بنایی و دکوراسیون

چگونه با چند حرکت ساده کمد دیواری لباس خود را مرتب کنیم؟

با همه تلاشی که می کنید خیلی زود کمد دیواری شلخته و نامرتب می شود. کمبود فضا برای جمع و جور کردن لباس ها، مشکل خیلی از خانم هاست. شاید وقت آن رسیده که در مورد ساخت کمد دیوری ارزان تصمیم بگیرید اما قبل از آن یکبار دیگر، لباس ها را مرتب تا کنید! در بسیاری از مواقع تنها با مرتب کردن کمد لباس مشکل کمبود جا به کلی برطرف می شود. کمد دیواری لباس باید دارای قفسه بندی ها و کشوهای زیادی باشد تا بتوانید همه لباس های مجلسی و راحتی را در آن جای دهید. یک کمد کوچک را نیز می توانید به بهترین شکلی چیدمان کنید به شرطی که فوت و فن کار را بلد باشید. ترفندهای ساده ای وجود دارد که بعد از این همیشه کمد جالباسی تمیز و مرتب باشد. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

راه های جلوکیری از شلختگی کمد لباس

کمد دیواری یک فضای بزرگ را اشغال کرده است. اگر کاربری این فضا به اندازه کافی نباشد، کمدتان به هیچ دردی نمی خورد. تا جای ممکن باید بیشترین استفاده را از فضای داخل کمد دیواری داشته باشید. شاید هنوز وقت ساخت یک کمد جدید نرسیده باشد به شرطی که بتوانید همین فضا را مرتب کنید. قبل از شروع لازم است تا ایراد و اشکال احتمالی کمد لباس برطرف شود. کشوهای زوار در رفته و شکسته، قفسه های شل و آویزان، رگال هایی که تاب تحمل لباس ندارند، همگی باید تعمیر شوند. تعمیر انواع کمد دیواری در منزل توسط نجار انجام می شود. قفل های خراب، لولای درب و …. هر قسمتی که مشکل دارد را به نجار حرفه ای بسپارید تا عیب و ایراد کمد برطرف بشود. حالا نوبت مرتب کردن کمد لباس است اگر آماده اید همین حالا  با کمک هم کمد دیواری را مرتب می کنیم.

چگونه مدل کمد لباس اتاق خواب را انتخاب کنیم؟

نظم دادن داخل کمد

ترفندهای مرتب کردن کمد لباس

اگر پیراهن، شلوار، جوراب ها و سایر لباس ها را بدون تا کردن در کمد بگذارید خیلی زود از شلختگی کمد دیواری، شگفت زده خواهید شد. قبل از قرار دادن هر وسیله درون کمد، استراتژی داشته باشید. بعضی لباس ها باید دم دست باشند زیرا استفاده دائمی دارند اما برای لباس های مجلسی و کیف و کفش های خارج از فصل، قضیه فرق دارد. برای شروع هر چیزی که داخل کمد هست را بیرون بیاورید. لباس ها، کفش ها، خرده ریزها و … را از کمد دیواری خارج کنید. حالا نگاهی به لباس ها بیندازید. کدامیک از این لباس ها را در سال گذشته، حتی یکبار هم نپوشیده اید؟ این لباس دیگر جایی در کمد ندارد.

بسیاری از افراد به گمان اینکه روزی از لباس استفاده خواهند کرد، کلی کمد را شلوغ کرده اند. لباس هایی که دیگر به تن تنگ شده، کیف و کفش هایی که اصلا از آن استفاده نمی کنید، شلواری که رنگش را دوست ندارید، فضای زیادی را اشغال می کند. اگر این لباس ها نو هستند می توانید انها را اهدا کنید. در غیر این صورت یک فنگ شویی اساسی کرده و لباس های به درد نخور را دور بیندازید.

ترفندهای تمیز کردن خانه در سه سوت

ترفندهای مرتب کردن کمد لباس

نحوه مرتب کردن کمد لباس کوچک

خب حالا روی وسایلی که واقعا نیاز دارید تمرکز کنید. هنوز هم کلی لباس و ملحفه و کیف و … باقی مانده که باید در کمد قرار دهید. اولین مرحله تا کردن لباس ها به شیوه صحیح است. لباس های راحتی، شال و روسری، لباس های تابستانی و مواردی از این قبیل را به صورت لوله ای بپیچید. به تصویر بالا نگاه کنید. جعبه های کوچک مقوایی کوچک و بزرگ را تهیه کنید و لباس ها را به این صورت تا کرده درون جعبه قرار دهید. با همین ترفند ساده می توانید کلی لباس را داخل جعبه های کوچک، دسته بندی کنید. در مورد لباس های مجلسی، این راهکار کارایی ندارد. لباس های ضخیم نیازی به اویزان کردن ندارند و می توانید آن ها را نیز تا کنید.

راه های ساده برای مرتب کردن کمد دیواری

راهکار مرتب کردن کمد لباس

آویزان کردن لباس در کمد دیواری

کمد جالباسی بدون یک رگال، هنوز کامل نیست. در بعضی از کمدها یک رگال سرتاسری بزرگ کار شده اما در برخی طرح ها، نیمی از کمد دیواری دارای رگال است و بقیه فضا با کشو یا قفسه طراحی شده است. در هر صورت حتی بزرگترین کمد دیواری ها هم هنوز جا برای لباس کم دارند. رگال لباس خیلی کار راه انداز است. با یک ترفند ساده می توانید فضای کاربردی بیشتری برای آویزان کردن لباس داشته باشید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟
  • ارتفاع کمد را اندازه بگیرید
  • به قد لباس ها توجه کنید
  • یک رگال به فاصله اندکی بالاتر نصب کنید
  • برخی لباس های کوتاه تر را می توانید روی این رگال آویزان کنید
  • کفش ها را در کف کمد دیواری قرار دهید.
  • لوازم خانبی را با استفاده از حلقه های کوچم به جالباسی آویزان کنید
  • از سبدهای پلاستیکی در اندازه های متنوع برای نظم دادن و مرتب کردن کمد لباس استفاده کنید
  • از دیوار پشتی کمد دیواری نیز می توانید برای نصب قفسه ها استفاده کنید

قیمت ساخت کمد دیواری چقدر است؟

مرتب کردن کمد لباس کوچک

نصب کمد دیواری در کوتاه ترین زمان

تعرفه ساخت کمد دیواری هوم سرویز

[table “110” not found /]

خدمات ساخت کمد دیواری در تهران

برای ساخت کمد لباس جدید، همین حالا تماس بگیرید. هوم سرویز در همه محله های تهران، سفارش می پذیرد. این سرویس در همه ایام سال فعال است و به صورت دوره ای تخفیف های خوبی را ارائه می دهد. جهت اطلاع از قیمت ها به جدول منتشر شده در همین مطلب، مراجعه کنید. ثبت سفارش از طریق اپ هوم سرویز کاملا رایگان است. موقع ثبت درخواست، امکان انتخاب متریال ساخت، رنگ و … وجود دارد. هر توضیح اضافی که لازم می دانید را در قسمت مربوط بنویسید. در کوتاه ترین زمان از طرف تیم پشتیبانی با شما تماس گرفته می شود و پس از هماهنگی های اولیه، نصاب برای اندازه گیری کمد دیواری به محل اعزام می شود.

مشاوره تلفنی در مورد جنس کمد دیواری و انتخاب طرح و … کاملا رایگان است. با دیدن نمونه کارهای قبلی نصاب، همه تردیدها برطرف خواهد شد. با توجه به اطمینانی که به همیاران خود داریم، سرویس ساخت و نصب کمد دیواری به صورت کاملا تضمین شده ارائه می شود.

سفارش ساخت کمد دیواری  را در  اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا