بنایی و دکوراسیون

مراحل تعمیر مبل (قبل از سپردن مبل به تعمیرکار مطالعه شود)

تعمیر مبل، یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن مبل‌های تمیز و سالم است. گاهی اوقات، بعضی از قسمت‌های مبل مانند روکش مبل، پایه‌های مبلمان، پشتی مبل و دسته‌های مبل خراب می‌شوند و زیبایی و راحتی مبل را کاهش می‌دهند. برای رفع این مشکلات، می‌توان برای تعمیرات آن اقدام کرد تا با هزینه پایین، ظاهر مبل تغییر کند و مشکلات مبل برطرف شود. قطعاً شما می‌دانید که هزینه تعمیر مبل بسیار پایین‌تر از هزینه خرید مبل جدید است و به همین دلیل، انجام تعمیرات مبل باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود. در مراحل تعمیر مبل، ابتدا ایرادهای بدنه و اسکلت مبل برطرف می‌شود و سپس، نوبت به تعمیر دسته مبل و تعویض روکش مبل می‌رسد.

اگر چوب مبلمان شما دچار شکستگی و خوردگی شده است یا مشکلاتی مانند لقی پایه‌های مبل را تجربه می‌کنید، باید بدانید که بعد از تعمیر آن، این مشکلات برطرف می‌شوند. همچنین فوم و کلاف مبل قابل تعمیر و تعویض هستند. شما می‌توانید بعد از تعویض پارچه رومبلی، از افراد متخصص بخواهید که رنگ‌کاری مبلمان شما را انجام دهند تا ظاهر مبل تغییر کند. در بسیاری از موارد، بعد از تعمیرات، ظاهر مبل‌ها کاملاً تغییر می‌کند و مبل‌های استیل و راحتی، کاملاً تمیز و نو می‌شوند.

در این نوشته قصد داریم مراحل تعمیر مبل استیل و مبل چوبی را بررسی کنیم و به شما توضیح دهیم که رویه کوبی مبل و تودوزی مبل به چه صورتی انجام می‌شود. سپس عکس قبل و بعد از تعمیر مبل را به شما نشان می‌دهیم. در پایان نیز درباره هزینه تعمیر مبل صحبت می‌کنیم.

اگر مبلمان منزل شما دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند و دوست دارید با هزینه کم، ظاهر مبلمان را شیک‌تر و زیباتر کنید، در این نوشته با ما همراه باشید تا با مراحل تعمیر مبل بیشتر آشنا شوید.

مراحل تعمیر مبل استیل
مراحل تعمیر مبل

مراحل تعمیر مبل

برای تغییر ظاهر مبل‌های قدیمی و فرسوده، لازم است مراحل تعمیر مبل به صورت دقیق اجرا شود. این مراحل برای تعمیر مبل راحتی، مبل استیل و مبل چوبی انجام می‌شود:

1- تخلیه فوم و الیاف مبل:

افراد متخصص در زمینه تعمیرات مبل، ابتدا مبلمان قدیمی را در مکانی باز و با تهویه مطبوع قرار می‌دهند. سپس کفی‌های مبل را برمی‌دارند و با کمک ابزارهای مخصوص، دسته‌های مبل و قسمت پشتی مبل را از اسکلت چوبی مبل جدا می‌کنند. در مرحله بعد پارچه رومبلی را برمی‌دارند تا کلاف مبل به‌خوبی قابل مشاهده باشد. نکته مهم در این مرحله، علامت‌گذاری محل منگنه‌ها و گیره‌ها است تا نصب مجدد پارچه رومبلی به‌راحتی انجام شود. سپس الیاف داخل مبل و انواع فوم‌ها، اسفنج‌ها، تسمه‌ها و گونی‌های داخل مبل برداشته می‌شود. پس از اتمام این مرحله، فقط اسکلت یا کلاف مبل مشاهده می‌شود.

2- تعمیر کلاف مبل:

هرچقدر کلاف مبل محکم‌تر باشد، دوام و مقاومت مبل بیشتر می‌شود. به همین دلیل است که تعمیر کلاف مبل اهمیت زیادی دارد. بعد از برداشتن پارچه رومبلی و تخلیه الیاف مبل، شما باید کلاف مبل را با دقت بررسی کنید و در صورت شکستگی یا پوسیدگی کلاف مبل، این موارد را سریع‌تر برطرف کنید. تعمیر کلاف مبل با استفاده از قطعه‌های سالم چوب، بتونه و چسب چوب انجام می‌شود تا اسکلت مبل محکم‌تر و مقاوم‌تر شود.

3- رنگ کاری مبل:

رنگ مبل اهمیت زیادی دارد و روی جذابیت و تمیزی مبلمان تاثیر زیادی می‌گذارد. به همین دلیل است که یکی از مهم‌ترین مراحل تعمیر مبل، مرحله‌ای است که تمام کلاف مبل، پایه‌ها و دسته‌های مبل رنگ کاری می‌شوند.

بر اساس سوالی که در خصوص مرحله رنگ کاری مبل از همیاران متخصص هوم سرویز سوال کردیم، این مرحله را به اینصورت تشریح کردند: اگر مشتری از ما بخواهد که رنگ مبلمانش را به طور کلی عوض کند، در این مرحله رنگ‌کاری مبل انجام می‌شود. برای رنگ کاری مبل می‌توان از قلم مو، برس نقاشی و دستگاه‌های مخصوص پاشش رنگ استفاده کرد. در این مرحله، تمام خراش‌های روی چوب و رنگ پریدگی‌ها از بین می‌روند و دسته‌ها و پایه‌های مبل، یکدست و صاف می‌شوند. رنگ سفید و رنگ چوب از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای مبلمان هستند. در ویدئوی نکات طلایی تعمیرات مبل، مراحل رنگ کاری و لکه گیری رنگ مبل را به شما توضیح داده‌ایم و شما می‌توانید این ویدئو را در کانال آپارات هوم سرویز مشاهده کنید. استفاده از رنگ و ابزارهای باکیفیت برای رنگ کاری مبل اهمیت زیادی دارد. برای رنگ کاری مبل از رنگ روغن جلا، کیلر، سیلر، رزین، پلی اورتان، اپوکسی و رنگ پلی استر استفاده می‌شود.

در مبلمان کلاسیک، از مقدار چوب بیشتری استفاده می‌شود و به همین دلیل هزینه رنگ کاری مبل کلاسیک از سایر مدل‌های مبلمان بیشتر است. قیمت رنگ کاری مبل استیل بسیار مناسب است و شما می‌توانید رنگ کاری مبل استیل را به افراد متخصص بسپارید تا با بهترین ابزارها، این کار را انجام دهند.

تعمیر کلاف مبل
تعمیر کلاف مبل

4- تعویض فوم و اسفنج‌های قدیمی:

وجود فوم سالم در مبلمان، باعث راحتی افراد هنگام نشستن روی مبل می‌شود و از مشکلاتی مانند کمردرد جلوگیری می‌کند. از اسفنج‌ها نیز در بسیاری از قسمت‌های مبلمان مانند دسته مبل استفاده می‌شود. بعضی از اسفنج‌های به کار رفته در داخل مبلمان، کیفیت پایینی دارند و بعد از مدتی، شل و وارفته می‌شوند. در وبلاگ هوم سرویز، تفاوت فوم و اسفنج در مبلمان را بررسی کرده‌ایم و کاربرد آنها را به شما توضیح دادیم. خراب شدن فوم و اسفنج مبل باعث تغییر حالت مبل‌ها و فرورفتگی مبل می‌شود و ظاهر مبل را خراب می‌کند. یکی از مهم‌ترین مراحل تعمیر مبل، تعویض فوم و اسفنج مبل است. در این مرحله، فوم و اسفنج قدیمی با متریال باکیفیت و درجه یک جایگزین می‌شود. بعد از تعویض فوم و اسفنج، تودوزی مبل انجام می‌شود؛ یعنی تمام این فنرها، فوم‌ها و اسفنج‌ها به لایه زیرین مبل دوخته می‌شود تا محکم بمانند.

فوم و اسفنج مبل با توجه به اسکلت مبل انتخاب می‌شود. برای تعویض فوم و اسفنج در مبل‌های استیل، اسفنج‌های جدید روی گونی کوبیده ‌می‌شوند. شما می‌توانید نوع و تراکم فوم مبل را انتخاب کنید تا از فوم مناسب برای مبل‌های شما استفاده شود. پیشنهاد می‌کنیم راهنمای انتخاب فوم برای مبلمان را در وبلاگ هوم سرویز مطالعه کنید و بهترین فوم را برای مبلمان خود انتخاب کنید.

5- تعویض فنرهای مبلمان:

احتمالاً شما هم این تجربه را داشته‌اید که با نشستن روی مبلمان قدیمی، فنر مبل در پهلویتان فرو برود و احساس ناراحتی کنید! در زیر فوم، اسفنج و پارچه رومبلی، فنرهای مبل قرار دارند و هنگام نشستن روی مبل، این فنرها را به‌خوبی حس خواهید کرد. وجود فنر سالم در مبلمان، برای سلامتی ستون فقرات انسان اهمیت زیادی دارد و روی ماندگاری مبل تاثیر مستقیمی می‌گذارد. به همین دلیل است که در هنگام تعمیر مبل، فنرهای خراب و شکسته را با فنرهای جدید جایگزین می‌کنند تا افراد هنگام نشستن روی مبل، احساس راحتی بیشتری داشته باشند. در اکثر مبل‌ها از دو مدل فنر کششی و فنر فشاری استفاده می‌شود که ویژگی‌های متفاوتی دارند.

تعویض فنر مبلمان
تعویض فنر مبلمان

6- تسمه کشی مبل:

تسمه کشی درست، یکی از مهم‌ترین مراحل تعمیر مبل است. استفاده از تسمه‌های محکم، باعث افزایش استحکام و مقاومت مبل‌ها می‌شود. تسمه‌های مبل، مانند پایه‌های محکم برای فوم و اسفنج عمل می‌کند. به همین دلیل، لازم است در هنگام تعمیر مبل، تسمه‌های قدیمی مبل با تسمه‌های جدید و محکم جایگزین شوند. بعد از جایگزین کردن تسمه‌های قدیمی مبل با تسمه‌های جدید و قوی، احتمال افتادن یا پاره شدن فوم و اسفنج مبل کمتر می‌شود و طول عمر مبل بیشتر خواهد شد. علاوه بر این، هرچقدر تسمه کشی مبل بهتر انجام شود، هنگام رویه کوبی مبل، پارچه رومبلی بهتر و صاف‌تر می‌ماند و دچار چین‌خوردگی و چروک نمی‌شود.

بسیاری از افراد دوست دارند بدانند که تسمه کشی مبل به چه صورتی انجام می‌شود؟ برای این کار، تعمیرکار مبل ابتدا کلاف مبل را اندازه‌گیری می‌کند. سپس گونی و تسمه‌های مبل را به اندازه لازم برش می‌زند. سپس گونی را روی کلاف مبل قرار می‌دهند و با استفاده از منگنه، گونی را به مبل متصل می‌کنند. اتصال درست گونی به کلاف مبل اهمیت زیادی دارد و به محکم شدن سطح نشیمن مبل کمک می‌کند. در مرحله بعدی، تسمه‌های نواری را به صورت افقی و عمودی روی گونی قرار می‌دهند و با کمک منگنه، تسمه‌ها را به کلاف و گونی محکم می‌کنند. نصب تسمه‌ها، کار مهمی است و باید با دقت بالا و اندازه درست انجام شود تا استحکام شبکه تسمه‌ها بیشتر شود. پس از پایان تسمه کشی مبل، تسمه‌ها را کمی فشار می‌دهند تا میزان انعطاف تسمه‌ها را ارزیابی کنند و از محکم بودن و قابلیت کشش تسمه‌ها مطمئن شوند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر مبل هم ارائه میده؟

در تصویر زیر، مکان قرارگیری تسمه مبل را مشاهده می‌کنید:

تسمه کشی مبل
تسمه مبل

7- آماده کردن پارچه رومبلی:

انتخاب درست پارچه رومبلی، اهمیت زیادی دارد و به زیباتر شدن ظاهر مبل کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین مراحل تعمیر مبل، الگوگیری و برش زدن پارچه رومبلی است. در بسیاری از موارد، می‌توان از روی پارچه قبلی، پارچه جدید را الگوگیری کرد یا اینکه با توجه به ضخامت فوم و اسفنج جدید، پارچه جدید را برش زد. امروزه انواع پارچه‌های مخمل، چرم، نانو، کتان، پارچه مازراتی، جیر و پلی استر برای روکش کردن مبل استفاده می‌شوند که در مقاله معرفی انواع پارچه های رومبلی، این پارچه‌ها را به صورت کامل بررسی کردیم.

شما می‌توانید رنگ و مدل پارچه مبلتان را انتخاب کنید و از تعمیرکار مبل بخواهید که از همان پارچه برای روکش کردن مبل‌ها استفاده کند. بعضی از مراکز تعمیرات مبل، کاتالوگی از انواع پارچه‌های رومبلی دارند و رنگ و جنس پارچه مبلی را با شما هماهنگ می‌کنند. برای انتخاب پارچه رومبلی، بهتر است به رنگ‌های اصلی در دکوراسیون منزلتان توجه کنید و پارچه‌ای زیبا و خوشرنگ را برای روکش کردن مبل‌ها انتخاب کنید تا ظاهر مبل‌های شما زیباتر و جذاب‌تر شود. شما می‌توانید نکات مهم برای انتخاب پارچه مبل استیل و راحتی را در وبلاگ هوم سرویز بخوانید و بهترین پارچه را برای روکش کردن مبل‌های خود انتخاب کنید.

علاوه بر اینها باید بدانید که شما می‌توانید علاوه بر سفارش پارچه رومبلی، کاور مبل را انتخاب کنید و سفارش دهید تا مبل شما تمیز و سالم بماند.

خیاطی پارچه مبل
خیاطی پارچه مبل

8- رویه کوبی مبل:

یکی از مهم‌ترین مراحل تعمیر مبل، رویه کوبی مبل است. بعد از آماده شدن کلاف مبل و تعویض فوم و اسفنج و فنرها، نوبه به رویه کوبی مبل می‌رسد. در هنگام رویه کوبی، پارچه یا چرم روی مبل نصب می‌شود. دوخت پارچه رومبلی به فوم مبل با استفاده از نخ مخصوص دوخت مبل انجام می‌شود که استحکام بالایی دارد. برای اتصال پارچه به قسمت‌های چوبی مبل نیز از دستگاه منگنه کوب استفاده می‌شود. محکم کردن پارچه روی مبل اهمیت زیادی دارد و موجب زیباتر شدن ظاهر مبل می‌شود. به همین دلیل است که پارچه کوبی مبل با نهایت دقت و مهارت انجام می‌شود تا پارچه رومبلی چروک نشود و چین نخورد. بعد از محکم شدن پارچه روی مبل و پوشاندن تمام قسمت‌های مبلمان، کار رویه کوبی مبل نیز به اتمام می‌رسد.

رویه کوبی مبل چیست
رویه کوبی مبل

آیا تمام این مراحل در هنگام تعمیر مبل انجام می‌شود؟

باید بدانید که مراحل تعمیر مبل با توجه به میزان فرسودگی و خرابی مبل انجام می‌شود. هرچقدر میزان آسیب‌دیدگی و خرابی مبل بیشتر باشد، کارهای بیشتری روی مبل انجام می‌شود تا بدنه مبل ترمیم شود و ظاهر مبلمان زیباتر شود. گاهی اوقات، کلاف مبل سالم است و فقط باید پارچه رومبلی تعویض شود. در بعضی موارد هم کلاف مبل شکسته است. در این صورت، ابتدا باید شکستگی‌های کلاف مبل ترمیم شود و سپس رویه کوبی مبل انجام شود. به همین دلیل است که مراحل تعمیر مبل استیل و مبل راحتی، با توجه به میزان خرابی‌های مبل انجام خواهد شد.

تعمیرات مبل با بهترین هزینه
تعمیرات مبل با بهترین هزینه

بعد از تعمیرات مبل، چه مشکلاتی برطرف می‌شوند؟

اکثر مراکز تعمیر مبل به شما تضمین می‌کنند که بعد از انجام مراحل تعمیرات مبل، مشکلاتی مانند شکستگی پایه‌های مبل، فرورفتگی فنر مبلمان، خرابی دسته و پایه مبل، تعمیر کلاف مبل، لق شدگی مبل، رنگ کاری مبل، تعویض فنر مبل، صداگیری مبل، تعویض پارچه رومبلی، تعمیر رویه و تعویض دکمه مبلمان برطرف می‌شود. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت برای تعمیر مبل استیل، تعمیر مبل سلطنتی، تعمیر مبل راحتی، مبل تختخواب شو، مبلمان ال، مبل چستر و مبلمان اداری اقدام کنید تا مشکلات مبل شما سریع‌تر برطرف شود.

تعمیر فرورفتگی و پارگی مبل
تعمیر فرورفتگی و پارگی مبل

روش تعمیر پایه مبل چوبی و دسته‌های مبل

در بسیاری از موارد، پایه‌های مبل و دسته‌ها دچار شکستکی می‌شوند و به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند. اگر میزان شکستگی و آسیب دیدگی مبل کم باشد، به‌راحتی می‌توان تعمیر دسته و پایه مبل را انجام داد. خراشیدگی‌ها و رنگ پریدگی دسته مبل، به سادگی قابل تعمیر است. شما می‌توانید از خدمات تعمیر مبل در منزل استفاده کنید تا این مشکلات برطرف شوند و مبلی سالم و زیبا به شما تحویل داده شود.

در صورت پوسیدگی کلاف مبل، ابتدا کلاف چوبی مبل تعمیر می‌شود و سپس نوبت به تعمیر پایه‌ها و دسته‌های مبل می‌رسد. اگر به دلیل برخورد وسایل تیز با دسته مبل، خراشیدگی‌های عمیق روی چوب به وجود آمده باشد، تعمیرکار مبل ابتدا دسته‌های مبل را با کمک سنباده صاف می‌کند و سپس از رنگ مخصوص چوب استفاده می‌کند تا ظاهر دسته مبل، یکدست و تمیز شود.

باید بدانید که پایه‌های پیچی مبل خیلی سریع عوض می‌شوند. بقیه مدل‌های پایه مبل نیز قابل تغییر هستند و شما می‌توانید شکل و رنگ جدیدی را برای پایه‌های مبلمان خود انتخاب کنید. یکی از کارهای جالب برای تغییر شکل مبلمان، تراشکاری پایه و دسته مبل است که با استفاده از ابزارهای مخصوص انجام می‌شود.

در بعضی موارد، مشتری درخواست می‌کند که به جای پایه‌های چوبی، از پایه استیل برای مبل‌ها استفاده شود و تعمیرکار مبل، ابتدا پایه‌های چوبی را باز می‌کند و سپس پایه‌های استیل را با دریل، به قسمت زیر مبل متصل می‌کند.

بنابراین شما می‌توانید شکل و ظاهر دسته و پایه‌های مبل را تغییر دهید و مدل‌های جدید را برای مبلمان منزلتان انتخاب کنید.

تعمیر پایه مبل چوبی
تعمیر پایه مبل چوبی

فیلم مراحل تعمیر مبل استیل و مبل راحتی

بسیاری از افراد دوست دارند که کار تعمیرات مبلمان را به افراد حرفه‌ای و متخصص بسپارند تا رنگ کاری و تعویض پارچه رومبلی با کیفیت عالی انجام شود. در کانال آپارات هوم سرویز، فیلم مراحل تعمیرات مبل را منتشر کرده‌ایم و شما می‌توانید روند انجام تعمیرات مبل در کارگاه را با این ویدئو مشاهده کنید. بعد از مشاهده این فیلم، می‌توانید با خیال راحت کار تعمیر مبل استیل و مبل کلاسیک را به تیم هوم سرویز بسپارید تا با استفاده از بهترین ابزارها، مشکلات مبلمان شما را برطرف کنند و مبلی زیبا و تمیز را به شما تحویل دهند.

روش ثبت درخواست تعمیرات مبل

اگر قصد تعمیر مبل استیل، مبل راحتی، مبل چوبی، مبل کلاسیک و مبل سلطنتی را دارید و دوست دارید کار تعمیرات مبل توسط افراد حرفه‌ای و باتجربه انجام شود، به تیم هوم سرویز اعتماد کنید و کار تعمیر مبل خود را به تعمیرکاران حرفه‌ای بسپارید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر مبل هم ارائه میده؟

با ثبت درخواست تعمیر مبل در هوم سرویز، همیاران هوم سرویز به منزل شما می‌آیند و مبلمان شما را به کارگاه می‌فرستند. در کارگاه، تمام مراحل تعمیر کلاف مبل، تعمیر دسته و پایه مبل، تعویض پایه مبل، تراشکاری پایه و دسته مبل، رنگ کاری اسکلت کلاف، تعویض فوم و اسفنج مبلمان، تعویض پارچه رومبلی و رویه کوبی مبل با بهترین ابزارها انجام می‌شود. بعد از اتمام کار، مبل شما با روکش مناسب بسته بندی شده و آماده ارسال به منزل شما خواهد شد. تمام مراحل تعمیرات مبل با هوم سرویز، با پشتیبانی کامل انجام می‌شود و پس از پایان کار، شما مبلمانی تمیز، سالم و شیک را تحویل می‌گیرید.

در بسیاری از کارگاه‌ها، رویه کوبی مبل با قیمت بالا انجام می‌شود؛ اما قیمت رویه کوبی مبل در هوم سرویز بسیار مناسب و اقتصادی است و شما می‌توانید با بودجه مناسب، برای تغییر پارچه رومبلی و تعمیرات مبل خود اقدام کنید.

تعمیر مبل راحتی
تعمیر مبل راحتی

عکس قبل و بعد از تعمیر مبل

بسیاری از افراد دوست دارند قبل و بعد از تعمیرات مبل را ببینند تا بهتر متوجه تغییر ظاهر مبل‌ها شوند. در تصویر زیر، نمونه‌ای از قبل و بعد از تعمیرات مبلمان را مشاهده خواهید کرد:

تعویض رویه مبل چرم
تعویض رویه مبل چرم

تعویض پارچه مبل راحتی، یکی از بهترین روش‌ها برای تغییر ظاهر مبلمان است. در تصویر زیر، نمونه‌ای از تعمیر مبل راحتی و تعویض پارچه رومبلی را مشاهده می‌کنید که زیبایی و جذابیت مبل‌ها را چندین برابر کرده است:

تعویض پارچه مبل راحتی
تعویض پارچه مبل راحتی

یکی از بهترین کارها برای تغییر ظاهر مبلمان، انتخاب پارچه رومبلی با رنگ و ظاهر جذاب است. در کارگاه تعمیرات مبل هوم سرویز، انواع پارچه‌های رومبلی وجود دارد که از آنها برای روکش کردن مبل راحتی، مبل کلاسیک و مبل استیل استفاده می‌شود.

پارچه رومبلی
پارچه رومبلی

هزینه تعمیر مبل چطور محاسبه می‌شود؟

چنانچه تمایل دارید قبل از ثبت درخواست تعمیرات مبل، با هزینه تعمیر مبل بیشتر آشنا شوند تا بتوانند بودجه لازم برای این کار را کنار بگذارند. باید بدانید که هزینه تعمیر مبل به عوامل متعددی بستگی دارد. هرچقدر مبل فرسوده‌تر باشد، هزینه تعمیرات آن بیشتر خواهد شد.

در هنگام محاسبه قیمت تعمیرات مبل، مواردی مانند ترمیم شکستگی و لقی مبل، تعمیر دسته‌ها و پایه مبل، تعمیر کلاف مبل، هزینه فوم و اسفنج جدید برای مبلمان، قیمت رنگ مبل، قیمت پارچه رومبلی و هزینه رویه کوبی مبل محاسبه می‌شود. همچنین شما باید هزینه ارسال مبل به کارگاه و دستمزد افراد را نیز بپردازید. اما با احتساب تمام این هزینه‌ها، قیمت تعمیر مبل از قیمت ساخت مبلمان جدید و یا خرید مبلمان آماده کمتر است. لذا شما می‌توانید با مبلغ کمتر، مبلی جدید و زیبا داشته باشید.

هزینه تعمیر مبل
هزینه تعمیر مبل

جمع‌بندی مطالب

در این نوشته، با مراحل تعمیر مبل آشنا شدید و متوجه شدید که برای ترمیم شکستگی پایه مبل و تعویض پارچه رومبلی، چه کارهایی انجام می‌شود. همچنین فیلم مراحل تعمیرات مبل را به شما نشان دادیم و روش محاسبه هزینه تعمیر مبلمان را به شما توضیح دادیم.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و امیدواریم این مطالب برای شما کاربردی و مفید باشد. یادتان باشد که بعد از انجام تعمیرات مبل، شما مبلمانی جدید خواهید داشت و می‌توانید دکوراسیون منزلتان را زیباتر و شیک‌تر کنید.

اگر به دنبال تیمی متخصص و حرفه‌ای هستید تا کار تعمیرات مبل و تعویض پارچه رومبلی را انجام دهند، به تخصص و مهارت تیم هوم سرویز اعتماد کنید و تعمیرات مبل خود را به ما بسپارید. میزان رضایت بالای مشتریان هوم سرویز، نشان‌دهنده ظرافت و دقت همیاران ما است که کارهایی مانند رویه کوبی مبل، تعویض پارچه رومبلی، تعمیرات مبل و رنگ کاری مبل را با مهارت بالا و قیمت مناسب انجام می‌دهند.

ثبت درخواست در هوم سرویز بسیار آسان است و تنها در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. برای ثبت درخواست تعمیر مبل و دکوراسیون منزل، کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویز مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید تا همیاران هوم سرویز با شما تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

یک دیدگاه

  1. سلام وعرض ادب
    دوست گرامی توضیحات کاملی وارائه فرمودید اما تفکرعوام از تعمیر مبل هنوز تفکر درستی نیست فکرمیکنن ی پارچه میندازیم روی مبل و وسلام
    توضیحات جنابعالی بسیار آموزنده ست برای عوام که زحمت بسیاری ومتحمل میشیم تا یک مبل فرسوده به چرخه استفاده مجدد برگرده کمک به طبیعت قطع شدن درختان کمتروجلوگیری از آسیب به طبیعت و….محاسن بسیار
    گاهی تعمیر از تولید بسیار سخت میشه مبلی که منزل یک بیمار بوده با بوی نامطبوع که کمتر کسی حاضره حتی دست به مبل بزنه درگیری با حساسیت‌های پوستی بیماریهای تنفسی و و و دهها مطلب دیگه که بهتر از من مطلع هستید انصافا کار بازسازی به مراتب سخت تر از تولیدی
    موفق و سربلند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا