زیبایی

نکاتی که برای راه اندازی آرایشگاه زنانه موفق باید بدانیم

صفر تا صد راه اندازی آرایشگاه زنانه

چگونه یک آرایشگاه زنانه موفق راه اندازی کنیم؟

یکی از پردرآمدترین مشاغل در چند سال اخیر تاسیس و راه اندازی آرایشگاه زنانه بوده است.  همچنین درآمد آرایشگری نیز در بازار همچنان در حال رشد است. روند رشد درآمد آرایشگری موجب شده تا یک فرصت عالی برای کارآفرینان زیبایی به وجود بیاید. تلفیق درآمد و هنر موجب علاقه مندی بیشتر برای راه اندازی آرایشگاه زنانه و اقبال عمومی به این کسب و کار شده است. به طوریکه اخیرا این صنعت شکل های جدید دیگری نظیر اعزام آرایشگر در محل را نیز تجربه کرده است.

طراحی و دکوراسیون آرایشگاه زنانه

مراحل راه اندازی آرایشگاه زنانه کدامند؟

اگر قصد راه اندازی آرایشگاه زنانه باید از ابتدای کار درست و با برنامه ریزی گام بردارید. در این مقاله سعی کرده ایم با استفاده از تجربه همکاران حرفه ای خود راهکارهایی را ارائه می دهیم تا راه را برایتان هموار کنیم. تا با خیال راحت تری به درآمد زایی برسید.

راه اندازی آرایشگاه زنانه در تهران

  • قبل از راه اندازی آرایشگاه زنانه اختصاصی، مدتی با افراد حرفه ای همکاری کنید:

کسب تجربه در آرایشگاه های دیگر درصد آزمون خطاهای شما را کاهش میدهد. این عملکرد موجب می شود، که در ابتدای کار با تجربه بیشتری شروع به کار کنید و اشتباهات کمتری مرتکب شوید.

این عملکرد موجب می شود تا با نحوه ی کار و فعالیت روزمره سالن داران آشنا شوید. همچنین از میزان درآمد آرایشگری و تعرفه  آرایشگاه ها را متوجه خواهید شد.

نام آرایشگاه زنانه

  • قبل از راه اندازی آرایشگاه زنانه به اسم آرایشگاه با دقت فکر کنید:

احتمالاً یکی از جذاب ترین قسمت های راه اندازی آرایشگاه زنانه، تصمیم گیری در مورد نام آرایشگاه است!  این مورد یکی از مهمترین مراحل تاسیس آرایشگاه زنانه است، زیرا اسمی که انتخاب می کنید نمایانگر فعالیت شما در صنعت آرایشگری و آنچه می توانید به بازار ارائه دهید، است.

بدون مرز و محدودیت به ایده های منحصر به فرد در آرایشگاه فکر کنید. نام سالن شما تصویری از نوع مهارتتان است. همچنین نام آرایشگاه شما تداعی گر تجربه مشتری شماست. پس نام آرایشگاه خود را بیاد ماندنی و بی نظیر انتخاب کنید. چیزی که تلفظ و یادآوری آن آسان باشد. بسیاری از صاحبان سالن ها نام خود را در نام تجارت خود بکار میبرند. زیرا تاثیر بسزایی در معروفیت و ماندگاری نام و شهرتشان در این عرصه دارد.

هزینه راه اندازی آرایشگاه زنانه

  • طرح تجاری آرایشگاه و هزینه راه اندازی آرایشگاه را از قبل شروع تخمین بزنید.

شروع یک کار تجاری مانند تاسیس آرایشگاه زنانه، مستلزم سازماندهی و برنامه ریزی دقیق است. برآورد هزینه راه اندازی آرایشگاه، تجهیزات مورد نیاز برای آرایشگاه زنانه، محل سالن شما و خدمات قابل ارائه باید در این طرح گنجانده شود.

همچنین باید برنامه ای برای نحوه درآمدزایی آرایشگاه زنانه، نوع مشتری هایی که می خواهید جذب کنید. نحوه مدیریت امور مالی و روزمره در نظر داشته باشید. طرح تجاری که برای سالن خود تهیه می کنید. باید اهداف شما و چگونگی دستیابی به آنها را در خود داشته باشد. توقع شما از درآمد آرایشگاه زنانه و هزینه خدمات آرایشگری که میخواهید ارائه دهید، نیز باید در بر داشته باشد.

  • بودجه راه اندازی آرایشگاه زنانه ی خود را تنظیم کنید:

هنگامی که ایده ای از نوع سالن خود را شروع می کنید ، باید با امور مالی خود هماهنگ شوید. هزینه های آرایشگاه بسته به اندازه و موقعیت مکانی شما بسیار متفاوت است. به عنوان مثال ، یک سالن مستقر در یک واحد کوچک ممکن است فقط چند میلیون هزینه داشته باشد، اما یک سالن بزرگ در یک مکان مطلوب ممکن است صدها میلیون هزینه داشته باشد.

درآمد آرایشگاه در تهران

  • مشتریان خود را قبل از شروع به کارتعیین کنید:

بسیاری از تصمیمات شغلی شما به این بستگی دارد. که شما به چه نوع مشتری هایی قصد ارائه خدمات آرایشگری دارید. درباره بازار منطقه مکانی که قصد راه اندازی آرایشگاه زنانه ی خود را دارید، تحقیق کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات آرایش و میکاپ بانوان هم ارائه میده؟

منظور از تحقیق این است که قیمتی عرف مکانی که قصد تاسیس آرایشگاه زنانه خود را دارید. تعیین و ارائه کنید.

منطقه مکانی سالن آرایشگاه شما ممکن است، گزینه ی مناسبی برای مشتریان مد روز یا مجلل باشد. همچنین میتوانید محیط مناسبی برای ارائه خدمات آرایشگری مقرون به صرفه و برای اکثریت اقشار جامعه ایجاد کنید.

  • یافتن مکان مناسب برای تآسیس آرایشگاه زنانه:

در صورتی که مایل به ارائه خدمات آرایشگاهی حرفه ای با قیمت بالا هستید. باید در مکانی آرایشگاه خود را تاسیس کنید که در دسترس همان قشر از افراد جامعه باشد. دکوراسیون آرایشگاه زنانه، تجهیزات مجلل تعبیه شده در آرایشگاه، نیز در قیمت خدمات آرایشگری بسیار تاثیرگزار هستند.

میتوانید برای طراحی و ساخت دکوراسیون آرایشگاه از متخصصین هوم سرویز کمک بگیرید.

تیم حرفه ای خدمات آرایشگری

  • یک تیم حرفه ای استخدام کنید:

در بسیاری از سالن ها بیش از یک آرایشگر در خدمت مشتریان مختلف است. البته این یک الزام نیست. اما اغلب برای بهبود درآمد آرایشگاه و بالا بردن سرعت و کیفیت کار از تیم مجرب استفاده میکنند.

این تصمیم موجب میشود، افراد متخصص در هر رشته به صورت حرفه ای فقط بر روی یک رشته آرایشگری تمرکز کنند.

باید افرادی را به عنوان تیم خود انتخاب کنید که علاوه بر تخصص از رفتار دوستانه و مشتری پسندی نیز برخوردار باشند.

  • برای بازاریابی آرایشگاه خود برنامه ریزی کنید:

شما باید حتی قبل از افتتاحیه شروع به بازاریابی برای سالن جدید خود کنید. بنابراین می توانید برای راه اندازی اولیه خود سر و صدا ایجاد کنید. تبلیغات بصری خود را از کمی قبل تر شروع کنید. اینکار موجب می شود، زودتر به درآمد زایی برسید. در تبلیغات آنلاین محلی مانند کانال های پر بازدید در تلگرام و اینستاگرام  سرمایه گذاری کنید. تبلیغات دهان به دهان را فراموش نکنید. از مشتریان اولیه خود حسابی کمک بگیرید و از آنها بخواهید تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. ترفندهایی مثل ارایه تخفیف و پکیج بندی خدمات آرایشگری را نیز فراموش نکنید.

هوم سرویز معتبر ترین مرکز ارائه خدمات آرایشگری درب منزل

تمامی خدمات آرایشگری نظیر زیبایی صورت و ابرو، اپیلاسیون در منزل، ژلیش ناخن در منزل، خدمات آرایش دائم، میکروبلیدینگ و غیره در منزل و توسط بهترین و معتبر ترین آرایشگران و هنرمندان این رشته و تحت نظر شرکت هوم سرویز ارائه می شود. برای مطالعه سایر محتواهای هوم سرویز نظیر مدل های طراحی ناخن پاییزی، تفاوت های مانیکور و پدیکور، جذابترین مدل موهای کوتاه مردانه و … یه سر به وبلاگ هوم سرویز بزنید. راستی اپلیکیشن هوم سرویز را هم یادتون نره.

همیار شماییم تا پایان سرویس…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا