رایانه و تکنولوژی

مشکلات برنامه شاد برای دانش آموزان

رفع مشکلات برنامه شاد به همراه ویدئو

برنامه شاد اپلیکیشن رسمی آموزش و پرورش است که برای برگزاری کلاس های مجازی دانش آموزان در دوران کرونا طراحی شده است و این اپلیکیشن توانسته است در زمینه آموزش آنلاین کمک های زیادی را به دانش آموزان و معلمان کند؛ اما از سمتی دیگر این برنامه برای دانش آموزان با مشکلاتی مواجه است که خیلی از دانش آموزان و والدین را حسابی کلافه کرده است و افراد زیادی از این برنامه شاکی هستند. اما راهکارهایی وجود دارد که می تواند باعث شود مشکلات برنامه شاد برای دانش آموزان را رفع کنید و به استفاده از این برنامه بپردازید.

در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که چطور می توانید مشکلات برنامه شاد را حل کنید و از آن برای کلاس های آنلاین استفاده کنید. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

اگر شما هم در کار با اپلیکیشن شاد به مشکل خورده اید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا روش حل مشکلات برنامه شاد را یاد بگیرید.

مشکلات برنامه شاد برای دانش آموزان
مشکلات برنامه شاد برای دانش آموزان

مشکلات برنامه شاد برای دانش آموزان

از جمله مشکلات برنامه شاد برای دانش آموزان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- مصرف اینترنت زیاد برای شاد:

بسیاری از والدین ادعا می کنند که استفاده از برنامه شاد برایشان بسیار پرهزینه است و آموزش مجازی باعث می شود که هزینه زیادی بابت اینترنت پرداخت کنند. معمولا این مشکل به این خاطر است که اکثر والدین از بسته های اینترنت همراه استفاده می کنند.

برای اینکه بتوانید هزینه اینترنت خودتان را کاهش دهید، توصیه می کنیم که از بسته های اینترنت همراه نامحدود استفاده کنید که حجم مصرفی در آنها نامحدود است و نیازی نیست هربار این بسته ها را تمدید کنید. حالا اگر اپراتور شما بسته های نامحدود ارائه نمی کند، از اینترنت adsl خانگی استفاده کنید که به شما امکان استفاده از بسته های نامحدود را می دهد و می توانید در هزینه اینترنت صرفه جویی کنید.

2- مشکل احراز هویت:

یکی از مشکلاتی که خیلی از دانش آموزان با آن مواجه می شوند، مشکل احراز هویت در اپلیکیشن شاد است. احراز هویت در شاد به این صورت است که از طرف مدرسه باید مشخصات دانش آموزان در سامانه ای وارد شود و سپس دانش آموزان با ورود به برنامه شاد و احراز هویت می توانند به راحتی به کلاس های تعیین شده شان دسترسی داشته باشند.

اما بسیاری از دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی نمی توانند احراز هویت را انجام دهند و این مشکل باعث می شود که نتوانند به کلاس های آموزشی دسترسی داشته باشند. برای حل این مشکل باید صبر کنید تا اپلیکیشن شاد با سامانه مربوطه به‌روزرسانی شود و اطلاعات شما را دریافت کند؛ اما می توانید یک بار از نسخه وب شاد استفاده کنید و در آن احراز هویت را انجام دهید تا مطمئن شوید که احراز هویت انجام می شود یا خیر.

سرعت پایین اپلیکیشن شاد
سرعت پایین اپلیکیشن شاد

3- نداشتن نسخه ios:

بعضی از والدین، از گوشی های آیفون استفاده می کنند که سیستم عامل آنها اندروید نیست و از سیستم عامل ios استفاده می کنند. متاسفانه در حال حاضر نسخه ios اپلیکیشن شاد ارائه نشده است و صحبتی هم درباره ارائه آن نیست.

به همین خاطر افرادی که از گوشی های آیفون استفاده می کنند، باید به ناچار از نسخه وب شاد استفاده کنند تا بتوانند در کلاس های آموزشی شرکت کنند.

4- سرعت پایین شاد:

یکی از مشکلات بزرگی که در استفاده از اپلیکیشن شاد وجود دارد، این است که سرعت این اپلیکیشن گاهی اوقات به شدت پایین است و دانش آموزان نمی توانند از آن استفاده کنند یا پیام هایشان ارسال نمی شود.

برای حل این مشکل خیلی از مدارس به سراغ پیام رسان های دیگری مانند واتساپ می روند که مشکلی در زمینه سرعت ندارند و سرور قوی تری دارند. این مشکل متاسفانه توسط ما قابل کنترل نیست و خود آموزش و پرورش باید برای سرور اپلیکیشن شاد فکری کند و آن را ارتقا دهد تا به راحتی بتواند میزبان حجم زیادی از بازدیدها باشد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

اما زمانی که با چنین مشکلی مواجه شدید، بد نیست نسخه وب برنامه شاد را امتحان کنید و ببینید که مشکلی دارد یا خیر. خیلی از اوقات ممکن است با استفاده از نسخه وب شاد مشکل سرعت پایین برطرف شود و بتوانید به راحتی از این سامانه استفاده کنید.

ویدیو حل مشکلات برنامه شاد برای دانش آموزان

در ادامه ویدیویی قرار داده ایم که در آن روش حل مشکلات برنامه شاد برای دانش آموزان را توضیح داده ایم که توصیه می کنیم این ویدیو را مشاهده کنید تا بتوانید مشکلات گفته شده را به راحتی حل کنید.

آموزش کار با برنامه شاد

برنامه شاد بخش های مختلفی دارد که هرکدام از این بخش ها امکانات را به شما ارائه می دهند. در ادامه ویدیویی برایتان قرار داده ایم که با مشاهده آن، می توانید کار با بخش های مختلف اپلیکیشن شاد را به خوبی یاد بگیرید.

آموزش تنظیمات برنامه شاد

برنامه شاد مانند هر برنامه دیگری، تنظیماتی دارد که می توانید با استفاده از آنها، این برنامه را برای خودتان شخصی سازی کنید و امنیت آن را افزایش دهید. در ادامه برایتان ویدیویی قرار داده ایم که می توانید با مشاهده آن، با تنظیمات مختلف برنامه شاد آشنا شوید و بتوانید به خوبی آنها را برایتان خودتان شخصی سازی کنید.

در این نوشته شما با مشکلات برنامه شاد برای دانش آموزان آشنا شدید. شما می توانید ویدئوی آموزش نصب برنامه شاد را در هوم سرویز ببینید تا این اپلیکیشن را به راحتی روی گوشی موبایل خود نصب کنید.

اگر می خواهید فرزند شما در دوران شیوع کرونا به خوبی درس بخواند، حتما مقاله مربوط به نکات مهم در هنگام آموزش مجازی دانش آموزان را مطالعه کنید تا درس خواندن را برای فرزند خود شیرین تر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا