رایانه و تکنولوژی

ترفندهای کاربردی برای ادیت فیلم با موبایل

ویدئوهای خود را حرفه ای تر ادیت کنید

جهان در حال رفتن به سمت استفاده بیشتر و بیشتر از ویدیو است و این موضوع باعث شده است که خیلی از افراد به ادیت فیلم با موبایل رو بیاورند؛ چون کار با گوشی موبایل ساده تر و راحت تر است. همچنین اپلیکیشن های موبایلی می توانند نیازهای افراد را برطرف کنند. به علاوه، موبایل همیشه در دسترس است و می توانیم به سادگی کارهای خودمان را با موبایل انجام دهیم. برنامه های مختلفی برای ادیت فیلم با موبایل وجود دارند که هر کدام برای نیازهای خاصی طراحی شده اند و شما می توانید بر اساس نیاز خودتان، یکی از این برنامه ها را نصب کنید و از آن استفاده کنید.

در این مقاله می خواهیم به شما روش ادیت فیلم با موبایل را با استفاده از برنامه اینشات آموزش بدهیم و بگوییم که چطور با استفاده از این برنامه، می توانید به راحتی ویدیوهای خودتان را ادیت کنید و روی آنها کارهای مختلفی را انجام دهید.

فهرست مطالب

اگر به یادگیری ادیت فیلم با موبایل علاقمند هستید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و ویدیو آموزشی ما را از دست ندهید.

ادیت فیلم با موبایل
ادیت فیلم با موبایل

آموزش ادیت ویدیو با گوشی

اپلیکیشن های زیادی برای ادیت ویدیو با گوشی وجود دارند که اپلیکیشن اینشات یکی از معروف ترین آنهاست. این اپلیکیشن به شما امکانات فوق العاده ای را می دهد و می توانید با استفاده از آن، کارهای متنوعی را در گوشی خودتان انجام دهید.

ادیت فیلم با موبایل در اپلیکیشن اینشات بسیار ساده است. با استفاده از امکانات این اپلیکیشن، شما می توانید به راحتی کار کنید و فیلم های خودتان را مانند حرفه ای ها ادیت کنید.

اینشات به شما امکاناتی مانند تغییر سایز ویدیو، برش ویدیو، نوشتن متن روی ویدیو، قرار دادن عکس یا لوگو یا استیکر روی ویدیوها، قرار دادن موزیک روی ویدیو، ضبط صدا و گویندگی روی ویدیو، قراردادن واتر مارک و حذف پرده سبز و بسیاری از امکانات دیگر را ارائه می دهد که می توانید با استفاده از آنها، تدوین های حرفه ای را روی فیلم خودتان انجام دهید.

در ادامه برای شما ویدیویی قرار داده ایم که با مشاهده این ویدیو، می توانید با امکانات برنامه اینشات برای ادیت فیلم آشنا شوید و به راحتی، ویدیوهای خودتان را با اینشات ادیت کنید.

در این ویدئوی آموزشی موارد زیر را یاد می گیرید:

  • آموزش اضافه کردن متن روی ویدیو
  • آموزش اضافه کردن لوگو و استیکر روی ویدیو
  • آموزش اضافه کردن واترمارک روی ویدیوها
  • آموزش تنظیم سایز ویدیو
  • قراردادن موزیک روی ویدیوها
  • حذف بخش های اضافی ویدیو

نکات آموزش داده شده در این ویدئو، برای ادیت انواع فیلم بسیار کمک کننده است و به شما کمک می کند تا مانند حرفه ای ها ویدئو ادیت کنید؛ پس خوب این ویدئو را ببینید و مراحل ادیت فیلم را یاد بگیرید.

 

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

آموزش اضافه کردن فونت فارسی به اینشات

همانطور که در ویدیو قبلی گفتیم، در این ویدئو شما یاد می گیرید که چطور فونت های فارسی دلخواه خودتان را به اینشات اضافه کنید و از آنها برای نوشتن متن های جذاب روی ویدیو خودتان استفاده کنید.

بهترین برنامه ادیت فیلم حرفه ای برای اندروید

بعضی از افراد سوال می کنند که بهترین برنامه برای ادیت فیلم با موبایل چیست؟

باید بگوییم که واقعا به این سوال نمی شود جواب قطعی داد؛ چون هر کسی می تواند با برنامه های مختلفی کار کند و در نهایت با یکی از آن برنامه ها راحت تر خواهد بود. مثلا برخی از افراد هستند که با اپلیکیشن اینشات راحت هستند و با اینشات می توانند کارهای خودشان را راحت انجام دهند. برخی از افراد هم با اپلیکیشن کاین مستر راحت تر هستند و از کار کردن با آن لذت می برند. اپلیکیشن های دیگری مانند کپ کات، پاور دایرکتور، ویوا ویدیو و… هستند که برای ادیت ویدئو مناسب تر هستند و می توانید از هر اپلیکیشنی که می خواهید استفاده کنید.

توصیه ما به شما این است که با اپلیکیشن های مختلف کار کنید و ببینید که چه نیازهایی دارید و کدام اپلیکیشن می تواند نیاز شما را برطرف کند؟ در نهایت بررسی کنید که با کدام اپلیکیشن راحت تر هستید و می توانید کارهای خودتان را انجام دهید، سپس بقیه اپلیکیشن ها را پاک کنید و تنها با همان اپلیکیشن، به ادیت فیلم با موبایل ادامه دهید!

ویرایش فیلم با موبایل
اپلیکیشن های ادیت فیلم با موبایل

گاهی اوقات هم ممکن است امکاناتی نیاز داشته باشید که از چند اپلیکیشن مختلف برای ادیت ویدئو استفاده کنید. مثلا اپلیکیشن اینشات برای ادیت ویدیو بسیار عالی است؛ اما الگوهای آماده زیادی ندارد و نمی توانید با آن کارهایی مانند ساخت لوگوموشن را انجام دهید؛ اما اپلیکیشن کاین مستر این امکانات را دارد و می توانید از این دو اپلیکیشن برای ادیت ویدئوهایتان استفاده کنید. با توجه به نیازتان می توانید بهترین اپلیکیشن های موبایلی برای ادیت انواع عکس و ویدئو را برای خود نصب کنید.

در این مطلب شما با آموزش تصویری روش ادیت فیلم با موبایل آشنا شدید که می توانید خیلی راحت و سریع ویدئوهایتان را ویرایش کنید. اگر می خواهید با روش ادیت عکس با موبایل آشنا شوید، این مطلب از هوم سرویز را از دست ندهید. همچنین شما می توانید روش درست کردن عکس نوشته با موبایل را در هوم سرویز یاد بگیرید تا بتوانید زیباترین و جذاب ترین عکس نوشته ها را بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا