لوازم خانگی

هنگام خرید مبلمان اداری حتما این نکات را در نظر بگیرید

چه صاحب یک شرکت باشید و چه دفتری برای کار خودتان داشته باشید، در هر صورت شما به خرید مبلمان اداری نیاز پیدا خواهید کرد. مبلمان اداری کالایی است که در شرکت یا محل کار شما قرار داده می شود تا مهمان ها و مراجعه کنندگان بتوانند روی آن بنشینند و به کارشان رسیدگی شود. راحتی و زیبایی مبلمان اداری بسیار مهم است؛ زیرا هم روی حس مشتریان و همکاران شما تاثیر می گذارد و هم روی دکوراسیون محیط و زیبایی فضا تاثیر زیادی دارد. به همین خاطر انتخاب مبلمان اداری کاری مهم و ضروری است و شما باید به خوبی روی آن زمان بگذارید تا بهترین مدل مبلمان اداری را خریداری کنید.

اگر می خواهید بدانید که چطور خرید مبلمان اداری را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و مبلمانی مناسب با نیاز خودتان را انتخاب کنید، حتما تا انتهای این مقاله با هوم سرویز همراه باشید.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

نکات مهم برای خرید بهترین مبلمان اداری

همه ما دوست داریم مبل اداری مدرن و متناسب با نیاز خودمان را خریداری کنیم و براساس بودجه ای که داریم، بهترین انتخاب ممکن را انجام دهیم. از آنجایی که قیمت خرید مبلمان اداری پایین نیست، بهتر است روی کیفیت و دوخت این مبلمان دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل مبلمان را برای فضای اداری یا شرکت خود انتخاب کنید. مطالب این نوشته برای خرید مبلمان اداره، شرکت، بانکها، سازمانهای مرکزی و… کاربرد دارند و می توانید از آنها استفاده کنید. در ادامه مطلب نکاتی را برایتان می گوییم که به شما کمک می کنند بتوانید بهترین مبلمان اداری را برای خودتان انتخاب کنید.

خرید مبلمان اداری
نکات مهم برای خرید مبلمان اداری

1- به بودجه خود توجه کنید؛ زیرا بودجه شما مهم است!

اولین نکته مهم در خرید مبلمان اداری، این است که به بودجه خود نگاه کنید و براساس آن به دنبال خرید مبل اداری باشید. اگر بخواهید مبل اداری شیک و خیلی لوکس خریداری کنید، قطعا به همین اندازه نیاز به بودجه بیشتری دارید و باید میزان بودجه تان را افزایش دهید، اما اگر میزان بودجه شما محدود است، بهتر است به فکر مبلمان اداری ارزان تر و معمولی تر باشید. برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها، حتی می توانید به فکر خرید مبلمان اداری دست دوم هم باشید.

2- فضای خودتان را در نظر بگیرید!

مبل اداری باید براساس میزان فضایی انتخاب شود که برای آن در نظر گرفته اید. اگر فضای محدودی دارید، بهتر است مبل های کوچک و جمع و جورتری را برای خودتان تهیه کنید. اگر هم فضای شما محدودیتی ندارد، می توانید از مبل های بزرگتر و راحت تر استفاده کنید. مبل ال اداری هم می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. بهتر است از فروشنده مبلمان بپرسید که چه مدل مبلمانی برای اداره یا شرکت شما مناسب است؟

3- براساس برند و شخصیت سازمان خود، مبلمان را انتخاب کنید.

در کسب و کار شما، هرچیزی باید گویای شخصیت برندتان و خودتان باشد، به همین خاطر خیلی مهم است که مبلمان اداری را انتخاب کنید که گویای این موضوع باشد. یعنی مدل و رنگ مبلهای اداره شما باید با برندتان هماهنگی داشته باشد.

مبلمان اداری شما باید متناسب با هویت برند شما انتخاب شود. مثلا می توانید رنگ مبلمان را متناسب با رنگ سازمانی خودتان هم در نظر بگیرید تا هماهنگی بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.

نکته مهم دیگر است که مبلمان اداری معمولا برای مهمانان یا مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد، به همین خاطر مهم است که به راحتی و مناسب بودن آن توجه کنید تا حس خسیس بودن شما به مخاطبتان منتقل نشود!

خیلی از سازمان های مبلمانی کاملا معمولی و بی کیفیت را خریداری می کنند که این موضوع تاثیر منفی در شخصیت برند آنها خواهد داشت. احتمالا شما هم تجربه نشستن روی مبلهای بی کیفیت و خیلی سفت را دارید که حس ناراحتی به شما منتقل کردند. پس روی انتخاب مبلمان اداری خود وقت بگذارید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خرید مبلمان اداری
جدیدترین و راحت ترین مدلهای مبلمان اداری

4- به خدمات پس از فروش سرویس مبلمان دقت کنید.

نکته مهم دیگری که خیلی از اوقات به آن توجه نمی شود، خدمات پس از فروش شرکتی است که از آن مبلمان اداری خریداری می کنید. مبلمان اداری اگر زیاد مورد استفاده قرار بگیرد که معمولا همینطور است، نیاز به تعمیر و نگهداری خواهد داشت و به همین خاطر مهم است که بتوانید شرکتی را برای خرید مبل اداری در نظر بگیرید که خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد و نیازهای شما را برطرف کند. بهتر است در این زمینه حتما با شرکت موردنظر خودتان صحبت کنید تا مطمئن شوید که در آینده مشکلی ایجاد نخواهد شد.

5- راحتی مبلمان را در اولویت قرار دهید.

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، مبلمان اداری شما باید راحت و مناسب باشد و برای استفاده طولانی افراد هم مناسب باشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر مبل هم ارائه میده؟

ممکن است شما جلسه ای داشته باشید که بخواهید در آن مذاکره مهمی را انجام دهید، اگر در چنین موقعیتی مبل اداری شما مناسب نباشد و طرف مقابل مذاکره نتواند به راحتی روی آن بنشیند، قطعا خسته می شود و ممکن است مذاکره را ناتمام بگذارد یا جلسه مهم شما و نتیجه پایانی، آن طور که شما می خواهید پیش نرود؛ پس به راحتی مبلمان خودتان هم توجه ویژه ای داشته باشید.

خرید مبلمان اداری
در انتخاب مبلمان اداری، به راحتی آن توجه کنید!

6- ماندگاری و دوام مبلمان شما مهم است!

تمام نکاتی که تا به اینجا در مورد آنها صحبت کردیم مهم هستند، در کنار آنها باید به این نکته هم توجه کنید که مبلمان اداری شما دوام و ماندگاری کافی داشته باشد.

همانطور که می دانید مبلمان اداری زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، به همین خاطر خیلی مهم است که با دوام و ماندگار باشد تا زود به زود نیاز به تعویض مبلمان خود نداشته باشید. شاید برای شما هم پیش آمده است که به سازمانی بروید و مبلمان اداری آنها دچار خرابی باشد یا ظاهر مناسبی نداشته باشد، این نکته سریعا تاثیر منفی روی ذهن ما می گذارد و در مورد آن سازمان ذهنیت بدی پیدا می کنیم. اگر می خواهید سازمان شما دچار این مشکل نشود، حتما به کیفیت و دوام مبلمان اداری خودتان توجه کنید.

پس تا به اینجا متوجه شدید که راحتی، زیبایی، کیفیت و دوام مبلمان اداری بسیار مهم است و در زمان خرید مبلمان اداری بهتر است به این ویژگی ها توجه داشته باشید.  پس از بررسی نکات مهم در زمان خرید مبل و صندلی اداری، حالا می خواهید به سراغ موارد دیگری برویم که در مورد مبل اداری باید بدانید.

خرید مبلمان اداری
جدیدترین مدلهای مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری ارزان

یکی از نکاتی که زیاد با آن برخورد کرده ایم، این است که خیلی ها به دنبال خرید مبلمان اداری ارزان هستند.

در هنگام خرید مبلمان اداری ارزان، به این نکته توجه داشته باشید که مبلمانی که انتخاب می کنید هم باید موارد ذکر شده در بخش قبلی را داشته باشد و متناسب با نیازهای شما باشد. یعنی اینطور نباشد که به خاطر پرداخت هزینه کمتر، به سراغ مبلهای نازیبا و قدیمی بروید! یادتان باشد مبلهای شما در دکوراسیون و زیبایی محیط و نگاه افراد به برند شما تاثیر می گذارد؛ به همین دلیل بهتر است کیفیت را فدای ارزان بودن نکنید؛ چون در آینده با مبل اداری خودتان به مشکل خواهید خورد و مجددا نیاز پیدا می کنید که مبلمان اداری دیگری تهیه کنید.

خرید مبلمان اداری
خرید مبلمان اداری دست دوم، راهی برای کاهش هزینه ها!

خرید مبلمان اداری دست دوم

همانطور که در ابتدای این مقاله هم گفتیم، اگر بودجه شما برای خرید مبلمان اداری محدود است، بهتر است به فکر خرید مبلمان اداری دست دوم باشید. بعضی از مبلهای دست دوم، سالم و زیبا هستند و دوست دوم بودن آنها زیاد به چشم نمی آید. اگر واقعا بودجه شما محدود است، می توانید برای خرید مبلمان اداری دست دوم اقدام کنید تا پول کمتری بپردازید.

گاهی اوقات ممکن است مبلمان دست دوم نیاز به روکش جدید صندلی ها داشته باشد و شما می توانید با هزینه کم، روکش مبلهای خود را عوض کنید. در هر صورت شما می توانید مبلمان هایی را پیدا کنید که متناسب با نیاز شما باشند و با بودجه شما هم همخوانی داشته باشند. فقط کافی است برای این موضوع جستجو کنید و بخش مبلمان اداری سایت های واسطه مانند سایت دیوار را ببینید تا بتوانید متناسب با نیاز خودتان مبل مناسبی پیدا کنید. البته در این موضوع هم دقت کنید که تمامی معیارهای گفته شده را رعایت کنید تا بتوانید براساس نیاز و بودجه خودتان، مبل مناسبی را انتخاب کنید.

شستشوی مبلمان اداری در هوم سرویز

میز و صندلی های و مبلهای اداری، به دلیل استفاده طولانی مدت و زیاد افراد زود کثیف می شوند و به شستشو نیاز پیدا می کنند. برای شستشوی مبلمان اداری می توانید از خدمات هوم سرویز برای شستشوی مبلمان اداری در محل استفاده کنید تا مبلها و صندلی های موجود در اداره یا شرکت شما به خوبی تمیز شوند و ظاهر بهتری به خود بگیرند. 

قیمت خشکشویی مبل

در این مقاله در مورد مبلمان اداری صحبت کردیم و گفتیم که برای خرید مبلمان اداری مناسب و خوب، چه نکاتی را باید رعایت کنید. همچنین گفتیم که مبلمان اداری دست دوم و مبلمان اداری ارزان چه نکاتی دارند و چطور می توانید از بین آنها، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. امیدواریم با استفاده از این مقاله، بتوانید نیازهای خودتان را برای خرید مبلمان اداری برآورده کنید. در محیط های اداری، نیاز به کتابخانه و قفسه ها برای قرار دادن پوشه ها، مدارک و اطلاعات بسیار حس می شود، پس اگر به دنبال تیمی متخصص برای ساخت قفسه چوبی هستید، اجازه دهید که هوم سرویز این کار را برای شما انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا