برقکاری ساختمان

سرویس کولرهای آبی با بهترین کیفیت ✔️ سفارش سرویس با یک تماس

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

سرویس کولرهای آبی قبل از فرا رسیدن گرمای طاقت فرسای تابستان الزامی است. نحوه سرویس کولر آبی روی کارکرد صحیح قطعات کولر تاثیر مستقیم دارد. اگر قصد دارید خودتان این کار را انجام دهید می توانید نحوه سرویس کولر آبی تصویری را ببینید تا راه و چاه کار دست تان بیاید. فیلم آموزش سرویس کولر آبی در همین مطلب گذاشته شده است. در این مطلب چگونگی سرویس کولر آبی به زبان ساده بیان شده تا راهنمای بی تجربه ها باشد. قطعا حرفه ای ها به خوبی با روش سرویس کولر آبی آشنایی دارند.

سرویس کولرهای آبی

نزدیک شدن به فصل گرما، همه به فکر راه اندازی و سرویس کولر های آبی افتاده اند. دیدن مردی پوشال به دست در خیابان حکایت از گرمایی می کند که این روزها بر جان شهرمان افتاده. سرویس کردن کولرهای آبی از آن دست کارهایی است که با سلامتی و بهداشت خانوار و رفاه عمومی شهروندان در ارتباط است عدم توجه به سرویس کولر های آبی ، نه تنها منجر به افزایش هزینه آب و برق مصرفی می شود بلکه می تواند حساسیت های تنفسی و بیماری های سیستم تنفس را نیز تشدید کند. با چند راهنمایی ساده  سرویس کولر های آبی را می توان انجام داد.

پیشنهاد مطالعه: هزینه سرویس کولر آبی در هوم سرویز چقدر است؟

آموزش سرویس کولر آبی

آموزش سرویس کولر آبی

سرویس کولر های آبی یک کار تخصصی است به خصوص اگر نوبت به تعویض قطعات برسد. نحوه سرویس موتور کولر آبی هم کار ساده ای نیست. بنابر این اگر تجربه ای در این زمینه ندارید با شرکت خدماتی تماس بگیرید تا یک متخصص حرفه ای کارهای تعمیراتی را به عهده بگیرد. اگر آموزش سرویس کولر آبی را گذرانده اید می توانید به تنهایی صفر تا صد نصب و تعمیر کولر و تجهیزات خنک کننده را انجام دهید. در ادامه روش سرویس کولر گازی آورده شده ه می توانید گام به گام طبق آن پیش بروید.

نحوه سرویس کولر های آبی

آیا هر سال کولر را سرویس می کنید؟ یک کولر سرویس نشده می تواند هزینه های زیادی را بر خانوار تحمیل کند. اتلاف انرژی و زیاد شدن قبض آب و برق تنها بخش کوچکی از ضررهایی است که با نادیده گرفتن سرویس دوره ای کولر به خانواده ها تحمیل می شود. راهنمای سرویس کولر آبیجهت آشنایی آورده شده و یادآوری می کند که چه کارهایی را باید انجام دهید ولی قطعا نمی تواند جایگزین سرویسکار با تجربه شود. اگر وقت و علاقه دارید از روی این دستورالعمل می توانید سرویس کولر را انجام دهید.

روش سرویس موتور کولر آبی

  • قبل از هر چیزی برق کولر را قطع کنید

بیشترین صدمات مربوط به برق گرفتگی در حین کارهای تعمیراتی است. هر چقدر هم که تخصص داشته باشید نباید فراموش کنید که ابتدا برق اصلی کولر را قطع کنید. پس از قطع برق اصلی می توانید آموزش سرویس کولر آبی را گام به گام اجرا کنید.

  • بهتر است پوشال را هر ساله تعویض کنید

پوشال کولر یکی از مکان هایی است که به سادگی قارچ و باکتری ها در آن جا خوش می کنند. بوی بدی که پس از روشن کردن کولر به مشام می رسد ناشی از رشد همین قارچ ها و باکتری های در لابه لای پوشال های کولر است. تعویض سالانه پوشال کولر تنها راه خلاصی از این قارچ ها و باکتری های بیماری زاست. علت اصلی آلرژی به باد کولر در اغلب موارد همین قارچ و باکتری هایی هستند که حتی با چشم هم دیده نمی شوند. با هزینه ای اندک می توانید پوشال را عوض کنید و هوای سالم و خنک را به داخل منزل دعوت کنید. هنگام تعویض پوشال ها ابتدا آن را خیس کرده و سپس در شبکه توری نصب کنید.

  • برزنت های مخدوش و سوراخ دار باید تعویض شود

پارچه برزنتی در حفظ باد کولر تاثیر گذار است به محض مشاهده سوراخ و پارگی در برزنت نسبت به تعویض آن اقدام کنید. اگر باد کولر سرد نیست یا کولر وزش خوبی ندارد علت را در همین مورد می توان پیدا کرد. پارچه برزنت در معرض مستقیم نور خورشید قرار دارد و خیلی زود آسیب می بیند.

  • نصب سایه بان کولر آبی

شاید به نظر برسد سایه بان کولر چندان ضروری نیست. سرویس کولرهای آبی شامل روغن کاری و تعویض کاری و تعویض قطعات آسیب دیده است. هر چند سایه بان شامل سرویس کولر نیست ولی از اهمیت زیادی برخوردار است. در اغلب ساختمان ها محل نصب کولر آبی روی پشت بام و در معرض آفتاب قرار دارد. یکبار برای همیشه با نصب سایه بان کولر، محیط مناسبی را برای نصب دستگاه ایجاد کنید. برای نصب سایه بان کولر با همیاران هوم سرویز تماس بگیرید. با اولین تماس هماهنگی های لازم برای نصب سایه بان انجام می شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر آبی هم ارائه میده؟

فیلم آموزش سرویس کولر آبی

نحوه سرویس موتور کولر آبی

سرویس قسمت های موتوری بسیار مهم است. روغن کاری و تمیزکاری این قسمت ها روی کارکرد صحیح دستگاه تاثیر می گذارد و هزینه های تعمیراتی را کاهش می دهد. اگر نحوه سرویس موتور کولر آبی را بلد نیستید از خدمات سرویس کولر آبی هوم سرویز استفاده کنید.

چگونگی سرویس کولر آبی بخش موتوری

  • قطعات مکانیکی کنترل و محل اتصال محور توربین هوا به بولبرینگ را روغن کاری کنید.
  • تسمه گرداننده موتور را تنظیم کنید شاید تسمه نیاز به تعویض داشته باشد.
  • واتر پمپ را از رسوبات پاک کرده و روغن کاری کنید.
  • تشتک تحتانی را تمیز کرده و از سالم بودن مسیر آب مطمئن شوید.
  • لقی موتور را با یک واشر تنظیم کنید.
  • یاتاقان ها را از نظر کارایی و روغن کاری چک کنید.

فیلم آموزش سرویس کولر آبی

در صورتی که هر ساله تابستان خود برای سرویس کولر منزلتان اقدام می کنید . پس حتما ویدیوی زیر را تماشا کنید. در ویدیوی زیر کلیه اقداماتی که نیاز است در سرویس سالانه کولر آبی انجام دهید را به شما آموزش می دهیم :

سرویس کولر های آبی هوم سرویز

کولرها در اثر کارکرد مداوم و عدم سرویس خراب می شوند و نیاز به تعویض قطعات و جایگزینی قطعه سالم دارند. سهل انگاری در سرویس کولر، خطر سوختن موتور و صرف هزینه زیادی را دارد. هوم سرویز راحت ترین و کم هزینه ترین راه برای رهایی از معضل خرابی کولر است. با اینکه یک سال از فعالیت هوم سرویز بیشتر نمی گذرد ولی توانسته اعتماد موسسات و شرکت های بزرگ را جلب کرده و همه خدمات نظافتی و تعمیراتی را بر عهده بگیرد. تخصص و تجربه در هوم سرویز به همراه مشتری مداری رمز موفقیت ماست. گرما شوخی بردار نیست هم اکنون برای نصب و سرویس کولرهای آبی اقدام کنید.

هزینه سرویس کولر های آبی

سرویس نصب و راه اندازی کولر آبی از سرویس های کاربردی هوم سرویز است که در همه محله های تهران فعالیت دارد. تقریبا از اواسط بهار سفارش های نصب و سرویس کولرهای آبی در اپ هوم سرویس درخواست کننده های بیشتری دارد. با بالا رفتن دمای هوای تهران شهروندان در شمال تهران، جنوب، شرق و غرب تهران به فکر سرویسکاری تجهیزات خنک کننده می افتند. قیمت خدمات نصب و سرویس کولر هوم سرویز از طریق اپ این سامانه به روزرسانی شده است.

قیمت نصب و سرویس کولر آبی

آموزش تصویری سرویس کولر آبی

فیلم آموزش کولر آبی را یکبار دیگر نگاه کنید. دقت کنید تعمیر قطعات کار افراد بی تجربه نیست ولی روغن کاری و سرویس کولرهای آبی را می توانید از روی فیلم هم یاد بگیرید. اگر در حین سرویس متوجه شدید یکی از قطعات معیوب و آسیب دیده یا به خوبی کار نمی کند با یک تعمیرکار حرفه ای تماس بگیرید. هرگز بدون داشتن تجربه اقدام به باز کردن موتور دستگاه نکنید. این بخش مهم ترین و البته گران ترین قسمت یک کولر آبی است. 

سرویس کولر های آبی هوم سرویز

روش سرویس کولر آبی

سرویس کولر های آبی به هر طریقی که انجام شود روی کارکرد کولر تاثیر مثبت دارد. یک کولر کثیف و سرویس نشده منبع اصلی بیماری های تنفسی در داخل خانه است. همه افراد خانواده در معرض باد کولر قرار دارند بنابر این لازم است تا سرویس کولرهای آبی و دیگر تجهیزات خنک کننده جدی گرفته شود. پیدا کردن سرویسکار کولر در گرمای طاقت فرسای تابستان کار ساده ای نیست. قبل از اینکه هوا گرم و طاقت فرسا شود نسبت به نصب و سرویس کولر های آبی اقدام کنید. برای ثبت سفارش  از طریق اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. ثبت سفارش در این سامانه رایگان است. در صورت نیاز به تعویض قطعات، از قبل هماهنگی های لازم انجام می شود و در صورت موافقت کارفرما، کار انجام می شود.

نصب و سرویس کولر آبی در تهران

تعویض موتور، تعویض یاتاقان، تعویض برزنت، شستشو کف کولر، تعویض کف کولر، تعمیر پوسیدگی کف کولر، تعویض تسمه کولر بخشی از خدمات نصب و راه اندازی کولر آبی هوم سرویز است. نصب سایه بان بر روی کولر از دیگر کارهایی است که نباید فراموش کرد. در همه سفارش های ثبت شده در این سامانه، همیاران متخصص و با تجربه به محل اعزام می شوند. هماهنگی و زمان بندی ها طبق خواسته مشتری در هنگام ثبت سفارش رایگان انجام می شود. قبل از اینکه  روزهای داغ تابستان از راه برسد برای سرویس کولرهای آبی و تجهیزات خنک کننده یک فکر جدی بکنید.

برای اطلاع از هزینه سرویس کولر آبی  ثبت سفارش رایگان با هم سرویز تماس بگیرید

90002021

‫4 دیدگاه ها

    1. سلام بله سرویس کولر آبی در تمام فصول انجام میشه. فقط کافیه درخواست رو ثبت کنید تا همکاران طی تماس تلفنی علاوه بر راهنمایی در صورت تایید جهت انجام کار حضورتون برسند.

  1. با سلام
    احتراما اینجانب سیدرضا سجادی سرویس کار کولر آبی و مشتاق همکاری با آن مجموعه گرامی، میباشم.
    لذا خواهشمندم راهنمایی بفرمائید.
    با تشکر
    سیدرضا سجادی

    1. سلام لطفا از قسمت همکاری با هوم سرویز ثبت نام کنید تا مراحل جذب و همکاری براتون پیامک بشه. ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا