تعمیر و سرویس خودرو

عیب یابی و تعمیر ماشین در محل ✔️ قیمت تعمیر ماشین در تهران

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

خدمات تعمیر ماشین به مجموعه ای از روش های تعمیر و نگهداری خودرو گفته می شود که در فاصله های زمانی مشخص، انجام می شود. امروزه اغلب این سرویس های خدماتی در محل هم قابل ارائه است و دیگر نیازی به بردن ماشین تا تعمیرگاه نیست. بسیاری از شهروندان تهرانی ترجیح می دهند از اپلیکیشن سرویس خودرو استفاده کنند. این اپ یک تعمیرگاه آنلاین خودرو است که برای کارشناسی خودرو در محل ارائه شده است.

اولین اپلیکیشن تعمیرات خودرو

سامانه خدمات منزل هوم سرویز با طراحی اپلیکیشن خدماتی-فنی رفاه و اسایش را به خانواده های تهرانی هدیه کرده است. پس از خدمات نظافتی، خدمات تعمیراتی بیشترین درخواست کننده را دارند. نصب اپلیکیشن سرویس خودرو برای همه کسانی که از ماشین شخصی استفاده می کنند، ضروری است. تعمیر ماشین در تهران از دو طریق انجام می شود:

پیشنهاد مطالعه: تعمیرگاه سیار وسایل نقلیه امداد خودرو

اولین اپلیکیشن تعمیرات خودرو

  • الف- تعمیرگاه ماشین در تهران

این روزها کمتر کسی وقت می کند ماشین را به تعمیرگاه ببرد و چند ساعتی معطل کارهای اولیه شود. عیب یابی خودرو، مشاوره تعمیر خودرو و تعمیر ماشین در تعمیرگاه ماشین در تهران کمی وقت گیر و خسته کننده است. استفاده از روش های کارآمدتر برای سرویس خودرو در ترافیک سنگین تهران منطقی تر است.

  • ب- تعمیر ماشین در محل

آیا می خواهید تعمیرکار آنلاین خودرو، عیب یابی خودرو و سرویس خودرو در محل را انجام دهد؟ اپلیکیشن تعمیر خودرو در محل برای همین امر طراحی شده است. به جای انتقال خودرو به تعمیرگاه ماشین در تهران می توانید از خدمات بهترین تعمیرکار در محل استفاده کنید. این سرویس در واقع تعمیرگاه ماشین های خارجی و سرویس خودرو در محل است.

پیشنهاد مطالعه: ترفندها، روش ها و همه چیز درباره تعمیرات خودرو

اپلیکیشن سرویس خودرو

اپلیکیشن سرویس خودرو

اگر سرویس خودرو نادیده گرفته شود، امکان بروز آسیب به قطعات اصلی بیشتر می شود. هزینه تعمیر خودرو با توجه به میزان خرابی، بیشتر از مبلغی است که برای سرویس های دوره ای می پردازید. به طور معمول دفترچه راهنمای خودرو تاریخ سرویس را مشخص می کند ولی برنامه واقعی سرویس و مشاوره تعمیر خودرو بستگی به عوامل زیادی دارد. سال تولید خودرو، مدل ماشین، شرایط رانندگی و نحوه برخورد با ماشین، همگی روی زمان سرویس و تعمیر ماشین نقش دارند.

سرویس خودرو در محل

یک تعمیرگاه ماشین خارجی در تهران صفر تا صد تعمیر ماشین را انجام می دهد. همه این خدمات را اپلیکیشن تعمیر خودرو در محل هم ارائه می دهد. با استفاده از خدمات سرویس خودرو در محل می توانید از خدمات تعمیر و نگهداری خودرو هم استفاده کنید. برخی از کارهای روتین در سرویس خودرو در محل عبارتند از:

پیشنهاد مطالعه: کارشناسی خودرو و تعیین قیمت اتومبیل

میدونستی که هوم سرویز، خدمات تعمیر خودرو هم ارائه میده؟

تعمیرگاه ماشین های خارجی

  • تعویض روغن موتور
  • تعویض فیلتر روغن خودرو
  • عوض کردن فیلتر هوای ماشین
  • عیب یابی خودرو
  • تنظیم موتور
  • تعمیر ماشین در محل
  • موتور را تنظیم کنید
  • تعویض روغن ترمز
  • بررسی وضعیت لاستیک خودرو

اهمیت خدمات تعمیر خودرو در محل

تعمیر ماشین هزینه بر و وقت گیر است. صف تعمیرگاه ماشین های خارجی همیشه خلوت نیست و گاهی چندین ساعت برای مشاوره تعمیر خودرو وقت صرف می شود. خدمات خودرو در محل بسیار سریع تر انجام می شود و هزینه عیب یابی خودرو هم کمتر تمام می شود. طریقه کار به این صورت است که با ثبت سفارش در اپلیکیشن تعمیر خودرو هوم سرویز، تعمیرکار آنلاین خودرو هماهنگی های لازم را برای مراجعه به محل انجام می دهد. متخصص تعمیرکار، امکانات بهترین تعمیرگاه ماشین در تهران را برای عیب یابی خودرو به محل می آورد. به این ترتیب با پرداخت مبلغ اندکی از خدمات حرف ای و تخصصی در محل استفاده می کنید.

تعمیرگاه ماشین در تهران

اپلیکیشن تعمیر خودرو در محل

تعمیرگاه ماشین خارجی در تهران تنها از قطعات اصلی برای تعمیر ماشین استفاده می کند. اپلیکیشن تعمیر خودرو هم همین روال را برای سفارش های ثیت شده اجرا می کند. پس از عیب یابی خودرو، مشاوره تعمیر خودرو در محل انجام می شود و هزینه اطلاع رسانی می شود. در صورت نیاز به تعویض از قطعات دارای گارانتی، به شرط موجود بودن در بازار استفاده می شود. نگران هزینه های اضافی برای خرید قطعه نباشید، فاکتور خرید به همراه گارانتی ارائه خواهد شد.

سرویس تعمیر خودرو هوم سرویز

تیم متخصص و حرفه ای تعمیر ماشین با سال ها تجربه و دانش علمی بالا آماده خدمت رسانی به خانواده های تهرانی است. اپلیکیشن تعمیر خودرو در محل هوم سرویز سریع ترین راه برای تماس با نزدیکترین و بهترین تعمیرکار آنلاین خودرو است. با ثبت سفارش در این سامانه از خدمات تعمیرگاه ماشین های خارجی در محل استفاده کنید. ما یک تیم متخصص و با تجربه را برای عیب یابی خودرو به محل اعزام می کنیم. برخی از خدمات ارائه شده در این سامانه عبارتند از:

عیب یابی خودرو، تعمیر خودرو در محل، کارشناسی خودرو در محل، کارشناسی خودرو تضمینی، کارشناسی خودرو سیار، تعمیر ماشین در تهران و همه مناطق 22 گانه.

جهت اطلاع از هزینه تعمیر خودرو و سفارش کارشناسی خودرو تضمینی به اپ هوم سرویز مراجعه کنید.
90002021

‫5 دیدگاه ها

  1. برای تعمیر ماشینم ثبت درخواست کردم .فردی که معرفی شد پسر جوانی بود که ابتدا فکر کردم شاید از تحربه کافی برای تعمیر برخوردار نباشد. ولی بعد از اتمام کار برخلاف انتظارم بسیار اصولی و کاملا درست انجام شده بود . خوشحالم که در این شرایط بد اقتصادی هنوز شرکت هایی هستند که از جوان ها استفاده میکنن و به این قشر فرصت رشد می دهند امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند . ممنون از زحمات شما

  2. یک‌شنبه شب تو اتوبان کردستان ماشینم یهو خاموش شد .هر کاری هم کردم دیگه روشن مشد با امداد خودرو هم که تماس گرفتم به خاطر بارون و ترافیک نمیومد .با پشتیبانی هوم سرویز تماس گرفتم مشکلمم گفتم حدودا یک ساعت بعد یه تعمیرکار ماشین برام فرستادن. مکانیکشون بسیار بسیار اقای با وجدان و ماهری بود .ماشینم تو کمتر از نیم ساعت دوباره روشن شد . پول که خواستم حساب کنم پول نقد همراهم نبود اینترنت هم وصل نمیشد بتونم کارت به کارت کنم .ایشون بدون هیچ حرف و یا رفتار بدی شماره کارت پیش من گذاشتن و رفتن من واقعا شرمندشون شدم. بسیار سپاس بابت نیروی با اخلاق و منصفتون هم کارم انجام دادهم هیچ پولی نگرفت . جای قدردانی دارن هم ایشون هم مجموعه شما.

  3. تعمیر کاتالیزور اصلا کار ساده ای نیست و نیاز به تجربه و نخصص بالایی دارد هرگز به صورت خودسرانه اقدام به حذف و یا تعمیر کاتالیزور خودروی خود نکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا