رایانه و تکنولوژی

پرفروش‌ ترین گوشی‌های موبایل بازار ایران در سال ۹۹

آیا شما هم به فکر خرید تلفن همراه افتاده‌اید اما هنوز نمی‌دانید دقیقا باید کدام گوشی را برای خود انتخاب کنید؟ انتخاب گوشی همراه مناسب همیشه یکی از دغدغه‌های کسانی است که دوست دارند با جریان پیشرفت اطلاعات همراه باشند. یکی از روش‌های انتخاب گوشی مناسب، اعتماد به نظر عمومی و جمعی است. به این منظور می‌توانید با نگاهی به لیست پرفروش ترین گوشی موبایل بدانید کدام تلفن‌های همراه توانسته‌اند گوی سبقت را بربایند. با ما همراه باشید

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اگر گوشی شما هنوز می‌تواند از پس کارهای روزمره‌تان برآید ولی ایرادات کوچکی دارد که قابل اغماض است، تنها راه چاره‌اش این است به گزینه‌ی تعمیر انواع گوشی‌ موبایل روی بیاورید و چند صباح دیگری را با همین گوشی خود سپری کنید.

امروزه خرید لوازم و گجت‌ها بسیار گران‌تر از چیزی هستند که تصور می‌کنید. پیشنهاد ما این است که نه تنها گوشی خود، بلکه با استفاده از تعمیر و خدمات کامپیوتر در محل این ابزار خود را نیز به روز رسانی کنید و از خرید کامپیوتر نیز تا تثبیت کامل قیمت‌ها بپرهیزید.

چرا پرفروش ترین گوشی های موبایل می‌توانند گزینه‌ی مناسبی باشند؟

سامسونگ
سامسونگ

یکی از مراجعی که می‌تواند به شما در خرید گوشی‌های همراه کمک کند، نظر غالب مردم است. نه تنها گوشی، بلکه هر محصول دیگری از کیفیت معقولی برخوردار نباشد، نمی‌تواند با اقبال عمومی روبرو شود. 

درست است که قیمت نیز می‌تواند تاثیر شگرفی داشته باشد. اما در زمینه‌ی گوشی‌های همراه، داستان متفاوت است. پرفروش ترین گوشی های موبایل داستانی است که نشان می‌دهد، خدماتی که گجتی مانند تلفن همراه به کاربران خود ارائه می‌دهد، در کنار کیفیت و قیمت خود، از  رتبه‌ی قابل قبولی برخوردار است.

از طرفی می‌توانید دریابید که قیمت این تلفن هم نسبت به خدماتی که پشتیبانی می‌کند مناسب و معقول است. به هر صورت اگر تصمیم دارید در بازار موبایل گشتی بزنید بد نیست نگاهی نیز به این لیست داشته باشید و گزینه‌ها را از نظر بگذرانید.

پرفروش‌ ترین گوشی های موبایل کدام هستند؟

لیستی که از نظر می‌گذرانید، بر اساس بیشترین فروش تلفن همراه در سال ۹۰ به دست آمده است. این لیست نیز بر اساس آمار شرکت‌های اینترنتی تهیه شده است. برای اطلاع از این آمار با ما همراه باشید.

رتبه اول پرفروش ترین گوشی موبایل: سامسونگ مدل Galaxy A10s SM-A107F/DS

این گوشی که قابلیت استفاده از دو سیم کارت همزمان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان مجهز بودن به سیستم اینترنت تا4G اشاره نمود.

می‌توانید با استفاده از حس‌گر اثر انگشت فبلت، گوشی خود را با اثر انگشت خود قفل کنید. این گوشی در مقابل گوشی مدل A10 قرار می‌گیرد که از قاب شیشه‌ای آن مدل در این موبایل استفاده نشده است. بلکه در این گوشی تلاش شده تا از قاب پلاستیکی استفاده شود‌. با این حال نمی‌توانید از درخشندگی و برق این گوشی که برای یک قاب پلاستیکی بسیار مناسب است بگذرید.

وزن این پرفروش ترین گوشی موبایل تنها ۱۶۸ گرم است و دو فلش LED در بالای دوربین پشت قرار گرفته است که کمک می‌کند تصاویر بهتری را با آن ضبط کنید.

آخرین نکته‌ای که می‌تواند اهمیت داشته باشد باتری لیتیومی پلیمری این گوشی است که برای استفاده روزمره تا ۱ روز می‌تواند با شما همراهی کند. به واسطه‌ی تراشه‌ی این محصول تنها می‌توانید چندین ویدئو را همزمان باز کنید. بد نیست بدانید این گوشی ظرفیت بازی‌های سنگین را ندارد.

سامسونگ مدل Galaxy A51 SM-A515F/DSN مقام دوم پرفروش ترین گوشی موبایل سال ایران

این گوشی ۱۷۲ گرمی که توانسته دومین گوشی پرفروش ایران باشد، دارای قاب بسیار جذابی است. طراحی قاب این گوشی به نحوی است که در اثر تابش نور به آن، مانند رنگین کمانی از نورها، رنگ‌های خاصی را از خود ساطع می‌کند. شاید یکی از دلایل جذابیت این گوشی همین قاب زیبا باشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟

جنس بدنه از پلاستیک بوده و گوشی سلفی دیگر مانند سایر گوشی‌ها حالت ناچ ندارد. حس‌گر اثر انگشت این گوشی، مثل برخی دیگر از گوشی‌های سامسونگ در زیر صفحه‌ی نمایش تعبیه شده است و مدل فبلت نیست.

دوربین اصلی و پشتی گوشی دارای ۴فلش LED است. باتری این گوشی لیتیومی  ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ثانیه است. اما نکته ی مثبت  این گوشی پشتیبانی از fast charge است و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان گوشی شما را شارژ نماید.

این گوشی جذاب، از تراشه‌ی ۱۰ نانومتری استفاده می‌کند و به همین دلیل می‌توان گفت که مصرف کمتر باتری را دارا است.

هوآوی مدل Y5 2019 AMN-LX9

رتبه‌ی سوم درمیان پرفروش ترین گوشی موبایل ایران، دیگر از دست سامسونگ خارج شده و به هوآوی تعلق می‌گیرد.

این گوشی با وزن ۱۴۶ گرم، از لحاظ وزنی معادل گوشی رتبه‌ی اول است. طراحی ظاهری جذاب و به روز آن می‌تواند از دلایل پیروزی بر دیگر گوشی‌ها باشد.

هوآوی به جای استفاده از حس‌گر اثر انگشت، از فناوری‌های تشخیص چهره برای بازکردن قفل صفحه‌ی گوشی استفاده می‌کند‌. در نتیجه نمی‌توانید در این گوشی حس‌گر اثر انگشت پیدا کنید.

از نظر فناوری دوربین، این گوشی حرفی برای گفتن ندارد. اگر اهل عکس‌های سلفی هستید، بهتر است به گزینه‌های دیگر رجوع کنید. چون دوربین جلوی گوشی از کیفیت قابل قبولی برخوردار نیست.

برای دوربین پشت‌ هم تنها یک فلش LED تعبیه شده است.

اگر اهل گوشی بازی مداوم نیستید و می‌توانید دو ساعت از گوشی خود دوری کنید، این گوشی مناسب شماست.‌چون به واسطه‌ی این که از fast charge پشتیبانی نمی‌کند، پر شدن باتری گوشی، حداقل ۲ ساعت نیاز دارد. 

کدام شرکت‌ها توانسته‌اند خود را در لیست پرفروش ترین گوشی موبایل  جای دهند؟

اگر به جای گوشی به تنهایی به شرکت‌ها نگاه کنید، متوجه تغییر بزرگی در خرید و انتخاب خواهید شد. گوشی‌هایی که در سبد خانواده‌ها قرار گرفته‌اند بیشتر گوشی‌های اقتصادی هستند که قیمت کمتری به خود اختصاص داده‌اند. آنچه در ادامه می‌بینید آماری است که انجمن وارد‌کنندگان موبایل ارائه داده‌اند.

شیائومی
شیائومی

سامسونگ و شیائومی در صدر

گوشی‌های سامسونگ، یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌هایی است که توجه ایرانیان را به خود جلب کرده است. می‌توان گفت در کنار قیمت گوشی‌هایی که به فروش رفته‌اند، اصالت کارخانه نیز برای ایرانیان مهم است. ده گوشی برتر گوشی‌های سامسونگ و ده گوشی برتر لیست انجمن واردکنندگان موبایل به شیائومی اختصاص دارد.

شیائومی، یکی از گوشی‌هایی است که به واسطه‌ی امکانات خاص خود که متناسب با قیمتی است که آن را ارائه می‌دهد توانسته به بازار خوبی دست یابد.

از میان خانواده گلکسی سامسونگ Galaxy A برترین رتبه را از آن خود کرده است و توانسته به بالاترین میزان فروش در ایران دست یابد. از طرفی از میان خانواده شیائومی نیز، ردمی نوت‌ها توانسته‌اند  گوی سبقت را از باقی هم کارخانه‌ای‌های خود بربایند.

ردمی نوت ۸، ردمی نوت ۹ و ردمی نوت ۹ اس جزو پرفروش‌ترین گوشی‌ موبایل شیائومی بوده‌اند که توانسته‌اند بهترین و برترین رتبه‌های فروش شیائومی را از آن خود کنند.

پرفروش‌ ترین گوشی های موبایل بیشتر در اختیار این دو کارخانه بوده است. غیبت گوشی‌های آنر و هواوی که پیش از این توانسته بود توجه همه را به خود  جلب کند از نکاتی است که می‌توان به آن توجه کرد. تحریم‌های آمریکا را می‌توان از دلایل اصلی این غیبت دانست. زیرا بر اثر تحریم‌ها، دسترسی به   GSMمحدود و واردکنندگان را برای وارد کردن این دو مدل بی انگیزه کرده است.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر موبایل و تبلت هم ارائه میده؟

در مورد گوشی‌های اپل نیز، با این‌حال که جزو برترین گوشی‌های سال نبوده است، اما آیفون ۱۲ پرومکس که گران‌ترین اپل موجود در بازار دنیا است جزو پرفروش‌ترین اپل‌هایی بوده است که وارد ایران شده است.

این نشان می‌دهد طرفداران اپل، قیمت برایشان اهمیت ندارد. در حالی که اغلب خریداران گوشی‌های همراه بیشتر اقتصادی بودن گوشی برایشان دغدغه بوده است.

آیفون
آیفون

همای سعادت دیگر کدام گوشی‌های را به پرفروش ترین گوشی موبایل تبدیل کرده است

اکنون که به صورت گذری هم سه رتبه‌ی برتر را مشاهده کردید هم با سازندگان پرفروش آشنا شدید بهتر است به طور اجمالی لیست ۷ گوشی برتر دیگر که از رتبه‌ی ۴ تا رتبه‌ی ۱۰ بازار ایران را به خود اختصاص داده‌اند آشنا شوید

شیائومی مدل ردمی نوت ۸

سامسونگ مدل گلکسی A20s

هوآوی  مدل Y6  prime

سامسونگ مدل گلکسی A30s

شیائومی مدل ردمی۸

شیائومی مدل ردمی نوت ۸ پرو

هواوی مدل Y7 prime 2019

هواوی مدل Y5 lite 2018

سامسونگ مدل گلکسی A01

کلام آخر

اگر شما هم طرفدار خرید گوشی‌های اقتصادی هستید که بتواند به خوبی همه‌ی نیازهای شما را پاسخگو باشد، زمان آن رسیده است که از میان گوشی‌هایی که به شما معرفی‌ شد یکی را برگزینید‌. این گوشی‌ها در ایران آزمون شده‌اند و استقبال عمومی نشان می‌دهد که می‌توانید روی این گوشی‌ها یا شرایط زندگی در ایران حساب کنید.

اما اگر تصور می کنید که هنوز گوشی که در دست دارید را می‌توانید تا مدتی دیگر استفاده کنید و فقط چند مشکل کوچک دارد، می‌توانید روی کمک متخصصان هوم سرویز حساب کنید. کافی است اپلیکیشن را نصب کنید و سپس با تمام اعتماد خود از متخصصین ما تقاضای کمک بخواهید. متخصصین ما حاضرند حتی با حضور در محل به کمک شما بشتابند و آنچه دارند در اختیار شما بگذارند. 

تنها چند کلیک کوچک کافی است تا دوباره گوشی یا حتی کامپیوتر خود را مثل روز اول کنید و با صرفه‌جویی به باقی کارهای خود بپردازید. 

 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا