هوم سرویز

موهای سالم با ماسک مو و ویتامینه مو بانوان

رسیدگی و تقویت مو امروزه یکی از کارهایی است که در کنار مراقبت های پوستی از اهمیت زیادی برخوردار است. زیبایی پوست و مو در کنار هم میتواند زیبایی ظاهری را به حد اعلا برساند. از طرفی دیگر خیلی از عوامل موجب شده که موها آسیب دیده و طراوت خود را از دست بدهند. عوامل محیطی مانند آلودگی هوا و استفاده طولانی مدت از روسری و مقنعه در طول روز و رنگ و دکلره و استفاده مکرر از اتو و سشوار میتواند موجب آسیب های فراوان به مو شود. این آسیب دیدگی از طریق موخوره و خشکی مو و ریزش خود را نشان می دهد. استفاده از ماسک مو و ویتامینه مو بانوان از اقداماتی است که میتواند این آسیب دیدگی ها را تا میزان بالایی ترمیم کند و شادابی و زیبایی موهای شما را افزایش دهد.

منظور از ویتامینه کردن مو چیست؟

تقویت مو با استفاده از محلولهای ویتامینه مخصوص که به صورت تجاری در داروخانه ها و بازار ارائه می شود را ویتامینه کردن مو میگویند. به عبارت دیگر در پروسه ویتامینه مو و ماسک مو، فولیکول‌های مو تحریک می شود و ویتامین های مورد نیاز برای رشد و ترمیم به موها تزریق می شود. در نتیجه علاوه بر کاهش ریزش مو حجم موها نیز افزایش پیدا می‌کند. البته ماسک مو و مراقبت های بعد از ویتامینه مو نیز بسیار در ثابت نگه داشتن خواص ویتامینه تاثیر دارد.

ویتامینه مو
ویتامینه مو

فواید ماسک مو و ویتامینه مو برای بانوان چیست؟

 از فواید ویتامینه مو و ماسک مو بانوان می‌توان به حفظ رطوبت موها، درخشنگی بیشتر مو، کاهش الکتریسته ساکن در بین موها، خوش حالت شدن موها، از بین رفتن وزی مو و ترمیم بخش های آسیب‌ دیده مو اشاره کرد.

ماسک مو چیست؟

ماسک مو، یک نرم کننده و احیا کننده بسیار قوی است. استفاده از ماسک مو کراتین دار برای افرادی که موهای خود را به تازگی صاف یا فر کرده اند و موهایشان آسیب دیده است، بسیار توصیه می شود. با استفاده از ماسک مو، ریشه های مو با مواد مغذی تغذیه می شود. در داخل ماسک ها معمولا روغن ها و عصاره دانه های گیاهی و کراتین برای احیای مو وجود دارد که برای تقویت ریشه و ساقه مو موثر هستند.

تفاوت کراتینه با ویتامینه مو
تفاوت کراتینه با ویتامینه مو

تفاوت ویتامینه با کراتینه مو چیست؟

در روش کراتینه مو، مو‌ها با مواد شیمیایی که بوی تندی دارند، صاف و لخت و البته احیا می‌شوند. اثر کراتینه مو تا ۶ ماه با مراقبت باقی می‌ماند. در این روش ماده کراتین به پیاز مو نیز نفوذ می کند و موجب استحکام و سلامت بیشتر مو می‌شود؛ اما در محصولات ویتامینه مو، همانطور که از نامش مشخص است از موادی که پایه طبیعی و گیاهی دارند استفاده می شود. ویتامینه تنها موجب نرمی و درخشندگی بیشتر مو می شود و تاثیر زیادی در صاف شدن مو ندارد. مورد بعدی ماندگاری ویتامینه مو است که ماندگاری کمتری دارد. مورد بعدی اثر تقویت کنندگی و درمانی ویتامینه است که در مقایسه با کراتین مو  بیشتر است و عوارض کمتری دارد.

معرفی انواع ویتامینه مو

محصولات ویتامینه مو شامل یک شامپو قلیایی برای باز کردن فولیکول های مو، آمپول تقویتی مو و شامپوهای تقویتی است که در برند های مختلف در بازار موجود هستند. این محصولات ویتامینه بر اساس نوع مو و میزان آسیب دیدگی مو تغییر میکنند.

ویتامینه مو آقایان

ماسک مو و ویتامینه مو برای آقایان نیز کاملا شبیه ویتامینه و ماسک مو بانوان است. آقایان نیز می توانند این کار را به راحتی به کمک یک آرایشگر ماهر در خانه یا آرایشگاه انجام دهند و موهایی زیبا، شاداب و جذاب داشته باشند.

ماسک مو
روش استفاده از ماسک مو و ویتامینه مو

روش ویتامینه کردن مو در منزل

اگر می خواهید موهایتان را در منزل ویتامینه کنید، این نکات را در نظر داشته باشید:

  • در روش ويتامينه كردن مو در منزل ابتدا با شامپوی مخصوص قلیایی موهایتان را بشویید. تا چربی موها را به کلی از بین ببرید. بعد از شستشو با شامپو فولیکول و فنش های مو باز میشوند و آماده جذب مواد ویتامینه مو می شوند.
  • بعد از شستشو باید رطوبت موها به خوبی گرفته شود و بهتر است که با یک برس موها به صورت کامل براشینگ شود. زیرا وجود رطوبت مانع جذب مواد ویتامینه توسط مو می شود.
  • در مرحله بعد موهایتان را به کمک گیره و شانه قسمت بندی کنید و از فاصله 3 سانتی مو شروع به گذاشتن مواد روی موهایتان کنید بعد به مدت یک ساعت اجازه دهید مواد روی موهایتان بماند.
  • در نهایت هر قسمت مو را با اتو سرامیکی مخصوص 230 درجه از بالا به سمت پایین اتوکشی کنید. در مرحله اتوکشی باعث تزریق بهتر مواد به ساقه مو می شود.

 ویتامینه مو در خانه به کمک آرایشگر حرفه ای

با توجه به توضیحات داده شده انجام ویتامینه و ماسک مو بانوان به تنهایی کار سختی خواهد بود. مخصوصا مرحله مواد گذاری و اتوکشی تقریبا کار نشدنی است. در این مواقع بهترین کار برای نتیجه گیری بهتر کمک گرفتن از آرایشگر ویتامینه مو است. شاید ندانیم تمام خدمات زیبایی مو اعم از ویتامینه و ماسک مو بانوان رشته های تخصصی هستند که کسانی که مسئولیت این اقدامات را بر عهده میگیرند باید مدارک لازم را داشته باشند.

موهای سالم و شاداب
هزینه ویتامینه کردن مو

هزینه ویتامینه و ماسک مو

قیمت ماسک و قیمت ویتامینه کردن مو بر اساس حجم مو و بلندی مو و مصرف محصولات ویتامینه مو محاسبه می شود. شما برای اطلاع از قیمت ویتامینه مو میتوانید به صورت آنلاین با ارسال عکس از موهایتان از هزینه ویتامینه مو مطلع شوید. بعد از ارسال تصویر از موهایتان، آرایشگرهای حرفه ای با توجه به جنس موها، بلندی یا کوتاهی آنها، حجم موهای شما، میزان آسیب وارد شده به موهایتان، هزینه ویتامینه کردن موها یا استفاده از ماسک مو را به شما اعلام می کنند.

هوم سرویز ارائه دهنده تمامی خدمات زیبایی مو بانوان در کنار شماست

جهت مطلع شدن از قیمت ماسک مو کراتین و قیمت ویتامینه مو میتوانید از طریق سایت و یا اپلیکیشن هوم سرویز درخواست خود را ثبت کنید و متخصصین زیبایی مو با شما تماس بگیرند و از جزییات کار مطلع شوید و بهترین تصمیم را بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا