نظافت و پذیرایی

آموزش نحوه شستشوی مبل تختخواب شو

طراحان داخلی با ابداع ایده های جدید، دکوراسیون داخلی را متحول کرده اند. یکی از جدیدترین و کاربردی ترین لوازم خانگی، مبلمان تختخوابشو است. به خصوص این روزها که خانه ها کوچک و کوچکتر می شوند، این وسیله کاربرد بیشتری پیدا کرده است. این مبل ها ظاهر شیک و زیبایی دارند و در گوشه ای از هال و پذیرایی جا خوش می کنند. هر زمان هم که لازم باشد می توان با باز کردن مبلمان، یک تختخواب راحت و کم جا را در گوشه پذیرایی رو به راه کرد. استفاده دو گانه از این وسیله موجب می شود که زودتر از مبلمان ساده، کثیف شود. معمولا از سرویس خشکشویی مبل برای تمیز کردن پارچه رومبلی استفاده می شود. آیا می دانید این مبل های متفاوت را چطور باید تمیز کنید؟  شستشوی مبل تختخواب شو راه و روش خاصی دارد که در این مطلب به آن می پردازیم.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

شستشوی مبل تختخواب شو در منزل

از نظر ظاهری برخی از مبل های تختخوابشو اندازه بزرگتری از مبلمان تک نفره یا کاناپه دارند. این لوازم به صورت خاصی طراحی شده اند. امواع مبلمان تخواب شو تک نفره، دو نفره و حتی سه نفره هم در بازار موجود است. واقعیت اینجاست که این مبل ها وزن بیشتری نسبت به مبلمان معمولی دارند. حمل و نقل مبلمان و به خصوص مدل های تختخوابشو اندکی دشوار است. شرکت های خدماتی  راهکاری ساده برای نظافت و شستن این مبل های نه چندان سبک ارائه می دهند. شاید شما هم از سرویس شستشوی مبل در منزل استفاده کرده باشید. این سرویس بدون اینکه کثیف کاری داشته باشد شستن مبل و خشکشویی مبلمان را در مدت کوتاهی انجام می دهد. اما اگر می خواهید خودتان مبل تختخوابشوی خانه را تمیز کنید توصیه های این مطلب را جدی بگیرید.

هزینه شستشوی مبل در منزل با دستگاه مبل شور

هزینه شستشوی مبل تختخوابشو

نحوه شستشوی مبل تختخواب شو

وقتی تعداد اتاق ها کم باشد می توان یکی از این مبل های تختخوابشو را جانشین اتاق مهمان کرد. همانطور که می دانید این مبل ها دارای اجزای مختلفی هستند. برای شروع تمیزکاری لازم است تا همه قطعات جدا شونده را از روی مبل ها بردارید. کوسن ها، پشتی های جدا شونده، روکش مبلمان و هر قسمت دیگری را که جدا می شود، بردارید. این قسمت ها را می توانید در یک زمان دیگر تمیز کنید. معمولا در قسمت پشت یا زیر مبل ها اطلاعاتی از حوه شستشو و مواد شوینده و … نوشته شده است. این جزئیات می تواند راهنمای خوبی برای شستن مبل ها باشد. در نظر داشته باشید که برخی از پارچه ها قابلیت شستشو با آب گرم یا مواد شوینده را ندارند و تنها به طریق خشکشویی می توان آن ها را تمیز کرد.

شست و شوی مبل با تخفیف ویژه

غبارروبی مبلمان تختخوابشو

بعد از برداشتن قطعات جدا شونده نوبیت به گرفتن گرد و خاک و ….داخل بافت پارچه رومبلی است. اگر این غبارات ریز را از پارچه جدا نکنید، کارتان خیلی سخت می شود. با جاروبرقی می توانید مو، غبار و دیگر اجسام را حذف کنید. اما قبل از جارو کشیدن مبل ها یک نکته را فراموش نکنید و آن باز کردن تختخواب است. برای شستشوی مبل تختخوابشو ابتدا آن را کامل باز کنید. این وسیله در حالت مبل دارای قسمت های پنهان زیادی است. برای دسترسی به همه قسمت های پارچه مبلمان حتما مبل را به صورت تختخواب در آورید و پس از باز شدن، سطح رویه مبل را جارو بکشید. اغلب جاروبرقی ها دارای سری مخصوص مبلمان هستند. این سری ها دارای موهای مخصوصی است که می تواند گرد و خاک را جذب کند و آسیبی به پارچه نمی رساند.

خشکشویی مبلمان در منزل

نحوه شستشوی مبل تختخواب شو

نکات شستشوی مبل تختخواب شو

مواد شوینده مبل خانگی برای تمیز کردن مبل ها کاربرد فراوانی دارد. چند قطره مایع شوینده ، سطلی آب و یک اسفنج بزرگ همه چیزی است که به ان نیاز دارید. اما نکته مهم اینجاست که هرگز نباید آب را مستقیم روی مبل بریزید. اسکلت چوبی مبلمان در برابر رطوبت حساس است. کف روی آب را با استفاده از اسفنج برداشته و روی مبل تختخوابشو بکشید. اگر عادت دارید روی مبل جلوی تلویزیون بنشینید و شام تان را صرف کنید حتما لکه های سس و نوشابه و … رویه مبل ها را لک کرده است. به محض ریختن مواد غذایی یا هر ماده رنگی، آن را با پارچه خشک و تمیز پاک کنید. در مورد لکه های قدیمی می توانید به مواد شوینده کمی سرکه سفید اضافه کنید. به این ترتیب قدرت لکه بری شوینده بیشتر می شود. 

اهمیت شستن مبل تختخوابشو با دستگاه

لکه های عرق، مواد آرایشی، جوهر و … به این سادگی ها پاک نمی شوند. برای اینکه مبلمان عمر بیشتری داشته باشد نحوه شستشو و نظافت مبل ها اهمیت زیادی دارد. استفاده از سفید کننده ها و لکه بر هایی که برای شستم کاشی ها و یا لباس ایتفاده می کند در این مورد ممنوع است. برای اینکه به پارچه رویه مبل آسیب نرسد و اسکلت مبلمان هم سالم باقی بماند عملیات شستن مبل ها را به شرکت نظافتی بسپارید. هزینه شستشوی مبلمان تختخواب شو خیلی کمتر از خرید یک مبل جدید است. حتی کوچکترین سهل انگاری هم می تواند به بهای از بین رفتن رنگ پارچه تمام شود. دستگاه های خشکشویی مبلمان با جدیدترین تکنیک ها می توانند مبل، پشتی و کوسن ها را تمیز کنند. این عملیات بدون ریخت و پاش است و در زمان کوتاه تری هم انجام می شود.

بهترین مبل شویی در تهران با قیمت مناسب

شستشوی مبل تختخواب شو در تهرانشستشوی مبل تختخواب شو

قیمت خشکشویی مبل هوم سرویز

قیمت خشکشویی مبل

خدمات خشک شویی مبلمان و شستشوی مبل در تهران

شستشوی مبلمان ساده و مبل تختخواب شو در این سرویس پذیرفته می شود. انواع مبلمان پارچه ای، مخمل و … با دستگاه مخصوص شسته می شود. همیاران هوم سرویز بدون ریختن قطره ای آب روی زمین همه مبل ها را مثل روز اول تمیز تحویل می دهند. این سرویس از خدمات درب منزل است و در همه مناطق تهران ارائه می شود. به خصوص در ایام شیوع بیماری های ویروسی و میکروبی توصیه می شود حتما مبلمان را با شستشو و ضد عفونی کنید. این سرویس شامل تضمین کیفیت خدمات است پس اگر از نحوه کار همیار رضایت ندارید سریعا با پشتیبانی تماس بگیرید. در صورت عدم رضایت مشتری، این سرویس به رایگان در زمان دیگری انجام خواهد شد. برای مبلمان آسیب دیده که نیاز به تعمیر و بازسازی دارند نیز می توانید از قبل هماهنگی لازم را انجام دهید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات خشک شویی مبل هم ارائه میده؟

برای ثبت سفارش رایگان سرویس خشک شویی مبل از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا