رایانه و تکنولوژی

روش درست کردن عکس نوشته

عکس نوشته های جذاب و حرفه ای بسازید

با فراگیر شدن استفاده از موبایل برای کارهای مختلف، کارهای مختلفی مانند درست کردن عکس نوشته و ادیت ویدیو با موبایل هم رایج شده اند و بسیاری از افراد تولید محتوا با موبایل را به استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری ترجیح می دهند. اپلیکیشن های بسیار زیادی برای ادیت عکس با موبایل وجود دارند که هر کدام امکانات متنوعی را ارائه می دهند و بر اساس سطح نیاز خودتان می توانید از آنها استفاده کنید. اپلیکیشن اینشات (InShot) یکی از اپلیکیشن های فوق العاده ای است که هم برای ادیت عکس با موبایل و هم برای ادیت ویدیو با موبایل قابل استفاده است و امکانات خوبی برای ادیت ویدئو و ساخت عکس نوشته برای اینستاگرام دارد.

در این مقاله می خواهیم روش درست کردن عکس نوشته با استفاده از اپلیکیشن اینشات را به شما آموزش بدهیم که بتوانید عکس نوشته های موردنیاز خودتان را به بهترین شکل طراحی کنید و از آنها در اینستاگرام، تلگرام و جاهای دیگر استفاده کنید. اگر به دنبال یادگیری روش درست کردن عکس نوشته هستید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا ویدیو آموزشی گام به گام ما را مشاهده کنید.

فهرست مطالب

بهترین برنامه عکس نوشته ساز چیست؟

همانطور که قبل تر اشاره کردیم، برنامه های مختلفی برای ساخت عکس نوشته وجود دارند که هرکدام امکانات بسیار متنوعی را ارائه می دهند. مثلا اگر می خواهید کارهای ویرایش عکس حرفه ای انجام دهید و امکاناتی در حد فتوشاپ نیاز دارید، اپلیکیشن پیکس آرت (picsart) می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

یا اگر می خواهید ادیت عکس با موبایل انجام دهید که بتوانید روی عکس خودتان تنظیم نور و… انجام دهید، اپلیکیشن اسنپ سید (Snapseed) را نصب کنید و از امکانات فوق العاده آن استفاده کنید. برای ساخت عکس نوشته هم اپلیکیشن های بسیار زیادی وجود دارد که برنامه اینشات یکی از برنامه هایی است که می تواند امکانات مناسبی را ارائه کند.

در اپلیکیشن اینشات شما می توانید عکس های خودتان را ادیت کنید، روی آنها متن بنویسید و لوگوی خودتان را قرار دهید و کارهای متنوع دیگری که نیاز دارید را با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی انجام دهید.

به همین خاطر است که در این مقاله می خواهیم آموزش ساخت عکس نوشته با اینشات را به شما آموزش بدهیم تا بتوانید از این اپلیکیشن در جهت انجام کارهای خودتان استفاده کنید.

روش درست کردن عکس نوشته
روش درست کردن عکس نوشته

ساخت عکس نوشته فارسی با موبایل

اگر پیج اینستاگرامی دارید و می خواهید برای خودتان عکس نوشته فارسی بسازید یا معلم هستید و می خواهید اطلاع رسانی های مختلف را با استفاده از عکس نوشته ها انجام دهید، در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چطور می توانید با استفاده از اپلیکیشن اینشات، عکس نوشته های جذاب و حرفه ای بسازید و شما را با امکانات این اپلیکیشن آشنا کنیم.

قبل از هر چیزی لازم است که اپلیکیشن اینشات (InShot Video Editor & Video Maker) را روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

آموزش ساخت عکس نوشته با اینشات

در ادامه ویدیویی را برای شما قرار داده ایم که در آن، قدم به قدم امکانات مختلف اینشات را برای ساخت عکس نوشته بررسی کرده ایم و گفته ایم که چطور می توانید با استفاده از این اپلیکیشن، عکس نوشته های حرفه ای بسازید.

همچنین نکته مهمی که خیلی از افراد به شما نمی گویند یعنی اضافه کردن فونت فارسی به اینشات را آموزش داده ایم تا بتوانید با نصب فونت های فارسی زیبا و چشم نواز، عکس نوشته های بسیار زیبایی را طراحی کنید و آنها را برای کارهای خودتان استفاده کنید.

همچنین لینک دانلود اپلیکیشن اینشات برای اندروید و ios را قرار داده ایم تا بتوانید این اپلیکیشن را دانلود و روی گوشی خودتان نصب کنید و از آن استفاده کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟


آموزش ساخت عکس نوشته برای اینستاگرام

خیلی از افراد می خواهند یاد بگیرند چطور برای پیج اینستاگرام خودشان عکس نوشته حرفه ای طراحی کنند و با استفاده از آن عکس نوشته، مخاطبان بیشتری را به پیج اینستاگرام خودشان جذب کنند.

در ابتدا برای اینکه بتوانید یک عکس نوشته حرفه ای برای اینستاگرام طراحی کنید، باید ایده خودتان را مشخص کنید که دقیقا چه عکس نوشته ای مدنظر شماست و چه طراحی می خواهید انجام دهید، سپس باید با امکانات اپلیکیشن های موبایل آشنایی داشته باشید تا بتوانید عکس نوشته خودتان را به بهترین شکل طراحی کنید.

در قدم بعدی هم می توانید به طراحی خودتان بپردازید و یک عکس نوشته حرفه ای و زیبا بسازید. با دیدن ویدیو بالا اصول طراحی عکس نوشته و ساخت آن با اینشات را به صورت گام به گام به شما آموزش داده ایم.

پست اینستاگرام
مراحل ساخت پست اینستاگرام جذاب

اگر می خواهید عکس و ویدئوهای اینستاگرام را در گوشی موبایل خود ذخیره کنید، روش دانلود از اینستاگرام را در هوم سرویز مطالعه کنید و محتواهای موردعلاقه خود را خیلی سریع و راحت دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا