خانگی و ساختمانی

معرفی بهترین برندهای حشره کش برقی خانگی

با بهترین برندهای حشره کش خانگی در هوم سرویز آشنا شوید

تحمل حشرات موذی برای همه ما عذاب آور است و باعث می شود که ما کارهای مختلفی انجام دهیم تا از این عذاب در امان بمانیم. نصب توری پشه و استفاده از حشره کش برقی خانگی، راه هایی هستند که برای مبارزه با حشرات موذی مانند پشه و مگس استفاده می شوند و می توانند در این مسیر به ما کمک کنند.

در این مقاله می خواهیم یک مقایسه بین حشره کش برقی خانگی و نصب توری پشه انجام دهیم و در انتها بهترین برندهای حشره کش برقی را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید این حشره کش ها را دارید، بتوانید از بین آنها بهترین ها را برای خودتان انتخاب کنید. اگر به فکر خرید حشره کش برقی خانگی هستید و می خواهید در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. البته نصب توری پشه هم باعث جلوگیری از ورود پشه ها و موجودات موذی به داخل خانه شما می شود.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

حشره کش برقی چیست؟

حشره کش برقی، سیستمی است که می تواند با استفاده از سیستم الکتریسیته، حشرات موذی را از بین ببرد. حشره کش برقی پیشرفته به این صورت عمل می کند که با انتشار اشعه uv حشرات موذی را به خود جذب می کند و پس از اینکه حشرات به سمت آن آمدند، با استفاده از جریان الکتریسیته ای که دارد، آنها را می سوزاند و از بین می برد.

این موضوع تفاوت زیادی با نصب توری پشه دارد و فرآیند این دو روش باهم فرق می کند، در ادامه این روش ها را با هم مقایسه می کنیم تا بتوانید بهترین روش ممکن را برای خودتان انتخاب کنید.

دستگاه حشره‌کش
دستگاه حشره‌کش چیست؟

نصب توری پشه بهتر است یا حشره کش برقی خانگی؟

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که نصب توری پشه بهتر است و می تواند برایتان کاربردی تر باشد، یا حشره کش برقی خانگی؟

باید بگوییم که هر دوی این روش ها مناسب هستند، اما حشره کش برقی خانگی در یک مکان نصب می شود و می تواند یک اتاق را پوشش دهد، اگر هم بخواهید اتاق های دیگر را پوشش دهید، باید چندین دستگاه خریداری کنید که هزینه بسیار بالایی خواهد داشت.

همچنین حشره کش های برقی برای زمانی هستند که حشرات در خانه شما وجود داشته باشند و نتوانید از شر آنها خلاص شوید، این دستگاه می تواند حشرات موجود در فضای خانه را از بین ببرد و ممکن است قبل از کشته شدن حشرات با این دستگاه، آنها حسابی شما را کلافه و اذیت کنند؛ اما نصب توری پشه، به این صورت است که شما می توانید با استفاده از آنها و نصب توری پشه روی پنجره های خانه، از ورود حشرات به داخل اتاق جلوگیری کنید و این موضوع باعث می شود که بتوانید با آرامش زندگی کنید.

همچنین نصب توری پشه، به خاطر هزینه پایینی که دارد، می تواند برای تمام پنجره های خانه انجام شود و به این شکل دیگر در هیچ اتاقی حضور حشرات موذی را حس نخواهید کرد.

مزایای حشره کش برقی
مزایای حشره کش برقی خانگی

مزایای نصب توری پشه نسبت به دستگاه حشره کش برقی خانگی چیست؟

در ادامه می خواهیم چند مورد از مزایای نصب توری پشه را بررسی کنیم و بگوییم که این کار چه مزیتی نسبت به خرید دستگاه حشره کش برقی دارد، پس در ادامه با ما همراه باشید.

1- هزینه نصب پایین:

شما می توانید با هزینه نصب بسیار پایین، توری پشه را روی پنجره های خودتان نصب کنید؛ اما برای خرید یک دستگاه حشره کش برقی، باید هزینه های زیادی را بپردازید که این موضوع می تواند برایتان سنگین باشد.

2- هزینه نگهداری پایین:

در صورتی که بعد از نصب توری پشه، از آن به خوبی نگهداری کنید و مراقب باشید که دچار پارگی نشود، هزینه ای برای نگهداری آن نخواهید داشت و حتی اگر توری پنجره شما پاره شود، به راحتی می توانید با ترمیم توری پنجره آن را به روز اولش برگردانید و این کار را خودتان هم می توانید انجام دهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟
نصب توری
مزایای نصب توری پنجره

3- جلوگیری از ورود حشرات موذی:

همانطور که قبل تر هم گفتیم، دستگاه حشره کش برقی به این صورت عمل می کند که حشرات باید وارد فضای خانه شوند و سپس می تواند آنها را از بین ببرد.

اما نصب توری پشه باعث می شود که هیچ حشره ای به محیط خانه وارد نشود و این موضوع کمک می کند دیگر مزاحمتی برای شما وجود نداشته باشد؛ اما در صورت عدم نصب توری ممکن است حشرات وارد شوند و شما را اذیت کنند و سپس توسط دستگاه حشره کش از بین بروند.

4- عدم نیاز به انرژی:

همانطور که می دانید در فصل های گرم سال مانند بهار و تابستان، حشراتی مانند پشه و مگس زیاد هستند و می توانند باعث آزار ما شوند. در این فصل ها همچنین به دلیل مصرف بالای برق، احتمال قطع شدن برق هم زیاد است.

به همین خاطر حشره کش برقی در زمان هایی که برق وجود نداشته باشد، نمی تواند کاری برای شما انجام دهد و در این زمان ها مجبورید خودتان دست به کار شوید و این حشرات را از بین ببرید.

در صورتی که نصب توری پشه نیاز به هیچ انرژی برای کار کردن ندارد و پس از نصب به راحتی می تواند در هر شرایطی جلوی ورود حشرات را به داخل خانه بگیرد.

تا به اینجا در مورد مقایسه نصب توری پشه و دستگاه حشره کش برقی صحبت کردیم، حالا در ادامه می خواهیم چند مورد از بهترین برندهای حشره کش برقی خانگی در بازار را به شما معرفی کنیم تا در صورتی که خواستید این دستگاه را خریداری کنید، بتوانید براساس بودجه خودتان، بهترین گزینه های ممکن را انتخاب کنید و به خوبی از آن استفاده کنید.

بهترین برندهای حشره کش برقی
بهترین برندهای حشره کش برقی

بهترین برندهای حشره کش برقی خارجی و ایرانی

1- برند تارومار:

برند تارومار احتمالا برایتان در زمینه حشره کش آشنا است و از قرص ها و اسپری های این برند استفاده کرده اید. اما خوب است که بدانید این برند علاوه بر تولید قرص های پشه و اسپری های حشره کش، اقدام به تولید دستگاه حشره کش برقی هم کرده است و می توانید با استفاده از این دستگاه ها، حشرات را به راحتی از بین ببرید و خانه ای امن و راحت داشته باشید.

2- برند شهاب:

برند شهاب هم یکی دیگر از برندهای محبوب و موفق در زمینه لوازم حشره کش است و این برند اقدام به تولید دستگاه حشره کش برقی هم کرده است و با استفاده از این دستگاه و نصب آن در منزل خودتان، می توانید به راحتی و بدون نیاز به اقدام توسط خودتان، حشرات را از بین ببرید و برای همیشه با آنها خداحافظی کنید.

3- برند ویداسی:

برند ویداسی هم یکی دیگر از برندهای خوب در حوزه تولید حشره کش برقی است و در این زمینه توانسته دستگاه های دستی و اتوماتیک خیلی خوبی را تولید کند که می توانید با استفاده از آنها، به راحتی حشرات موذی را از بین ببرید و خودتان را از شر آنها خلاص کنید.

4- برند صاعقه:

برند صاعقه هم یکی دیگر از برندهای موفق در زمینه تولید دستگاه حشره کش برقی است که توانسته دستگاه هایی را متناسب با نیازهای مختلف طراحی کند و شما می توانید بر اساس بودجه و نیاز خودتان، هرکدام از دستگاه های تولیدی این شرکت را تهیه کنید و با نصب آنها در خانه خودتان، حشرات موذی را از بین ببرید و فضایی دلنشین برای خودتان ایجاد کنید.

دستگاه حشره کش
بهترین دستگاه حشره کش برقی

بهترین حشره کش برقی خانگی چیست؟

ممکن است بخواهید بدانید که بهترین حشره کش برقی خانگی چیست، باید بگوییم که تمامی حشره کش های برقی خوب هستند و می توانند کار خودشان را انجام دهند، اما اینکه چقدر خوب عمل کنند و بتوانند حشرات را از بین ببرند، کاملا بستگی به هزینه ای دارد که برای آنها در نظر گرفته اید.

مثلا حشره کش برقی که با 100 هزارتومان تهیه کرده اید، قطعا نمی تواند به اندازه حشره کش برقی صاعقه که چند میلیون تومان است خوب عمل کند. در نصب توری پشه هم دقیقا به همین صورت است، مثلا شما می توانید از انواع توری پشه مانند توری پلیسه، توری فلزی، توری رولینگ و… استفاده کنید تا بتوانید جلوی ورود حشرات را بگیرید. شما می توانید نصب توری پنجره و نصب پنجره یو پی وی سی کشویی را به تیم حرفه ای و متخصص هوم سرویز بسپارید.

تمام این توری ها یک کار را انجام می دهند و تفاوت آنها در هزینه ای است که می پردازید و هرچه هزینه ای که می پردازید بیشتر باشد، کیفیت نصب توری پشه بیشتر خواهد بود و ماندگاری آن در طول سالیان مختلف، بسیار بهتر است.

پس نیاز است که به این موضوع دقت کنید و با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، تصمیم بگیرید که نصب توری پشه برای شما بهتر است یا خرید یک دستگاه حشره کش برقی با کیفیت پایین تر.

در این مقاله در مورد انواع برند حشره کش برقی صحبت کردیم و گفتیم که بهترین برندهای حشره کش برقی موجود در بازار چه چیزهایی هستند. همچنین گفتیم که تفاوت حشره کش برقی و نصب توری پشه چیست و نصب توری پشه چه مزایایی نسبت به دستگاه حشره کش برقی دارد. در ادامه هم در مورد این صحبت کردیم که بهترین حشره کش برقی خانگی چه دستگاهی است و گفتیم که چه چیزهایی می تواند در کارکرد این دستگاه تاثیرگذار باشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟
توری پنجره
نصب توری پنجره

در انتها توصیه می کنیم اگر می خواهید به صورت کامل جلوی ورود حشرات به فضای خانه را بگیرید، حتما نسبت به نصب توری پشه اقدام کنید تا نیازی به استفاده از دستگاه های حشره کش نداشته باشید و بتوانید به راحتی حشرات موذی را از خانه خودتان دور کنید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که بتوانید بهترین حشره کش برقی خانگی را پیدا کنید.

نصب انواع توری برای درب و پنجره با هوم سرویز

همانطور که در این مقاله خواندید، نصب توری پنجره، از بهترین راه ها برای جلوگیری از ورود انواع پشه و مگس است. برای نصب توری درب و پنجره شما می توانید این کار را به تیم حرفه ای و متخصص هوم سرویز بسپارید تا انواع مدل توری های کشویی و توری های ثابت را برای شما نصب کنند و راه های ورود حشرات به خانه شما را ببندند.

قیمت نصب توری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا