نظافت و پذیرایی

نکات مهم نظافت منزل در پیشگیری از کرونا

نظافت منزل در پیشگیری از انتقال بیماری ها اهمیت زیادی دارد. همه کارهایی که در تمیزکاری های روزانه و هفتگی انجام می شود به نوعی در حفظ بهداشت و سلامت خانوار نقش دارد. اما این روزها روش های معمول نظافتی به تنهایی نمی تواند مانع ورود ویروس کرونا به داخل خانه هایمان شود. برای پیشگیری از کرونا باید ضد عفونی منزل به صورت اصولی انجام شود. ضد عفونی لوازم و وسایل خانه، افراد خانوار را از بیماری دور نگه می دارد. با رعایت ترفندهای ساده می توان زنجیره حیات ویروس را قطع کرد. نظافت منزل و محل کار برای ریشه کنی کامل ویروس الزامی است. 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

پیشگیری از کرونا در محیط خانه

خانه محل آسایش خانوار است این روزها که همه دنیا با ویروس کرونا درگیر شده، چه کارهایی می توان انجام داد تا آرامش خانه حفظ شود؟ این سوالی است که ذهن اکثر افراد را درگیر کرده است. عقل حکم می کند که از ورود ویروس به فضای امن خانه ها جلوگیری شود. اجتناب از بیرون رفتن های غیر ضروری و شستشوی مداوم دست ها از مهم ترین موارد است. علاوه بر آن با نظافت خانه می توان خطر ابتلا به بیماری را تا حد صفر کاهش داد. نیازی به شستشوهای غیر ضروری و وسواس گونه نیست. اگر بدانید چطور لوازم منزل را ضد عفونی کنید دیگر مجالی برای خودنمایی ویروس باقی نمی ماند. به جای اینکه دائم بشور و بساب کنید، محل های زندگی ویروس را شناسایی کنید.

توصیه های شرکت خدماتی نظافت منزل 

پیشگیری از کرونا در سال جدید

نظافت آشپزخانه در پیشگیری از کرونا

آشپزخانه می تواند عامل سلامتی و یا بیماری تان باشد اگر بهداشت در آشپزخانه ضعیف باشد یک خطر جدی کل افراد خانواده را تهدید می کند. برای شروع همه مواد غذایی را قبل از انتقال به یخچال ضد عفونی کنید. میوه و سبزیجات را نشسته داخل یخچال قرار ندهید. استفاده از نمک و سرکه برای شستن سبزیجات کافی است. سطح بیرونی یخچال را با مواد پاک کننده و ضد عفونی کننده، تمیز نگه دارید. دستمال آغشته به آب و الکل برای پاک کردن سطوح خارجی لوازم آشپزخانه نظیر ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال- فریزر و گاز کافی است. 

  • ضد عفونی اجاق گاز برای پیشگیری از کرونا

اصولا این ویروس در مقابل حرارت، مقاومت چندانی ندارد. برای تمیز کردن سطح گاز و شعله ها از مخلوط سرکه و جوش شیرین استفاده کنید. اسپری های تمیز کننده مخصوص اجاق گاز هم برای این کار مناسب هستند. در انتها از یک اسپری ضد عفونی کننده برای روی اجاق استفاده کنید.

هشدار: از اسپری الکل روی شعله های روشن اجاق گاز، شدیدا پرهیز کنید

  • ضد عفونی کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه محل تجمع چربی و آلودگی است. در برنامه نظافتی هفتگی حتما نظافت کابینت ها را قرار دهید. چربی های روی سطح کابینت به همراه گرد و خاک ، نوعی ماده چسبنده را ایجاد می کنند که به این راحتی ها نمی توانید از شر آن خلاص کنید. برای پیشگیری از کرونا در محیط آشپزخانه حتما درب و دستگیره کابینت ها را تمیز کنید. با استفاده از اسفنج و شوینده های معمولی روی درب ها را پاک کنید. سرکه و جوش شیرین، آب ژاول و آب، مخلوط آب و الکل همگی برای ضد عفونی کردن دستگیره های فلزی کابینت ها استفاده می شود. با هر کدام که در دسترسان است روی کابینت ها، درب و دستگیره ها را تمیز کنید.

فوت و فن شستشوی لوردراپه در منزل

ترفندهای پیشگیری از کرونا

 

  • پیشگیری از کرونا با ضد عفونی کف خانه

کف خانه و آشپزخانه هم در معرض آلودگی قرار دارند. به خصوص افرادی که با کفش در داخل خانه تردد می کنند بیشتر دقت کنند. حتما کفش ها را در بیرون از آپارتمان گذاشته و از رو فرشی در داخل منزل استفاده کنید تا آلودگی کف خیابان به داخل خانه وارد نشود. برای ضد عفونی کف منزل از کمی آب ژاول و آب کمک بگیرید. پارکت لمینت، کفپوش های چوبی و سرامیک نیاز به ضد عفونی دارند. یک تی نمدار یا دستمال مرطوب آغشته به مواد ضد عفونی کننده برای این کار کافی است. 

هرگز مواد سفید کننده قوی را روی کفپوش ها اسپری نکنید

  • ضد عفونی شیرآلات و پیشگیری از کرونا

شیرآلات سرویس بهداشتی از جنس استیل هستند که ویروس به آن علاقه زیادی نشان می دهد. وقتی دست ها کثیف است و شیر آب را باز می کنید ویروس از دست به روی شیر آب منتقل می شود. به این ترتیب نفر بعدی که شیر آب را باز می کند، دچار بیماری خواهد شد. برای ضد عفونی شیر آلات از اسپری هایی که در فروشگاه ها موجوذ است، کمک بگیرید. مخلوط آب و الکل 70 درصد هم برای این کار کفایت می کند. به طور روزانه با استفاده از سرکه سفید روی شیر آلات را اسپری کنید تا هم تمیز و درخشان باشند و هم اثری از میکروب و ویروس روی آن ها باقی نماند. 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نظافت داخل منزل یا محل کار هم ارائه میده؟

ضد عفونی کردن دستگیره درب ورودی آپارتمان را فراموش نکنید. درب ورودی تنها راه ورود ویروس به داخل خانه است و می بایست مثل بقیه سطوح، ضد عفونی شود. این ویروس مرگبار روی سطوح تا مدت ها زنده می ماند.

کارگر نظافت منزل پاره وقت در تهران

نظافت منزل و جلوگیری از کرونا

قیمت سرویس و نظافت منزل هوم سرویز

قیمت سرویس نظافت منزل
قیمت نظافت شرکت و محل کار

خدمات نظافت منزل و محل کار در تهران

کارهای نظافتی را به حرفه ای های هوم سرویز بسپارید. نظافت داخل خانه، راه پله و مشاعات، محل کار و ساختمان های تجاری از سرویس های نظافتی در تهران است که توسط کارگر خدماتی آقا و خانم ارائه شده است. ضد عفونی لوازم منزل و مبلمان اداری تحت نظارت مشتری و با کیفیت عالی انجام می شود. با نصب اپلیکیشن هوم سرویز امکان دستیابی به صدها سرویس خدماتی وجود دارد. پس از ثبت سفارش، تیم پشتیبانی برای هماهنگی های بعدی با شما تماس می گیرد. هنگام ثبت سفارش می توانید درخواست نظافتچی خانم یا آقا را به تفکیک ارسال کنید. لازم به ذکر است که برای پیشگیری از مشکلات بعدی، حتما موقع مراجعه همیار در محل حضور داشته باشید. سرویس های نظافتی هوم سرویز به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه ارائه می شود. قبل از درخواست می توانید از مشاوره رایگان استفاده کنید.

برای ثبت سفارش سرویس نظافت داخل منزل یا محل کار از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

90002021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا