جابجایی و حمل بار

نحوه چیدن وسایل در کامیون باربری و اصول حمل بار

نحوه چیدن وسایل در کامیون باربری از موارد مهمی است که حتی روی هزینه ها هم اثرگذار است. ماشین حمل بار باید متناسب با حجم وسایل باشد ولی یک چینش غیر اصولی همه محاسبات را به هم می زند. بخش زیادی از هزینه جابجایی و اسباب کشی مربوط به کرایه ماشین برای حمل بار است. هیچکس نمی خواهد برای یک کامیون خالی بهایی بپردازد. برای کاهش هزینه ها و حفظ ایمنی لوازم از شرکت های باربری کمک بگیرید. کارگرهای باربری می دانند چگونه وسایل اسباب کشی را به درستی در کامیون بار بزنند. این یک مهارت حرفه ای است که در اثر تجربه به دست آمده و شاید خیلی ها از آن بی اطلاع باشند. در این مطلب فوت و فن چینش صحیح لوازم در موقع اسباب کشی آموزش داده می شود.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نحوه چیدن وسایل در کامیون باربری چه اهمیتی دارد؟

وقتی قصد جابجایی از محل فعلی به منزل جدید را دارید همه وسایل را بار کامیون می کنید. لوازمی که به درستی در کنار یکدیگر قرار نگرفته اند، موقع حرکت کامیون به هم فشار می آورند. به این ترتیب بعد از تخلیه بار و باز کردن بسته بندی کارتن اسباب کشی با مقدار زیادی وسایل آسیب دیده، لب پر شده و شکسته روبرو می شوید. به ویژه در مورد حمل بار  به شهرستان اهمیت چیدن وسایل بیشتر است. هر دست انداز جاده می تواند موجب آسیب به وسایل شود. چیدمان درست و اصولی فواید بسیاری دارد از جمله این موارد:

  • کاهش هزینه های باربری
  • کاهش تعداد دفعات رفت و آمد
  • عدم آسیب به وسایل اسباب کشی
  • افزایش سرعت خالی کردن بار

چگونه هزینه باربری و اسباب کشی را تا نصف قیمت کاهش دهیم؟

طریقه چیدن وسایل در کامیون باربری

نحوه چیدن وسایل در کامیون باربری

یک راه ساده برای مدیریت حمل بار اینست که از لوازم لیست تهیه کنید. حتی می توانید ترتیب بارگیری و جایگیری وسایل در کامیون را نیز از روی لیست مشخص کنید. به این ترتیب در روز اسباب کشی می دانید کدامیک از وسیله ها را زودتر در کامیون، بار بزنید. در ادامه راهنمایی های خوبی برای چیدن وسایل موقع اسباب کشی ارائه شده است. طبق همین لیست لوازم را در کامیون قرار دهید

  • سنگین تر ها مقدم هستند

لوازم سنگین تر اولین وسایلی هستند که باید در ماشین حمل بار، قرار بگیرند. گاو صندوق، پیانو، ماشین لباسشویی، ساید بای ساید، اجاق گاز و …. را نمی توان به تنهایی جابجا کرد. برای حمل این وسایل 2-3 لازم دارید. این وسایل سنگین در انتهای کامیون و دیوار پشت راننده به صورت کیپ و در کنار هم چیده می شوند. موقع چیدن این وسایل دقت کنید که همه وزن در یک طرف کامیون جمع نشده باشد و تعادل حفظ شود. پس از بارگیری دورتادور این لوازم با پتو یا پارچه های ضخیم، محافظت می شود که به یکدیگر آسیب وارد نکنند.

نحوه چیدن وسایل در کامیون باربری : قد بلندها

پس از بارگیری وسایل سنگین نوبت به چیدن لوازم با اندازه بلندتر است! فرش های لول شده، مبلمان، قسمت های جدا شونده تختخواب چوبی و … که اندازه درازتری دارند در این قسمت قرار می گیرند. برخی از این وسایل مثل فرش های لول شده در کف کامیون به صورت خوابیده و یا روی لوازم سنگین تر قرار می گیرند.

چگونه دردسرهای اسباب کشی با کودکان را کم کنیم؟

حمل بار به کامیون

  • نحوه چیدن کارتن ها در کامیون باربری

اکنون نوبت به قرار دادن کارتن های بسته بندی شده در ماشین حمل بار است. اینطور نیست که هر کارتن را بدون نظم و ترتیب در کامیون قرار دهید. اول باید کارتن های سنگین تر و بزرگتر بارگیری شوند. این بسته ها را می توانید در کف کامیون و فضای خالی بین صندلی ها یا روی میز و وسایل سنگین تر قرار دهید. کارتن های کتاب و لوازم تحریر در این گروه قرار دارند.

سپس نوبت به کارتن های سبک تر و کوچکتر است. اتعداد این کارتن ها معمولا خیلی بیشتر از قبلی هاست. برای این لوازم از فضای روی کارتن های سنگین و فاصله بین جعبه های بزرگتر استفاده کنید. چیدن کارتن های سبک را تا سقف کامیون ادامه دهید. هیچ فضایی نباید خالی باشد زیرا موقع حرکت ماشین، لوازم دچار لغزش و حرکت می شوند. همه فضای خالی را با پتو یا دیگر وسایل پارچه های پر کنید.

  • بار زدن وسایل شکستنی در آخر

نحوه چیدن وسایل در کامیون باربری به قدری مهم است که عدم توجه به آن، خسارت زیادی به وسایل وارد می کند. لوازم شکستنی آخرین وسایلی هستند که در ماشین حمل بار قرار می گیرند. حتما روی کارتن بسته بندی این وسایل، برچسب شکستنی وجود داشته باشد تا کارگرها بتوانند محل مناسبی برای این وسایل پیدا کنند. زیر میز یا صندلی ها برای چیدن وسایل شکستنی ایده آل است. در کنار جعبه های لوازم شکستنی( ظروف آشپزخانه و کریستال و …) کارتن لباس ها و وسایل غیر شکستنی را قرار دهید. در آخر هم کار اسباب کشی گیاهان و گلدان های زینتی انجام می شود. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

چگونه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را به یک تفریح تبدیل کنیم؟

حمل بار با وانت بارنحوه چیدن وسایل در کامیون باربری

تعرفه جابجایی و اسباب کشی در هوم سرویز

قیمت جابجایی و اسباب کشی

خدمات اسباب کشی و باربری در تهران

اسباب کشی و حمل بار از مبدا به مقصد با تیم حرفه ای و کاربلد را در باربری تهران تجربه کنید. کارگر باربری با تجربه در همه سفارش ها به محل اعزام می شود. ثبت سفارش از طرق اپ هوم سرویز رایگان بوده و شامل دریافت حق عضویت یا آبونمان نیست. پس از ثبت سفارش، از طرف پشتیبانی با مشتری تماس گرفته می شود. هماهنگی برای اسباب کشی در روز و ساعت مورد نظر انجام شده و طبق برنامه ریزی در روز اثاث کشی، تیم باربری و کامیون حمل بار به محل اعزام می شود. در صورتی که گاو صندوق، پیانو، ساید بای ساید و …. دیگر لوازم سنگین در بین لوازم وجود دارد، از قبل این موضوع را اطلاع دهید. برای حمل بار سنگین گاهی نیاز به وسایل مخصوص است.

این سرویس به صورت تضمین شده و به شرط سالم رسیدن بار، ارائه می شود. در صورت آسیب به وسایل همه خسارت پرداخت خواهد شد.

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس جابجایی و اسباب کشی از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا