چرا قیمت پنجره دوجداره همیشه ثابت نیست؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

جلوگیری از آلودگی صوتی، ممانعت از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان، جلوگیری از نفوذ سرما و کاهش تبادل هوا و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی بخشی از مزایایی است که با نصب پنجره دو جداره در ساختمان، حاصل می شود. با همه این مزایا هنوز عده ای در مورد نصب پنجره دو جداره تردید دارند. نوسان قیمت پنجره دو جداره یکی از مواردی است که همیشه با تردید همراه بوده است. به طور معمول با اندازه گیری عرض و ارتفاع پنجره، طرح و حالت بازشو پنجره دو جداره می توان قیمت حدودی را محاسبه کرد. البته عوامل دیگری هم در محاسبه قیمت ها دخیل هستند. عواملی که قیمت ساخت پنجره دو جداره را افزایش می دهند یکی از این موارد است:

پیشنهاد مطالعه: درب و پنجره یو پی وی سی ارزان و با کیفیت

قیمت پنجره دوجداره

پروفیل ساخت پنجره های upvc

پروفیل متریال ساخت پنجره دو جداره است. پنجره دوجداره ویستا بست، پنجره وین تک، پنجره دوجداره هافمن هر کدام پروفیل متفاوتی دارند. نوع پروفیل، تعداد حفره ها، ضخامت و اندازه پروفیل از مهم ترین عوامل تغییر قیمت پنجره دو جداره است. پروفیل پنجره دو جداره باید با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب شود. برخی از پروفیل های نامرغوب چینی که در بازار موجود است اصلا مناسب آب و هوای ایران نیست و در اغلب موارد دچار تغییر شکل و رنگ می شود.

  • انواع پروفیل

پروفیل upvc از مرغوب ترین متریال برای ساخت در و پنجره دو جداره است. پروفیل استاندارد و متناسب با شرایط منطقه عمر طولانی تری دارد. برای افزایش استحکام پروفیل یو پی وی سی می توان از پروفیل های گالوانیزه استفاده کرد. قیمت پنجره دو جداره که با پروفیل گالوانیزه کار شده همیشه اندکی بالاتر است ولی ارزش دارد زیرا طول عمر مفید سازه بسیار طولانی تر می شود. به طور معمول 4 نوع پروفیل درب و پنجره دو جداره به لحاظ کارایی وجود دارد که عبارتند از:

  • پروفیل فریم: در ساخت چارچوب درب و پنجره دو جداره به کار می رود.
  • پروفیل ساش یا لنگه : بخش بازشوی پنجره با پروفیل لنگه ساخته می شود. برای درب پروفیل بزگتر به کار می رود.
  • پروفیل مولیون: این پروفیل داخل چارچوب پنجره استفاده می شود که به صورت ستون عمودی و یا افقی می توان آن را دید.
  • پروفیل های جانبی: در این بخش تفاوت زیادی در متریال پروفیل دیده می شود. پروفیل جانبی در زوار شیشه دو جداره، کانکتورها، پنل یو پی وی سی و …. استفاده می شود.

پیشنهاد مطالعه:تفاوت پنجره آلومینیومی و پنجره upvc در چیست؟

ساخت پنجره دو جداره

یراق آلات درب و پنجره upvc

انواع مدل پنجره دوجداره همیشه دارای یراق آلات و تجهیزات جانبی است. یراق آلات برای باز و بسته شدن پنجره دو جداره کشویی، تک حالته و دو حالته، در و پنجره دوجداره فولکس واگنی، محوری و درب و پنجره آکاردئونی ، مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت پنجره دو جداره با توجه به یراق آلات کار شده متفاوت است برای مثال قیمت لولای 10سانتیمتری و دستگیره یک طرفه که در اغلب موارد کار می شود با قیمت لولای تنظیمی و قابل رگلاژ به همراه دستگیره سوئیچی متفاوت است. بدون تردید فاکتور نهایی قیمت پنجره دو جداره با لولای قابل تنظیم و دستگیره سوئیچی بیشتر خواهد شد. برند یراق آلات معمولا روی بدنه آن حک شده که می توانید اصل یا بدل بودن آن را تشخیص دهید.

پیشنهاد مطالعه: ساخت درب یو پی وی سی به قیمت مناسب

کیفیت شیشه پنجره دوجداره

نوع شیشه مصرفی در پنجره، روی قیمت پنجره دوجداره تاثیر مستقیم دارد. همه خوبی پنجره دو جداره به عایق بودن آن است. شیشه های دو جداره صنعتی در ساخت پنجره دو جداره استفاده می شود. شیشه های دو جداره صنعتی با گاز آرگون پر شده اند. اگر به یک پنجره دو جداره با شیشه مرغوب و استاندارد دست بزنید متوجه اختلاف دما در سطح داخلی و یرونی شیشه خواهید شد. شیشه پنجره دو جداره تاثرگذارترین عامل در صرفه جویی انرژی است که نتیجه آن به طور مستقیم در فیش های پرداختی دیده می شود. میزان عایق حرارتی پنجره را می توان با این معیارها سنجید:

  • برند و جنس شیشه: نوع شیشه و کیفیت تولید در عایق بودن آن تاثیرگذار است
  • تعداد جداره های شیشه :، پنجره با شیشه دو جداره و سه جداره تولید شده. این شیشه ها در مقایسه با شیشه تک جداره در صرفه جویی انرژی تاثیر بیشتری دارند.
  • ضخامت شیشه دو جداره: قیمت پنجره دو جداره با ضخامت بیشتر همیشه بالاتر است ولی این شیشه می تواند جلوی آلودگی صوتی را بگیرد و از تبادل دمایی جلوگیری کند.

پیشنهاد مطالعه: ساخت پنجره دو جداره در تهران

 قیمت پنجره upvc هوم سرویز

هزینه نصب درب و پنجره دوجداره

هزینه نصب پنجره دو جداره خودش یک مقوله جدا است که بستگی به نوع پروژه دارد. برای مثال نصب پنجره دو جداره در موقع بازسازی ساختمان، نصب روی سطوح سنگی یا دیوارهای آجری و …. دستمزدها را کمی تغییر می دهند. به طور معمول هزینه نصب پنجره دو جداره بین 10 تا 20 درصد مبلغ نهایی براورد می شود. اما قیمت دقیق در و پنجره دو جداره هوم سرویز بعد از بازدید رایگان از محل اعلام می شود. بررسی محل نصب و مشکلات احتمالی ضروری است گاهی به دلیل ایرادهای بنا کمی قیمت ها بیشتر می شود.

ساخت پنجره دو جداره هوم سرویز

پروژه ساخت پنجره دو جداره هوم سرویز توسط یک تیم حرفه ای و آموزش دیده انجام می شود. علاوه بر متریال با کیفیت، نصب حرفه ای پنجره دو جداره هم در کیفیت آن تاثیر دارد. قیمت پنجره دو جداره طبق نرخ اتحادیه محاسبه می شود. انواع پنجره دو جداره کشویی، درب و پنجره ریلی، پنجره دوجداره upvc، پنجره دوجداره ویستا بست، پنجره دوجداره هافمن ،پنجره وین تک و پنجره دوجداره آلومینیومی بنابر سفارش طراحی و ساخته می شود. کیفیت نصب پنجره دو جداره مهم ترین عامل در کارایی موثر آن است. نصب دو جداره ها کاملا تخصصی است و با نصب پنجره های عادی و تک جداره تفاوت دارد. کار با یک تیم حرفه ای همیشه نتایج بهتری دارد.

میدونستی که هوم سرویز، خدمات درب و پنجره یو پی وی سی هم ارائه میده؟

برای استفاده از سرویس پنجره دو جداره از اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا