رایانه و تکنولوژی

چرا هر سیستمی به آنتی ویروس نیاز دارد؟

اگر از نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس روی سیستم، استفاده نمی کنید یقینا دچار مشکل هستید. شاید در ظاهر متوجه هیچ اشکالی نشوید ولی بسیاری از نرم افزارهای جاسوسی، بد افزارها، تروجان و حتی ویروس های خطرناک روی سیستم تان نصب شده که از وجودشان بی خبر هستید. نصب آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی روی سیستم های کامپیوتری یکی از اولین کارهایی است که هر کاربری باید انجام دهد. آیا تصور می کنید هزینه نصب نرم افزار زیاد است و نمی خواهید هزینه اضافه ای بپردازید؟ این دلیل خوبی برای به خطر انداختن اطلاعات شخصی تان نیست. فایل های مخرب منتظر پیدا کردن راهی برای ورود به سیستم تان هستند.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نصب آنتی ویروس و نرم افزارهای امنیتی

میلیون ها کاربر در سراسر جهان با کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و دیگر دستگاه ها می توانند با اتصال به درگاه های اینترنتی به دنیایی از اطلاعات دست پیدا کنند. توسعه دهندگان وب و برنامه نویسان صدها برنامه و نرم افزار کاربردی و ویژه را منتشر کرده اند. روی دستگاه های شخصی کاربران ده ها نرم افزار بازی یا تخصصی از طریق اینترنت نصب شده است. این یک روی قضیه و به اصطلاح جنبه خوب آن است. در سوی دیگر هزاران فایل مخرب برای کسب اطلاعات کاربران به صورت مخفی و پنهان به همراه نرم افزارهای عمومی و کاربردی، بازی های اینترنتی و دیگر فایل ها وارد سیستم می شوند. هر بار که فیلم یا آهنگی دانلود می کنید راه را برای ورود بد افزارها ویروس ها باز کرده اید. تنها راه ایمن برای جلوگیری از این مشکل، نصب نرم افزارهای امنیتی و به روز نگهداشتن سیستم عامل است.

اگر هنوز آنتی ویروس نصب نکرده اید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

نصب آنتی ویروس 2020

با نصب آنتی ویروس در مقابل چه چیزی محافظت می شوید؟

آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی تنها جلوی ورود ویروس های رایانه ای را نمی گیرند بلکه به طور کلی رایانه را در برابر هر نوع هجومی محافظت می کنند. این هجوم می تواند به قصد سوء استفاده از اطلاعات انجام شود یا اینکه هدف تخریب فایل های نصب شده باشد. یک برنامه آنتی ویروس خوب برای محافظت از کامپیوتر ضروری است و می تواند داده ها را از حملات زیادی محافظت کند از جمله:

  • نصب آنتی ویروس از رایانه در برابر ویروس های آسیب رسان محافظت می کند
  • محافظت از Rootkit  با جلوگیری از ایجاد بدافزارهای رایانه ای که در فایل های پنهان جا خوش کرده اند
  • محافظت از ربات های مخرب که از راه دور سعی در اعمال مجرمانه و حملات سایبری دارند.
  • جلوگیری از آلوده شدن رایانه های شخصی به انواع اسپم و …
  • نرم افزار آنتی ویروس می تواند از بروز  حمله کرم های رایانه ای جلوگیری کند
    با نصب آنتی ویروس از اسب های Trojan در امان هستید و موقع آلوده شدن سیستم یک هشدار دریافت می کنید
  • شناسایی  نرم افزارهای که به قصد جمع آوری داده ها روی رایانه نصب شده اند و اطلاعات را ارسال می کنند

چگونه نرم افزارها را در رایانه شخصی نصب کنیم؟ نصب نرم افزار در منزل

هزینه نصب آنتی ویروس

مزایای نصب آنتی ویروس چیست؟

برخی از افراد به گان اینکه همیشه به اینترنت متصل نیستند از نرم افزارهای امنیتی استفاده نمی کنند. تا زمانی که رایانه ها وجود داشته باشند ، چه به اینترنت متصل باشند یا نه ، همیشه به نرم افزار آنتی ویروس نیاز خواهید بود.خسارات میلیارد دلاری به شرکت ها و ارتکاب کلاهبرداری های بزرگ و دیگر اعمال مجرمانه همیشه از سوی افراد مجرم صورت نمی گیرد. گاهی پشت همه این قضایا جوانی نشسته که تنها برای سرگرمی به سیستم های رایانه ای نفوذ می کند. شاید با نصب آنتی ویروس نتوانید به طور کامل جلوی حملات سایبری را بگیرید ولی حتما برای نفوذ به رایانه یک سد محکم ایجاد کرده اید. در اغلب موارد یک هکر جوان برای کنجکاوی دست به حملات سایبری می زند و قصد سرقت اطلاعات را ندارد. اما با ارسال سیگنال نفوذ به دیگر هکرها، راه برای حملات بدتر و سوء استفاده بزرگتر باز می کند.

  • تشخیص آلودگی های سیستم عامل

با نصب آنتی ویروس به دو طریق سیستم را محافظت می کنید. همه نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ها می توانند سیستم را از نظر آلوده شدن به بد افزارها، تروجان ها و … بررسی کنند. این بررسی به صورت اتومات و دستی انجام می شود. اگر با برخی مشکلات برخورد کردید و  مثلا تنظیمات رایانه به هم خورده و تحرکات غیر عادی در جریان است، به صورت دستی آنتی ویروس را برای تست کامل فعال کنید.

  • جلوگیری از آلوده شدن سیستم عامل

بهترین حالت اینست که فایل های مخرب وارد سیستم نشوند. با نصب آخرین نسخه بروز رسانی شده آنتی ویروس می توانید رایانه را از آلودگی حفظ کنید. نرم افزارهای امنیتی خوب می توانند بسیاری از ویروس ها و بد افزارها را شناسیی کنند و جلوی ورود این فایل های آلوده را بگیرند. به این ترتیب راه نفوذ به سیستم خیلی هم ساده نیست و فایل مخرب نمی تواند پنهانی روی سیستم نصب شود. نرم افزار آنتی ویروس با ارسال پیام هشدار، کاربر را از نفوذ آگاه می کند و اتومات جلوی فایل مخرب را می گیرد.

antivirus-software

نصب ویندوز در منزل

نصب نرم افزار ویژه تخصصی

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

خدمان نصب نرم افزارهای کاربردی و تخصصی در محل

پس از نصب ویندوز لازم است تا نرم افزارهای عمومی و کاربردی را روی سیستم نصب کنید. حتی به روزترین سیتم عامل بدون نرم افزاهای عمومی کارایی مناسبی ندارد. نصب آنتی ویروس ، نرم افزارهای تخصصی یا نرم افزار بازی و دیگر موارد از خدمات کامپیوتری هوم سرویز است که در محل ارائه می شوید. بازی خورهای حرفه ای می توانند جدیدیترین بازی ها را به محض انتشار، درخواست دهند. هر نوع نرم افزاری که نیاز دارید ما برای تان نصب می کنید. همه نرم افزارهای نصب شده، نسخه اصلی هستند و بدون رمز و یا زمان بندی می باشند. جهت ثبت سفارش از اپلیکیشن هوم سرویز اقدام کنید. این سرویس در همه مناطق تهران ارائه می شود. تکنیسین حرفه ای کامپیوتر جهت نصب نرم افزارهای درخواستی به محل مراجعه می کند پس نیازی به خارج کردن دستگاه از منزل نیست.

خدمان نصب نرم افزار و بازی را از طریق اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان نصب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا