رایانه و تکنولوژی

آموزش نحوه کار با نرم افزار پاورپوینت + ویدئوی آموزش کامل

ارائه حرفه ای مطالب با پاورپوینت

آموزش پاورپوینت؛ برای خیلی از ما پیش می آید که بخواهیم مطلبی را برای دیگران ارائه دهیم و همه ما اگر تجربه این کار را داشته باشیم، خوب می دانیم که ارائه مطلب بدون داشتن اسلاید یا یادداشت چقدر سخت است و می تواند باعث شود که مطالب مهمی از یادمان برود. به همین خاطر می توانیم از نرم افزارهایی مانند پاورپوینت استفاده کنیم تا اسلایدهای متناسب با ارائه خودمان را بسازیم و در زمان ارائه مطلب از آن اسلاید استفاده کنیم تا هم خودمان مطالب مهم را از یاد نبریم و هم بینندگان بتوانند اسلایدها را مشاهده کنند و دید بهتری نسبت به موضوع داشته باشند. اگر به آموزش نحوه کار با نرم افزار پاورپوینت علاقه دارید، در این نوشته با ما همراه باشید.

نرم افزار پاورپوینت یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در دنیا برای ساخت اسلاید و خیلی کارهای دیگر است که می توانید با استفاده از این نرم افزار، کارهای فوق العاده حرفه ای را انجام دهید و اسلایدهای بی نظیری بسازید. در این مطلب می خواهیم به شما به صورت ویدیویی روش کار با نرم افزار پاورپوینت برای ارائه مطالب را آموزش دهیم تا بتوانیم اسلایدها ساده و مناسب را با استفاده از این نرم افزار طراحی کنید و از آنها برای ارائه های خودتان استفاده کنید.

اگر علاقمند به آموزش پاورپوینت هستید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

آموزش پاورپوینت
آموزش پاورپوینت

آموزش نحوه کار با پاورپوینت برای دانش آموزان

خیلی از دانش آموزان با توجه به دروس امروزی، نیاز دارند تا بتوانند کنفرانس ها و ارائه های مختلفی داشته باشند تا بتوانند نمرات خوبی دریافت کنند. بی شک یکی از بخش هایی که می تواند توجه معلمان را جلب کند و باعث شود که ارائه دانش آموز را اثرگذارتر بدانند، داشتن اسلایدهای حرفه ای برای ارائه است.

هر دانش آموزی باید نحوه کار با نرم افزار پاورپوینت را بداند تا بتواند با استفاده از این نرم افزار، کارهای حرفه ای و فوق العاده انجام دهد و اسلایدهای مناسبی را برای ارائه های خودش بسازد.

ویدیو آموزشی موجود در این صفحه، به صورتی ضبط شده است که دانش آموزان هم بتوانند از آن استفاده کنند و برای خودشان اسلایدهای حرفه ای و جذاب طراحی کنند.

پاورپوینت
پاورپوینت

آموزش نحوه کار با پاورپوینت برای معلمان

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم، داشتن اسلایدهای حرفه ای، تاثیر مهمی در ارائه جذاب تر و اثرگذارتر دارد. به همین خاطر خیلی مهم است که معلمان بتوانند اسلایدهای حرفه ای و جذاب طراحی کنند و از آنها برای ارائه راحت تر مطالب استفاده کنند.

مثلا اگر معلمی پاورپوینت را به صورت حرفه ای بلد باشد و بتواند اسلایدهای متحرک و تعاملی بسازد، می تواند کمک زیادی به یادگیری دانش آموزان کند. این موضوع هم به سطح کاری خود معلم کمک می کند و هم باعث می شود که دانش آموزان به کلاس های او علاقه بیشتری داشته باشند و راحت تر مطالب را یاد بگیرند.

آموزش رایگان پاورپوینت مبتدی
آموزش رایگان پاورپوینت مبتدی

آموزش رایگان نحوه کار پاورپوینت مبتدی

پاورپوینت امکانات بسیار زیادی دارد و می توانید با استفاده از این نرم افزار کارهای بی نظیری را انجام دهید. از ساخت اسلایدهای خیلی ساده گرفته تا ساخت انیمیشن های حرفه ای و متحرک همه و همه با استفاده از پاورپوینت قابل انجام هستند. اما نکته مهم این است که یادگیری تمام این امکانات نیاز به ساعت ها آموزش دارد و خیلی از این موارد به صورت تجربی قابل یادگیری هستند.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب نرم افزار و بازی هم ارائه میده؟

به همین خاطر ما در این مطلب به موارد مبتدی در پاورپوینت اشاره می کنیم تا بتوانید با استفاده از آنها و یادگیری مناسب آنها، مطالب خودتان را به صورت اسلاید طراحی کنید. بتوانید اسلایدهای حرفه ای و جذابی را برای خودتان بسازید.

همچنین اگر اصول استفاده از پاورپوینت را یاد بگیرید، می توانید به راحتی کارهای حرفه ای تر را با بررسی بخش های مختلف این نرم افزار یاد بگیرید. یادتان باشد که کار با پاورپوینت اصلا سخت نیست و شما می توانید این نرم افزار را سریع یاد بگیرید.

ویدیو آموزش رایگان پاورپوینت

در ادامه برایتان ویدیویی را قرار داده ایم که با استفاده از آن می توانید کار با پاورپوینت برای ارائه مطلب را یاد بگیرید و به راحتی مطالب خودتان را به اسلایدهای آموزشی تبدیل کنید.

جمع بندی

در این مقاله در مورد نحوه کار نرم افزار پاورپوینت برای ارائه مطالب صحبت کردیم و گفتیم که چطور می توانید با استفاده از این نرم افزار اسلایدهای جذابی را برای خودتان طراحی کنید. همچنین ویدیو آموزشی پاورپوینت را برایتان قرار دادیم تا بتواند با استفاده از آن به صورت گام به گام پاورپوینت را یاد بگیرید. چنانچه به کامپیوتر دسترسی ندارید و قصد دارید با گوشی موبایل این کار را انجام دهید، می توانید ویدیوی آموزش ساخت پاورپوینت با گوشی هوم سرویز را مشاهده نمایید.

امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد که بتوانید روش کار با نرم افزار پاورپوینت برای ارائه مطالب را یاد بگیرید و به صورت حرفه ای به این کار بپردازید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه تکنولوژی و کار با رایانه به دست آورید. مطالعه مقالات افزایش سرعت کامپیوتر و روشهای حل مشکل قطع شدن اینترنت وای فای در کامپیوتر را به شما پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا