رایانه و تکنولوژی

آموزش گذاشتن ویدیو در اینستاگرام + ویدئوی آموزشی

چطور در پیج اینستاگرام، پست ویدئویی منتشر کنیم؟

اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران است که افراد بسیار زیادی از آن استفاده می کنند تا محصولات و خدمات خودشان را معرفی کنند. شما می توانید در مورد محصولات و خدمات خودتان تولید محتوای ویدیویی انجام دهید و آنها را در اینستاگرام منتشر کنید تا مخاطبان با دیدن محتواهای شما، خرید بیشتری انجام دهند.

در گذشته اینستاگرام تنها این قابلیت را به ما می‌داد که بتوانیم ویدیوهای یک دقیقه‌ای در پست قرار دهید و اگر ویدیویی بیشتر از یک دقیقه بود، یا باید به صورت igtv منتشر می‌شد یا باید آن را به صورت تکه تکه و مانند پست های اسلایدی منتشر می کردیم.

اما در جدیدترین آپدیت اینستاگرام، این مشکل برطرف شده است و اینستاگرام قابلیت igtv و پست های عادی را با هم ادغام کرده است و شما می توانید به راحتی ویدیوهای بالای یک دقیقه را در پیج خود منتشر کنید و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.

وجود چنین امکانی ممکن است باعث شده باشد که ندانید دقیقا چطور باید مراحل گذاشتن ویدیو در اینستاگرام را انجام دهید و به همین خاطر در این مقاله می خواهیم به شما آموزش انتشار ویدیو در اینستاگرام را بدهیم تا بتوانید به سادگی این کار را انجام دهید.

در این نوشته، ما برای شما یک ویدیو آموزشی تولید کرده ایم که قدم به قدم در آن توضیح داده ایم که برای انتشار یک ویدیو باید چه کاری انجام دهید. در این ویدئوی آموزشی از انتخاب ویدیو تا انتخاب کاور و هشتگ گذاری، به صورت کامل توضیح داده شده اند. اگر می خواهید بدانید که چطور می توانید ویدیو گذاشتن در اینستاگرام را به صورت اصولی و مانند حرفه ای ها انجام دهید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا این کار را به ساده ترین حالت ممکن یاد بگیرید.

فهرست مطالب

زمان پست ویدیویی اینستاگرام چند دقیقه می تواند باشد؟

اگر بخواهید به صورت حرفه ای از یک پیج اینستاگرام استفاده کنید، باید بدانید که دقیقا زمان ویدیو پست چقدر باید باشد و تا چه مقدار محدودیت برای این کار وجود دارد. همانطور که گفتیم قبلا شما در پست می توانستید ویدیوهای 1 دقیقه ای آپلود کنید و ویدیوهای بالای یک دقیقه یا باید به صورت اسلایدی منتشر می شدند یا باید در قسمت آی جی تی وی قرار می گرفتند. در این حالت، شما می توانستید ویدیوهای خودتان را تا 10 دقیقه به راحتی پست کنید.

اما در حال حاضر این قابلیت ها با هم ادغام شده اند و شما می توانید در پست های عادی، ویدیوهای بیشتر از یک دقیقه را قرار دهید و تا بیشتر از 10 دقیقه نیز می توانید ویدیوهای خودتان را در اینستاگرام منتشر کنید. این قابلیت باعث شده است که محدودیت زمانی ویدیوها به صورت کامل برداشته شود و دیگر نیازی نباشد که حتما ویدیوهای خودتان را زیر 1 دقیقه تولید کنید و بتوانید آنها را کامل تر و جامع تر بسازید.

گذاشتن ویدیو در اینستاگرام
آموزش گذاشتن ویدیو در اینستاگرام

نحوه گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام igtv

آی جی تی وی یا تلویزیون اینستاگرام، امکانی بود که مدت ها قبل اینستاگرام آن را معرفی کرد تا کاربران و تولیدکنندگان محتوا، بتوانند به راحتی ویدیوهای بالای 1 دقیقه خود را در این قسمت منتشر کرده و محدودیتی در زمان ویدیو نداشته باشند.

اما برخلاف تصور اینستاگرام، قابلیت تلویزیون اینستاگرام خیلی با استقبال روبرو نشد و کاربران زیادی از آن استفاده نکردند. چون هم دردسر بیشتری داشت و هم باعث می‌شد که خیلی از مخاطبان آماتور نتوانند ویدیوهای موجود در این قسمت را ببینند. به همین خاطر، اینستاگرام پس از مدت ها این قابلیت را با پست های عادی ترکیب کرده و قابلیت جدیدی را ایجاد کرد.

در قابلیت جدید شما می توانید در پست های خودتان ویدیوهای بیشتر از 1 دقیقه را منتشر کنید. پس از 1 دقیقه کاربر با کلیک روی دکمه ادامه مشاهده می تواند ادامه ویدیو شما را ببیند که این امکان واقعا فوق العاده است.

گذاشتن فیلم در اینستاگرام بدون برش

برش فیلم ها برای گذاشتن در اینستاگرام واقعا کار سختی بود. چون هم باعث می‌شد که خودمان دچار دردسر شویم و به دنبال پیدا کردن تکه های درست ویدئو باشیم و هم باعث می‌شد که خیلی از ویدیوها دیده نشوند و کاربران آنها را تا انتها دنبال نکنند.

به همین خاطر باید این خبر خوب را بدهیم که دیگر نیازی به برش ویدیوها نیست. به راحتی می توانید آنها را به صورت کامل در پست اینستاگرام منتشر کنید.

انتشار ویدئو در پیج اینستاگرام
روش انتشار ویدئو در پیج اینستاگرام

آموزش گذاشتن ویدیو در اینستاگرام

در ادامه برایتان ویدیویی قرار داده ایم که در آن آموزش می دهیم که چطور ویدیوهای بالاتر از 1 دقیقه را در اینستاگرام خودتان منتشر کنید و محدودیت های موجود را برطرف کنید.

جمع بندی

در این مقاله در مورد روش گذاشتن ویدیو در اینستاگرام صحبت کردیم و گفتیم که امکان جدید اینستاگرام چقدر می تواند به درد تولیدکنندگان محتوا بخورد و باعث شود که راحت تر بتوانند ویدیوهای طولانی خودشان را آپلود کنند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد بتوانید به بهترین شکل ممکن از قابلیت جدید اینستاگرام استفاده کنید و ویدیو گذاشتن در اینستاگرام را به صورت حرفه ای و اصولی انجام دهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم. شاید دوست داشته باشید ویدئوهای جذاب موجود در اینستاگرام را برای خودتان دانلود کنید. برای دانلود آنها، خواندن مقاله مربوط به روش دانلود ویدئو از اینستاگرام را پیشنهاد می کنیم. همینطور چنانچه به دلایلی قصد دارید اکانت اینستاگرام را به صورت موقت غیر فعال کنید محتوای آموزش دیلیت اکانت موقتی اینستاگرام را مطالعه نمایید.

اگر دوست دارید ویدئوهای یوتیوب را هم دانلود و ذخیره کنید. روش دانلود ویدئو از یوتیوب را نیز در هوم سرویز یاد بگیرید و ویدئوی آموزش این ترفندها را نیز مشاهده کنید. راستی برای استفاده از خدمات کامپیوتری در محل هوم سرویس همیار شما خواهد بود.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا