فرهنگی و آموزشی

نحوه نصب برنامه شاد برای دانش آموزان و معلمان

برنامه شاد را به راحتی روی گوشی خود نصب کنید

برنامه شاد اپلیکیشن رسمی است که برای آموزش مجازی دانش آموزان از آن استفاده می شود و تمامی مدارس از این اپلیکیشن به عنوان راه ارتباطی مدرسه و دانش آموز استفاده می کنند. با نزدیک شدن به سال تحصیلی، نیاز است که دانش آموزان و معلمان اپلیکیشن شاد را روی گوشی خودشان نصب کنند و در آن ثبت نام کنند تا بتوانند سال تحصیلی را با استفاده از این اپلیکیشن بگذرانند. برای آشنایی با نصب برنامه شاد و روش کار کردن با این برنامه، با هوم سرویز همراه باشید.

 

فهرست مطالب

در این مقاله می خواهیم نحوه نصب برنامه شاد برای دانش آموزان و معلمان را به شما آموزش بدهیم و قدم به قدم بگوییم که چطور در این اپلیکشین ثبت نام کرده و از این برنامه استفاده کنید.

تفاوت شاد تحت وب با اپلیکیشن شاد در چیست؟

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که شاد تحت وب چه تفاوتی با اپلیکیشن شاد دارد؟

باید بگوییم که در اپلیکیشن شاد شما می توانید به تمامی امکانات این اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و با نصب این اپلیکیشن نیازی به باز کردن سایت شاد نخواهید داشت؛ اما گوشی های آیفون امکان نصب اپلیکیشن شاد را ندارند و نسخه تحت وب، برای کسانی که گوشی آیفون دارند یا کسانی که می خواهند از طریق کامپیوتر از سامانه آموزشی شاد استفاده کنند، مناسب است.

آموزش ثبت نام در برنامه شاد
آموزش ثبت نام در برنامه شاد

نصب برنامه شاد جدید

برنامه شاد هر چند وقت یکبار آپدیت می شود تا بروزرسانی های جدیدی در آن انجام شود، و به همین دلیل نیاز است که معلمان و دانش آموزان، نصب برنامه شاد جدید را انجام بدهند تا بتوانند به امکانات جدید این برنامه دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند.

مثلا در آخرین نسخه برنامه شاد، قسمت شادینو به این برنامه اضافه شده است که امکانات جالبی دارد و می تواند توسط دانش آموزان مورداستفاده قرار بگیرد تا بتوانند با دانش آموزان سراسر کشور در ارتباط باشند و از یکدیگر چیزهای زیادی را یاد بگیرند.

شما می توانید نصب برنامه شاد را به تیم فنی هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع این اپلیکیشن را روی گوشی موبایل یا تبلت شما نصب کنند.

شبکه آموزشی شاد توسط چه مدارسی مورد استفاده قرار می گیرد؟

شبکه آموزشی شاد، برنامه ای است که توسط وزارت آموزش و پرورش ارائه شده است و به عنوان برنامه رسمی، باید توسط مدارس مورداستفاده قرار بگیرد؛ اما برخی از مدارس غیرانتفاعی ممکن است از برنامه مخصوص خودشان استفاده کنند که در این صورت باید نام برنامه موردنظر را بپرسید و آن را روی گوشی خودتان نصب کنید.

اما معمولا می توان گفت که 90 درصد مدارس ایران از برنامه شاد استقبال کرده و از آن برای ارائه دروس و آموزش استفاده می کنند. بقیه مدارس هم که هنوز این برنامه را ندارند، موظف هستند آن را به برنامه آموزشی خود اضافه کنند تا دانش آموزان و معلمان بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

اپلیکیشن شاد مدارس ابتدایی را هم پشتیبانی می کند؟

بله. این اپلیکیشن برای تمامی پایه های تحصیلی استفاده می شود و دانش آموزان ابتدایی، متوسطه و دبیرستان می توانند از آن برای ارتباط با مدرسه و معلمان خودشان استفاده کنند. همچنین این برنامه امکانات مختلفی نیز در اختیار دانش آموزان و معلمان قرار می دهد که می توانند با استفاده از این امکانات، از آموزش مجازی لذت بیشتری ببرند.

دانلود برنامه شاد برای اندروید

برنامه شاد برای اندروید به دو روش قابل دانلود است که می توانید از هرکدام از این روش ها استفاده کنید. روش اول این است که از وبسایت رسمی برنامه شاد به آدرس shad.ir مراجعه کنید و در آنجا روی دانلود نسخه اندروید کلیک کنید و این نسخه را روی موبایل خودتان نصب کنید.

روش دومی که میتوانید استفاده کنید، این است که از برنامه کافه بازار استفاده کنید تا این اپلیکیشن را جستجو کرده و روی گوشی خودتان نصب کنید.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

در ویدیویی که در قسمت های بعدی قرار دارد، می توانید آموزش نصب و ثبت نام در برنامه شاد را به خوبی یاد بگیرید.

دانلود برنامه شاد با لینک مستقیم

در ادامه لینک دانلود دانلود برنامه شاد را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید این برنامه را از سایت رسمی و کافه بازار دریافت کنید.

دانلود برنامه شاد برای آیفون

متاسفانه برنامه شاد برای آیفون هنوز ارائه نشده است و نمی توانید این برنامه را روی گوشی خودتان نصب کنید. اما می توانید با کلیک روی دکمه زیر، وارد نسخه وب شاد شوید و از آن روی گوشی آیفون خودتان یا روی کامپیوتر استفاده کنید.

ورود به نسخه وب برنامه شاد

آموزش ثبت نام در سامانه شاد

برای ثبت نام در سامانه شاد، شما باید ابتدا شماره موبایل خودتان را وارد کنید و کد یکبار مصرفی که برایتان ارسال می شود را در کادر موردنظر وارد کنید. سپس باید نام و نام خانوادگی خودتان را بنویسید و عکس پروفایل خودتان را نیز تنظیم کنید تا بتوانید ثبت نام خودتان را تکمیل کنید.

در ادامه ویدیویی قرار داده ایم که می توانید با استفاده از آن، در سامانه شاد ثبت نام کنید.

آموزش کار با برنامه شاد

برنامه شاد بخش های مختلفی دارد که هرکدام از این بخش ها امکانات را به شما ارائه می دهند. در ادامه ویدیویی برایتان قرار داده ایم که با مشاهده آن، می توانید کار با بخش های مختلف اپلیکیشن شاد را به خوبی یاد بگیرید.

آموزش تنظیمات برنامه شاد

برنامه شاد مانند هر برنامه دیگری، تنظیماتی دارد که می توانید با استفاده از آنها، این برنامه را برای خودتان شخصی سازی کنید و امنیت آن را افزایش دهید. در ادامه برایتان ویدیویی قرار داده ایم که می توانید با مشاهده آن، با تنظیمات مختلف برنامه شاد آشنا شوید و بتوانید به خوبی آنها را برایتان خودتان شخصی سازی کنید.

 

 

در این نوشته با نحوه نصب برنامه شاد و روش کار با این برنامه آشنا شدید. از اینکه تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید از شما متشکریم. شما می توانید تعمیرات موبایل آنلاین یا نصب اپلیکیشن های موبایلی را نیز به تیم هوم سرویز بسپارید تا خیلی سریع و با هزینه مناسب این کار را برای شما انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا