برقکاری ساختمان

چطور یک لوستر مدرن انتخاب کنیم؟

دکوراسیون مدرن بدون یک لوستر مدرن اصلا جلوه ای ندارد. سبک طراحی چراغ های آویز سقفی تنوع زیادی دارد و همین موضوع انتخاب را دشوارتر کرده است. چگونه می توان از بین صدها طرح موجود، بهترین لوستر را انتخاب کرد؟ سبک طراحی مدرن بر 2 اصل کاربردی بودن و سادگی لوازم استوار است. با در نظر گرفتن این دو مورد کار خیلی ساده تر می شود. منظور  این نیست که اصلا توجهی به ظاهر لوستر نداشته باشید و تنها روی نور و روشنایی تاکید کنید. دیگر دوران حباب های ساده روشنایی به سر رسیده و امروزه لوسترهای فوق العاده شیک تری به بازار آمده است. اگر قصد نصب لوستر جدید را دارید پیشنهادهای خوبی داریم.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

 انتخاب لوستر مدرن

یک لوستر خوب باید جوابگوی نورپردازی خانه باشد و به لحاظ زیبایی و شکل ظاهری هم مدرن دیده شود. آیا نور خانه کافی است؟ اگر نور اتاق کم است به یک لوستر با نورپردازی بالاتری نیاز دارید اما اگر از نظر نوری مشکلی وجود نداشته باشد می توانید یک لوستر تزئینی نصب کنید. چراغ های روشنایی تزئینی از نظر ظاهری بسیار متنوع هستند از لوسترهای فانتزی گرفته تا طراحی های انتزاعی در این محدوده دیده می شود. هدف از نصب لوستر هر چه که باشد، همان اصل را برای انتخاب در نظر بگیرید. تعداد لامپ ها و جزئیات بیشتر همگی به نوع کاربری و سلیقه تان ارتباط دارد. اما فراموش نکنید سقف اتاق هم بخشی از دکوراسیون منزل است و به عنوان دیوار پنجم نیاز به طراحی و نورپردازی دارد.

راهنمای کامل نصب لوستر

نصب لوستر مدرننصب لوستر در سقف چوبی چگونه است؟

محل نصب لوستر

لوستر از لوازمی است که در هر فضایی نصب می شود. از قبل در نظر بگیرید که این وسیله را در کجا نصب می کنید. ساده ترین راه برای انتخاب لوستر مدرن ، تفکیک فضا و محل نصب است. برای نصب لوستر در ساختمان های اداری تقریبا مشکل خاصی نیست ولی در خانه ها موضوع فرق می کند. برای انتخاب لوستر در هر خانه ای به این موارد توجه کنید:

  • لوستر مدرن پذیرایی

در همه خانه ها حداقل یک لوستر در پذیرایی نصب شده است. حتی اگر در دیگر فضاهای منزل تنها لامپ نصب باشد همیشه یک لوستر زیبا در پذیرایی دیده می شود. معمولا مساحت پذیرایی از سایر فضاها بیشتر است بنابراین با نصب لوستر سقفی بزرگ و مجلل، نور پذیرایی به خوبی تامین خواهد شد. در اغلب اوقات لازم است تا 2 لوستر در پذیرایی نصب شود. این طراحی زیبایی چیدمان را بیشتر نشان می دهد. نور کافی حتی تم رنگی دکوراسیون را نیز برجسته تر خواهد کرد.

  • لوستر مدرن اتاق خواب

برخلاف پذیرایی در اتاق خواب نیاز به نور زیاد و خیره کننده نیست. اینجا مکانی برای استراحت و آرامش است و بایستی دارای نور ملایم و غیر مستقیم باشد. لوسترهایی که نور را به بالا می تابانند برای اتاق خواب مناسب تر هستند. در این نورپردازی، فضا به طور ملایم روشن است و نور آزار دهنده وجود ندارد. نصب لوسترهای سنگین با لامپ های زیاد در اتاق پذیرایی اصلا پیشنهاد نمی شود.

  • لوستر مدرن آشپزخانه اپن

برای اینکه فضای آشپزخانه نور کافی داشته باشد باید از نور مستقیم استفاده کنید. لوسترهای آویز برای ایجاد نور متمرکز ایده آل هستند. شعله های بیشتر به معنای رضایت بیشتر در موقع پخت و پز است. این فضا به نور زیادی نیاز دارد. اگر فضای آشپزخانه بزرگ است از آویزهای خطی برای نورپردازی استفاده کنید. این مدل لوسترها اخیرا خیلی طرفدار پیدا کرده است. فراموش نکنید که آشپزخانه های امروزی بخشی از اتاق پذیرایی به حساب می آیند و باید هماهنگ با پذیرایی دکوراسیون شوند.

  • لوستر مدرن راه پله ها

وقتی همه خانه را با چراغ های روشنایی لوکس تزئین می کنید نباید راه پله ها را نادیده بگیرید. در خانه های دوبلکس با سقف بلند می توان از لوستر ریسه ای برای راه پله ها استفاده کرد. این طراحی بسیار لوکس و چشم نواز است. برای پاگردها و سایر قسمت های خانه نیازی به نصب لوستر نیست. به جای نورپردازی سقفی در سایر فضاهای خانه، دیوارکوب ها و آباژورها گزینه بهتری هستند.

چگونه لوستر سقفی را نصب کنیم؟ طریقه نصب لوستر سقفی

لوستر مدرن نصبدکوراسیون مدرن با نصب لوستر لوکس پذیرایی

اندازه و ابعاد لوستر مدرن

برای اینکه دکوراسیون شیک تری داشته باشید باید لوستر سقفی را متناسب با متراژ فضا انتخاب کنید. در واقع لوسترهای سنگین و بزرگتر برای فضاهای بسیار بزرگتر طراحی شده اند و مناسب خانه های کوچک نیستند. در مورد چراغ های سقفی و آویزها به ارتفاع سقف توجه کنید. ارتفاع لوستر نباید در حسن رفت و آمد مزاحمت اسجاد کند. برای اماکن کوچکتر انواع لوستر های مدرن که به سقف پیچ می شوند، مناسب تر هستند. به این ترتیب هم زیبایی و هم نور محیط تامین می شود.

آموزش نصب لوستر به سقف کاذب

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب لامپ، چراغ و لوستر هم ارائه میده؟

رنگ و جنس لوستر مدرن

یکی از مهم ترین اصول در انتخاب لوستر، هماهنگی با سایر لوازم است. انواع چراغ های روشنایی و لوستر با متریال مختلف تولید شده است. در فروشگاه های دکوراسیون لوسترهای زیبای چوبی، انواع چراغ های کریستال و شیشه ای، لوستر سقفی فلزی و …. به فروش می رسد. موقع انتخاب به بقیه وسایل خانه هم توجه کنید. هماهنگی مهم ترین اصل در طراحی مدرن است. علاوه بر جنس به رنگ نور لوستر نیز توجه کنید. برای اینکه نور محیط آزار دهنده نباشد ترکیبی از لامپ های آفتابی و مهتابی را به صورت یک در میان و در کنار یکدیگر به کار ببرید. کلید دوپل هم برای تنظیم نور محیط ایده آل است.

سرویس نصب لامپ، چراغ و لوستر

لوستر مدرنهزینه نصب لوستر چقدر است؟

قیمت نصب و تعمیر لامپ، چراغ و لوستر هوم سرویز

قیمت نصب و تعویض لامپ، چراغ و لوستر

سرویس نصب لامپ، چراغ و لوستر در تهران

نصب اوستر هوم سرویز از خدماتی است که همیشه درخواست کننده دارد. به خصوص در جا به جایی و اسباب کشی حتما به این سرویس نیاز دارید. معمولا صاحبخانه قبلی همه لوسترها و چراغ های سقفی را با خود می برد. نصب لوستر در سقف کاذب، تیرچه بلوک، سقف های گچی را به حرفه ای ها بسپارید. نصب هالوژن، لوسترهای فانتزی و کنترل دار، نصب لامپ و سرپیچ در همه مناطق تهران پذیرفته می شود. هزینه سرویس برای هر شعله از قبل اطلاع رسانی می شود.

برای ثبت سفارش رایگان سرویس نصب لامپ، چراغ و لوستر از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا