بنایی و دکوراسیون

راهنمای خرید مبل؛ کدام مبل مناسب دکوراسیون منزل شماست؟

راهنمای انتخاب مبل مناسب

در جستجوی راهنمای خرید مبل برای تغییر دکوراسیون منزل هستید؟ تردید دارید کدام مبل را بخرید؟ یکی از راه های عالی برای تغییر دکوراسیون داخلی منزل، خرید مبل جدید است. انتخاب مبلمان شیک و زیبا محیط خانه شما را زیباتر می کند. مبلمان شیک و زیبا، از مهم‌ترین وسایلی است که شما در اتاق پذیرایی خانه خود قرار می دهید و به همین دلیل است که ست مبلمان جلب توجه می کند و در کانون توجه اعضای خانه و مهمانان قرار دارد. اگر سری به بازار مبل بزنید، مشاهده می کنید که مدل های مختلف مبل در رنگها و طرح های ویژه تولید می شوند و برای خرید مبل، گزینه های زیادی در اختیار دارید. در هنگام خرید انواع مبل باید به این موضوع توجه داشته باشید که مبلمان موردنظر شما با فضای منزلتان و مدل چیدمان وسایل خانه شما هماهنگی داشته باشد.

اگر قصد خرید مبلمان را دارید و می خواهید بهترین و زیباترین مبلمان را برای خانه خود خریداری کنید، از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه راهنمای خرید مبل، با انواع مبل بیشتر آشنا شده و انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید.

ساخت انواع مبلمان با هوم‌سرویز

خدمات عالی با قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

فهرست مطالب

انواع مبل شیک و زیبا برای منزل
انواع مبل شیک و زیبا برای منزل

نکات مهم در راهنمای خرید مبل برای منزل

وقتی می خواهید برای منزلتان مبل بخرید، بهتر است نکات مهم در انتخاب و خرید مبل را بدانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید؛ زیرا انتخاب درست مبلمان به زیبایی محیط داخلی شما کمک زیادی می کند و به همین دلیل است که بسیاری از خانمها در خرید مبل راحتی حساسیت به خرج می دهند. در این نوشته ما به شما کمک می کنیم تا رنگ، اندازه و مدل مبل خانه خود را به خوبی انتخاب کنید و از خرید خود رضایت بیشتری داشته باشید. از شما دعوت می کنیم تا انتهای راهنمای خرید مبل با ما همراه باشید.

قبل از انتخاب مبل برای منزل، باید فضای سالن پذیرایی خود را اندازه بگیرید. این کار به شما کمک می کند بتوانید بهترین و شیک ترین مبلمان را برای خانه خود انتخاب کنید. بسیاری از افراد فکر می کنند که باید خانه ای بزرگ با متراژ بالا داشته باشند تا بتوانند آن را به زیبایی دکوراسیون کنند؛ اما باید بدانید که شما می توانید فضاهای کوچک را به بهترین شکل ممکن دکوراسیون کنید تا فضایی آرامش‌بخش و زیبا در منزلتان داشته باشید.

موضوع مهم در راهنمای انتخاب مبل این است که سایز و ابعاد مبل باید با فضای اتاق نشیمن مطابقت داشته باشد؛ زیرا خرید مبل کوچک برای یک محیط بزرگ انتخاب مناسبی نخواهد بود و همینطور خرید مبل بزرگ برای خانه کوچک توصیه نمی شود. بنابراین بهتر است در زمان خرید مبل جدید یک تصویر کلی از اتاق پذیرایی داشته باشید و سپس بر اساس راهنمای خرید مبل اقدام کنید.

توجه به سبک دکوراسیون در انتخاب مبل
توجه به سبک دکوراسیون در انتخاب مبل

توجه به سبک دکوراسیون خانه در انتخاب مبلمان

هنگام خرید مبل جدید باید سبک کلی دکوراسیون خانه را مد نظر داشته باشید. مبلمان خریداری شده باید با دکوراسیون و چیدمان منزل شما هماهنگ باشد؛ در غیر این صورت فضای خانه شما چندان زیبا نخواهد شد. برای مثال نمی توان مبلمان کلاسیک را برای خانه ای با سبک دکوراسیون مدرن خریداری کرد. شما با مطالعه راهنمای خرید مبل و انتخاب بهترین مبلمان برای منزل خود، خوش سلیقگی خود را به خانواده و آشنایان نشان خواهید داد. افرادی که خانه ای به سبک کلاسیک دارند باید مبلمانی راحت متناسب با دکور یک خانه کلاسیک خریداری کنند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی و ساخت مبل هم ارائه میده؟

راهنمای خرید مبل؛ اهمیت انتخاب رنگ مبلمان

هنگام خرید لوازم خانه باید به رنگ آنها توجه داشته باشید. سعی کنید قبل از خرید مبلمان، با علم رنگ شناسی بیشتر آشنا شوید و بهترین رنگ مبل را با توجه به ترکیب رنگهای به کار گرفته شده در منزل خود انتخاب کنید. یکی از مهمترین مسائلی که امروزه در طراحی دکوراسیون بسیار مورد توجه قرار گرفته است، استفاده از رنگ های مکمل در اتاق نشیمن است.

رنگ های مکمل در کنار یکدیگر جلوه بسیار خاص و زیبایی دارند؛ بر همین اساس همواره توصیه می شود که برای انتخاب مبل، پرده یا فرش، رنگ های مکمل را در نظر بگیرید. رنگهای خنثی مانند طوسی، زیبا و خاص است و برای دکوراسیون پذیرایی انتخاب بسیار خوبی محسوب می شود. می توانید در کنار رنگ طوسی، از رنگ های مکمل نارنجی یا آبی نیز استفاده کنید تا دکوراسیون منزل شما زیبا و جذاب شود.

مطابق با راهنمای خرید مبل برای انتخاب رنگ مبلمان، خود را محدود به بعضی رنگهای خاص نکنید. هریک از رنگ های روشن و تیره زیبایی خاص خود را دارند، رنگ های روشن محیط خانه را بزرگتر و مجلل تر نشان می دهند و رنگهای تیره مانند مشکی نیز دکوراسیون خانه را خاص نشان می دهند.

انتخاب درست رنگ در نورپردازی بهتر فضای داخلی خانه نیز موثر است؛ مثلا رنگ های روشن و شاد محیط داخلی خانه شما را روشن تر خواهند کرد.

جنس پارچه مبل
جنس پارچه مبل

راهنمای خرید مبل؛ توجه به جنس پارچه مبل

هنگام خرید مبل جدید باید بر اساس راهنمای خرید مبل به جزئیات نیز توجه کنید تا مبلمان موردنظر شما با کیفیت باشد و تا مدتها بتوانید از آن استفاده کنید. جنس پارچه مبلمان نیز اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل است که در هنگام خرید مبلمان باید به جنس پارچه آن و سهولت نظافت و پاکیزگی آن توجه داشته باشید.

پارچه چرم، کتان و پشمی بهترین انتخابها برای خرید مبل جدید است. مبل های چرمی تا مدت طولانی زیبایی اولیه خود را حفظ خواهند کرد. این مبلمان به راحتی با یک پارچه مرطوب تمیز و براق می شوند، مبلمانی از جنس پارچه کتان نیز ارزش خرید بالایی دارند و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود از میان انواع مبل کتان، بهترین را انتخاب کنند.

طرح مبل نیز باید با توجه به سایر وسایل موجود در سالن پذیرایی انتخاب شوند. اگر خانه شما ظاهری شلوغ دارد، بهتر است طرح های ساده را انتخاب کنید و اگر می خواهید کمی فضای اتاق را پر کنید بهتر است مبلمان طرح دار را خریداری کنید.

اگر قبلا مبلی خریداری کرده اید و در حال حاضر دوست دارید آنها را کمی تغییر بدهید، می توانید پارچه مبل را تعویض کنید. تعویض پارچه مبلمان یک راه عالی برای زیباتر شدن و تمیزتر شدن ظاهر انواع مبل است. شما می توانید از خدمات تعویض پارچه مبل ارائه شده در هوم سرویز استفاده کنید تا پارچه مبل شما توسط افراد حرفه ای و متخصص تعویض شود و مبلهایی تمیز و زیبا داشته باشید.

وزن مبل
وزن مبل

راهنمای خرید مبل؛ وزن مبل

مبلمان سنگین را نمی توان به آسانی جابه جا کرد و هنگام تغییر دکوراسیون یا نظافت منزل با مشکلات متعددی مواجه خواهید شد. به همین دلیل در زمان خرید مبل جدید علاوه بر ظاهر آن، به مسائلی مثل راحتی مبل و وزن آن نیز توجه داشته باشید؛ زیرا هر چقدر هم که یک مبل زیبا باشد، اما راحت نباشد، ارزش خرید زیادی ندارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات طراحی و ساخت مبل هم ارائه میده؟

همه ما در طول روز ساعاتی را روی مبل می نشینیم و در کنار عزیزانمان تلویزیون نگاه می کنیم؛ حالا اگر مبلمان راحت نباشند، اذیت می شویم و حتی کمردرد می گیریم؛ به همین خاطر برای حفظ سلامتی بدنتان به راحتی مبلها توجه بیشتری داشته باشید. امروزه انواع مبلمان زیبا را با توجه به آناتومی بدن انسان طراحی می کنند تا افراد هنگام نشستن روی این مبل ها احساس خوبی داشته باشند.

راهنمای خرید مبل؛ تعداد مبل

سعی کنید تعداد مبل را با توجه به فضایی که در اختیار دارید، انتخاب کنید. خرید تعداد زیادی مبل برای یک فضای محدود و کوچک کار درستی نیست و تمام فضا را اشغال می کند. بهتر است قسمتی از اتاق نشیمن را به عنوان فضای خالی در نظر بگیرید تا پذیرایی خانه شما شلوغ نشود.

آشنایی با انواع مبل
آشنایی با انواع مبل

آشنایی با انواع مبل

امروزه صنعت طراحی مبل پیشرفت بسیار زیادی کرده است و انواع مبلمان با طرحهای شیک و زیبا به بازار آمده است. نکته مهمی که به عنوان راهنمای خرید مبلمان باید بدانید این است که به فضای خانه خود توجه داشته باشید و مناسب ترین مبل را متناسب با فضای خانه خود خریداری کنید. وقتی با مدلهای مختلف مبل آشنایی داشته باشید، بهتر می توانید مدل مبلمان مناسب را برای خانه خود انتخاب کنید.

قبل از اقدام برای خرید مبل جدید، بهتر است بودجه مشخصی را کنار بگذارید تا راحت تر بتوانید برای خرید مبل تصمیم بگیرید. قیمت خرید مبل راحتی، به طرح و مدل مبل، تعداد و همچنین کیفیت پارچه آن بستگی دارد و شما با هر بودجه ای که در نظر داشته باشید می توانید مبلمان زیبایی برای خانه خود تهیه کنید.

مبل راحتی

مبل راحتی از جمله سبکهایی است که از گذشته تا به امروز بسیار محبوب و پرطرفدار بوده است. مبلهای راحتی معمولا دسته ندارند، مقدار چوب کمتری در ساخت آنها به کار رفته است و قیمت خریدشان نیز مناسب و اقتصادی است. مبلمان راحتی برای استفاده روزانه انتخاب مناسبی است و واقعا روی آن راحت هستید.

کیفیت و جنس پارچه مبل های راحتی موجود در بازار با هم فرق دارند و به همین دلیل قبل از خرید این مبلها باید به جنس پارچه آنها توجه کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم روی مبل بنشینید تا از راحت بودن مبل اطمینان داشته باشید. همچنین دقت کنید که پایه مبل نباید تیز باشد؛ زیرا ممکن است هنگام نشستن به پای شما آسیب وارد کند.

مبل سلطنتی

بسیاری از افراد در زمان خرید مبل به سراغ مبلهای سلطنتی می روند. این مبل ها ظاهری مجلل و شیکی دارند؛ به همین خاطر انتخاب مبل مدل سلطنتی جلال و شکوه خانه شما را افزایش می دهد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که انتخاب سبک مبل سلیقه ای است و ممکن است از نظر برخی از افراد مبل سلطنتی زیبایی چندان زیبا نباشد.

خانه هایی که اتاق نشیمن بزرگی دارند، می توانند این مبلمان را انتخاب کنند؛ زیرا به خوبی می تواند فضای کل اتاق نشیمن را پر کند. مبلمان سلطنتی تنوع زیادی دارد و مدلهای مختلف مبل سلطنتی در بازار وجود دارد. رنگ بندی این مبل ها بیشتر به رنگ های طلایی و نقره ای محدود می شود. اگر در دکوراسیون خانه خود از ترکیب رنگهای طلایی و نقره ای استفاده کرده‌اید، پس می توانید این مبلمان زیبا را انتخاب کنید.

مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل است. این مبل ها ظاهر خانه شما را بسیار شیک و دلباز می کنند و به همین دلیل است که طرفدارارن زیادی دارد. سبک مبل کلاسیک در اغلب کشور ها دیده می شود، این مبل جذاب، طراحی بسیار خاصی دارد که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

سالن پذیرایی نسبت به سایر بخش های یک خانه ظاهری شیک و رسمی تری دارند؛ به همین خاطر انتخاب لوازم اتاق پذیرایی نسبت به سایر اتاق ها دشوارتر است. افراد سخت پسند همواره دنبال مبلی خاص و تک می گردند که در کمتر خانه ای شبیه به آن دیده شده باشد، مبل کلاسیک برای این افراد می تواند بهترین انتخاب باشد.

 

مبل کلاسیک
مبل کلاسیک

مبل ال

مبل ال یکی از جدیدترین مدلهای مبل برای خانه های مدرن است. مبل ال برای خانه های جمع و جور و کوچک انتخاب مناسبی است که فضای سالن پذیرایی را بزرگتر از حد معمول نشان می دهد. البته هنگام خرید این مبل حتماً مطمئن شوید که در خانه شما فضای کافی برای قرارگیری درست و کامل این مبل ها وجود دارد.

بعضی از انواع مبلمان ال چند کاربردی هستند؛ یعنی شما می توانید با خم کردن این مبل ها برای خود تخت خواب بسازید و استراحت کنید. افرادی در خانه های کوچک زندگی می کنند، می توانند با خرید مبل ال از این ویژگی نیز استفاده کنند.

مبل مدرن

مبلهای مدرن، مبل های بسیار شیک و زیبایی هستند که برای خانه های مدرن امروزی طراحی شده اند. این مبل ها بسیار راحت هستند و از نشستن روی آنها احساس راحتی خواهید کرد. طول ارتفاع این مبل ها کوتاه است؛ بنابراین هنگام نشستن روی آنها فشاری به پاهای شما وارد نخواهد شد. مبل های مدرن نسبت به مبل های سلطنتی و کلاسیک راحت تر در فضای داخلی خانه چیده می شوند. همچنین با انتخاب مبل های مدرن می توان هر چند وقت یک بار ظاهر دکوراسیون داخلی خانه را به کلی تغییر داد.

مبلهای مدرن با ترکیب رنگهای بسیار خاصی در بازار وجود دارند و شما می توانید رنگ مبل های خود را با کاغذ دیواری یا رنگ فرش به خوبی ست کنید. قرار دادن مبل های مدرن در کنار کتابخانه می تواند فضای دلنشینی را در اتاق نشیمن ایجاد کند.

سبک مبل مدرن با سبک خانه های امروزی بسیار هماهنگی دارد. بر همین اساس انتخاب این مبل به شما کمک می کند تا دکوراسیونی زیبا و شیک داشته باشید. پارچه این مبل ها قابل شستشو است و به کمک پارچه مرطوب و تمیز می توانید آنها را خیلی سریع و راحت تمیز کنید.

مبل مدرن
مبل مدرن

کدام مبل بیشتر به خانه شما می آید؟

اگر از میان انواع مبل راحتی، مدرن و کلاسیک می خواهید بهترین گزینه را انتخاب کنید، از خودتان بپرسید کدام یک از انواع مبل، بیشتر برای خانه شما برازنده است؟ زیرا شما باید مبلمانی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با فضای خانه شما داشته باشد تا بتوانید از تمام قسمتهای پذیرایی به خوبی استفاده کنید. علاوه بر موارد گفته شده در راهنمای خرید مبل، باید به جزئیات منزل خود نیز توجه کنید؛ مثلا اگر در اتاق نشیمن کاغذ دیواری نصب کرده‌اید، بهتر است طرح و رنگ آن را در نظر بگیرید. همچنین به رنگ و ظاهر پرده های اتاق پذیرایی نیز توجه کنید. یادتان باشد که رنگ و طرح مبلمان در فضای اتاق نشیمن و اتاق پذیرایی واقعا جلب توجه می کند و به تمام رنگها غالب است؛ به همین دلیل برای زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل خود، در انتخاب و خرید مبل توجه داشته باشید و بهترین گزینه را بر اساس راهنمای خرید مبل برای منزل خود انتخاب کنید.

سفارش ساخت مبلمان
سفارش ساخت مبلمان در هوم سرویز

یکی از ایده های جالب برای تهیه مبلمان اتاق پذیرایی این است که آن را با طرح و رنگ و مواد موردنظر خودتان سفارش بدهید تا افراد حرفه ای و باتجربه، مبلمان زیبای شما را با بهترین کیفیت بسازند و به شما تحویل دهند. شما می توانید طراحی و ساخت انواع مبلمان و تعمیر مبل را به تیم حرفه ای و متخصص هوم سرویز بسپارید تا با بهترین متریال و کیفیت عالی، مبلمان منزل شما را تولید کنند و به سرعت به شما تحویل دهند. پیشنهاد می کنیم برای دسترسی به سایر محتواهای هوم سرویز نظیر راهنمای انتخاب رنگ کمد دیواری فرصت را از دست ندید. همچنین محتواهای ویدیویی هوم سرویز را می توانید در آپارات هوم سرویز دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا