رایانه و تکنولوژی

آموزش ساخت پاورپوینت با گوشی + ویدئوی کامل آموزشی

روش ساخت اسلایدهای حرفه ای در موبایل

پاورپوینت یکی از بهترین نرم افزارهایی است که در ساخت اسلاید و ارائه، به ما کمک زیادی می کند و می توانیم با استفاده از این نرم افزار، بهترین ارائه های ممکن را برای خودمان طراحی کنیم و در کلاس های آموزشی و کنفرانس ها و وبینارها از آن استفاده کنیم. بسیاری از اوقات پیش می آید که شما نتوانید به کامپیوتر خودتان دسترسی داشته باشید تا اسلایدهای موردنیازتان را بسازید و مجبور باشید این کار را در گوشی موبایل انجام دهید. برای این موضوع نیاز است که کار با پاورپوینت در گوشی را بلد باشید.

نرم افزارهای زیادی برای ساخت اسلاید در موبایل وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها، ساخت پاورپوینت را انجام دهید؛ اما یکی از بهترین نرم افزارهایی که برای این کار وجود دارد و کاملا هم رایگان است، نرم افزار گوگل اسلاید است. این نرم افزار به صورت رایگان قابل دانلود است و نسخه وب نیز دارد. مزیت این نرم افزار، آنلاین بودن آن است که به شما این امکان را می دهد بتوانید از هر جا و با هر سیستمی، به اسلایدهای خودتان دسترسی داشته باشید و آنها را ویرایش کنید.

در این مقاله می خواهیم به شما آموزش ساخت پاورپوینت با گوشی را بدهیم و بگوییم که چطور می توانید با استفاده از برنامه گوگل اسلاید، ساخت اسلایدهای خودتان را انجام دهید و از آنها خروجی پاورپوینت دریافت کنید تا بتوانید برای نیازهای مختلف از آنها استفاده کنید و ارائه های فوق العاده ای را برای خودتان داشته باشید.

اگر مدرس هستید یا فردی هستید که زیاد به ساخت اسلاید نیاز پیدا می کنید و دوست دارید روش ساخت پاورپوینت با گوشی را یاد بگیرید، حتما در این مقاله با ما همراه باشید تا هم اطلاعات بیشتری کسب کنید و هم به صورت ویدیویی کار با نرم افزار گوگل اسلاید را یاد بگیرید و در اسلایدسازی با این نرم افزار کاملا مسلط شوید.

فهرست مطالب

برنامه ساخت پاورپوینت با گوشی موبایل

برای ساخت پاورپوینت با گوشی، نرم افزارهای زیادی وجود دارند. مشکل اکثر آنها این است که یا پولی هستند و باید برای استفاده از آنها اشتراک تهیه کنید که هزینه زیادی برایتان در بر خواهد داشت، یا اینکه این نرم افزارها آنقدر تبلیغات دارند که شما را کلافه می کنند. نمی توانید به راحتی از آنها استفاده کنید و با خیال راحت اسلایدهای خودتان را بسازید.

اما یکی از بهترین نرم افزارهایی که هم کاربرد بسیار آسانی دارد و هم کاملا رایگان است، برنامه گوگل اسلاید (Google Slides) است. این نرم افزار را می توانید روی گوشی اندرویدی خودتان نصب کنید یا می توانید از نسخه وب آن استفاده کنید تا بتوانید به صورت آنلاین و از هرجایی اسلایدهای خودتان را بسازید.

گوگل اسلاید تقریبا تمامی امکاناتی که برای ساخت اسلاید فوری نیازی دارید را در اختیار شما قرار می دهد. حتی می توانید از این نرم افزار خروجی پاورپوینت نیز دریافت کنید تا بعدها  بتوانید در کامپیوتر خودتان، به ویرایش اسلایدها بپردازید. مثلا گاهی اوقات ممکن است بخواهید به صورت فوری اسلایدهایی را برای خودتان آماده کنید و فقط به گوشی موبایل دسترسی داشته باشید، در این زمان می توانید با گوگل اسلاید این کار را انجام دهید و خودتان را برای یک ارائه عالی آماده کنید.

ساخت پاورپوینت با گوشی موبایل
ساخت پاورپوینت با گوشی موبایل

دانلود برنامه پاورپوینت برای گوشی سامسونگ و شیائومی

اگر از گوشی اندرویدی استفاده می کنید، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که برنامه گوگل اسلاید برای هر گوشی اندرویدی قابل استفاده است. اگر هم از اندروید استفاده نمی کنید، می توانید از نسخه وب این برنامه استفاده کنید تا اسلایدهای حرفه ای را برای خودتان بسازید.

در ویدیو آموزشی که در این صفحه برایتان قرار داده ایم، به صورت کامل توضیح می دهیم که چطور یک اسلاید حرفه ای برای خودتان طراحی کنید و آموزش ساخت پاورپوینت با گوشی را به شما خواهیم داد.

حتی به شما می گوییم که چطور در پاورپوینت خودتان از عکس، جدول، خطوط منحنی و… استفاده کنید تا پاورپوینتهای حرفه ای و جذاب برای خودتان بسازید. در ادامه ویدیوی آموزش ساخت پاورپوینت را برای شما قرار می دهیم. با مشاهده این ویدیو تمام نکاتی که برای کار با گوگل اسلاید نیاز دارید را یاد خواهید گرفت.

ساخت اسلاید با موبایل
ساخت اسلاید با موبایل

فیلم آموزش ساخت پاورپوینت با گوشی

در ادامه برایتان ویدیو آموزشی کار با پاورپوینت در گوشی را قرار داده ایم. با استفاده از این ویدیو و مشاهده آن، می توانید به صورت کامل کار با اپلیکیشن گوگل اسلاید را یاد بگیرید. با استفاده از آن به ساخت پاورپوینت و اسلایدهای حرفه ای با گوشی بپردازید.

جمع بندی

در این مقاله در مورد آموزش پاورپوینت در گوشی صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید در گوشی خودتان با استفاده از نرم افزار گوگل اسلاید که هم کاملا رایگان است و هم امکانات موردنیاز را در اختیارتان قرار می دهد، اسلایدهای زیبا و حرفه ای طراحی کنید و ویدیو آموزشی این نرم افزار را نیز برایتان قرار دادیم.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که با اپلیکیشن گوگل اسلاید آشنا شده باشید و بتوانید به خوبی از آن استفاده کنید و اسلایدهای حرفه ای را برای خودتان بسازید. برای این کار نیاز به یک گوشی مناسب دارید. چنانچه گوشی شما نیاز به تعمیر دارد می توانید تعمیر گوشی موبایل را به هوم سرویز بسپرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

اگر دوست دارید اطلاعات خود را در زمینه تکنولوژی و کار با موبایل و رایانه افزایش دهید. می توانید مقالات بخش تکنولوژی هوم سرویز را مطالعه کنید. ترفندهای جالب دنیای تکنولوژی مانند روش پیدا کردن رمز وای فای با گوشی اندرویدی و روش دانلود ویدئو از اینستاگرام و یا حذف و دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد را به خوبی یاد بگیرید و در کار با موبایل حرفه ای تر شوید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا