زیبایی

جذاب ترین مدل مو کوتاه مردانه مخصوص آقایان شیک و خوشتیپ

این روزها، مدل‌های موی مردانه هم متنوع و گسترده شده‌اند. آرایشگاه‌ها یا همان سلمانی‌های قدیم هم، دیگر مثل گذشته نیستند. مشتری‌ها، حالا مدل مورد نظر خود را از دنیای مجازی، فیلم‌ها و غیره پیدا می‌کنند و می‌خواهند که دقیقاً، شبیه آنها شوند. حتی مدل مو مردانه متناسب با فصول مختلف سال نظیر پاییز یا استایل‌های مناسب برای تابستان نیز، دیگر جا افتاده‌اند. شما، کدام سبک کوتاهی مو مردانه را انتخاب کرده‌اید؟ دوست دارید چند مدل محبوب و ترند را بشناسید؟ پس ما را در این مقاله، همراهی کنید.

فهرست مطالب

های اَند تایت؛ جذاب‌ترین ترند مدل مو مردانه

مدل نظامی های اند تایت (high and tight)، یک استایل کوتاهی مو فوق‌ العاده برای مردان به شمار می‌رود. این مدل، در حقیقت یک کوتاهی ساده است؛ اما حس مردانگی را به خوبی تداعی می‌کند. ویژگی‌های مدل های اند تایت چه هستند؟ موها در کناره‌های سر، کم و کوتاه  بوده و در قسمت بالا و پشت، بلندتر هستند. با این حال نتیجه کلی کار، بسیار مرتب است و ظاهری حرفه‌ای و شیک به شما می‌دهد.

البته شما می‌توانید مطابق سلیقه خود، تغییراتی را هم در این مدل مو مردانه، ایجاد کنید. مثلاً اینکه، کناره‌ها را بسیار کم ‌پشت و حتی نیمه ‌خالی بگذارید و یا سراغ همان مدل کلاسیک و سنتی بروید. به هر حال مدل های اند تایت، برای موقعیت‌های مختلف و به ویژه رسمی، مناسب است. به ‌علاوه، نیازی نیست تا وقت خود را صرف حالت دادن به آن بکنید و برای تمام انواع مو نیز، ایده‌آل است.

هایت اند تایت؛ ترند مدل مو مردانه
هایت اند تایت؛ ترند مدل مو مردانه

فر کوتاه؛ یک مدل مو مردانه چند کاره

شاید جالب‌ترین و محبوب‌ترین ویژگی این مدل این است که، به طرز عجیبی منعطف و چند کاره است! یعنی شما این امکان را دارید که به شیوه‌های گوناگون، به آن حالت دهید. ضمن اینکه انتخاب بلندی و کوتاهی آن نیز، با شما است. البته آرایشگرها معتقد هستند که هر چه فرها کوتاه‌تر باشند، نگهداری از آنها نیز آسان‌تر است. به عبارت دیگر، فر کوتاه یعنی می‌توانید موها را راحت‌تر کنترل کنید.

به‌ علاوه، لازم نیست وقت زیادی را جلوی آینه، صرف حالت دادن به آنها کنید. مهم‌تر از همه اینکه، موها به همین راحتی گره نمی‌خورند. البته جذابیت و مردانگی را هم به مزایای این مدل اضافه کنید. چون وقتی موی فر دارید، حتی ساده‌ترین مدل‌های کوتاهی مو مردانه هم روی سرتان دیدنی خواهند شد. اگر دوست دارید ظاهر کژوالی داشته باشید، فرها را به همان حالت آشفته و درهم رها کنید. اما در صورتی که، به دنبال استایل رسمی‌تری هستید، موها را به عقب شانه کنید.

مدل فر کوتاه؛ یک مدل موی کوتاه مردانه پر طرفدار
مدل فر کوتاه؛ یک مدل موی کوتاه مردانه پر طرفدار

مدل موی کوتاه مردانه اسپرت می‌خواهید؟ حالت سیخ سیخی را انتخاب کنید

احتمالاً دوست دارید بدانید، سر و کله این مدل مو مردانه از کجا پیدا شده است. مدل سیخ سیخی (spiky)، در واقع از دهه 90 میلادی محبوب شده است. اما امروز، به این دلیل پر طرفدار است که جلوه شیکی دارد و به همه انواع مو، از کوتاه و بلند تا فر و صاف می‌آید. ورژن سنتی این مدل، شامل موهای سیخ با اندازه متوسط می‌شود.

با این وجود، ریش و قیچی دست خودتان است! می‌توانید سیخ سیخی‌ها را کوتاه‌تر کنید یا، آنها را آشفته و نامرتب بگذارید تا ظاهر طبیعی‌تری داشته باشند. البته باید خاطرنشان کنیم که مدل اسپایکی، به یک شرط روی موهای بلند خوب جواب می‌دهد. آن هم اینکه، از یک اسپری نگهدارنده یا همان تافت، برای ثابت نگاه داشتن موها استفاده کنید.

مدل اسپایکی یا سیخ سیخی؛ مدل ترند و محبوب کوتاهی مردانه
مدل اسپایکی یا سیخ سیخی؛ مدل ترند و محبوب کوتاهی مردانه

موی موج‌دار با فرق کنار؛ مدل موی ترند مردانه

موی موج‌دار یکی از جذاب‌ترین انواع مو است که می‌تواند، ظاهر موهای شما را پر پشت و ضخیم نشان دهد. بنا بر سلیقه خود، شما این امکان را دارید که آن را کوتاه یا بلند نگاه دارید. ضمن اینکه، می‌توانید حالت‌های مختلف هم به آن بدهید. مثلاً یکی از این حالت‌ها که از دل آن، یک مدل مو پاییزی مردانه پر طرفدار بیرون می‌آید، فرق کنار است. مزیت و ویژگی مثبت مدل فرق کنار در چیست؟

ظاهری کاملاً حرفه‌ای و جنتلمن به شما می‌دهد و کمک می‌کند تا حتی ساده‌ترین استایل‌ها، مرتب و شسته ‌رفته به نظر برسند. این مدل همچنین، توجه‌ها را به سمت صورت شما جلب کرده و ویژگی‌های جذاب آن را، برجسته می‌کند. دیگر اینکه، مدل فرق کنار برای تمام موقعیت‌ها، مناسب است. اما اگر می‌خواهید موج‌های طبیعی موهایتان همچنان به چشم بیایند، بالای موها را خیلی کوتاه نکنید. برای حالت دادن هم می‌توانید، از ژل یا موس مو کمک بگیرید.

موی موج‌دار؛ مدل کوتاهی مردانه در سال 2021
موی موج‌دار؛ مدل کوتاهی مردانه در سال 2021

پمپادور ناپیوسته؛ مدل مو مردانه برای تمام نسل‌ها

به نظر نمی‌رسد پمپادور، از آن سبک‌های کوتاهی باشد که فقط بتوان لقب مدل مو ترند 2021 مردانه را به آن داد. این مدل هر سال، مورد توجه خیلی‌ها قرار می‌گیرد. به ‌علاوه، استایلیست‌ها بر این باور هستند که به کمک مدل پمپادور، با یک تیر، دو نشان می‌زنید! هم موهایتان حجیم‌تر و پر پشت‌تر جلوه می‌کنند و هم، به‌ روز می‌مانید. حالا اجازه دهید، کمی از این مدل پر طرفدار برایتان بگوییم:

سبک پمپادور در سال‌های دهه 50 میلادی، بسیار رایج بود. حالا هم با کمی تغییر و به روزرسانی، محبوبیت خود را حفظ کرده است. اینکه چه نوع مویی داشته باشید، فرقی نمی‌کند. چرا که این مدل، روی موهای کوتاه، بلند، صاف، فر و غیره؛ آزمون خود را پس داده است. جالب است بدانید که مشخصه اصلی ورژن سنتی پمپادور، آشفتگی موها بود. اما امروزه، می‌توان موها را کوتاه‌تر و در عین حال، مرتب نگاه داشت.

در مدل مو پمپادور ناپیوسته، موها با یک آندرکات ناپیوسته و از کناره‌ها، جدا می‌شوند. در نتیجه، کنتراست جالبی شکل می‌گیرد که، چهره شما را فوق ‌العاده جذاب می‌کند. علاوه بر این، موهای کناره‌ها و پشت سر کوتاه‌تر هستند و در مقابل، موهای قسمت فوقانی سر؛ بلندتر باقی می‌مانند. همین ویژگی، این مدل مو مردانه را برای تمام نسل‌ها، خواستنی و پر طرفدار کرده است.

پمپادور ناپیوسته؛ مدل مو ترند مردان در پاییز و زمستان
پمپادور ناپیوسته؛ مدل مو ترند مردانه

سوالات رایج درباره مدل مو پاییزی مردانه

مدل‌های مو کلاسیک مردانه کدام‌ها هستند؟

سبک کلاسیک در کوتاهی موی مردانه، استایلی شیک است که محدود به زمان خاصی نیست. از جمله این مدل‌های کلاسیک می‌توان به کوئیف، کوتاهی فرانسوی، فرق کنار، پمپادور و نیز مدل اسلیک ‌بَک اشاره کرد.

بهترین مدل مو برای آقایان با صورت گرد، چیست؟

مردانی که صورت گرد دارند، می‌توانند سراغ مدل‌هایی بروند که چهره آنها را کشیده‌تر نشان دهد. کوئیف مدرن، پمپادور کلاسیک، فرق کنار، فاکس هاوک، پرده‌ای و کوتاهی فرانسوی بلند؛ نمونه‌هایی از این دست مدل‌ها هستند.

کدام مدل‌های مو مردانه، برای پسران نوجوان مناسب هستند؟

تعداد سبک‌های کوتاهی مو که برای مردان جوان، جذاب باشند؛ کم نیست. کوئیف، آندرکات، کروکات، پمپادور، های اند تایت، اسپایکی یا همان سیخ سیخی؛ از آن جمله هستند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات اصلاح سر آقایان هم ارائه میده؟

سخن پایانی

مقاله حاضر را به معرفی چند مدل مو مردانه، اختصاص دادیم. تصاویری را هم از این استایل‌های کوتاهی، در اختیارتان گذاشتیم. بدون شک، تعداد مدل‌هایی که می‌توانید در فصل پاییز آنها را با پوشاک پاییزی خود ست کنید، کم نیستند. شما همچنین می‌توانید از آرایشگر خود نیز، در اینباره مشورت بگیرید. اینکه کدام مدل به شما بیشتر می‌آید یا هم اکنون پر طرفدار است، موضوعاتی هستند که قطعاً، آرایشگران درباره آنها می‌دانند. ضمنا چنانچه قصد دارید که آرایشگر آقا در منزل برای اصلاح سر و یا رنگ مو در خدمتتان باشد حتما روی خدمات آرایشگری مردانه هوم سرویز حساب کنید.

ما در دیگر مقالات سایت و اپلیکیشن هوم سرویز نیز، مطالب جالب و متنوع دیگری را هم، با شما به اشتراک گذاشته‌ایم. اگر علاقه‌مند هستید تا درباره روش‌های مراقبت از پوست و موی خود نظیر لیست لوازم آرایشی و بهداشتی آقایان و یا تفاوت اکستنشن و کاشت مژه بدانید، کافی است سری به این مطالب بزنید. در صورتی هم که دنبال ایده‌های جذاب و کاربردی برای شیک ‌پوشی هستید، مقالات ما می‌توانند راهنمای شما باشند. برای دسترسی به محتواهای ویدیویی هوم سرویز پیشنهاد می کنیم یه سری به آپارات هوم سرویز بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا