رایانه و تکنولوژی

معرفی نرم افزارهای ساده برای تولید محتوا (ویژه معلمان)

اپلیکیشن های حرفه ای برای تولید محتوای جذاب

با برگزاری کلاس های مجازی و آنلاین شدن مدارس، معلمان حرفه ای نیازمند این هستند که تولید محتوا را به صورت ویدیویی و تصویری و صوتی انجام دهند و برای اینکه بتوانند این کار را درست و اصولی انجام بدهند، باید روش کار با نرم افزارهای تولید محتوا را یاد بگیرند.

بعضی از معلمان دوست دارند که از کامپیوتر برای تولید محتوا استفاده کنند و بسیاری دیگر از معلمان نیز دوست دارند که با استفاده از گوشی موبایل خودشان تولید محتوا را انجام دهند و علاقه ای ندارند که با کامپیوتر وقت بگذارنند!

گوشی موبایل وسیله ای است که در دسترس همه ما قرار دارد و می توانیم با استفاده از آن به راحتی به تولید محتوا بپردازیم و نیازی به هیچ وسیله دیگری نداشته باشیم. به همین خاطر می خواهیم در این مقاله چند نرم افزار ساده برای تولید محتوا ویژه معلمان را معرفی کنیم. آشنایی با این اپلیکیشن ها به شما کمک می کنند تا بتوانید با استفاده از گوشی موبایل خودتان محتواهای جذاب و حرفه ای تولید کنید و محتواهای تولید شده را برای آموزش استفاده کنید.

فهرست مطالب

اگر معلم هستید و می خواهید محتوای بهتر و حرفه ای تر تولید کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و ویدیوهای آموزشی موجود در مقاله را از دست ندهید، زیرا قرار است با بهترین نرم افزارهای تولید محتوا آشنا شوید.

نرم افزارهای تولید محتوا
بهترین نرم افزارهای تولید محتوا

معرفی ساده ترین نرم افزارهای تولید محتوا (ویژه معلمان)

معلمان عزیز می توانند از این نرم افزارها برای تولید محتوا استفاده کنند:

1- نرم افزار اینشات:

نرم افزار اینشات یکی از اپلیکیشن های فوق العاده برای تولید محتوا است که امکانات بسیار زیادی را ارائه می دهد و می توانید با استفاده از آن کارهای فوق العاده ای انجام دهید. اینشات از جمله بهترین و راحت ترین نرم افزارهای تولید محتوا محسوب می شود که کار با آن راحت است.

این اپلیکیشن به شما امکان ادیت عکس و ویدیوها را می دهد و می توانید با استفاده از آن، به راحتی عکس نوشته های حرفه ای طراحی کنید یا روی ویدیوهای خودتان ادیت های حرفه ای و جذاب انجام دهید و محتواهای جذابی را تولید کنید.

خبر خوب این است که این اپلیکیشن هم برای گوشی های اندرویدی و هم برای گوشی های آیفون موجود است و می توانید آن را روی گوشی خودتان نصب کنید و از آن استفاده کنید.

در ادامه برای شما ویدئوی آموزش بخش های مختلف اپلیکیشن اینشات را قرار داده ایم.


آموزش ساخت عکس نوشته در اینشات

در ادامه ویدیوی آموزشی ساخت عکس نوشته در اینشات را قرار داده ایم که به شما کمک می کند بتوانید عکس نوشته های حرفه ای را در اینشات طراحی کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

آموزش ادیت ویدیو در اینشات

در ویدیوی بعدی که برایتان قرار داده ایم، آموزش می بینید که چطور ویدیوهای خودتان را در اپلیکیشن اینشات ادیت کنید و آنها را به ویدیوهای حرفه ای تبدیل کنید.

آموزش اضافه کردن فونت به اپلیکیشن اینشات

برای اینکه بتوانید ویدیوها و عکس نوشته های حرفه ای را در اپلیکیشن اینشات طراحی کنید، باید از فونت های فارسی جذاب استفاده کنید. در ویدیوی بعدی به شما نحوه اضافه کردن فونت های فارسی به اینشات را آموزش داده ایم.

2- اپلیکیشن کاین مستر:

یکی دیگر از اپلیکیشن های قدرتمندی که برای تولیدمحتوای ویدیویی می توانید از آن استفاده کنید، اپلیکیشن کاین مستر است. این برنامه به شما امکان ادیت ویدیوها در سطح خیلی حرفه ای را می دهد و می توانید با استفاده از آن، حتی انیمیشن های جذابی هم بسازید و کارهای زیادی را روی ویدیوهای خودتان انجام دهید.

استفاده از کاین مستر از اینشات کمی پیچیده تر است. به همین دلیل اگر در کار با اپلیکیشن ها خیلی حرفه ای نیستید، توصیه می کنیم که به سراغ اپلیکیشن اینشات بروید؛ چون همان امکانات را به شما ارائه می دهد و می توانید از آن استفاده کنید.

اگر می خواهید ادیت ویدئوها را با کاین مستر و در کامپیوترتان انجام دهید، نسخه ویندوز نرم افزار کاین مستر را از این لینک دانلود کرده و روی کامیپوتر خود نصب کنید.

3- اپلیکیشن فونتو:

اپلیکشن فونتو یک عکس نوشته ساز است که به شما امکان ساخت عکس نوشته های بسیار جذاب را می دهد. با استفاده از اپلیکیشن فونتو، شما می توانید عکس نوشته های بسیار حرفه ای را بسازید و از آنها برای اطلاع رسانی ها، آموزش ها و برای پیج اینستاگرام خودتان استفاده کنید.

این اپلیکیشن هم برای اندروید و هم برای آیفون موجود است و می توانید آن را نصب کرده و از آن برای ساخت عکس نوشته های خودتان استفاده کنید و محتواهای جذاب تری تولید کنید.

برای اینکه محتواهای جذاب تر و حرفه ای تر تولید کنید، ویدئوی آموزش درست کردن عکس نوشته با اپلیکیشن فونتو و اینشات را در هوم سرویز مشاهده کنید و عکس نوشته های جذاب درست کنید.

نرم افزارهای تولید محتوا
نرم افزار پیکس آرت

4- اپلیکیشن کپ کات:

اپلیکیشن کپ کات یکی از اپلیکیشن های بسیار قدرتمند در زمینه ادیت ویدیو است که برای گوشی های موبایل اندروید و آیفون در دسترس است و می توانید از آن استفاده کنید. این اپلیکیشن بسیار قدرتمند است و می توانید با استفاده از آن، ادیت های بسیار حرفه ای و خلاقانه را روی ویدیوهای خودتان انجام دهید و ویدیوهای خودتان را حرفه ای تر کنید.

این اپلیکیشن به شما تمام امکاناتی که اینشات و کاین مستر دارند را ارائه می دهد. البته در کنار این امکانات، امکانات جذاب دیگری هم دارد که آن را از رقبایش متمایز کرده است.

5- اپلیکیشن پیکس آرت:

یکی دیگر از کاربردی ترین نرم افزارهای تولید محتوا برای معلمان، اپلیکیشن پیکس آرت است. اگر به دنبال یک اپلیکیشن حرفه ای و بی نظیر برای ادیت عکس و ساخت عکس نوشته های خلاقانه هستید، توصیه ما اپلیکیشن پیکس آرت است. این اپلیکیشن امکانات بسیار فوق العاده ای دارد و می توانید با آن کارهای شگفت انگیزی را انجام دهید.

اپلیکیشن پیکس آرت به قدری حرفه ای است که به آن فتوشاپ موبایل گفته می شود! این اپلیکیشن به شما امکان ادیت عکس ها در سطح بسیار حرفه ای را می دهد. همچنین جالب است بدانید که در آپدیت های اخیر این اپلیکیشن امکان ادیت ویدیوها را هم اضافه کرده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

اگر می خواهید بدانید چطور ویدئوهای موردعلاقه خود را از اینستاگرام دانلود کنید، ویدئوی آموزش دانلود ویدئو از اینستاگرام را در هوم سرویز مشاهده کنید و محتواهای موردعلاقه خود را خیلی سریع و راحت دریافت کنید.

بهتر است ابتدا تمام ویدئوهای آموزشی این مطلب را خوب مشاهده کنید و هر سوالی که دارید را با پشتیبانان هوم سرویز در میان بگذارید تا سوالات شما برای کار با اپلیکیشن های تولید محتوا سریعا پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا