پزشکی و پرستاری

اخبار نوبت دهی واکسن کرونا

اخبار نوبت دهی واکسن کرونا را در هوم سرویز بخوانید

اخبار نوبت دهی واکسن کرونا خبری است که این روزها احتمالا همه ما آن را دنبال می کنیم، با وجود جهش های شدیدی که ویروس کرونا دارد، همه ما دوست داریم زودتر واکسینه شویم تا بتوانیم این ویروس را ریشه کن کنیم و از ابتلا شدن خودمان و عزیزانمان به آن جلوگیری کنیم.

اخبار کرونا در جاهای مختلفی وجود دارد و این روزها همه دوست دارند در مورد کرونا و واکسیناسیون و… صحبت کنند، اما باید بدانیم که همه خبرهایی که می شنویم یا در شبکه های اجتماع می بینیم واقعی نیستند و باید از منابع معتبر این اخبار را پیگیری کنیم تا بتوانیم اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشیم.

در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که اخبار کرونا و اخبار نوبت دهی واکسن کرونا را از چه جاهایی دنبال کنید که معتبر باشند و چطور بفهمید که یک خبر در مورد واکسن های کرونا درست است یا خیر.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که با خبرها و محتواهای مختلفی که در شبکه های اجتماعی و تلویزیون و… وجود دارند سردرگم شده اید و نمی دانید که کدام یک از این خبرها درست هستند، توصیه می کنیم که حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید منابع مناسب و معتبر اخبار نوبت دهی واکسن کرونا را بشناسید.

 

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

اخبار نوبت دهی واکسن کرونا توسط چه کسی اطلاع رسانی می شود؟

تصمیم گیری و گفتگو درباره نوبت دهی واکسن کرونا، معمولا توسط وزارت بهداشت انجام می شود و شخص وزیر بهداشت و نیروهای زیردستش، این موارد را با هماهنگی ارگان های دیگر پیگیری می کنند، به همین خاطر باید بدانید که اکثر کسانی که ناشناس هستند و می گویند از اخبار کرونا و نوبت دهی واکسن و… خبر دارند، در حال دروغ گفتن هستند یا اطلاعات کافی در این زمینه ندارند و چیزی را فقط شنیده اند که معتبر نیست.

با توجه به این موضوع، حالا این سوال پیش می آید که پس اخبار کرونا و نوبت دهی واکسن کرونا را از کجا دنبال کنیم و چطور بفهمیم که اخبار موردنظر معتبر است و می توانیم به آن اعتماد کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا منابع معتبر برای دریافت اخبار نوبت دهی واکسن کرونا را به شما بگوییم.

نوبت دهی واکسن کرونا
نوبت دهی واکسن کرونا

منابع معتبر برای اخبار نوبت دهی واکسن کرونا

1- مرکز بهداشت شهر خودتان:

همه شهرها و روستاها مراکز بهداشتی دارند که این مراکز معمولا وظیفه واکسیناسیون و… را عهده دار هستند و معمولا بهترین منبع برای دریافت اخبار واکسن کرونا، همین مراکز هستند.

توصیه می کنیم اگر امکان این موضوع را دارید، با رعایت پروتکل های بهداشتی به مرکز بهداشت شهر خودتان مراجعه کنید و یا با آنها تماس بگیرید و در مورد اخبار نوبت دهی واکسن کرونا پرس و جو کنید تا بتوانید اخبار معتبری را دریافت کنید و خیالتان از این موضوع راحت شود.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تست اثربخشی واکسن کرونا هم ارائه میده؟

2- سایت وزارت بهداشت:

دومین منبع معتبر برای دریافت اخبار مرتبط با کرونا و نوبت دهی واکسن کرونا، سایت وزارت بهداشت است. این وبسایت مربوط به خود وزارت بهداشت است و به همین خاطر مدام بروزرسانی می شود و اخبار جدید در آن قرار می گیرد تا افراد بتوانند از منابع معتبر خبرها را دریافت کنند.

برای اینکه بتوانید از این وبسایت استفاده کنید و با خیال راحت اخبار معتبر کرونا را دنبال کنید، توصیه می کنیم به آدرس behdasht.gov.ir مراجعه کنید و خبرهای موجود در این وبسایت را مطالعه کنید تا خیالتان از بابت خبرهایی که می شنوید راحت شود.

3- سایت سامانه غربالگری سلامت:

سامانه غربالگری سلامت، وبسایتی است که برای ثبت نام واکسن کرونا می توانید به آن مراجعه کنید و اخباری در این وبسایت وجود ندارد، اما در صفحه اول این وبسایت که آدرس آن salamat.gov.ir است، شما می توانید اخبار مربوط به سنینی که در حال حاضر مشمول واکسیناسیون کرونا هستند را شاهده کنید و ببینید که خودتان یا عزیزانتان جزو این سنین هستید یا خیر.

اگر سن شما مناسب باشد و مشمول دریافت واکسن کرونا باشید، می توانید به راحتی با ثبت نام در این سایت، نوبت واکسیناسیون خودتان را تعیین کنید و به مرکز انتخابی خودتان مراجعه کرده و واکسن را دریافت کنید.

4- سایت سازمان بهداشت جهانی:

اگر زبان انگلیسی شما خوب است، می توانید از سایت سازمان بهداشت جهانی، اخبار مربوط به کرونا و جهش های ویروس کرونا را دنبال کنید، این وبسایت مربوط به سازمان بهداشت جهانی است و معمولا خبرهای مختلف در مورد تمامی کشورها در این وبسایت منتشر می شود و می توانید آنها را دنبال کنید تا بتوانید اخباری معتبر و مناسب دریافت کنید.

واکسن کرونا
واکسن کرونا

چه جاهایی برای دریافت اخبار نوبت دهی واکسن کرونا مناسب نیستند؟

تا به اینجا 4 روش را به شما گفتیم که می توانید با استفاده از آنها، اخبار مربوط به کرونا و واکسن کرونا را دنبال کنید و منابع معتبری هستند. حالا در ادامه می خواهیم بگوییم که چه جاهایی برای دنبال کردن اخبار نوبت دهی واکسن کرونا مناسب نیستند و خبرهای آنها معتبر نیست. پس در ادامه با ما همراه باشید.

1- شبکه های اجتماعی:

اگرچه در اکثر شبکه های اجتماعی معتبر، حساسیت زیادی روی اخبار مربوط به ویروس کرونا وجود دارد، اما بازهم ممکن است خبرهای غیرمعتبری پخش شود و کسی نیست که به تک تک این خبرها نظارت کند. به همین خاطر توصیه می کنیم که به هیچ وجه اخبار کرونا را از شبکه های اجتماعی دنبال نکنید.

اگر هم خبری را از این شبکه های شنیدید، حتما آن را در منابع معتبری که به شما معرفی کردیم چک کنید تا مطمئن شوید که خبر موردنظر درست است و منبع معتبری دارد. چون در حال حاضر خیلی از افراد برای دیده شدن بیشتر، سعی می کنند که اخبار نادرست مربوط به ویروس کرونا و واکسن کرونا را منتشر کنند و به این صورت بیشتر دیده شوند، اما این خبرها باعث می شود که مردم سردرگم شوند و نمی توانند تشخیص دهند که خبر موردنظر درست است یا خیر.

به همین خاطر توصیه می کنیم به هیچ وجه از شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی اخبار مربوط به کرونا را دنبال نکنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تست اثربخشی واکسن کرونا هم ارائه میده؟

2- پیام رسان ها:

پیام رسان ها هم مکانی هستند که در آنها اخبار به راحتی به اشتراک گذاری می شود و افراد می توانند به آنها دسترسی داشته باشند، به همین خاطر امکان پخش شدن خبرهای نادرست و نامعتبر بسیار زیاد است.

توصیه می کنیم به هیچ وجه از پیام رسان های داخلی و خارجی برای دنبال کردن اخبار مربوط به کرونا و اخبار نوبت دهی واکسن کرونا استفاده نکنید، چون در اینجا هم ممکن است اخبار معتبر پخش نشود و شما دچار سردرگمی شوید. اگر هم خبری را دیدید که به نظرتان مهم بود، حتما برای اطمینان بیشتر، سعی کنید خبر موردنظر را در منابع گفته شده بررسی کنید تا اطمینان بیشتری پیدا کنید.

3- کوچه و بازار:

معمولا افرادی که در کوچه و بازار هستند هم نمی دانند منبع معتبر برای دنبال کردن اخبار مربوط به کرونا چیست و به همین خاطر، به شنیده ها و دیده های خودشان در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها و ماهواره و… بسنده می کنند و همین موضوع باعث می شود که به دیگران اخبار اشتباه را منتقل کنند.

شنیدن اخبار در کوچه و خیابان هم مناسب نیست و نمی تواند اعتبار لازم را داشته باشد و توصیه می کنیم به هیچ وجه مواردی که در خیابان می شنوید را باور نکنید و اگر خیلی مهم هستند، صحت آنها را با بررسی سایت وزارت بهداشت یا سایت سازمان بهداشت جهانی، بررسی کنید تا بتوانید با اطمینان کامل در مورد خبر موردنظر صحبت کنید.

4- ماهواره و شبکه های ناشناس:

معمولا چیزهایی که در شبکه های ماهواره ای گفته می شود هم مانند پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، اعتباری ندارد. چون معمولا در شبکه های اجتماعی روی این موضوع نظارت وجود دارد اما در ماهواره نظارتی وجود ندارد و هرکسی می تواند در شبکه خودش هرچیزی که می خواهد را بگوید. به همین خاطر توصیه می کنیم که به هیچ وجه اخبار کرونا را از شبکه های ماهواره ای دنبال نکنید.

چون این خبرها هم اعتباری ندارند و نمی توانید به آنها اعتماد کنید، اگر هم خبری را شنیدید که به نظرتان خیلی مهم و حیاتی بود و فکر کردید که باید در موردش تحقیق کنید، توصیه می کنیم حتما در منابع گفته شده تحقیق خودتان را انجام دهید تا خیالتان از این بابت راحت شود.

5- سایت های مختلف:

سایت ها هم ممکن است برای دریافت بازدیدکننده بیشتر، اقدام به انتشار اخباری کنند که شاید خیلی معتبر نباشد و افکار خود نویسنده باشد. به همین خاطر توصیه می کنیم که بازهم سعی کنید از این وبسایتها اخبار را دنبال نکنید و از منابع گفته شده برای دریافت اخبار مربوط به ویروس کرونا و اخبار نوبت دهی واکسن کرونا استفاده کنید و اگر هم خبری را مطالعه کردید که مهم بود، حتما در سایت وزارت بهداشت صحت آن را بررسی کنید و خیال خودتان را از بابت این موضوع راحت کنید.

واکسیناسیون
روند واکسیناسیون در ایران

چکیده مطلب

در این مقاله در مورد اخبار نوبت دهی واکسن کرونا صحبت کردیم و گفتیم که از چه جاهایی باید اخبار واکسن کرونا را دنبال کنید و چه جاهایی برای این موضوع معتبر هستند. همچنین گفتیم که چه جاهایی برای دریافت اخبار ویروس کرونا معتبر نیستند و بهتر است از آنها استفاده نکنید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد بتوانید با چشم بازتری اخبار مربوط به کرونا را دنبال کنید و خودتان را درگیر حاشیه های دیگران و خبرهای نامتبر نکنید تا آرامشتان برهم نخورد.

واکسیناسیون در منزل
واکسیناسیون واکسن کرونا

واکسیناسیون در منزل با هوم سرویز

اگر می خواهید در شرایط ایمن واکسن خود را بزنید، می توانید از تیم پزشکی هوم سرویز برای واکسیناسیون در منزل کمک بگیرید و واکسن خود را خیلی سریع و با خیال راحت دریافت کنید. برای این موضوع کافی است اپلیکیشن هوم سرویز را نصب کنید و خدمات موردنظر خود را ثبت بفرمایید تا کارشناسان هوم سرویز با شما تماس بگیرند و برای ارائه خدمات موردنیاز شما، هماهنگی های لازم را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا