بنایی و دکوراسیون

کمد دیواری جادار برای اتاق کوچک

وقتی فضای کوچکی در اختیار دارید روی سطوح عمودی مانور دهید. با طراحی و ساخت انواع کمد دیواری کل مساحت دیوار به نوعی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر برای همه اتاق ها یک کمد لباس ساخته شود بسیاری از خرده ریزها و پوشاک درون این کمدها جای گرفته و از شلوغی اتاق کم می شود. طراحی کمد دیواری جادار برای اتاق کوچک ظرافت های بیشتری دارد زیرا حتی یک وجب را نیز نمی توانید از دست بدهید. از چارچوب و قفسه بندی کمد دیواری گرفته تا درب و دستگیره همگی روی کیفیت آن تاثیر دارند. کمد دیواری از وسایلی نیست که هر بار یکی دیگر سفارش دهید معمولا یک کمد خوب و با کیفیت، سال های زیادی ماندگاری دارد. ساخت کمد دیواری جدید و  بازسازی کمد دیواری قدیمی را به نجار حرفه ای سفارش دهید تا کار طبق اصول انجام شود.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کمد دیواری جادار برای اتاق کوچک

اگر متراژ اتاق خیلی کوچک باشد نمی توانید هم زمان تخت و کمد و دروار و … را در اتاق جای دهید. بسیاری از خانواده ها با این مشکل روبرو هستند. برای مثال نمی توانند در اتاق خواب کودک همه وسایل ضروری را قرار دهند. در این صورت توصیه می شود از یک کمد دیواری چند منظوره استفاده کنید. به کمد ساز سفارش ساخت کمد دیواری با طراحی ویژه را بدهید. در تصویر زیر نمونه ای از این طراحی ترکیبی را می بینید. تختخواب در وسط، دو طرف کمد لباس و در بالای تخت هم قفسه ها را می بینید. این در حالی است که تخت قابلیت جمع شدن در داخل کمد دیواری را دارد. به این ترتیب در مواقع ضروری می توانید کمد کم جا را بسته نگهدارید تا فضای اتاق کاربردی تر شود. 

قیمت ساخت کمد دیواری چقدر است؟

کمد دیواری جادار برای اتاق کوچک

مدل کمد دیواری جادار

صدها طرح و مدل برای کمد دیواری اتاق خواب و اتاق کودک وجود دارد ولی همگی قابلیت اجرا در ابعاد کمتر را ندارند. مدل کمد دیواری کوچک را هماهنگ با فضا و دکوراسیون اتاق انتخاب کنید. عمق کمد و یا بلندی و عرض آن بستگی به اتاق دارد. به طور معمول کمد دیواری های سبک کلاسیک با کنده کاری و یراق آلات بزرگ و برجسته کاری مناسب اتاق های کوچک نیست. کمد دیواری ام دی اف برای فضاهای کوچک مناسب تر است طرح های ساده ولی در عین حال شیک، دکوراسیون اتاق خواب را شیک تر نشان می دهد. مدل کمد دیواری را طوری انتخاب کنید که علاوه بر کاربردی بودن دارای المان های زیباشناسی هم باشد. 

چگونه کمد دیواری اتاق خواب کوچک را طراحی کنیم؟

قفسه بندی کمد دیواری

یک کمد دیواری جادار را از روی قفسه بندی داخلی می توان شناخت. به علت محدودیت فضا در اتاق کوچک باید طراحی داخلی طوری باشد که کمد دیواری کار کمد لباس و دراور و … را هم زمان انجام دهد. حتما چند کشوی جادار و بزرگ به دردتان می خورد. رگال لباس ضروری است و می توانید از فضای بالای رگال برای نصب قفسه های جادار با ارتفاع کم استفاده کنید. قفسه های کوتاه محل قرار دادن کفش، چتر و حتی کتاب درسی هستند. از قناسی دیوار و کنج ها نیز می توانید برای نصب کمد دیواری های کوچک، بیشترین استفاده را داشته باشید.

ساخت همه مدل کمد دیواری به قیمت توافقی

کمد دیواری جادار ارزان

درب  ریلی کمد دیواری جادار

به هنگام ساخت کمد دیواری در مورد نوع بازشوی درب تصمیم بگیرید. به طور کلی دو نوع درب برای کمد دیواری قابل نصب است. درب های لولایی در کمد دیواری های قدیمی بیشتر  دیده می شد. حرکت این درب ها روی لولا بوده و کاملا باز می شوند. فضای پشت درب کمد دیواری در محدوده باز شدن درب، اصلا قابل استفاده نیست. هر وسیله ای که در این قسمت قرار گیرد موجب کیپ شدن درب ها می شود. این روزها اغلب از کمد دیواری ریلی برای اتاق خواب کوچک استفاده می شود زیرا این درب ها موقع باز و بسته شدن فضایی را اشغال نمی کنند و بر روی ریل جابجا می شوند. اگر از نظر عمق کمد دیواری مشکلی وجود نداشته باشد به سادگی می توان کمد درب ریلی اتاق کوچک را سفارش داد. اگر در مورد متریال ساخت و یا قفسه بندی و نحوه بازشوی درب ها، به مشورت نیاز دارید با ما تماس بگیرید.

نصب کمد دیواری در کوتاه ترین زمان

قیمت کمد لباس برای اتاق کوچک

مولفه های زیادی روی هزینه ساخت کمد دیواری تاثیر می گذارند. اولین و مهم ترین عامل، جنس مواد اولیه به کار رفته در کمد دیواری است. انواع کمد دیواری از جنس چوب، ام دی اف، نئوپان و … ساخته می شود. متریال ساخت با کیفیت، قیمت بالاتری دارد ولی کیفیت اجرای کار، طراحی داخلی، نوع بازشوی درب ها، تعداد کشوها و همه تجهیزاتی که در کمد دیواری نصب می شود هزینه ها را تغییر می دهد. برای مثال قیمت ساخت کمد رختخوابی به دلیل تجهیزات کمتر، ارزان تر از کمد لباس با طبقات و قفسه های متعدد است. شاید هزینه ساخت کمد دیواری اتاق خواب منزل تان با همسایه دیوار به دیوارتان متفاوت باشد زیرا هر کدام سفارش خاصی داشته اید. به طور کلی نمی توان یک قیمت قابت برای کمد دیواری جادار اتاق کوچک در نظر گرفت.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات ساخت کمد دیواری هم ارائه میده؟

قیمت کمد دیواری و هزینه ساخت چارچوب کمد دیواری چقدر است؟

مدل کمد دیواری جادارکمد دیواری جادار برای اتاق کوچک

تعرفه ساخت کمد دیواری هوم سرویز

[table “110” not found /]

خدمات ساخت کمد دیواری در تهران

نصب کمد دیواری هوم سرویز از خدماتی است که در همه روزهای هفته، سفارش می پذیرد. پس از سفارش دهی در اپ هوم سرویز، نصاب برای اندازه گیری ابعاد کمد دیواری به محل اعزام می شود. آلبوم کارهای قبلی و مدل های جدید کمد دیواری به مشتری نشان داده می شود . پس از توافق اولیه در مورد قفسه بندی داخلی، یراق آلات و تجهیزات نصب، درب ریلی یا لولایی و …. هزینه نهایی براورد خواهد شد. نرخ خدمات بر اساس تعرفه مصنوب اتحادیه تعیین می شود. در ساخت کمد دیواری از دستگاه های پیشرفته و به روز استفاده می شود تا برش ها و صیقل ها به بهترین شکلی انجام شود. این سرویس به صورت تضمین شده ارائه می شود. کیفیت کار را با سایرین مقایسه کنید.

در هر کجای تهران که هستید ساخت کمد دیواری جدید را به حرفه ای های هوم سرویز بسپارید. ثبت سفارش و مشاوره تلفنی کاملا رایگان است.

سفارش ساخت کمد دیواری  را در  اپلیکیشن هوم سرویز به رایگان ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا