نظافت و پذیرایی

چرا نحوه پوشش خدمه تشریفات اهمیت دارد؟

 در مجالس رسمی، خدمه تشریفات از لباس های فرم یک دست استفاده می کنند. طراحی لباس کارکنان تالار یکی از مهم ترین مواردی است که در خدمات مجالس به آن پرداخته می شود. طراحی لباس خدمه به گونه ای است که با محیط تالار، تم رنگی مجلس و نوع تشریفات هماهنگی دارد. اهمیت نحوه پوشش خدمه تشریفات در حد بقیه تدارکات و برنامه های اجرایی است. مدیریت خدمات مجالس همیشه لباس فرم متحدالشکل را برای کارکنان تشریفات و پذیرایی از مهمان ها در نظر می گیرد. به این ترتیب مجلس جذابیت ظاهری بیشتری پیدا خواهد کرد. بدون لباس فرم، خدمه در بین مهمان ها گم می شوند و در پذیرایی از مهمان ها مشکل به وجود می آید. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اهمیت پوشش خدمه تشریفات

برای اینکه خدمه در بین مهمان ها به راحتی شناسایی شوند، استفاده از لباس هماهنگ الزامی است. لباس فرم متحد بین خدمه هماهنگی به وجود می آورد. به این ترتیب تمام کارکنان تالار به راحتی یکدیگر را پیدا می کنند. تعداد خدمه و مهمان ها گاهی بسیار زیاد است و تشخیص این دو از هم بدون پوشیدن لباس فرم خدمه دشوار است. وقتی پوشش خدمه تشریفات یک شکل باشد، حتی از نقاط دورتر سالن هم خدمه یکدیگر را شناسایی می کنند. البته مهمان ها هم می توانند از روی لباس فرم ، کارکنان تشریفات را تشخیص دهند. به این ترتیب نظم مجلس بهتر حفظ می شود. مهمان ها می دانند در صورت نیاز از چه کسی کمک بخواهند و خدمه نیز به سادگی می توانند با تیم خود در تماس باشند.

اعزام مهماندار خانم وآقا جهت پذیرایی در مجالس

نحوه پوشش خدمه تشریفاتخدمات مجالس در منزل

ویژگی های پوشش خدمه تشریفات

این روزها رقابت در بین ارائه دهندگان سرویس های خدمات مجالس خیلی زیاد شده است. تالارهای مجلل با خدمه تشریفات آموزش دیده همیشه مشتری های بیشتری دارند. در لیست خدمات مجالس تنوع زیادی وجود دارد از نورپردازی و نحوه پذیرایی گرفته تا تنوع در پوشش لباس هدمه همگی ار مواردی است که مشتری می تواند در آن قدرت مانور داشته باشد. اغلب ارائه دهندگان سرویس خدمات تشریفات برای کارکنان چند دست لباس طراحی می کنند که هر کدام مناسب مجلس خاصی است. نوع پوشش مجالس رسمی در مقایسه با لباس فرم خدمه در جشن های خانوادگی تفاوت دارد. برخی از مهم ترین ویژگی هایی که در لباس فرم خدمه تشریفات مورد توجه قرار می گیرد این ها هستند:

وظیفه کارگر برای پذیرایی در مجالس چیست؟

  • رنگ پوشش خدمه تشریفات

رنگ ها از لحاظ روانی، احساس فضا را تغییر می دهند. انتخاب برخی رنگ ها در لباس خدمه اصلا مناسب نیست برای مثال لباس سراپا سبز یا آّبی به دلیل شباهت به لباس اتاق عمل و بیمارستان جلوه خوبی ندارد. رنگ لباس فرم تشریفات نباید جیغ و تند باشد اما رنگ های روشن و شاد مغایرتی با لباس فرم ندارد. وقتی از یک رنگ خاص برای لباس فرم خدمه استفاده می شود به نظر می رسد مجلس لاکچری و با کلاس تر است. رنگ لباس کارکنان بهتر است متناسب با دکوراسیون تالار انتخاب شود. یک نکته مهم در مورد رنگ های روشن وجود دارد و آن اینکه رنگ های روشن هر لکه ای را نشان می دهند. لباس های لک و کثیف مهماندار خانم و آقا وجهه مجلس را خراب می کند.

استفاده از لباس های تیره رنگ برای مخفی کردن کثیفی اصلا توصیه نمی شود. بهداشت خدمه اولین اصل در یک تالار معتبر است.

سرویس خدمات مجالس

پوشش خدمه تشریفات رسمیلباس فرم خدمه مجالس و تشریفات
  • لوگوی شرکت روی لباس فرم خدمه پذیرایی

پوشش خدمه تشریفات بدون داشتن آرم و نشان حالت رسمی پیدا نمی کند. همه موسسات ارائه دهنده خدمات مجالس لوگو و آرم شرکت را روی لباس طراحی می کنند. حتی یک پیکسل لباس کوچک هم برای متمایز کردن خدمه شرکت کافی است. آرم لباس خدمه تشریفات در یقه ،سر آستین، جیب یا حتی به صورت اتیکت روی لباس هم قابل استفاده است. برخی شرکت ها برای لباس کارکنان خدمات تشریفات از ترفندهای جالبی استفاده می کنند برای مثال یک دستمال گردن ساده که دارای گره ملوانی است یا یک شال با رنگ متضاد و …. همگی موجب می شوند که خدمه از مهمان ها قابل تشخیص باشند. به خصوص در مورد لباس فرم سفید وجود این نشان خیلی کمک کننده است.

  • طراحی پوشش خدمه تشریفات

طراحی لباس به طوری که برای همه کارکنان تشریفات مناسب باشد، کار ساده ای نیست. خدمه با قد و قامت متفاوتی نیاز به لباس فرم دارند. لباس های خیلی گشاد، خدمه را شلخته و وارفته نشان می دهد از طرفی طراحی لباس های بسیار تنگ و چسبان هم جلوی حرکت هدمه را می گیرد. اولین گام در طراحی لباس خدمه تشریفات اینست که لباس فرم شیک و زیبا باشد. این لباس باید کاملا متفاوت و اختصاصی طراحی شود. استفاده از لباس فرم شبیه به تالارهای رقیب، اعتبار شرکت را زیر سوال می برد. لباس فرم خدمه با طرح های خارج از عرف و عجیب و عریب اصلا پسندیده نیست. پوشش خدمه مجالس باید ساده، راحت و شیک باشد. بعد از ثبت سفارش سرویس خدمات مجلس هوم سرویز هماهنگی برای نوع پوشش خدمه تشریفات و نحوه پذیرایی از مهمان ها انجام می شود. 

خدمات مجالس و تشریفات عروسی در تهران

پوشش خدمه تشریفات عروسیپذیرایی از مهمان ها در مجالس رسمی

سرویس خدمات مجالس و تشریفات در تهران

برگزاری مجالس و سرویس روزانه تشریفات را به بهترین تشریفات مجالس تهران بسپارید. ارائه خدمات مجالس هوم سرویز در همه روزهای هفته با هماهنگی قبلی امکان پذیر است. مجریان سرویس مجالس دارای مدرک و تاییدیه های معتبر هستند. ثبت سفارش خدمات مجلس از طریق اپلیکیشن هوم سرویز کاملا رایگان است. پس از ثبت سفارش، مشاوره رایگان جهت برپایی مجالس و سرویس های خدماتی انجام می شود. هزینه خدمات به صورت توافقی و پس از بررسی درخواست مشتری اعلام می شود. با توجه به اینکه برگزار کنندگان مجالس، سفارش های اختصاصی دارند، هماهنگی برای نحوه پذیرایی از قبل انجام می شود. پذیرایی و تشریفات مجالس رسمی را به حرفه ای های هوم سرویز بسپارید.مدیر تالار پذیرایی با تجربه،کارگر خدمات تشریفات حرفه ای و هر چیزی که برای یک مجلس خاطره انگیز نیاز دارید را از ما بخواهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خدمات مجالس هم ارائه میده؟

ثبت سفارش رایگان سرویس خدمات مجالس از طریق اپلیکیشن هوم سرویز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا