جابجایی و حمل بار

اصول اسباب کشی راحت که قبلا به آن فکر نکرده بودید!

بسیاری از افراد خاطرات تلخی از اسباب کشی های قبلی دارند. برای این افراد اصلا چیزی به نام اسباب کشی راحت و بی دردسر وجود ندارد. هر کاری سختی های خودش را دارد و حمل اثاثیه منزل و نقل مکان به خانه جدید هم چندان ساده نیست. اما اگر کارها طبق اصول و برنامه ریزی انجام شود، اسباب کشی و جابجایی چندان هم دشوار نیست. تا چشم به هم بزنید نوبت اثاث کشی بعدی رسیده است این بار سبک اسباب کشی پیشنهادی ما را انجام دهید. احتمالا همه خاطرات اثاث کشی های قبلی را فراموش خواهید کرد.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اسباب کشی راحت چیست؟

 جابجایی و حمل اثاثیه منزل از مدت ها قبل، فکرتان را مشغول می کند احتمالا دائم برای روز اسباب کشی برنامه ریزی می کنید و هر بار این برنامه را تغییر می دهید. استرس باربری و نقل مکان به منزل جدید گاهی به حدی زیاد است که تا مدت ها نمی توانید از این جابجایی احساس خوشحالی کنید. از روزها و حتی هفته های قبل تا چندین هفته بعد، آثار اسباب کشی هنوز باقی مانده است. شاید خیلی چیزها را نتوانید تغییر دهید ولی قطعا می توانید استرس های اسباب کشی را مدیریت کنید. هدف از نوشتن این مطلب ارائه دیدگاهی تازه نسبت به کارهای روتین در اسباب کشی است به نظر وقت آن رسیده که کمی متفاوت تر عمل کنیم.

چگونه هزینه باربری و اسباب کشی را تا نصف قیمت کاهش دهیم؟

نکات اسباب کشی راحت

اسباب کشی راحت با ترفندهای بسته بندی لوازم

احتمالا سخت ترین کار در اثاث کشی، بسته بندی وسایل باشد. تصمیم گیری در مورد نقطه شروع از خود بسته بندی هم سخت تر است. بیایید کارها را ساده کنید. لزومی ندارند همه کارها را مو به مو از روی اینترنت انجام دهید. پیشنهاد می کنم از لوازم غیر ضروری مثل ظروف شکستنی آشپزخانه شروع کنید. بسته بندی این وسایل هم حساس تر و هم وقت گیرتر است. لوازم دم دستی و سرویس پخت و پز روزانه را در روز آخر بسته بندی کنید. حالا نوبت به اتاق هاست لوازم هر اتاق را به طور جداگانه در یک کارتن اسباب کشی مجزا قرار دهید. برای هر نفر یک کیف لوازم ضروری شامل وسایل شخصی، آماده کنید.

چگونه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را به یک تفریح تبدیل کنیم؟

  • جمع آوری وسایل داخل کمدهای لباس

یک کارتن بزرگ برای بسته بندی لباس ها تهیه کنید معمولا این کارتن ها رگال دار هستند و میله ای برای آویزان کردذن لباس ها در داخل کارتن بسته بندی، نصب شده است. اگر از این کارتن ها ندارید با زهم می توانید اسباب کشی راحت و بی دردسری را تجربه کنید. جمع کردن لوازم داخل کمد دیواری خیلی وقت گیر است. اما می توانید لباس ها را با چوبرختی داخل یک نایلون بزرگ یا ملحفه قرار داده و در کارتن بگذارید. به این ترتیب به محض جابجایی می توانید لباس ها را در کمد، آویزان کنید.

در مورد کشوهای دروار هم یک ترفند ساده وجود دارد. برای سبک شدن دراور، کشوها را با لباس خارج کنید. حالا بدون دست زدن به لیاس ها، می توانید روی کشوها را بپوشانید. در این صورت کار سریع تر و راحت تر انجام می شود. بعد از اسباب کشی هم می توانید کشوها را به همراه لباس در جای خود قرار دهید.

چگونه دردسرهای اسباب کشی با کودکان را کم کنیم؟

ترفندهای اسباب کشی راحت

اسباب کشی راحت بدون تحمل گرسنگی

احتمالا اخرین چیزی به آن فکر می کنید تهیه غذا برای روز حمل بار باشد. در این روز خاص اصلا وقت آشپزی و حتی نیمرو درست کردن را هم ندارید. حتما برای یکی دو وعده غذا، از قبل تدارک ببینید. شاید بد نباشد از دوستان و نزدیکان در این مورد کمک بگیرید. اگر می توانید از قبل در مورد غذاهای بیرون بر در محل جدید اطلاعات کسب کنید. بهتر است چند روز اول را از این رستوران ها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که روزهای اول هنوز وسایل آشپزخانه کامل چیده نشده. قبل از اتاق ها حتما وسایل آشپزخانه را نظم دهید تا زودتر به روال قبل برگردید.

اسباب کشی راحت با کمک حرفه ای ها

مشکلات جابجایی و حمل بار تمامی ندارد. هر طوری که برنامه ریزی کنید باز هم یک جای کار می لنگد. احتمالا در روز اسباب کشی متوجه می شوید که خیلی نکات ریز و جزئی را فراموش کرده اید. برای اینکه تجارب بد قبلی تکرار نشود از قبل با یک شرکت باربری خوب و مطمئن هماهنگ کنید. برخی از شرکت های حمل بار پیشنهادات فوق العاده ای دارند چرا از این تجارب استفاده نمی کنید؟ امکان بسته بندی لوازم، اعزام کارگر حرفه ای برای حمل اثاثیه، ماشین حمل بار و … در اغلب شرکت های معتبر پیش بینی شده است. کارهای اجرایی و دشوار را به این شرکت های باربری بپسارید و خود در روز اسباب کشی روی اجرای کار نظارت کنید. به این ترتیب کنترل بیشتری روی کار شرکت دارید و می توانید با کمترین دردسر بهترین نتیجه را بگیرید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات جابجایی و اسباب کشی هم ارائه میده؟

خدمات همه شرکت های باربری یکسان نیست. قبل از قرارداد در مورد نحوه کار و خدمات جانبی سوال کنید.

نحوه چیدن وسایل در کامیون باربری و اصول حمل بار

اسباب کشی راحتفوت و فن اسباب کشی راحت

تعرفه جابجایی و اسباب کشی در هوم سرویز

قیمت جابجایی و اسباب کشی

خدمات اسباب کشی و باربری در تهران

حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری در همه مناطق تهران پذیرفته می شود. هزینه خدمات طبق تعرفه مصوب به صورت ساعتی تعیین می شود. جهت اطلاع از تغییرات قیمت ها و همچنین ثبت سفارش از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید. اپ این سامانه کم حجم بوده و به رایگان در دسترس قرار دارد. ثبت سفارش و مشاوره کاملا رایگان است. برای حمل اثاثیه سنگین از قبل اطلاع دهید. برای جابجایی گاو صندوق، پیانو، ساید بای ساید و … نیاز به ابزار کمکی است. این سرویس آماده انجام سفارش های حمل بار به شهرستان نیز می باشد. حمل بار با وانت، کامیون و کامیونت به خواسته مشتری انجام می شود. امکان بسته بندی لوازم با هماهنگی قبلی وجود دارد. نگران صدمات احتمالی به وسایل نباشید، خدمات اسباب کشی به طور کامل گارانتی شده و هوم سرویز خسارات غیر عمدی را پرداخت می کند.

جهت ثبت سفارش رایگان سرویس جابجایی و اسباب کشی از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا