بنایی و دکوراسیون

مدل های ساخت کابینت اروپایی ساده، شیک و جذاب

در هوم سرویز با کابینت مدل اروپایی آشنا شوید

ساخت کابینت یکی از بخش های مهم در دکوراسیون هر خانه ای است و اگر این بخش به درستی انتخاب و انجام نشود، ممکن است که در نهایت چیزی که می خواهید نشود و شما را آزرده خاطر کند. به همین خاطر نیاز است که بدانید چطور یک کابینت حرفه ای و متناسب با دکوراسیون خانه خودتان انتخاب کنید که در نهایت مجبور نشوید دکوراسیون خانه خودتان را براساس کابینت ها انتخاب کنید. مدل کابینت اروپایی یکی از مدل هایی است که اخیرا بسیار پرطرفدار شده است و افراد زیادی به این نوع کابینت علاقمند شده اند، به همین خاطر تصمیم گرفتیم در این مقاله از هوم سرویز، درباره مدل های ساخت کابینت اروپایی صحبت کنیم و بگوییم که چطور می توانید از این مدل ها در ساخت کابینت خودتان استفاده کنید.

همچنین در این مقاله به شما می گوییم که برای انتخاب کابینت و ساخت کابینت مناسب، به چه نکاتی باید توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. اگر در فکر ساخت کابینت آشپزخانه یا تعویض کابینت های منزل خودتان هستید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات جالبی را در مورد مدل کابینت اروپایی به دست بیاورید و در مورد این نوع کابینت ها بیشتر بدانید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

مدل کابینت اروپایی
مدل کابینت اروپایی

مدل کابینت اروپایی چه تفاوتی با کابینت های معمولی دارد؟

مدل کابینت اروپایی در از جنس همین کابینت هایی ساخته می شود که در ایران هم استفاده می کنیم و در جنس و نوع ساخت تفاوت خاصی ندارد، تفاوت عمده این نوع کابینت ها در سبک طراحی آنها است که این موضوع باعث می شود جذابیت و زیبایی بسیار بیشتری داشته باشند.

در ادامه چند مورد از تفاوت هایی که در طراحی و ظاهر مدل کابینت اروپایی وجود دارد را به شما خواهیم گفت:

1- طراحی مینیمال:

سبک مینیمال یکی از سبک های بسیار جذاب است که در دنیا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. در سبک مینیمال سعی می شود که هرچیزی به ساده ترین شکل ممکن طراحی شود و از شلوغ کردن طرحها، استفاده از رنگ های زیاد و… خودداری می شود.

مدل کابینت اروپایی هم دقیقا برپایه این سبک طراحی می شود و اگر مدل هایی که در ادامه برای شما قرار می دهیم را بررسی کنید، متوجه می شوید که تمام این مدل ها به ساده ترین شکل ممکن ساخته شده اند و تزئینات زیادی در آنها استفاده نشده است و دقیقا همین موضوع دلیل زیبایی بیش از اندازه آنهاست.

2- استفاده از طراحی های نوین:

در طراحی و اجرای مدل کابینت اروپایی، از طراحی های نوین استفاده زیادی می شود و سعی می شود که در این کابینت ها طرح ها و سبک های جذابی پیاده سازی شود. مثلا استفاده از تکنیک آپوکسی برای سطح کابینت ها یا سطح اپن، باعث می شود که زیبایی این قسمت چندین برابر شود و همین تکنیک ساده می تواند کمک کند که آشپزخانه جلوه بیشتری پیدا کند.

همچنین استفاده از سطوح براق و مات در جای مناسب، می تواند باعث شود که دکور کلی خانه و آشپزخانه، جلوه بسیار جذاب تری پیدا کند و فوق العاده تر شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

کابینت های مینیمال
کابینت های مینیمال

3- نورپردازی حرفه ای:

یکی دیگر از المان هایی که در مدل کابینت اروپایی استفاده می شود و نقش مهمی در زیبایی این کابینت ها دارد، نورپردازی حرفه ای است. در نورپردازی مدل کابینت اروپایی، سعی می شود از شکست های نور و حالت های آن به بهترین شکل ممکن استفاده شود و طوری این کار انجام می شود که نور بتواند حالت جذابی را در آشپزخانه ایجاد کند و جلوه بیشتری به کابینت ها ببخشد.

4- استفاده به جا از فضاها:

یکی دیگر از تفاوت های عمده مدل کابینت اروپایی با کابینت های دیگر این است که سعی می شود در این کابینت ها، از فضا بهترین استفاده شود و تمام قسمت های کابینت را به بهترین شکل استفاده کنند.

خیلی از خانه ها ممکن است آشپزخانه کوچکی داشته باشند و مثلا فضایی برای قرار دادن تخته برای خرد کردن گوشت و سبزیجات و… وجود نداشته باشد. در مدل کابینت اروپایی سعی می شود چنین فضاهایی به صورت مخفی در نظر گرفته شود تا هم خانه فضای بیشتری داشته باشد و هم بتوان تمام امکانات موردنیاز را در کابینت ها جایگذاری کرد.

نکات مهم در انتخاب مدل کابینت
نکات مهم در انتخاب مدل کابینت

در انتخاب مدل کابینت به چه چیزهایی توجه کنیم؟

در ادامه می خواهیم نکات مهمی را بگوییم که در انتخاب مدل کابینت باید به آنها توجه کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که مدل کابینت اروپایی یا هر مدل دیگری را استفاده کنید.

1- دکوراسیون خانه:

اشتباهی که خیلی از افراد می کنند، این است که ابتدا کابینت های خودشان را سفارش می دهند و آنها را نصب می کنند و سپس سعی می کنند براساس آنها، دکور قسمت های دیگر خانه را بچینند. اما باید بدانید که کار اصولی این است که ابتدا خودتان یا با کمک یک طراح داخلی، دکوراسیون خانه و رنگ هایی که می خواهید در آن به کار ببرید را طراحی کنید و سپس بر اساس این موضوع، کابینت های خودتان را سفارش دهید.

چون ساخت کابینت فقط رنگ آن نیست، بلکه طراحی کابینت ها هم می تواند در دکوراسیون تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و شما باید به این نکات توجه کنید تا دکوراسیون خانه تان جذاب تر شود.

2- سبک دکوراسیون:

سبک دکوراسیون خانه یکی دیگر از بخش های مهمی است که می تواند نقش مهمی در انتخاب مدل کابینت داشته باشد. اگر سبک دکوراسیون خانه شما کلاسیک است، بهتر است از کابینت هایی با سبک کلاسیک و سطحی تراش خورده استفاده کنید تا جذابیت بیشتری داشته باشند و هماهنگی بیشتری با بخش های دیگر خانه شما ایجاد شود. اگر سبک خانه تان کلاسیک است، استفاده از کابینت های ام دی اف ساده می تواند باعث شود که شما نتوانید هماهنگی لازم را در دکوراسیون خانه خودتان برقرار کنید و این موضوع اصلا جالب نیست.

3- فضای آشپزخانه:

نکته دیگری که باید در انتخاب مدل کابینت در نظر بگیرید، این است که فضای آشپزخانه خودتان را هم اندازه بگیرید و سعی کنید متناسب با فضایی که دارید، بهترین استفاده را داشته باشید و کابینت ها را به شیوه مناسبی طراحی کنید.

همانطور که در بخش های قبلی گفتیم، اگر مثلا آشپزخانه شما کوچک است، می توانید از تکنیک های مدل کابینت اروپایی استفاده کنید و قسمت های موردنیاز خودتان را در کابینت ها به صورت مخفی جایگذاری کنید تا بتوانید امکانات لازم را داشته باشید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کابینت آشپزخانه هم ارائه میده؟

4- نورگیری آشپزخانه:

یکی دیگر از نکات مهمی که باید در انتخاب مدل کابینت آشپزخانه آن را در نظر بگیرید، نورگیری آشپزخانه است. این نکته ممکن است خیلی در طراحی کابینت ها موثر نباشد؛ اما در اینکه نوع متریال به کار رفته در کابینت شما چگونه باشد تاثیر دارد.

اگر آشپزخانه شما نورگیر است و می خواهید نور بیشتری در آشپزخانه و کل فضای خانه داشته باشید، باید از کابینت هایی استفاده کنید که سطحی صاف و براق دارند، چون این جنس باعث می شود که نور وقتی به کابینت ها می تابد، بازتاب داده شود و آشپزخانه و خانه را روشن تر کند؛ اما اگر سطح کابینت های شما مات باشد و نور را بازتاب ندهد، ممکن است فضایی تنگ و تاریک برای آشپزخانه شما ایجاد شود که این موضوع اصلا جالب نیست.

5- لوازم خانگی:

موضوع مهمی که در انتخاب مدل کابینت و طراحی آنها نقش اساسی دارد، این است که لوازم خانگی خودتان را در نظر بگیرید و بدانید که هرکدام از این لوازم چقدر فضا نیاز دارند. مثلا اگر میخواهید یخچال ساید بخرید، حتما باید این موضوع را در طراحی کابینت ها رعایت کنید تا باکس یخچال در کابینت ایجاد شود و طراح این موضوع را مدنظر قرار دهد. اگر می خواهید اجاق گاز صفحه ای خریداری کنید و فر جداگانه ای برای آن داشته باشید، این موضوع را هم باید در نظر بگیرید تا در کابینت جای مناسب برای این لوازم ایجاد شود و بتوانید به راحتی آنها را در فر جایگذاری کنید.

در مورد ماشین ظرفشویی و لباسشویی و پکیج و وسایل دیگر هم به همین صورت است و باید این وسایل را مشخص کرده و با طراح مطرح کنید تا بتواند برای تمامی آنها باکس مناسب در کابینت ها در نظر بگیرد و بهترین طراحی ممکن را برای شما انجام دهد، چون بعد از طراحی و اجرای کابینت ها، عوض کردن مکان یک وسیله یا بزرگتر یا کوچکتر کردن جای آن، دردسر زیادی خواهد داشت و باعث می شود که حسابی به دردسر بیفتید.

مدل کابینت اروپایی
کابینت مدل اروپایی

مدل های کابینت اروپایی

تا به اینجا در مورد این صحبت کردیم که کابینت اروپایی چیست و چه مزیت هایی دارد، همچنین در مورد این موضوع صحبت کردیم که کابینت ها را چطور و براساس که چیزی انتخاب کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

همچنین چندین مدل کابینت اروپایی به شما نشان دادیم تا بتوانید با دیدن آنها، برای طراحی کابینت خودتان ایده بگیرید و بتوانید به بهترین شکل ممکن، مدل کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید و دکوراسیونی زیبا برای خودتان بسازید.

کابینت ساده و شیک
کابینت ساده و شیک

جمع بندی مطلب

در این مقاله در مورد مدل کابینت اروپایی صحبت کردیم و گفتیم که این کابینت ها چه هستند و چه تفاوتی با کابینت های معمولی دارند. همچنین گفتیم که برای انتخاب کابینت مناسب در خانه خودتان چه نکاتی را باید رعایت کنید تا بتوانید براساس دکوراسیون، بهترین سبک کابینت و متریال را انتخاب کنید.

در ادامه هم چندین نمونه مدل کابینت اروپایی قرار دادیم که کمک می کنند بتوانید به بهترین شکل ممکن از آنها ایده بگیرید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید با مدل کابینت اروپایی بیشتر آشنا شوید و براساس اطلاعاتی که به شما دادیم، بهترین انتخاب ممکن را برای کابینت های آشپزخانه خودتان داشته باشید.

کابینت اروپایی
ساخت کابینت و دکوراسیون آشپزخانه شما با هوم سرویز

ساخت کابینت اروپایی با هوم سرویز

اگر می خواهید مدل کابینت آشپزخانه را در خانه خود داشته باشید، می توانید از تیم هوم سرویز برای ساخت کابینتهای اروپایی در آشپزخانه خود کمک بگیرید تا زیباترین کابینت آشپزخانه را برای شما بسازند و دکوراسیون آشپزخانه شما زیباتر و شیک تر شود. اگر به دنبال بهترین مرکز برای ساخت کابینت شیک هستید، همین حالا درخواست خود را در هوم سرویز ثبت کنید.

اگر می خواهید هزینه کمتری بپردازید و دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهید، می توانید از خدمات هوم سرویز برای تعویض درب کابینت آشپزخانه خود استفاده کنید و کار را به طراحان حرفه ای و متخصص هوم سرویز بسپارید.

قیمت ساخت کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا