رایانه و تکنولوژی

بهترین نرم افزار ساخت کلیپ + ویدئوی آموزشی ساخت کلیپ

روش ساخت کلیپهای حرفه ای

خیلی اوقات بعد از یک مناسبت خاص یا یک تفریح دسته جمعی، دوست داریم عکس های خودمان را به یک کلیپ ویدیویی تبدیل کنیم و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذاریم تا تجربه و حس خودمان را به دیگران نیز منتقل کنیم. حتی ممکن است این کار را برای دل خودمان انجام دهیم تا بتوانیم خاطرات آن روز خاص را زنده نگه داریم و هر زمان خواستیم با دیدن کلیپ موردنظر، خاطرات خودمان را زنده کنیم.

ساخت کلیپ با استفاده از عکس ها نیاز به تخصص بالایی دارد و اگر بخواهیم با برنامه های معمولی این کار را انجام دهید، بسیار وقت گیر خواهد بود و می تواند حتی ساعت ها شما را درگیر کند.

اما برنامه های زیادی وجود دارند که کافی است عکس خودتان را به آنها بدهید و به صورت اتوماتیک ساخت کلیپ را برایتان انجام می دهند تا بتوانید از کلیپ موردنظر خروجی بگیرید و از آن در شبکه های اجتماعی یا در آرشیو خاطرات خودتان نگهداری کنید.

در این مطلب می خواهیم در مورد بهترین نرم افزار برای ساخت کلیپ در اندروید صحبت کنیم و بگوییم که این نرم افزار چیست و چطور به شما کمک می کند که بتوانید به بهترین شکل ممکن یک کلیپ حرفه ای و مدرن را برای خودتان بسازید.

اگر به دنبال این هستید که یاد بگیرید چطور کلیپ های حرفه ای بسازید و عکس های خودتان را به صورت کلیپ با دیگران به اشتراک بگذارید، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و آموزش ویدیویی که برایتان آماده کرده ایم را از دست ندهید.

فهرست مطالب

نرم افزار ساخت کلیپ با افکت های زیبا

همه ما دوست داریم که کلیپ های جدید و به روزی را از عکس های خودمان تهیه کنیم.هیچکس نمی خواهد که کلیپی با افکت های قدیمی و منسوخ شده داشته باشد. به همین خاطر خیلی مهم است که برنامه ای را برای این کار انتخاب کنید که همیشه به روز باشد و بتواند افکت های زیبا و فوق العاده ای را در اختیارتان قرار دهد.

در این مطلب می خواهیم به شما نرم افزار بیتلی (bitly) را معرفی کنیم که این اپلیکیشن اندرویدی، می تواند افکت های بسیار زیبا و به روزی را در اختیارتان قرار دهد. با استفاده از بیتلی، شما به راحتی می توانید عکس های خودتان را به کلیپی بی نظیر تبدیل کنید.

بیتلی کاملا به روز است و هر روز افکت های جدید و جذابی به آن اضافه می شود که این به روز بودن باعث می شود همیشه بتوانید از افکت های جدید استفاده کنید و این برنامه هرگز برایتان قدیمی نخواهد شد.

همچنین شما می توانید موزیک های دلخواه خودتان را نیز روی کلیپ قرار دهید تا بتوانید حس بهتری را از کلیپ خودتان دریافت کنید که این موضوع هم یکی دیگر از مزیت های اپلیکیشن بیتلی است.

اپلیکیشن بیتلی برای ساخت کلیپ
کار با اپلیکیشن بیتلی برای ساخت کلیپ

نرم افزار ساخت کلیپ با عکس

اگر زیاد در شبکه های اجتماعی فعال باشید، احتمالا کلیپ هایی را دیده اید که عکس های آنها با بیت های موزیک تغییر می کنند یا افکت های بسیار جذاب و چشم نوازی دارند که باعث می شود این کلیپ ها زیاد دست به دست و دیده شوند.

اپلیکیشن بیتلی که در این مطلب آموزش ویدیویی آن را برایتان قرار داده ایم، دارای چنین افکت ها و امکاناتی است و می توانید الگوهای آماده آن را مشاهده کنید و هرکدام را که خواستید انتخاب کنید، سپس کافی است عکس های خودتان را به برنامه اضافه کنید و این برنامه به صورت اتوماتیک عکس های شما را در کلیپ موردنظر جایگزین خواهد کرد.

با این روش شما به جای ساعت ها وقت گذاشتن، می توانید در کمتر از 1 دقیقه کلیپ خودتان را آماده کنید و آن را در شبکه های اجتماعی خودتان منتشر کنید.

آموزش بهترین نرم افزار برای ساخت کلیپ

در ادامه برایتان یک ویدیو آموزشی قرار داده ایم که در آن گفته ایم چطور می توانید با استفاده از نرم افزار بیتلی، عکس های خودتان را به یک کلیپ حرفه ای تبدیل کنید و آن را در جاهای مختلف استفاده کنید.

همچنین لینک دانلود این اپلیکیشن را برایتان در زیر ویدیو قرار داده ایم که می توانید آن را دانلود کنید و از امکاناتش نهایت لذت را ببرید.

دانلود اپلیکیشن بیتلی

جمع بندی

در این مقاله در مورد بهترین نرم افزار ساخت کلیپ صحبت کردیم و گفتیم که نرم افزار بیتلی می تواند به شما در ساخت کلیپ های حرفه ای کمک کند و می توانید با افزودن عکس های خودتان به این نرم افزار، کلیپ های حرفه ای بسازید.

امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد که بتوانید در مورد بهترین نرم افزار برای ساخت کلیپ اطلاعات مناسبی کسب کنید و به بهترین شکل این کار را برای خودتان انجام دهید.

در بخش تکنولوژی هوم سرویز شما می توانید سایر مقالات دنیای موبایل و کامپیوتر را مطالعه کنید و دانش خود را بیشتر کنید. مثلا می توانید روش قرار دادن ویدئو در آپارات یا روش دانلود از یوتیوب را در هوم سرویز به همراه ویدئو یاد بگیرید و خیلی سریع و راحت این کارها را انجام دهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا