زیبایی

بالیاژهای محبوب روی موهای مشکی

بالیاژ مو، یکی از بهترین تکنیک‌ها برای تغییر رنگ موها است. در بالیاژ مو، موهای بانوان به صورت دسته‌ای رنگ می‌شود و حالت سایه روشن روی موها ایجاد خواهد شد. بعد از انجام بالیاژ مو، موهای خانم‌ها پرتر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که بالیاژ مو از جمله محبوب‌ترین روش‌ها برای تغییر رنگ مو است و اکثر خانم‌ها و دختران جوان به انجام بالیاژ مو فکر می‌کنند. اگر موهای شما مشکی یا قهوه‌ای تیره است و دوست دارید ظاهری طبیعی و شیک داشته باشید، باید با انواع بالیاژ روی موی مشکی و تیره آشنا شوید تا بتوانید زیباترین رنگ را برای بالیاژ موهای خود انتخاب کنید.

در مجله زیبایی هوم سرویز، تکنیک بالیاژ مو را به صورت کامل به شما معرفی کردیم و مزایای این روش را نیز توضیح دادیم. در این نوشته می‌خواهیم محبوب‌ترین رنگ‌ها برای بالیاژ روی موی مشکی را به شما معرفی کنیم و عکس بالیاژ روی موی مشکی و قهوه‌ای را به شما نشان دهیم تا بتوانید بهترین رنگ بالیاژ برای موهای مشکی و زیبای خود را انتخاب کنید.

اگر به دنبال این هستید که محبوب‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های بالیاژ موهای مشکی را پیدا کنید و بهترین رنگ بالیاژ را برای موهای خود انتخاب کنید، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

رنگ موی بالیاژ جدید
رنگ موی بالیاژ جدید روی موهای مشکی

بالیاژ روی موی مشکی خوب است یا نه؟

یکی از سؤالاتی که ممکن است برایتان وجود داشته باشد، این است که آیا اصلاً بالیاژ روی موهای مشکی جواب می‌دهد یا خیر؟ برای جواب به این سؤال باید ابتدا در مورد بالیاژ توضیح مختصری بدهیم.

بالیاژ مو روشی است که در آن موها به‌صورت دسته‌ای رنگ می‌شوند و رنگ روی ریشه مو قرار نمی‌گیرد. برای انجام بالیاژ مو، از فرچه مخصوص استفاده می‌شود و رنگ مو با کمک فرچه، از میانه مو تا نوک موها کشیده می‌شود. پس از اتمام بالیاژ مشاهده می‌کنیم که ریشه موها رنگ طبیعی خود را دارند و تنها ساقه و نوک موها رنگ شده است.

این روش برای خانم‌های جوان بسیار مناسب است؛ زیرا به موهای شما حالتی طبیعی و زیبا می‌بخشد و باعث می‌شود که موهایتان پرتر و حجیم‌تر به نظر برسد.

بالیاژ روی موی مشکی
انتخاب رنگ برای بالیاژ روی موی مشکی

جالب است بدانید که برای بالیاژ کردن موها، شما می‌توانید رنگ موی بالیاژ و مدل رنگ موها را انتخاب کنید؛ یعنی به آرایشگر بالیاژ مو توضیح دهید که نوک موهای شما رنگ بیشتری داشته باشد یا اینکه رنگ بیشتری روی ساقه موهای شما قرار بگیرد. همچنین شما می‌توانید تراکم موهای رنگ‌شده را نیز انتخاب کنید.

حالا در جواب به این سؤال که بالیاژ روی موی مشکی خوب است یا نه باید بگوییم که بهترین حالت بالیاژ مو، زمانی است که روی موهای تیره انجام شود. با انجام بالیاژ روی موی مشکی، تضاد بیشتری در میان موها به وجود می‌آید و ظاهر موها بسیار جذاب می‌شود.

بنابراین، اگر موهای تیره یا مشکی دارید، باید بدانید که بالیاژ کاملاً برای موهای شما مناسب است و می‌توانید از این روش، استفاده کنید تا از نتیجه آن شگفت‌زده شوید.

بالیاژ روی موی مشکی کوتاه
بالیاژ روی موی مشکی کوتاه

بالیاژ روی موی مشکی کوتاه و بلند تفاوت دارد یا خیر؟

بعضی از خانم‌ها موهای بلندی دارند و بعضی‌ها نیز عاشق موی مشکی کوتاه هستند. برای انجام بالیاژ مو و هایلایت مو، فرقی ندارد که موهای شما بلند است یا کوتاه؛ زیرا در هر صورت می‌توانید موهای خود را رنگ کنید.

نکته مهم این است که اگر موهای شما کوتاه باشد، باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که موهای رنگ شده را بهتر نمایش دهد. رنگ موی فانتزی برای بالیاژ روی موهای کوتاه مشکی بسیار جذاب است.

اگر موهای بلندی دارید، می‌توانید رنگ‌های متفاوت‌تری مانند بلوند، دودی، کاراملی و… را برای بالیاژ موهای خود انتخاب کنید تا جذابیت و زیبایی موهای شما چند برابر شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بالیاژ مو بانوان هم ارائه میده؟

بنابراین، به این موضوع نیز باید دقت کنید تا بتوانید بهترین رنگ را برای بالیاژ مو انتخاب کنید. برای این موضوع می‌توانید از آرایشگر حرفه ای بالیاژ مو کمک بگیرید تا بهترین تصمیم را گرفته و موهایتان را در زیباترین حالت ممکن قرار دهید.

بالیاژ روی موی تیره
بالیاژ روی موی تیره

بهترین مدل‌های بالیاژ روی موی مشکی

حالا که در مورد بالیاژ روی موی مشکی صحبت کردیم و توضیحاتی که نیاز بود را در این مورد دادیم، می‌خواهیم به سراغ معرفی برخی از بهترین مدل‌های بالیاژ روی موهای مشکی برویم که بسیار زیبا و جذاب هستند.

1- بالیاژ بلوند خاکستری سرد روی موی مشکی:

اولین مدل بالیاژ روی موی مشکی، رنگ بلوند خاکستری سرد است. رنگ بلوند خاکستری سرد برای مدل موی کوتاه بسیار جذاب است و جذابیت موهای مشکی کوتاه را چندین برابر می‌کند. همچنین بالیاژ بلوند خاکستری سرد را می‌توان روی موهای بلند خانم‌ها نیز پیاده‌سازی کرد.

2- بالیاژ کاراملی ملایم روی موی مشکی:

یکی از زیباترین رنگ‌ها برای بالیاژ مو، کاراملی است. رنگ کاراملی ملایم برای خانم‌ها و دختران جوان بسیار مناسب است و ظاهر موهای خانم‌ها را خاص و جذاب نشان می‌دهد.

در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از بالیاژ کاراملی ملایم را مشاهده خواهید کرد:

3- بالیاژ قهوه‌ای تیره روی موی مشکی:

رنگ قهوه‌ای تیره نیز برای موهای مشکی کوتاه و موهای بلند بسیار مناسب است. خانم‌هایی که به فکر تغییر کوچک اما زیبا برای رنگ موهای خود هستند، بهتر است بالیاژ قهوه‌ای تیره را برای موهای زیبای خود انتخاب کنند. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، سایه روشن قهوه‌ای روی موهای تیره بسیار جذاب است.

4- بالیاژ کاراملی قهوه‌ای روی موی مشکی:

یکی از تکنیک‌های خلاقانه در بالیاژ مو، این است که شما می‌توانید رنگ‌ها را به‌صورت ترکیبی استفاده کنید و در این زمینه دستتان کاملاً باز است. مدل دیگری که برای بالیاژ موهای مشکی بسیار جواب می‌دهد و ظاهر زیبایی دارد، بالیاژ کاراملی قهوه‌ای است. این رنگ بسیار محبوب و پرطرفدار است. ترکیب کاراملی و قهوه‌ای، یک رنگ جدید و زیبا را برای موهای شما به وجود می‌آورد.

5- بالیاژ بلوند دودی:

بلوند دودی، یکی دیگر از مدل‌های بالیاژ روی موی مشکی است که ظاهری بسیار متفاوت و جذاب را به موهای شما می‌بخشد. اگر دوست دارید تغییری بزرگ را در چهره و موهای خود ایجاد کنید، به انجام بالیاژ بلوند دودی فکر کنید.

6- بالیاژ قهوه‌ای روشن:

اگر موهای فر یا حالت‌دار دارید و موج‌های زیبایی روی موهای شما قرار دارد، توصیه می‌کنیم حتماً بالیاژ قهوه‌ای روشن را امتحان کنید. با انتخاب بالیاژ قهوه‌ای روشن، از زیبایی این مدل بالیاژ شگفت‌زده خواهید شد. در تصاویر زیر، نمونه‌هایی از بالیاژ قهوه‌ای روشن را مشاهده می‌کنید:

میدونستی که هوم سرویز، خدمات بالیاژ مو بانوان هم ارائه میده؟

7- بالیاژ بلوند زیتونی:

بلوند زیتونی، یکی از جذاب‌ترین و پرطرف‌دارترین مدل‌های بالیاژ روی موی مشکی است. رنگ بلوند زیتونی برای موهای مشکی بلند بسیار جذاب است و ظاهر زیبایی را به موهای شما می‌بخشد.

اگر می‌خواهید موهای مشکی بلند خود را بالیاژ کنید، این گزینه برای شما یک انتخاب خوب خواهد بود.

8- بالیاژ کاراملی روشن:

بالیاژ کاراملی روشن نیز یکی دیگر از رنگ‌های بسیار جذاب برای موهای مشکی بلند است که می‌تواند به موهای شما، حالتی زیبا و دوست‌داشتنی ببخشد. اگر در حال آماده شدن برای مراسم عروسی یا مهمانی‌های مهم هستید، رنگ موی کاراملی روشن را انتخاب کنید و از تغییر ظاهر موهای خود لذت ببرید.

9- بالیاژ بلوند درخشان:

اگر توجه کرده باشید، برای موهای مشکی کوتاه، بیشتر رنگ‌های تیره را بیشتر پیشنهاد می‌کنیم؛ اما برای موهای مشکی بلند، انواع رنگ‌ موی بالیاژ روشن انتخاب جذاب‌تری است.

بالیاژ بلوند درخشان نیز یکی دیگر از رنگ‌های بسیار عالی برای موهای مشکی بلند است که حالتی زیبا و دوست‌داشتنی را به موهای شما می‌بخشد. بعد از انجام بالیاژ بلوند درخشان، تنها کافی است مدل موی فر موردنظر خود را انتخاب کنید و از وجود سایه روشن طلایی در میان موهای فر خود لذت ببرید.

10- بالیاژ بلوند طلایی:

بلوند طلایی نیز از جمله رنگ‌های محبوب برای خانم‌های جوان است. با انتخاب این رنگ روشن، تغییرات زیادی در موهای شما ایجاد می‌شود.

بسیاری از دختران جوان، برای مراسم عروسی خود رنگ بالیاژ بلوند طلایی را انتخاب می‌کنند تا ظاهر متفاوتی داشته باشند و زیبایی میکاپ عروس آنها بیشتر شود.

11- بالیاژ آبی:

اگر عاشق رنگ‌های فانتزی هستید، رنگ آبی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. بالیاژ آبی، روی موهای شما حالتی بسیار جذاب را ایجاد می‌کند و به موهای شما ظاهری متفاوت و زیبا می‌بخشد.

12- بالیاژ نقره‌ای:

یکی دیگر از انواع بالیاژ زیبا برای موهای مشکی بلند، بالیاژ نقره‌ای است. در این نوع بالیاژ، موهای شما به رنگ خاصی تبدیل می‌شوند و می‌توانید با هر بار دیدن آنها، لذت ببرید.

13- بالیاژ بنفش:

یکی دیگر از رنگ‌های فانتزی برای موهای شما که می‌تواند ظاهری کاملاً متفاوت را به شما ببخشد، رنگ بنفش است. اگر موهای مشکی بلندی دارید و دلتان می‌خواهد که یک مدل فانتزی برای بالیاژ روی موی مشکی انتخاب کنید، رنگ بنفش گزینه خوبی برای موهای شما است.

یادتان باشد که با مراقبت از انواع رنگ موی فانتزی مانند آبی، نقره‌ای و بنفش، ماندگاری این رنگ موها را بیشتر می‌کنید.

14- بالیاژ پلاتینی:

بالیاژ پلاتینی نیز یکی دیگر از رنگ‌های روشن جذاب برای موهای مشکی بلند است و به موهای شما، ظاهری جذاب و دوست‌داشتنی می‌بخشد؛ بنابراین می‌توانید این گزینه را نیز به لیست رنگ‌های موردعلاقه خودتان اضافه کنید.

15- بالیاژ خاکستری قهوه‌ای:

اگر موهای شما بلند، مشکی و موج‌دار است، رنگ خاکستری قهوه‌ای می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای بالیاژ موهای شما باشد. البته دقت کنید که میزان تیره یا روشن بودن این رنگ باید بر اساس پوست شما و توسط آرایشگر بالیاژ مو انتخاب شود تا هماهنگی بیشتری با صورتتان داشته باشد.

16- بالیاژ بلوند:

بلوند یکی از رنگ‌های پرطرفدار در بین خانم‌ها است و این رنگ در تکنیک بالیاژ نیز طرفداران خاص خود را دارد. اگر علاقه‌مند هستید که موهای خودتان را به رنگ بلوند تبدیل کنید، می‌توانید از بالیاژ بلوند روی موهای مشکی و بلند خودتان استفاده کنید تا ظاهری زیباتر از قبل داشته باشید.

17- بالیاژ طلایی رزی:

طلایی رزی یک‌رنگ خاص و منحصربه‌فرد است که می‌تواند ظاهری متفاوت را به شما بدهد. این رنگ ممکن است برای هر سلیقه‌ای مناسب نباشد و توصیه می‌کنیم که حتماً آن را بادقت مشاهده کنید تا بتوانید انتخاب خودتان را انجام دهید. اما وجود این رنگ روی موهای مشکی بلند شما می‌تواند ظاهری زیبا را به شما ببخشد.

بعد از بالیاژ موها با رنگ روشن، می‌توانید برای شینیون یا بافت مو اقدام کنید تا تارهای روشن مو به‌زیبایی در کنار موهای تیره شما قرار بگیرند. برای اطلاع از قیمت بافت مو و سایر خدمات آرایشی به سایت هوم سرویز مراجعه کنید.

18- بالیاژ عسلی:

عسلی نیز یکی از رنگ‌های روشن بسیار زیبا است که می‌توانید از این رنگ برای بالیاژ روی موی مشکی استفاده کنید. با انتخاب بالیاژ عسلی، شما می‌توانید زیبایی موهای مشکی خودتان را چندین برابر بیشتر کنید.

در تصاویر زیر، عکس بالیاژ موی مشکی با رنگ عسلی را مشاهده خواهید کرد که بسیار زیبا و جذاب هستند:

19- بالیاژ بورگاندی:

بورگاندی رنگی خاص است که ممکن است برای هر سلیقه‌ای مناسب نباشد. این رنگ مانند کبودی روی پوست است و به رنگ موی شرابی و بنفش شباهت زیادی دارد. با انتخاب بالیاژ بورگاندی، ظاهر موهای شما کاملاً تغییر می‌کند. این رنگ برای خانم‌های میانسال با موهای تیره بسیار مناسب است.

20- بالیاژ خاکستری:

خاکستری نیز رنگ دیگری است که مانند بالیاژ نقره‌ای، می‌تواند ظاهر بسیار خاصی را به موهای مشکی بلند شما ببخشد. اگر به دنبال رنگی خاص و متفاوت برای بالیاژ روی موی مشکی هستید، این رنگ برایتان مناسب خواهد بود.

خدمات آرایشگری در منزل با هوم سرویز

در این مقاله در مورد بالیاژ روی موی مشکی صحبت کردیم و گفتیم که آیا بالیاژ روی موهای مشکی خوب جواب می‌دهد یا خیر؟

در ادامه نیز بیش از 50 مدل بالیاژ روی موی مشکی را بررسی کردیم و گفتیم که هرکدام از این مدل‌ها، برای چه موهایی مناسب هستند تا بتوانید بهترین رنگ را برای بالیاژ موهای خود انتخاب کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم و دعوت می‌کنیم سایر مقالات مانند عوارض اکستنشن مو را در مجله زیبایی هوم سرویز مطالعه کنید.

برای دریافت خدمات مختلف هوم سرویز هم کافی است به سایت و اپلیکیشن هوم سرویس مراجعه کنید و درخواست خود را برای دریافت خدمات آرایشگری و سایر خدمات ثبت کنید.

هوم سرویز با ارائه خدماتی مانند اعزام آرایشگر سیار، به شما کمک می‌کند تا بدون صرف وقت زیاد، برای مهمانی‌های مهم آماده شوید و ظاهر بسیار زیباتر و جذاب‌تری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا