رایانه و تکنولوژی

ساخت کانال واتساپ + ویدئوی آموزشی

چگونه در واتساپ کانال بسازیم؟

واتساپ یکی از پیام رسان های پرطرفدار این روزها است که خیلی از افراد از آن برای آموزش های آنلاین و ارتباط های کاری استفاده می کنند. این پیام رسان امکانات مناسبی را ارائه می دهد و می توانید در آن کارهای مختلفی را انجام دهید. واتساپ بیزینس نیز مخصوص کسانی است که می خواهند مشتریان خودشان را مدیریت کنند و یک نسخه مخصوص کسب و کارها است.

یکی از پرطرفدارترین امکانات واتساپ، ساخت کانال واتساپ است که کمک می کند افراد بتوانند به صورت گروهی با هم به تبادل نظر بپردازند و درباره چیزهای مختلفی که می خواهند بحث کنند. اما خیلی از افراد به خوبی با این امکان واتساپ آشنایی ندارند و نمی توانند به درستی از آن استفاده کنند.

در این مقاله میخواهیم در مورد روش ایجاد کانال در واتساپ صحبت کنیم. بگوییم که چطور می توانید در واتساپ، یک کانال برای خودتان ایجاد کنید و از آن برای امور و اهداف مهمی که دارید استفاده کنید و اطلاع رسانی های موردنیاز خودتان را انجام دهید.

اگر به دنبال این هستید که در واتساپ یک گروه یا کانال تشکیل بدهید. با استفاده از آن، هدف خاصی را برای خودتان محقق کنید و نمی دانید که چطور باید این کار را انجام دهید یا روش درست مدیریت کانال واتساپ چگونه است، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و ویدیو آموزشی که برایتان آماده کرده ایم را از دست ندهید.

فهرست مطالب

ساخت کانال در واتساپ فارسی

خیلی از افراد در گوشی خودشان از واتساپ فارسی استفاده می کنند و نسخه انگلیسی آن را ندارند. ممکن است فکر کنید که در واتساپ فارسی روش ساخت کانال واتساپ متفاوت است و باید راه دیگری را بروید.

اما باید بدانید که این کار هیچ تفاوتی با واتساپ انگلیسی ندارد. به راحتی می توانید در چند دقیقه، یک کانال حرفه ای و مناسب برای خودتان ایجاد کنید. همچنین این نکته باید بدانید که واتساپ کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند. هر امکاناتی که در نسخه انگلیسی این پیام رسان وجود دارد، در نسخه فارسی آن نیز موجود است.

آموزش ساخت کانال واتساپ
آموزش ساخت کانال واتساپ

ساخت کانال فروشگاهی در واتساپ

همانطور که قبل تر هم اشاره کردیم، خیلی اوقات ممکن است بخواهید محصولات خودتان را در واتساپ به نمایش بگذارید. بخواهید برای این کار یک کانال فروشگاهی ایجاد کنید. برای ساخت کانال در واتساپ باید ابتدا آن را ایجاد کرده و به صورت گروه بسازید. سپس گروه خودتان را تنظیم کنید تا به کانال تبدیل شود.

این کاری است که باید انجام دهید و مراحل آن به صورت قدم به قدم در ویدیو آموزشی که در این مقاله برایتان قرار داده ایم، به صورت کامل آموزش داده می شوند.

چگونه برای کانال واتساپ عکس بگذاریم؟

احتمالا کانال های واتساپی را دیده اید که عکس ندارند و این موضوع باعث می شود که خیلی به چشم نیایند و ظاهر جذابی نداشته باشند. به همین خاطر نیاز است که حتما پس از ساخت کانال واتساپ روی آن عکس نیز بگذارید تا به چشم بیاید و افراد بیشتری را جذب کنید.

برای این کار باید به تنظیمات کانال خودتان وارد شوید. سپس به قسمت تنظیم عکس بروید و از گالری خودتان استفاده کنید تا برای کانال واتساپ خودتان یک عکس مناسب را تنظیم کنید.

این کار ممکن است برایتان کمی سخت باشد. ندانید که دقیقا از چه راهی باید آن را انجام دهید، به همین خاطر در ویدیو آموزشی گفته شده، به صورت کامل این مراحل آموزش داده خواهد شد.

تنظیمات گروه واتساپ چگونه انجام می شود؟

خیلی از افراد به اشتباه فکر می کنند که واتساپ نیز مانند تلگرام امکانی به نام کانال دارد و می توانند در آن یک کانال برای خودشان ایجاد کنند. اما باید بدانید که واتساپ تنها قابلیت گروه دارد و شما می توانید برای خودتان یک گروه ایجاد کنید.

تنها تفاوت واتساپ این است که در گروه می توانید تنظیم کنید که دیگر اعضا قابلیت ارسال پیام را نداشته باشند و فقط ادمین یا ادمین ها بتوانند کار ارسال پیام را انجام دهند. به این ترتیب می توانید گروه خودتان را به کانال تبدیل کنید و فقط خودتان مطالب دلخواه را ارسال کنید.

همچنین در این زمینه می توانید کار دسترسی دادن به افراد مختلف برای ادمین شدن را نیز انجام دهید تا بتوانید ادمین های دیگری را نیز به کانال واتساپ خودتان اضافه کنید. در ویدیو آموزشی که در ادامه است، ساخت کانال واتساپ و مدیریت و تنظیمات آن را به صورت کامل به شما آموزش داده ایم.

روش کار با واتساپ
روش کار با واتساپ

روش ساخت کانال در واتساپ

در ادامه برایتان ویدیویی قرار داده ایم که با مشاهده آن، می توانید یاد بگیرید که چطور یک کانال واتساپ برای خودتان ایجاد کنید، آن را مدیریت کنید و تنظیمات مهم کانال خودتان را نیز انجام دهید.

جمع بندی

در این مقاله در مورد روش ساخت کانال در واتساپ صحبت کردیم. گفتیم که چطور می توانید این کار را انجام دهید و یک کانال حرفه ای برای خودتان بسازید. همچنین با هم امکانات مختلفی که در کانال واتساپ دارید را بررسی کردیم تا بتوانید از آن در راستای اهداف خودتان استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با امکانات نرم افزار واتساپ می توانید به راهنمای واتس اپ مراجعه نمایید.

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد و با استفاده از ویدیو آموزشی، تمامی موارد گفته شده را به خوبی یاد گرفته باشید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم. از شما دعوت می کنیم که در بخش تکنولوژی هوم سرویز، مقالات روش نصب تلگرام روی کامیپوتر و آموزش پاورپوینت با گوشی موبایل و حذف اکانت اینستاگرام را نیز مطالعه کنید و برای کار با رایانه و موبایل، ترفندهای بیشتری را یاد بگیرید. برای استفاده از خدمات هوم سرویز نظیر تعمیر لپ تاپ نیز روی هوم سرویز حساب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا