رایانه و تکنولوژی

بهترین نرم افزار برنامه ریزی برای کارهای شما چیست؟

مدیریت بهتر کارهای مهم با گوشی موبایل

داشتن برنامه ریزی درست و اصولی می تواند باعث شود که مدیریت زمان بهتری داشته باشیم و بتوانیم به بهترین شکل به پروژه ها و کارهای خودمان رسیدگی کنیم. در گذشته کار برنامه ریزی با استفاده از دفتر سررسید انجام میشد که این دفترها کمک می کردند بتوانیم نظم بیشتری در کارهای خودمان حاکم کنیم؛ اما در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی، نرم افزار برنامه ریزی به وجود آمده است که با استفاده از این نرم افزارها، می توانیم امکانات زیادی را برای برنامه ریزی و مدیریت زمان در دسترس داشته باشیم و می توانیم راحت تر این کار را انجام دهیم.

شما می توانید با استفاده از یک نرم افزار برنامه ریزی روی گوشی موبایل خودتان، به راحتی کارهای خودتان را یادداشت کنید، برای آنها وظایف مختلفی تعیین کنید، یادآوری و زمان سررسید را تعیین کنید و حتی کارهای خودتان را اولویت بندی کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. در این مطلب می خواهیم به شما کار با بهترین نرم افزار برنامه ریزی را آموزش بدهیم و بگوییم که چطور می توانید با امکانات فوق العاده ای که این نرم افزار به شما ارائه می دهد، کارهای خودتان را مدیریت کنید و آنها را به صورت اصولی تعیین کنید و حتی به صورت تیمی با دیگران کار کنید.

اگر به دنبال این هستید که مدیریت زمان خودتان را تقویت کنید و بتوانید به بهترین شکل کارهای خودتان را مدیریت کنید و از اینکه همیشه کارهای خودتان را فراموش کنید یا آنها را به انجام نرسانید خسته شده اید، حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

نرم افزار مایکروسافت تودو
نرم افزار مایکروسافت تودو

آموزش کار با مایکروسافت todo

تقریبا همه ما شرکت مایکروسافت را می شناسیم و از محصولات فوق العاده این شرکت روی گوشی و کامپیوترهای خودمان استفاده کرده ایم و می دانیم که این شرکت هرگز نرم افزارهای بد و بی استفاده تولید نمی کند.

نرم افزار Microsoft todo یکی از محصولات جدید این شرکت است که برای برنامه ریزی و مدیریت کارها طراحی و ساخته شده است و این نرم افزار فوق العاده، به شما امکانات زیادی می دهد تا بتوانید کارهای خودتان را به بهترین شکل مدیریت کنید.

مایکروسافت تو دو، امکاناتی مانند تعیین پروژه ها، تعیین کارهای هر پروژه و تعیین کارهای کوچکتر برای هر کار را به ما می دهد . در این اپلیکیشن همچنین می توانیم برای کارهای خودمان زمان سررسید، یادآوری، تکرار و… ایجاد کنیم تا بتوانید بهتر آنها را مدیریت کنیم.

همچنین شما می توانید پروژه های خودتان را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید تا بتوانید به صورت تیمی کار کنید و به کار تیم خودتان نظارت کافی داشته باشید که این امکان فوق العاده کمک می کند مدیریت پروژه های خودتان را بسیار راحت تر انجام دهید.

بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی هفتگی

اپلیکیشن مایکروسافت تودو بهترین اپلیکیشن برنامه ریزی هفتگی است که می توانید دانلود کنید. این اپلیکیشن به شما کمک می کند که به راحتی کارهای خودتان را یادداشت کنید و آنها را اولویت بندی و دسته بندی کنید و برای هرکدام از کارها زمان مناسبی را تعیین کنید.

این امکانات همگی باعث می شوند که دیگر مو لای درز برنامه ریزی شما نرود و تنها کاری که باید بکنید این است که به برنامه ریزی خودتان عمل کنید. توصیه می کنیم که هر هفته جمعه را به برنامه ریزی با این اپلیکیشن بگذرانید و برنامه های هفته آینده خودتان را مشخص کنید.

سپس می توانید در طول هفته به بهترین شکل کارهای خودتان را انجام دهید و آنها را در این اپلیکیشن تیک بزنید تا حس خوب انجام کارها را تجربه کنید.

نرم افزار برنامه ریزی روزانه برای کامپیوتر

اگر به دنبال یک نرم افزار برنامه ریزی روزانه برای کامپیوتر خودتان هستید، باید بگوییم که مایکروسافت تودو، نسخه وب و ویندوز نیز دارد و شما می توانید آن را روی کامپیوتر خودتان هم نصب کنید تا بتوانید کارها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید.

این امکان باعث می شود که همیشه وابسته به گوشی موبایل خودتان نباشید و حتی در زمان هایی که گوشی در دسترس نیست، بتوانید به راحتی با کامپیوتر خودتان کارها را مشاهده کنید و انجام دهید.

نصب مایکروسافت تودو در کامپیوتر
نصب مایکروسافت تودو در کامپیوتر

میدونستی که هوم سرویز، خدمات هم ارائه میده؟

آموزش کار با نرم افزار Microsoft todo

در ادامه برای شما ویدیو آموزشی را قرار داده ایم که در آن گفته ایم چطور با استفاده از نرم افزار مایکروسافت تودو کار کنید و کارها و پروژه های خودتان را در آن مدیریت کنید تا بتوانید نظر بیشتری را در زندگی خودتان ایجاد کنید. همچنین لینک دانلود این نرم افزار را در زیر ویدیو می توانید مشاهده کنید.

ورود به مایکروسافت تودو

جمع بندی

در این مطلب در مورد بهترین نرم افزار برنامه ریزی صحبت کردیم و گفتیم که نرم افزار مایکروسافت تودو یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای این کار است. همچنین گفتیم که این برنامه چه امکاناتی دارد و نحوه انجام کار با آن را به صورت ویدیویی به شما آموزش دادیم.

در بخش تکنولوژی هوم سرویز شما می توانید ویدئوهای آموزشی بیشتر مانند آموزش حذف فایل های تکراری در گوشی اندرویدی یا ویدئوی آموزش ساخت کلیپ را مشاهده کنید و کار با اپلیکیشنها را خیلی سریع یاد بگیرید.

‫2 دیدگاه ها

  1. نرم افزار خوبیه
    .
    کاش توی این نرم افزارها، از ماتریس آیزنهاور کمک بگیرن و خودمون به اهمیت و فوریت کارها امتیاز دهیم + مدت زمان انجام هر کدام را تخمین بزنیم.
    تا در نهایت نرم افزار پیشنهاد دهد که امروز چه کارهایی را انجام دهیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا