برقکاری ساختمان

معرفی بهترین کولرگازی های کم مصرف موجود در بازار

فصل گرما که می‌رسد، بازار کولرهای گازی داغ می‌شود. خنک کردن تنها ویژگی نیست که همه به دنبالش هستند. آن‌چه بیش از هر چیز می‌تواند دل مشتری را ببرد، کولر گازی کم مصرف است.

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

کولر گازی کم مصرف
کولر گازی کم مصرف

کولر گازی‌ های کم مصرف

این روزها که بازار خرید و فروش کولر گازی داغ است، باید برای خرید آن نکاتی را درنظر گرفت تا بتوان با خیال راحت مدت‌ها از آن استفاده کرد.

هنگامی که تصمیم دارید تا کولر گازی خریداری کنید، حتما باید به برند، منطقه‌ی آب و هوای، ظرفیت کولر گازی، متراژ محیطی که قرار است خنک شود و مسائلی از این دست توجه فرمایید. اما مهم‌تر از این نکته، میزان مصرف کولر گازی است. حتما باید سعی کنید کولر گازی های کم مصرف خریداری کنید تا سر ماه نگران قبض برق خود نباشید.

اما آیا می‌دانید که مصرف کدام برند کولر‌گازی مناسب‌تر است؟ به عبارت دیگر آیا بهترین‌کولر گازی های کم‌ مصرف موجود در بازار را می‌شناسید؟ برای آشنایی بیشتر با ما‌ همراه باشید.

کولر گازی های کم مصرف اجنرال

یکی از بهترین برندهایی که امروزه در بازار موجود است، برند اجنرال است. می‌توان گفت نه تنها این کولر‌ها خنکای مطبوعی دارند بلکه مهم‌تر از آن، جزو کولر گازی‌ های کم مصرف نیز هستند.

جالب اینجاست که این کولرهای گازی به دلیل این‌که از رده‌ی انرژی ++A برخوردار هستن  به عنوان کولر گازی های کم مصرف در سطح جهان نیز شناخته می‌شوند.

اما تنها داستان به همین جا ختم نمی‌شود. این کولرها هم قطعات مستحکمی دارند، هم موتور آن‌ها صدای کمی ایجاد می‌کند. برند اجنرال کولرهای گازی خود را بیشتر مناسب مناطق گرمسیری تولید کرده است. البته نمی‌توان از تنوع مدل‌ها، طرح‌ها و ظرفیت‌های زیادی که دارد چشم‌پوشی کرد. اجنرال با تنوعی که در محصولات تولیدی خود داشته توانسته هم‌کولر گازی های کم مصرف تولید کند، هم نظر هر نوع مشتری را به خود جلب نماید.

این شرکت محصولات اولیه‌ی خود را با برند فوجیستو به دست مشتری می‌رساند. چندین سال بعد یعنی از سال ۱۹۶۰ گروه اجنرال فعالیت خود را در زمینه‌ی تهویه‌ی مطبوع  آغاز نمود.

جالب است اگر بدانید که این شرکت محصولات خود را در دمای ۵۰ درجه تست کرده و سپس روانه‌ی بازار می‌کند.

این شرکت به منظور صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی، برخی مدل‌ها را با کیت اینورتر مجهز نموده است. اما دیگر مدل‌ها دارای گرید پایین در مصرف انرژی هستند. و عملکرد گرمایشی و سرمایشی از وژگی‌های آنان است.

کولر گازی گری

شرکت گری که بزرگترین و معروف‌ترین شرکت در زمینه‌ی ساخت و تولید کولر گازی های کم مصرف است، در سال ۱۹۹۱ در شهر زوهای کشور چین تاسیس شده است. 

تمرکز کارخانه‌ی این برند بر روی تولید دستگاه‌های تهویه‌ی هوای مطبوع است. به همین دلیل پر بیراه نیست اگر بگوییم‌ با تولید سالانه میلیون‌ها واحد دستگاه کولر گازی، می‌تواند نیاز همه‌ی مصرف‌کنندگان خود در سراسر دنیا را رفع نناید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

این کارخانه کولر گازی‌های کم مصرف خود را در انواع مدل‌ها ساخته است. مدل‌های پنجره‌ای، ایستاده، کاستی، مولتی پنل پیشرفته و ساده از مدل‌هایی است که توسط این کارخانه تولید می‌شود.

تجهیز کارخانه به ۵ مرکز تحقیقاتی و بیش از ۵۰۰ آزمایشگاه تضمین می‌کند که محصولات این کارخانه مناسب هر محیطی است.

البته محصولات دیگری مانند چیلر، فن کوئل و دیگر موارد تهویه‌ی هوا نیز از محصولات این کارخانه محسوب می‌شود.

ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات این کارخانه است که توجه همگان را به خود جلب نموده است. بدنه‌ی بسیار مستحکم، سرمایش بالا، از همه مهم‌تر مصرف کم انرژی از ویژگی‌های خاص این‌محصولات است. البته لازم به ذکر است که مدل‌های دو منظوره این برند نیز هم‌گرمایش و هم سرمایش بالایی دارند. سازگاری با هر محیطی از آن دست خصوصیاتی است که هر برندی از آن برخوردار نیست.

پنل داخلی این کولرها بسیار سبک است و به طور کلی جای کمی می‌گیرد.

از کولر گازی های کم مصرف گری بیشتر در مکان‌های عمومی مانند رستوران‌ها، پاساژها و فروشگاه‌های بزرگ استفاده می‌شود.

اگر نیازمند استفاده از کولر گازی های کم مصرفی هستید که قیمت مناسبی هم دلشته باشند، کولر گازی اینورتردار گری یکی از بهترین گزینه‌ها است.

کولر گازی کم مصرف
کولر گازی کم مصرف

کولر گازی های کم مصرف  جنرال

این کولر گازی های کم مصرف سومین برندی است که در بازار ایران طرفدار دارد. می‌توان گفت پس از برندهای اجنرال و گری شناخته‌ شده ترین برند در ایران هستند.

این شرکت از موتورهایی استفاده کرده است که ساخت شرکت توشیبای تایلند است. با این حال نسبت به برند اجنرال کمی پر مصرف‌تر است. این کولر گازی های کم مصرف از گرید B مصرف انرژی برخوردار است. ولی به خاطر قیمت کمی که نسبت به دو برند قبلی دارد، طرفداران خاص خود را دارد.

کولر گازی ال‌جی

این کارخانه که از ادغام دو محصول لاکی و گلداستار تشکیل شده است، با نام ال جی فعالیت خود را در سال ۱۹۹۷ آغاز نموده است.

کولر‌گازی ال جی که از نسل جدید اینورتر برخوردار است رتبه‌ی چهارم از بازار ایران را از آن خود کرده است. البته فناوری این برند Dual inverter است که مختص کارخانه‌ی ال جی است. نکته‌ی اصلی این کولر‌گازی های کم مصرف کاهش ۷۳ درصدی مصرف حامل‌های انرژی است که توانسته این برند را محبوب ایرانیان کند.

کمپرسورهایی که کولر گازی های کم مصرف ال جی استفاده می‌شود، از نوع روتاری هستند. این نوع موتورها بیشتر مناسب مناطق معتدل و مرطوب است.

این کولر گازی گرمایش و سرمایش را با هم دارد و اطمینان می‌دهد که درهمه‌ی فصول با شما همراه خواه  بود.

به دلیل وجود موتورهای فوق قوی هم کارایی برتری دارند هم مصرف انرژی کمی نسبت به سایر برندها دارند.

اگر از این‌کولرها تهیه می‌کنید می‌توانید مطمئن باشید که نصب آسان و سریع آن‌ها شما را راحت خواهد کرد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب و سرویس کولر گازی هم ارائه میده؟

کولر گازی‌های کم مصرف ال جی با تنوع رنگ‌بندی دو رنگ سفید و مشکی توانسته که توجه همگان را به خود جلب نماید. البته تنوع طراحی ظاهری آن نیز نمی‌تواند بی تاثیر باشد. مدل‌های دیواری، پرتابل و کاستی از انواع این کولرها هستند.

کولر گازی کم مصرف
کولر گازی کم مصرف

کولر گازی کم مصرف سامسونگ

سامسونگ از دسته شرکت‌هایی است که خوشه‌ای و چند ملیتی مستقر درکره‌ی جنوبی است‌. این شرکت دارای مجموعه‌ها و زیرمجموعه‌های زیادی است.

کولر گازی کم مصرف سامسونگ، با استفاده از فناوری‌های روز دنیا و کمک گرفتن از طراحان خلاق، توانسته هم طراحی منحصر به فردی تولید نماید و هم گوی سبقت را از دیگر برندها برباید.

این شرکت به واسطه‌ی تنوع محصولاتی که داشته توانسته بازار ایران را در دست بگیرد. البته از کیفیت خدمات پس از فروش این محصولات نیز نمی‌توان چشم‌پوشی‌کرد.

قیمت نصب و سرویس کولر گازی

کلام آخر

برندهای مختلف تلاش می‌کنند تا در عرصه‌ی تولید کولر گازی های کم مصرف با یکدیگر رقابت کنند. این برندها تلاش می‌کنند تا با تنوع در ظاهر، رنگ، قدرت موتور و البته مصرف کم‌تر انرژی بتوانند بازار کشورهای مختلف را در دست بگیرند. 

کولرهای گازی این روزها حرف اول تهویه‌ی هوای مطبوع را می‌زنند. مشتریان نیز به دنبال ویژگی‌های مختلفی هستند که مصرف کم انرژی یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های انتخاب کولرهای گازی محسوب می‌شود.

برخی از برندها با به کار گیری کیت اینورتر این ویژگی را برای طرفداران خود به ارمغان می‌آورند. اما برخی سعی کرده‌اند تا با گرید مناسب مشتریان را جذب خود نمایند.

بهتر است برای این‌که بهترین گزینه برای منزل خود را انتخاب کنید، اطلاعات خود را درباره‌ی قیمت، خدمات پس از فروش، ظرفیت مناسب منزل، میزان مصرف انرژی و ‌.‌.. تکمیل نمایید. ما به شما توصیه می‌کنیم حتما قبل از هر کاری با متخصصان این‌امر مشورت کنید تا پس از خرید، از خرید کولر خود پشیمان نشوید.

به هر حال پس از این‌که برند محبوب خود را با توجه به نکاتی که مد نظرتان است انتخاب نمودید، وقت آن است که به فکرمورد بعدی باشید.

گام آخر چیست؟

فراموش نکنید که نصب و سرویس کولرها می‌توانند نکته‌ی مهمی باشد که باید به آن توجه کنید. این‌که‌در کدام قسمت منزل کولر را نصب کنید تا به بهترین نحو محیط را خنک کند، یا مواردی از این قبیل می‌تواند بسیار مهم باشد.

اما نگران‌نباشید. هوم سرویز در خدمت شماست تا با کمک گرفتن از متخصصین این امر بتواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. تنها کافی است‌ اندکی وقت بگذارید و درخواست خود را ثبت نمایید. خواهید دید که در اسرع وقت بهترین متخصصان و نصابان با شما تماس گرفته و شما را یاری خواهند نمود.

نه تنها نصب و سرویس کولرهای گازی، بلکه نصب و سرویس و خدمات رسانی در زمینه‌ی کولرهای آبی نیز در تخصص متخصصین هوم سرویز است. برای اطلاع از هزینه سرویس کولر گازی و سایر وسایل سرمایشی پیشنهاد می کنیم یه سری به هوم سرویز بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا