بنایی و دکوراسیون

راه های ساده برای مرتب کردن کمد دیواری

نحوه نظم دادن به کمد دیواری

برای اینکه کمد دیواری فضای کافی داشته باشد هر از گاهی داخل کمد را مرتب کنید. نظم دادن به کمد لباس کار ساده ای نیست به خصوص وقتی کمد کوچکی داشته باشید. آیا برای پیدا کردن لباس ها در داخل کمد دیواری دچار مشکل شده اید؟ آیا همه لوازم کمد درهم و به هم ریخته شده است؟ نگران نباشید خیلی ها همین مشکل را دارند. از آنجا که هر کاری چاره ای دارد برای نظم دادن به لباس های داخل کمد هم راه حل های خوبی وجود دارد. برای مرتب کردن کمد دیواری چند ترفند کاربردی را در نظر گرفتم که امتحان کردنش ضرر ندارد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

چگونه کمد دیواری را مرتب کنیم؟

کمد دیواری کاربردهای مختلفی دارد. برخی از کمد ها برای نگهداری از رختخواب نگهداری می شوند. کمد رختخواب دارای قفسه و کشوهای اضافی نیست. این کمد دارای عمق بیشتری از کمد جالباسی است و برای جای دادن تشک و پتو و … مناسب است. اما کمدهای لباس دارای چندین کشو، طبقه، قفسه و حتی رگال لباس هستند. شاید مهم ترین تفاوت کمد لباس و رختخواب در نصب رگال باشد. این کمدها برای نگهداری از لوازم کوچک و بزرگ استفاده می شوند. برای مثال در یک کمد لباس معمولا انواع لباس های راحتی و مجلسی نگهداری می شود. کیف، کفش، لوازم آرایش و …. خیلی خرده ریزهای دیگر را می توانید در همین کمدها جای دهید.

اگر فضای محدودی در اختیار دارید و اندازه کمد دیواری به قدر کافی بزرگ نیست حتما روی چیدمان وسایل دقت کنید. به این ترتیب در همان فضای کم هم می توانید نظم بیشتری داشته باشید و صد البته لوازم بیشتری را هم جای دهید.

طراحی و ساخت کمد دیواری با قیمت مناسب

طراحی و ساخت کمد لباس

مرتب کردن کمد دیواری اتاق خواب

برای نظم دادن به کمد لباس بهتر است ابتدا همه لباس ها را از داخل کمد خارج کنید! حالا می توانید برخی از لباس های قدیمی که هرگز نمی پوشید را از میان بقیه لباس ها جدا کنید. اگر جای کافی ندارید با نگه داشتن این لباس ها تنها جای خود را تنگ تر هم می کنید. امروز وقت دل کندن از لباس های قدیمی و رنگ و رو رفته است. شاید برخی از لباس ها حتی برایتان کوچک شده باشد و نتوانید آن را بپوشید. همه این لباس ها را جدا کنید. اگر لباس ها هنوز قابل پوشیدن هستند می توانید بعد از جمع و جور کردن این لباس ها را به افراد مستمند هدیه دهید. البته اهدا لباس های کهنه و قدیمی اصلا توصیه نمی شود. 

مرتب کردن کمد دیواری اتاق کودک

لباس های خارج از فصل را جدا کنید برای مثال لباس های زمستانی تا زمستان سال بعد قابل استفاده نیستند. بهتر است پالتو، بارانی، دسنتکش، کلاه و … را به انباری منتقل کنید و در فصل مناسب دوباره از آن استفاده کنید. در مورد اتاق خواب کودک بد نیست خودتان دست به کار شوید. بچه های کوچکتر نمی توانند چیدمان داخل کمد را درست انجام دهند. اگر اتاق کودک فضای کمی دارد به جای کمدهای قدیمی از کمد دیواری ریلی استفاده کنید تا موقع باز کردن درب، فضای اتاق اشغال نشود. کمد دیواری اتاق خواب بچه ها  می تواند دارای قفسه های متعدد نظیر کتابخانه، ویترین، میز نوشت افزار و … باشد. اگر سفارش ساخت یک کمد چند کاره را بدهید کلی جا برای قرار دادن خرده ریزها خواهید داشت. در ضمن اتاق هم با لوازم اضافی اشغال نمی شود.

ساخت همه مدل کمد دیواری به قیمت توافقی

روش های نظم دادن به کمد دیواریروش های نظم دادن به کمد جالباسی

جعبه های کوچک برای مرتب کردن کمد دیواری

اگر کمد دیواری دارای چندین کشو باشد می توانید کشوها را تقسیم بندی کنید. جعبه های کوچک برای قرار دادن گل سر، کلیپس، لوازم آرایشی، زینت آلات و … ایده آل هستند. از فضای عمودی حداکثر استفاده را داشته باشید. فضای بالای رگال را با چند قفسه، کاربردی تر کنید. این قفسه های کوچک و کم ارتفاع می توانند محل مناسبی برای قرار دادن کیف و کفش باشند. حتی یک بخش کوچک از کمد دیواری هم نباید خالی باشد. از چوب لباسی های هم رنگ برای نظم دادن به کمد لباس استفاده کنید. تعداد زیادی از لباس ها را می توانید به چوب لباسی نصب کنید ولی لباس های راحتی را باید تا بزنید. این لباس ها نیازی به اتوکشی ندارند. تعداد زیادی لباس راحتی را می توانید در یک قفسه کوچک جای دهید به شرط اینکه از قبل همه لباس ها را مرتب تا کرده باشید.

اگر کمد دیواری دارای قفسه و کشو نیست می توانید از یک چمدان بزرگ برای نگهداری از لباس ها استفاده کنید.

یک کمد دیواری جدید بسازید

اگر با همه این ترفندها هنوز فضای کافی برای مرتب کردن لباس ها ندارید وقت آن رسیده که به فکر ساخت یک کمد دیواری دیگر باشید. نیازی به فضای بزرگ نیست حتی در فرورفتگی های بین دو ستون و قناسی های اتاق خواب هم می توانید یک کمد دیواری کوچک طراحی کنید. اگر چارچوب کمد دیواری و قفسه بندی آن خوب باشد، لوازم زیادی در همین کمدهای نقلی جا می گیرد. در برخی از ساختمان های نوساز برای کاهش هزینه ها، کمد دیواری کار نشده است. در این صورت دست تان بازتر است و می توانید یک کمد جادار و بزرگ را در یکی از دیوارهای اتاق خواب بسازید. طراحی کمد دیواری های مدل جدید طوری است که حتی دکوراسیون اتاق را هم شیک تر نشان می دهد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

قیمت کمد دیواری و هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری چقدر است؟

مرتب کردن کمد دیواریمرتب کردن کمد دیواری

تعرفه ساخت کمد دیواری هوم سرویز

قیمت قیمت تعمیر کمد، کابینت و نجاری
قیمت ساخت کابینت آشپزخانه
قیمت ساخت کمد

خدمات ساخت کمد دیواری در تهران

طراحی و ساخت کمد دیواری مدل جدید خود را به حرفه ای ها بسپارید. هوم سرویز مجری پروژه های ساخت و ساز کمد جالباسی و انواع کمد دیواری در تهران است. ساکنین همه مناطق تهران می توانند سفارش خود را به رایگان در اپلیکیشن هوم سرویز ثبت کنند. این اپ با حجم کم بر روی همه گوشی های اندرویدی قابل نصب است. لیست قیمت های کمد دیواری با متریال مختلف در جدول منتشر شده در همین مطلب در دسترس قرار دارد. با توجه به ابعاد و اندازه کمد می توانید حدود قیمت را تخمین بزنید. قبل از ثبت سفارش، قیمت ها را با دیگر سازندگان مقایسه کنید. در مورد کیفیت ساخت و مواد اولیه نگرانی وجود ندارد همه سفارش های ثبت شده در این سامانه شامل تضمین کیفیت ساخت هستند. 

سفارش ساخت کمد دیواری  را در  اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا