خانگی و ساختمانی

قیمت توری پلیسه با نصب چقدر است؟

کارتو به هوم‌سرویز بسپار

تضمین کیفیت و قیمت مناسب

ثبت درخواست

از هوم‌سرویز قیمت بگیر

قیمت‌گذاری براساس خدمات

گرفتن قیمت

سبک زندگی مدرن امروزی در مقایسه با گذشته تفاوت زیادی دارد. روزگاری مردم برای خلاص شدن از نیش پشه، شب ها پشه بند نصب می کردند و در حیاط یا پشت بام راحت می خوابیدند. بعدها توری فلزی پنجره تولید شد. نصب توری پنجره رفاه زیادی را برای خانواده ها به همراه داشت. صنعت ساخت توری درب و پنجره در سالهای اخیر پیشرفت زیادی داشته است. این روزها انواع توري پنجره اكاردئوني یا همان توری پلیسه ای تولید شده که با استقبال زیادی روبرو شده است. قیمت توری پلیسه با توري پنجره آلومینیومی متفاوت است. طراحی شکیل و کاربری راحت توری تک فریم و دبل فریم پلیسه ای، موجب شده تا دکوراتیوها و معماران علاقه بیشتری به نصب توری پنجره پلیسه نشان دهند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت توری پلیسه

سرویس نصب توری پنجره هوم سرویز را همه تهرانی ها می شناسند. ساخت انواع توری پنجره با کیفیت در تخصص ماست. توری پنجره دوجداره پلیسه ای یکی از زیباترین توری درب و پنجره است که توسط با تجربه های هوم سرویز ساخته می شود. اگر قصد تعویض توری های زنگ زده یا فرسوده قدیمی را دارید با ما تماس بگیرید. قیمت گیری و ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن هوم سرویز کاملا رایگان است. همه سفارش های ثبت شده برای نصب توری هوم سرویز، شامل تضمین کیفیت ساخت با بهترین متریال است. همیاران ما برای تعیین قیمت توری پلیسه این موارد را در نظر می گیرند:

نصب توری پنجره و رهایی از حشرات مزاحم

قیمت توری پنجره پلیسه

اندازه و ابعاد توری پلیسه ای

از قدیم گفته اند: هر که بامش بیش، برفش بیشتر. تفاوت قیمت بین توری پنجره های کوچکتر با پنجره ای با ابعاد بزرگ تر کاملا منطقی است. توری های پلیسه ای با ابعاد بزرگ تر بر روی پنجره های بزرگ نصب می شوند. برای تعیین قیمت توری پنجره می توانید ابعاد چهارچوب پنجره را خودتان هم اندازه گیری کنید. متراژ توری پلیسه ای برای ساخت توری پنجره بستگی به ابعاد پنجره دارد. البته اندازه گیری دقیق توسط سازنده باید انجام شود تا پس از نصب، قاب توری کاملا اندازه باشد. اندازه گیری هایی که خودتان انجام می دهید حدود قیمت را مشخص می کند. اگر در این زمینه تجربه دارید و قادر به اندازه گیری دقیق هستید، می توانید از قبل اندازه چهارچوب پنجره را با متر مشخص کنید تا قیمت توری پلیسه را طبق همان اندازه ها دقیق اعلام کنیم.

طراحی و ساخت توری پلیسه ای

انواع توری پنجره پلیسه ای یا تاشو با قاب آلومینیومی در بازار موجود هستند. بخش اصلی توری پنجره از جنس پلی استایرن تهیه می شود که در بازار به مش آکرلیک معروف است. این توری ها قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارند و به سادگی باز و بسته می شوند. انواع توری پلیسه ای تک فریم و دبل فریم تولید شده که هر کدام ویژگی های خاصی دارد. طراحی و قیمت توری پلیسه تک فریم و دبل فریم اندکی تفاوت دارد. توری هایی که برای پنجره های کوچک طراحی می شود به صورت عمودی با پلی استایرن طراحی شده است. اما برای پنجره های بزرگتر همیشه از جهت افقی برای ساخت توری پنجره پلیسه ای استفاده می شود. بدون تردید هزینه ای که برای ساخت توری درب بالکن می پردازید با توری پنجره آشپزخانه تفاوت دارد. ارزان ترین توری های پنجره را در سرویس های بهداشتی پیدا می کنید.

توری پلیسه ای چیست؟

قیمت توری پلیسهقیمت توری پلیسه دبل فریم

تعداد پنجره های یک ساختمان

قیمت توری پلیسه برای معماران و دکوراتیوها بیار مقرون به صرفه است. وقتی یک ساختمان در حال ساخت است در مراحل نهایی سفارش توری پنجره هم انجام می شود. در این صورت تعداد زیادی پنجره قرار است برای ساخت توری اندازه گیری شود. وقتی تعداد پنجره ها بیشتر است همیشه سازندگان یک تخفیف کلی برای نصب توری پلیسه ای در نظر می گیرند. برای ساختمان های قدیمی هم راه حل ساده ای برای کاهش هزینه نصب توری پنجره وجود دارد. بهتر است مدیریت ساختمان با در جلسه عمومی پیشنهاد نوسازی نما یا تعویض توری های فرسوده را مطرح کند. در این صورت تعداد زیادی پنجره برای نصب توری پلیسه وجود دارد. به این ترتیب همه واحدها از تخفیف سفارش در تعداد بالا برخوردار خواهند شد. هزینه پرداخت شده برای ساخت یک توری پنجره در تعداد بالا خیلی کمتر از قیمت سفارش ساخت توری تک پنجره است.

هزینه حمل و نقل توری پلیسه ای

یکی از مهم ترین عوامال تاثیرگذار در قیمت توری پلیسه مربوط به هزینه حمل و نقل قاب و توری های پنجره است. همه توری های پنجره در محل کارگاه ساخته می شوند. در کارگاه فضای کافی برای برش و کارهای اضافی وجود دارد. به این ترتیب هیچ ریخت و پاشی در منزل به وجود نمی آید و توری پلیسه ای آماده برای نصب به محل انتقال داده می شود. کرایه حمل بار و انتقال توری از کارگاه به محل نصب هم روی قیمت توری پلیسه افزوده می شود. البته این هزینه برای هر فریم به صورت جداگانه محاسبه نمی شود. به بیان ساده اگر یک توری پنجره کوچک را سفارش دهید یا برای چندین پنجره با هم توری نصب کنید، یک بار هزینه حمل بار محاسبه می شود. پس اگر قصد ساخت توری پنجره پلیسه ای را دارید، سفارش خود را یکجا ثبت کنید.

قیمت توری پنجره با نرخ رقابتی!

قیمت نصب توری پلیسه ایقیمت توری پلیسه با هزینه حمل چقدر است؟

کدام توری پنجره دوجداره را انتخاب کنم؟

میدونستی که هوم سرویز، خدمات نصب توری هم ارائه میده؟

قیمت توری پلیسه هوم سرویز در تهران

با توجه به عوامل ذکر شده و برخی از عوامل موردی نظیر محل نصب توری پنجره یا مشکلاتی که برای نصب توری وجود دارد، رنج قیمت ها برای هر متر مربع کمی نوسان دارد. معمولا موقع اندازه گیری چهارچوب پنجره، قیمت دقیق به مشتری اعلام می شود. ساخت و نصب توری پلیسه ای و ریلی پلیسه ای برای هر متر مربع بین  140 هزار تا 180 هزار تومان هزینه دارد. هزینه تعمیرات توری پلیسه به صورت توافقی پس از رویت اطلاع رسانی می شود. قیمت توری پلیسه تابع نرخ قیمت مواد اولیه در بازار است. با همه اینها همیاران هوم سرویز سعی دارند نرخ خدمات را تا آخر سال ثابت نگه دارند.

برای سفارش سرویس نصب توری از  اپلیکیشن هوم سرویز استفاده کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا