پر طرفدار‌ترین رنگ موی زنانه در سال 2021

تنوع بخشیدن به ظاهر تأثیر زیادی بر روحیه ما می‌گذارد. خیلی وقت‌ها دوست داریم دستی به مدل موی خود بکشیم یا رنگ موی جدیدی را امتحان کنیم. اما در انتخاب رنگ مو، عوامل زیادی نقش دارند. مثلاً بعضی‌ها فقط رنگی را می‌خواهند که به چهره آنها بیاید. اما برای برخی خانم‌ها رنگ موی خوب، رنگ سال است. آنها دوست دارند آلبوم رنگ موی زنانه سال 2021 را ورق بزنند و از بین ترندهای سال، یکی را برگزینند. اگر شما هم به مُد روز بودن رنگ موی خود اهمیت می‌دهید، بهتر است با ما همراه باشید تا ترند رنگ موی 2021 را بشناسید.

 

رنگ موی سال 1400 چه رنگی است؟

بدون شک برای این سئوال تنها یک پاسخ وجود ندارد. مثلاً ممکن است قرمز، مشکی یا حتی یک ترکیب رنگ خاص؛ مُد باشد. اما اگر این رنگ به پوست یا حتی مدل موی شما نیاید، چه؟ بنابراین بهترین کار این است که با انواع رنگ موی زنانه سال 2021 آشنا شوید. در این صورت، می‌توانید ببینید کدام یک، چهره شما را جذاب‌‌تر و روحیه‌تان را دوچندان می‌کنند.

 

پرطرفدارترین رنگ موی زنانه در سال 2021
رنگ موی زنانه سال 2021

 

انواع رنگ موی کلاسیک 2021 برای همیشه و همه جا

اگر در همه چیز به سبک کلاسیک وفادار هستید، رنگ موهای کلاسیک حتماً شما را راضی خواهند کرد. این دست رنگ‌ها معمولاً همیشه شیک به‌ نظر می‌رسند و چندان تابع مد نیستند. از همین رو، شاید نام رنگ موهای زیر را حتی در زمره ترند رنگ موی 2020 هم دیده باشید.

  • رنگ موی مشکی پرکلاغی

مشکی پرکلاغی همیشه پرطرفدار بوده است. چه در لیست رنگ موی سال 2020 جستجو کنید و چه رنگ موی زنانه سال 2021، این رنگ را خواهید دید. برای رنگ مویی که هم چهره را جوان‌تر و هم پوست را روشن‌تر می‌کند، این محبوبیت عجیب نیست.

البته مشکی پرکلاغی آنقدرها که فکر کنید، مشکی نیست! اگر می‌خواهید کمی از تند بودن آن بکاهید، می‌توانید سایه‌های دودی یا آبی هم به آن اضافه کنید. نکته دیگر این است که این رنگ هم به پوست‌های تیره و هم گندمی می‌آید.

  • رنگ موی فندقی

فندقی یک رنگ موی گرم؛ اما ملایم است که ته رنگ زرد و نارنجی هم در آن به‌ کار رفته است. شاید فکر کنید برای تشخیص دقیق این رنگ، لازم است یک آرایشگر حرفه‌ای باشید؛ چرا که برخی این رنگ را حتی با شکلاتی و بلوطی اشتباه می‌گیرند.

اما رنگ فندقی به‌ اندازه شکلاتی، تیره و به‌ اندازه بلوطی، قرمز نیست. ضمن اینکه این رنگ، خود طیف‌های مختلف تیره، روشن، عسلی و کاراملی دارد. رنگ فندقی با خانم‌هایی که پوست برنزه و گندمی دارند، میانه خوبی دارد!

 

رنگ موی فندقی ترند امسال
رنگ موی فندقی ترند سال 2021
  • رنگ موی مسی قرمز

مسی قرمز یکی از فرمول‌های محبوب و ترند رنگ مسی است. شاید بهترین نمونه، شخصیت دوست داشتنی سریال آنشرلی باشد. داشتن تناژ نارنجی یک ویژگی خاص این رنگ مو است. البته اعضای خانواده رنگ مسی هم مانند سایر رنگ‌ها بیشمار هستند؛ از مسی کاراملی تا فندقی، آلبالویی و عسلی.

مسی قرمز یا شرابی برای اینکه در فهرست رنگ موی زنانه سال 2021 قرار بگیرد، به‌قدر کافی جذاب است. هم اینکه سن شما را پایین‌تر از حد واقعی نشان می‌دهد و هم ترکیب زیبایی با پوست‌های روشن ایجاد می‌کند.

  • رنگ موی شنی

اگر می‌خواهید یک تصویر روشن از رنگ موی شنی در ذهنتان بیاید، شن‌های ساحل را تجسم کنید. رنگ شنی در واقع، زیرمجموعه رنگ‌های بلوند است و خود طیف‌های متنوعی دارد؛ از شنی نسکافه ای گرفته تا مدیترانه، دودی و ماسه‌ ای.

به هر حال رنگ موی بلوند هم طرفداران خود را دارد. اما برخی از ترس دکلره و آسیب رسیدن به ریشه مو، سراغ آن نمی‌روند. در این صورت رنگ موی شنی، گزینه بی‌دردسری است. چرا که نیازی نیست به ریشه طبیعی موهای خود دست بزنید. شاید همین دلیل خوبی برای گنجاندن شنی در فهرست رنگ موی زنانه 2021 باشد.

  • رنگ موی شکلاتی تیره

چه عاشق شکلات باشید و چه نه، می‌دانید که این خوراکی خوشمزه رنگ‌های مختلفی دارد. یعنی رنگ شکلاتی لزوماً تیره نیست. همانطور که همه شکلات‌ها تیره نیستند! این رنگ در واقع از ترکیب قرمز، زرد و سیاه تشکیل شده است. اما تناژ قرمز آن چندان زیاد نیست.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

رنگ شکلاتی تیره رنگ اسپرتی است که نیازی به دکلره هم ندارد. بنابراین برای دختران جوان که می‌خواهند با یک رنگ گرم تنوعی به ظاهر خود بدهند، مناسب است.

انواع رنگ موی فانتزی 2021 برای سلیقه های‌خاص

رنگ‌ موهای فانتزی به رنگ‌های پاستلی معروف هستند. دلیل آن هم این است که این‌گونه رنگ‌ها درست مانند مداد شمعی‌ها رنگارنگ و مهیج هستند. اگر می‌خواهید حتی برای مدت کوتاه، این رنگ‌ها روحیه شما را دگرگون کنند؛ فانتزی‌های پرطرفدار رنگ موی زنانه 2021 را بشناسید.

  • رنگ موی ماهاگونی

ماهاگونی بدون شک یک رنگ موی لاکچری است که توانسته در سال 2021 ترند شود. علاوه بر درخشندگی، تناژ قرمز هم این رنگ را دوست داشتنی کرده است. اگر می‌خواهید بدانید ماهاگونی دقیقاً چه رنگی است، باید بگوییم: بین قرمز، قهوه‌ای و مسی.

وقتی ماهاگونی را به‌عنوان رنگ موی خود انتخاب کردید، طیف‌های متنوعی از آن پیش‌رویتان قرار می‌گیرند. ماهاگونی صورتی، مسی، فندقی، شکلاتی، عنابی و حتی هایلایت تنها چند نمونه به‌ شمار می‌روند.

  • رنگ موی آبی

اگر موهای خود را آبی کنید، حتماً به این معنا نیست که طرفدار تیم ورزشی خاصی هستید! احتمالاً رنگ‌های فانتزی از این دست، انرژی خاصی به شما می‌دهند. خانواده رنگ آبی بسیار گسترده است؛ از اقیانوسی و لاجوردی گرفته تا فیروزه ای و سرمه ای. اما درآوردن این رنگ کمی سخت است و ماندگاری‌اش هم چندان زیاد نیست.

هرچند تنها دلیل قرار گرفتن در لیست رنگ موی زنانه سال 2021 فقط فانتزی بودن آن نیست. این رنگ موی لاکچری را می‌توان با مدل‌های مختلف ترکیب کرد. برای مثال آمبره آبی فیلی یا مش آبی اقیانوسی روی موی مشکی بسیار شیک و منحصر به فرد هستند.

 

رنگ موی آبی فانتزی ترند در سال 2021
رنگ موی آبی فانتزی

 

  • رنگ موی بنفش بادمجانی

اگر زمانی رنگ بادمجانی بیشتر برای دکوراسیون منزل به کار می‌رفت، حالا روی موی سر هم جذاب است! رنگ بادمجانی از خانواده بنفش است که تناژ تیره دارد. در ضمن این رنگ برای اینکه خوب روی موهایتان خود را نشان دهد، نیاز به دکلره دارد.

نکته دیگر این است که بادمجانی هم مانند رنگ آبی با روش‌های مختلف قابل ترکیب است. برای نمونه، هایلایت بنفش بادمجانی روی موی مشکی یک رنگ موی خاص به حساب می‌آید.

 

ترند رنگ مو در سال 1400
رنگ موی بنفش بادمجانی

 

  • آمبره چند رنگ

آمبره چند رنگ اگر ترند رنگ موی 2021 نباشد، جای تعجب دارد. اگر تصویر واضحی از آمبره در ذهن ندارید، بهتر است همینجا بدانید که اصلاً آمبره چیست؟ در این روش نوعی سایه روی موهای شما ایجاد می‌شود. به‌ طوری‌ که ریشه مو تیره است و هر چه از ساقه به نوک مو می‌رسیم، این سایه روشن تر می‌شود.

آمبره چند رنگ برای موهای خیلی بلند، فوق‌العاده است. چرا که موهای شما این پتانسیل را دارند که چند رنگ فانتزی مثل بنفش، صورتی و آبی را در خود جای دهند. یک پالت رنگ دیدنی و جذاب!

  • هایلایت فانتزی

برای هایلایت کردن شیوه‌ها و رنگ‌های متنوعی وجود دارد که انتخاب آنها، سلیقه خودتان است. می‌توانید یک رنگ موی زنانه 2021 گلچین کنید و آن را به سبک‌های مختلف امتحان کنید. مثلاً هایلایت مو در اطراف صورت آن هم به رنگ آبی چهره شما را کودکانه می‌کند. البته اگر دوست دارید، بیبی فیس به‌ نظر برسید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

یک راه دیگر این است که چند رنگ فانتزی را روی مو هایلایت کرد. تعداد و نوع رنگ به سلیقه شما بستگی دارد. ممکن است تنها دو رنگ، حس خاص بودن به شما بدهد. شاید هم فقط یک هایلایت رنگین کمانی بتواند آدرنالین خون‌تان را بالا ببرد.

کدام رنگ موی زنانه 2021 برای شما مناسب است؟

حتی اگر قصد تهیه گران‌ترین ترند رنگ موی 2021 را داشته باشید، باید نخست نگاهی به آینه بیندازید. بدون دانستن رنگ پوست و اینکه کدام رنگ مو بیشتر به آن می‌آید، به نتیجه دلخواه نمی‌رسید. بنابراین بهتر است قبل از هر تصمیمی بدانید کدام رنگ موی زنانه 2021، شما را زیباتر می‌کند.

اگر رنگ پوست‌تان روشن سرد است؛ رنگ‌های آبی، بنفش بادمجانی و مسی قرمز جلوه زیبایی به پوستتان می‌دهند. اما اگر پوستی روشن با ته رنگ گرم دارید؛ رنگ موی شنی و شکلاتی تیره را امتحان کنید. برای پوست های سبزه نیز رنگ هایی مثل شنی و شکلاتی روشن مناسب‌تر هستند.

در این مقاله درباره رنگ موی زنانه 2021 و محبوب‌ترین آنها با شما سخن گفتیم. نکاتی را نیز در خصوص اینکه کدام رنگ موها برای کدام رنگ پوست مناسب‌تر هستند، مطرح کردیم. علاوه بر این، ما نکات زیبایی و آرایشی دیگری هم در سایت و اپلیکیشن هوم سرویز برای شما تهیه کرده‌ایم. برای دانستن پاسخ سئوالات خود حتما از این مطالب کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا