جابجایی و حمل بار

15 توصیه عملی برای بسته بندی اثاثیه منزل

اسباب کشی و دردسرهایش آنقدر زیاد است که گاهی خوشحالی رفتن به خانه جدید اصلا فراموش می شود. بسته بندی اثاثیه منزل در کارتن اسباب کشی از یک طرف، انتخاب شرکت باربری هم از طرف دیگر. حالا اگر به شهری دیگر نقل مکان می کنید که مشکلات دیگری هم اضافه می شود. حمل اثاثیه منزل به شهرستان دشواری های خودش را دارد. حساب و کتاب قیمت باربری و اسباب کشی هم در این آشفته بازار، بر مشکلات اضافه می کند. برای اینکه یک اسباب کشی راحت و بی دردسری را تجربه کنید قبل از هر کاری باید بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را به صورت ایمن انجام دهید. در این صورت استرس و فشار کمتری برای وسایل خواهید داشت. شکستن لوازم منزل و از بین رفتن اشیا با ارزش ، خستگی اثاث کشی را چند برابر می کند.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

توصیه های مهم قبل از بسته بندی اثاثیه منزل

قبل از اینکه به سراغ بسته بندی بروید لازم است تا کارهایی را انجام دهید به این ترتیب با نظم و سرعت بالاتری می توانید وسایل را جمع آوری کنید. اگر سرویس بسته بندی را از شرکت خدمات اسباب کشی هوم سرویز سفارش داده باشید که همه کارها توسط شرکت حمل بار انجام می شوید و نیازی نیست لوازم را خودتان بسته بندی کنید. اما اگر با کمک اعضای خانواده شروع به بسته بندی می کنید به توصیه های زیر عمل کنید:

اسباب کشی تهران

1- قبل از بسته بندی اثاثیه منزل لیست تهیه کنید

یک لیست از کارهای پیش رو تهیه کنید لازم است که با نظم و ترتیب لیست همه لوازم را تهیه کرده و جلوی هر وسیله زمان مناسب برای بسته بندی را یادداشت کنید. برای مثال همیشه یخچال و ماشین لباسشویی در روزهای آخر برای حمل آماده می شوند.

2-لوازم مناسب تهیه کنید

کارتن اسباب کشی چند لایه، جعبه های مقوایی ضخیم، پلاستیک حباب دار، نوار چسب پهن، برچسب های رنگی، ماژیک کلفت، ملحفه های بزرگ برای بسته بندی رختخواب، روزنامه باطله، منگنه و …. دیگر تجهیزات برای بسته بندی اثاثیه منزل را از قبل آماده کنید.

3-کثیفی را با خود نبرید

هیچ وسیله کثیفی را بسته بندی نکنید. همه لوازمی که نیاز به شستشو دارند را از قبل تمیز کرده و یا گردگیری کنید. در غیر این صورت بعد از نقل مکان به منزل جدید، با انبوهی از کثیفی و گرد و خاک روبرو می شوید.

4- ریشه های فرش را دریابید

همه قسمت ها یا حداقل ریشه های فرش را با یک پارچه مناسب بپوشانید تا در حین اثاث کشی فرش کثیف نشود. اگر می توانید فرش ها را برای شستشو به قالیشویی بدهید و کاور کشیده و تمیز به خانه جدیدتان ببرید.

5-مبلمان را بسته بندی کنید

بسته بندی اثاثیه سنگین و مبلمان ها کمی دشوارتر است. معمولا روی دسته ها و پایه های مبلمان با پلاستیک ضد ضربه پوشانده می شود. اگر روی مبل ها را با روکش پوشانده شود سالم و تمیز به مقصد می رسد.

زمان بسته بندی اثاثیه منزل

6-  بسته بندی اثاثیه منزل و صندوق جواهرات را امن نگهدارید

حتما جواهرات، استاد و مدارک مهم، اوراق بهادار یا هر وسیله با ارزش دیگری را نزد یکی از اقوام به امانت بگذارید تا روز اسباب کشی نگرانی بابت گم شدن اشیا گرانقیمت و با ارزش نداشته باشید.

توصیه های مهم در زمان بسته بندی اثاثیه منزل

حالا می توانید بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را شروع کنید. بهتر است از چند روز قبل لوازم شخصی و خرده ریزها را جمع کنید تا روز آخر با کمبود وقت روبرو نشوید. این نکات ریز هم راهنمای خوبی برای بسته بندی اثاثیه منزل هنگام اسباب کشی است که بد نیست امتحان کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

7-کوچک در بزرگ و برعکس

یک قانون کلی برای بسته بندی خرده ریزها و لوازم بزرگتر وجود دارد و آن اینکه وسایل کوچکتر را داخل کارتن اسباب کشی بزرگتر و وسایل بزرگتر را در کارتن های کوچکتر بسته بندی کنید. به این ترتیب احتمال شکستن و آسیب خیلی کمتر می شود.

8- کشوهای دراور

خرده ریزهای داخل کشوهای دراور را بسته بندی نکنید. تنها وسایل تیز و یا شکستنی ها را خارج کنید و بقیه لوازم را باقی بگذارید. ساعاتی قبل از حمل اثاثیه منزل هوم سرویز می توانید روی کشوهای دراور را با چسب پهن محکم کنید.

9- کارتن بسته بندی اثاثیه منزل

موقع بسته بندی اثاثیه منزل از محکم بودن کارتن اسباب کشی مطمئن شوید. ته کارتن را با نوار چسب پهن کاملا بچسبانید تا محکم شود. پس از پر کردن بسته حتما روی درب آن را نیز با نوار چسب کیپ کنید تا موقع حمل به اتوبار تهران بسته بندی باز نشود.

بسته بندی و اسباب کشی

10-سهولت حمل اثاثیه منزل

برای اینکه حمل اثاثیه منزل تهران یا شهرستان راحت تر باشد حتما کتاب و لوازم سنگین را در کارتن اسباب کشی کوچک قرار دهید. برای حمل پتو، بالش و لوازم سبک با حجم زیاد از کارتن های بزرگتر استفاده کنید. به این ترتب استحکام کارتن ها حفظ می شود.

11-نظم در بسته بندی اثاثیه منزل

نامنظم و درهم بسته بندی نکنید. لوازم داخل کمدهای یک اتاق را به صورت جداگانه در کارتن اسباب کشی قرار دهید. در این صورت موقع باز کردن هر بسته می توانید به راحتی آن را در منزل جدید بچینید. با نظم و ترتیب کارها سریع تر پیش می رود.

12-جای خالی ممنوع

فضای خالی در بین لوازم را با لباس های کهنه، روزنامه یا هر وسیله مشابهی پر کنید. بسته بندی اثاثیه منزل باید به گونه ای باشد که هیچ فضای خالی بین لوازم داخل کارتن وجود نداشته باشد. فضای خالی کارتن را نامتعادل کرده و موجب آسیب به وسایل داخل آن می شود.

13-جداسازی اشیا لوکس

لوازم گران قیمت و شکستنی ، مثل ظروف کریستال و چینی را به صورت جداگانه و با احتیاط بسته بندی کنید برای بسته بندی اثاثیه منزل لوکس و شکستنی از پلاستیک حباب دار و یا روزنامه های مچاله شده استفاده کنید. شرکت باربری می تواند کارهای بسته بندی را هم بر عهده بگیرید.

چگونه هزینه باربری و اسباب کشی را تا نصف قیمت کاهش دهیم؟

کارتن بسته بندی اثاثیه منزل

14-بسته بندی اثاثیه منزل و یراق آلات کوچک

لوازم جداشدنی و تجهیزات اضافی وسایل دکوری، آینه ها، لوستر و .. را باز کرده و در یک کارتن اسباب کشی جداگانه بسته بندی کنید. همه پیچ ها و حلقه های آویز را جدا جدا در پاکت گذاشته و رویش برچسب بزنید و داخل یک کارتن قرار دهید.

15- حمل گل ها در اسباب کشی

حفظ فضای سبز در اثاث کشی خیلی مهم است. در بخش آخر از بسته بندی اثاثیه منزل ، نوبت به گلدان ها می رسد. گلدان های کوچکتر را در باکس چوبی یا پلاستیکی قرار دهید و روی جعبه را با پلاستیک بپوشانید. گلدان های خیلی بزرگ را به صورت تکی حمل کنید.

برای جا به جایی و اسباب کشی از حرفه ای ها کمک بگیرید. سرویس اسباب کشی و حمل بار هوم سرویز آماده حمل اثاثیه منزل در تهران و شهرستان ها می باشد.

تعرفه های جابجایی و اسباب کشی در هوم سرویز 

قیمت جابجایی و اسباب کشی

هزینه کارگر جابجایی بدون کامیون و فقط کارگر برای حمل وسایل

قیمت کارگر جابجایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا