیمت‌های بسیار بالا وجود دارند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و بودجه مالی خود، انتخاب خود را انجام دهید.

اگر به دنبال یراق آلات لوکس هستید، باید هزینه بالای این محصولات را پرداخت کنید. البته شما می‌توانید با بودجه متوسط هم یراق‌آلات باکیفیت و زیبایی را خریداری کنید و از آنها برای طراحی و ساخت کمد دیواری و کابینت استفاده کنید.

برای خرید بهترین یراق آلات برای کابینت و کمد دیواری، بهتر است به مراکز فروش یراق آلات در تهران مراجعه کنید تا تنوع محصولات را در مراکز فروش یراق آلات مشاهده کنید و بتوانید بهترین محصولات را با هزینه مناسب خریداری کنید.

معرفی بهترین برندهای تولیدکننده یراق آلات کمد و کابینت
معرفی بهترین برندهای تولیدکننده یراق آلات کمد و کابینت

برندهای تولیدکننده بهترین یراق آلات کابینت

تا به اینجا در مورد یراق آلات و نحوه انتخاب آنها توضیح دادیم، حالا می‌خواهیم به شما برخی از بهترین برندهایی که برای این موضوع وجود دارند را معرفی کنیم تا بتوانید باتوجه‌ به این برندها، خرید خودتان را انجام دهید و انتخاب مناسبی داشته باشید.

1- یراق آلات بلوم:

یراق آلات بلوم، محصول یک شرکت اتریشی به نام «بلوم» است که سابقه زیادی در زمینه تولید یراق آلات کمد و کابینت دارد. شرکت بلوم توانسته است به‌عنوان یکی از موفق‌ترین و خلاق‌ترین شرکت‌های تولید یراق آلات در دنیا شناخته شود.

محصولات شرکت بلوم، کیفیت بسیار بالایی دارند. همچنین ظاهر این محصولات بسیار جذاب است و همین موضوع باعث می‌شود که بتوانید با خیال راحت از محصولات این شرکت استفاده کنید.

البته نکته مهمی که باید بدانید این است که در حال حاضر محصولات شرکت بلوم جزو گران‌ترین محصولات یراق آلات در ایران شناخته می‌شود و به‌ خاطر تحریم‌ها و ارزش دلار، قیمت این محصولات در ایران بسیار بالا است. همین موضوع باعث شده است که اکثر کابینت‌سازان از محصولات شرکت بلوم استفاده نکنند تا هزینه ساخت کابینت و کمد زیاد نشود. برای طراحی و ساخت کابینت، تنها در صورتی‌ از یراق آلات بلوم استفاده می‌شود که مشتری بخواهد هزینه بیشتری بپردازد و سفارش بدهد که فقط از یراق آلات بلوم برای ساخت کابینت استفاده شود.

2- یراق آلات فانتونی:

فانتونی یک شرکت آلمانی است که یراق آلات بسیار باکیفیت و مناسبی را تولید می‌کند. محصولات این شرکت نیز کیفیت بسیار بالایی دارند و شما می‌توانید با خرید آنها، سال‌ها بدون مشکل با این یراق آلات کار کنید و مشکلی نداشته باشید.

معرفی بهترین برندهای تولیدکننده یراق آلات کمد و کابینت
بهترین برندهای ایرانی و خارجی یراق آلات

3- یراق آلات هافله:

شرکت هافله نیز یکی دیگر از شرکت‌های آلمانی است که در زمینه تولید اکسسوری و یراق آلات فعالیت می‌کند. این شرکت از نظرت کیفیت با شرکت بلوم برابری می‌کند و به همین خاطر برای پروژه‌های لوکس، از محصولات این شرکت استفاده می‌شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر کمد، کابینت و نجاری هم ارائه میده؟

به همین خاطر است که اگر بخواهید از یراق‌آلات هافله استفاده کنید، نیاز است که حتماً بودجه مناسبی را برای یراق آلات در نظر گرفته باشید و این موضوع را با کابینت‌ساز خود در میان بگذارید.

4- یراق آلات صامت:

اگر کمی تحقیق کنید، متوجه خواهید شد که یکی از پرکاربردترین برندهای یراق آلات، محصولات برند صامت است. در ایران، از یراق‌آلات صامت برای پروژه‌های مختلف استفاده می‌شود.

برند صامت، یک برند ترکیه‌ای است و در زمینه تولید یراق آلات باکیفیت، جزو یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده یراق آلات کابینت محسوب می‌شود.

اگر برای کابینت خودتان بودجه متوسطی را در نظر گرفته‌اید، یراق آلات صامت می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد؛زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت ساخت آن بسیار بالا است.

5- یراق آلات آلباتور:

آلباتور نیز یکی دیگر از شرکت‌های تولید یراق آلات باکیفیت است که در کشور ترکیه قرار دارد و جزو یکی از شرکت‌های شناخته شده در سراسر جهان است. جالب است بدانید که این شرکت در ابتدا قطعات لوازم‌ یدکی خودرو و موتورسیکلت تولید می‌کرد؛ اما از سال 2002 شروع به تولید یراق آلات کابینت و کمد کرد و در این زمینه نیز توانست به یکی از شرکت‌های پیشرو و معروف تبدیل شود.

علاوه بر اینها، شما می‌توانید یراق آلات کمد و کابینت خود را از دیگر برندهای معتبر مانند فوروارد، ایتالیانا، هایگلد، ریوارد، ام اچ اچ، فراری و… تهیه کنید.

برندهایی مانند سپهر استیل، ایران، کلون، کاوه صنعت، دلتا و بهریزان، از جمله برندهای ایرانی برتر در زمینه تولید یراق آلات کمد و کابینت هستند.

تعمیر و ساخت انواع کابینت و کمد با هوم سرویز
تعمیر و ساخت انواع کابینت و کمد با هوم سرویز

جمع‌بندی مطالب

در این مقاله در مورد این صحبت کردیم که بهترین یراق آلات کابینت چه هستند و گفتیم که اصلاً خرید یراق آلات به عهده چه کسی است و یراق آلات شامل چه چیزهایی می‌شود؟

همچنین بررسی کردیم که برای انتخاب یراق آلات باکیفیت و مناسب، باید چه نکاتی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. در ادامه نیز با هم این موضوع را بررسی کردیم که بهترین برندهای تولید یراق آلات کابینت چه هستند و شرکت‌های برتر در زمینه تولید یراق‌آلات را به شما معرفی کردیم.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با بهترین یراق آلات کابینت آشنا شوید و در صورت نیاز بتوانید از بین برندهای گفته شده، یراق آلات موردنظر خودتان را خریداری کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و دعوت می‌کنیم سایر مقالات مانند راهنمای انتخاب بهترین چوب برای ساخت کمد را در وبلاگ هوم سرویز مطالعه کنید.

شما می‌توانید کار طراحی و ساخت کابینت و کمد دیواری منزلتان را به تیم حرفه‌ای و متخصص هوم سرویز بسپارید تا با بهترین کیفیت و با هزینه مناسب، این کار را برای شما انجام دهند.

برای دریافت خدمات مختلف هوم سرویز در زمینه تعمیر کمد و کابینت و تعمیر و ساخت درب اتاق، کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید و درخواست خود را برای خدمات موردنظرتان ثبت کنید.

هوم سرویز با ارائه بیش از ۴۰۰ نوع سرویس، آماده ارائه خدماتی مانند ساخت کمد دیواری ارزان برای شما عزیزان است تا بتوانید با پرداخت هزینه کم، وسایلی زیبا و شیک را برای منزل خود تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا